Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Bor
Uporabnik
 
Prispevkov: 1370
Pridružen: Sr maj 22, 2002 9:59 pm
Kraj: Grosuplje

Napisal/-a Bor So jan 20, 2007 10:18 am

Za moje pojme en velik larifari. Ubistvu je blo že vse povedano.
-do se daj mi ni še nobena guma eksplodirala
-če traja polnjenje pnevmatike 20s dlje ( wau big deal)
-poleg tega je pa v zraku kok dušika že ?
-a ti prej sprazni gumo ( nardi vakum) in ti potem noter nafila ta čudežni plin ( ki je v resnici samo dušik) ? Ker če ne potem imaš notri še vedno nekaj navadnjega zraka.

In ker je kao pritisk bolj konstanten si seveda prepričan da maš gume dost napolnjene. Pol se ti pa zgodi kot mojmu kolegu ko je konc sezone ugotovu da je mel gume 0.5bara premal nafilane. Več kot tok ti pa v eni sezoni tud nespustijo. če maš notri zrak.

Tako, da zaenkrat me ni še noben prepriču zakaj bi dal to noter.
 
Uporabniški avatar
Gotty
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 90
Pridružen: Po avg 21, 2006 12:39 pm
Kraj: Tezno

Napisal/-a Gotty So jan 20, 2007 4:59 pm

Pozdrav!
Danes sem bil na AMZS da bi vprašal s čem imam polnjeno in če lahko prekontrolira pa je prvo reko da je vseeno s čem polnim in da lahko z zrakom dopolnim brez problema, in ker pač oni nimajo tega čeprav so na internetu cene, me je napotil k enemu vulkanizerju :D tako da sem samo onemel in se zahvalil. :)
 
Uporabniški avatar
Cash
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2749
Pridružen: Pe apr 16, 2004 7:56 pm

Napisal/-a Cash Po maj 25, 2009 11:51 am

No, meni je vulkanizer napolnil s plinom, sem pa zadnjič preverjal, koliko tlaka je v njej takoj, ko sem ustavil avto in ga je bilo 2.8. Čez 4 ure, ko je bila pnevmatika hladna, pa sem nameril 2.5. Kaj to pomeni, da je plin noter al ga ni?
 
Uporabniški avatar
a4
Uporabnik
 
Prispevkov: 957
Pridružen: Po feb 16, 2009 8:39 pm

Napisal/-a a4 Po maj 25, 2009 1:01 pm

Cash je napisal/-a:No, meni je vulkanizer napolnil s plinom, sem pa zadnjič preverjal, koliko tlaka je v njej takoj, ko sem ustavil avto in ga je bilo 2.8. Čez 4 ure, ko je bila pnevmatika hladna, pa sem nameril 2.5. Kaj to pomeni, da je plin noter al ga ni?




emm, merit moraš ko je guma hladna :shock: :lol: :roll:


če je polnjeno s plinom, pol je not
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Energetik81 Po maj 25, 2009 1:57 pm

SlaYeR je napisal/-a:Napolnite gume z secure pneus, če jih napolnite zdaj vam podarimo še štiri avtoplašče!

Poraba se bo zmanšala za skoraj neverjetnih 80%.
Z vašimi pnevmatikami boste lahko vozili čez pločnike, robnike in nič se ne bodo poškodovali!
Vaše pnevmatike bodo zdržale 100000km več, kot polnjene z navadnim zrakom!
Ko napolnite gume z secure pneus, se vašemu vozilu ustvari športno podvozje! Nič več nepotrebnih stroškov za nižanje avtomobila ter menjavanje podvozja!

Jebeni bullshit vse skupaj! :)

Točno tako. Nisem še slišal da bi komu razneslo gume ali da bi zagorele...
Poleg tega je nateg tudi, da se tlak s temperaturo ne spreminja. Dušik je plin in se kot vsak drug plin razteza in krči s temperaturo. In jaz se ravno ne pretegnem, če 1x mesec v 5min pogledam pritisk v gumah, in po potrebi dopolnim/spustim.
In pa glede oksidacije felten in ventilčkov...znotraj brezmadežni, zunaj jih pa obliva blato, voda, sol.. Itak se menjajo pri vsaki menjavi gum in do zdaj še nisem imel problemov z ventilčki ali rjo znotraj gume.
Pač dodaten zaslužek vulkanizerjev..

EDIT: aja, drugač zrak je tudi plin... in vsebuje skoraj % dušika... :twisted:

Drugače naj bi bila dobra lastnost polnenja z dušikom, da manj uhaja skozi pore v gumi, ker so molekule N2 večje od O2. Ampak ob dejstvu, da je dušika v zraku skoraj 80%, so spremembe tlaka zaradi tega razloga minimalne v primerjavi z raztezanjem pri različnih temperaturah.
Corolla TS 1.8 HSD: Slika
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Napisal/-a pskoda Po maj 25, 2009 2:18 pm

Saj ni nič hudga, če se z hitro vožnjo poveča tlak za recimo 0,5bar-a v gumi je vsaj trša guma in avto manj pleše pri večjih brzinah
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Energetik81 Po maj 25, 2009 2:48 pm

Evo - lastnosti plinov.
Poglejte pod "Thermal Expansion Coefficient" za zrak in dušik. ;)
In naj mi še kdo reče, da se dušik ne razteza/krči s temperaturo...
Ker je količina plina (kateregakoli) v gumi ves čas enaka, prav tako volumen gume, se tlak spreminja približno po enačbi:
p2=p1 x T2/T1.
Corolla TS 1.8 HSD: Slika
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5059
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 To maj 26, 2009 8:45 am

pskoda je napisal/-a:Saj ni nič hudga, če se z hitro vožnjo poveča tlak za recimo 0,5bar-a v gumi je vsaj trša guma in avto manj pleše pri večjih brzinah

če je plin (seveda ČE) se lahko poveča pri vročem vremenu ter prihodu z AC za 0.1-0.2 .....in tako je pri meni v vseh avtomobilih od kar polnim s plinom......"zraka" v gumah nimam že deset let zihr....

P.S in o tem je že veliko napisanega...
 
Uporabniški avatar
primozek68
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1983
Pridružen: Če dec 18, 2008 8:50 pm

Napisal/-a primozek68 To maj 26, 2009 10:24 am

Jest polnim pnevmatike z acetilenom. Se izredno lepo obnaša, tlak nič ne raste, pa še varno je.
 
Uporabniški avatar
SlaYeR
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 789
Pridružen: So mar 15, 2003 5:50 pm

Napisal/-a SlaYeR To maj 26, 2009 10:37 pm

Acetilen? :lol: :lol: :lol: Se hecaš, je tko?
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov