Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
MacTron
Administrator a.com
 
Prispevkov: 8424
Pridružen: To sep 10, 2002 9:55 pm
Kraj: Dezela Kranjska

Napisal/-a MacTron Ne jan 28, 2007 12:14 pm

bo boljse?

Slika
Zadnjič spremenil MacTron, dne Ne jan 28, 2007 12:29 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
  • skupnost | znanje | tehnika | napredek | a.com
 
Cejko
Novinec
 
Prispevkov: 263
Pridružen: Ne jan 14, 2007 8:43 pm
Kraj: Radovljica

Napisal/-a Cejko Ne jan 28, 2007 12:18 pm

ja sj mi je jasno zj...
hvala

MacTron to je pa še bolš za predstavo...
lp
 
Uporabniški avatar
BAGGIO
Novinec
 
Prispevkov: 151
Pridružen: Ne apr 04, 2004 7:50 pm
Kraj: NM

Re: Siv dim iz TDI-ja?

Napisal/-a BAGGIO Ne jan 28, 2007 4:29 pm

botko24 je napisal/-a:Pozdravljeni!

Skoz ko avto mal laufa v leru, da mal mašino ogrejem sem mi po 5 minutah iz auspuha dimi siv dim. A so to tefloni tak mi je rekel sodelavec al pa dihtunga? Mam pa prevoženih cca 155tisoč...

Lep pozdrav!


Men se isto dogaja - od 0 kilometrov dalje. Pač ga ne puščam, da laufa v leru neogret.
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe Ne jan 28, 2007 7:50 pm

a mi lahko zj en lepo razlozi zakaj ni dobr da diesla na mestu ogrevam?a tut k je na del temperaturi ni dobr da je u leru?
kolega ma golf V pa prau da u knigci pise da nj bi avto predn se odpeles stau na mestu do2 min.zj pa ce en razlozi to use

hvala
 
Uporabniški avatar
sonček
1/2 zvezdice
 
Prispevkov: 2599
Pridružen: To jul 26, 2005 10:42 pm
Kraj: 10 km iz Žirov v hribe

Napisal/-a sonček Ne jan 28, 2007 9:59 pm

abbe je napisal/-a:a mi lahko zj en lepo razlozi zakaj ni dobr da diesla na mestu ogrevam?a tut k je na del temperaturi ni dobr da je u leru?
kolega ma golf V pa prau da u knigci pise da nj bi avto predn se odpeles stau na mestu do2 min.zj pa ce en razlozi to use

hvala


ja če tako piše v navodilih potem je dober nasvet ;) in naj nebi škodovalo motorju. Piše pa jasno da do 2 min to se prav vžgeš in se pelješ, če pa je mrzlo zunaj pa pustiš malvce avto pržgan da se ogreje kabina
Osu gre samo enkrat na led.lp
 
Uporabniški avatar
Drocky
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2138
Pridružen: So feb 19, 2005 5:49 pm

Napisal/-a Drocky Ne jan 28, 2007 10:47 pm

To ogrevanje na mestu men ni sploh nič jasno. Večina pravi da to ni dobr, ampak če se js prav spomnem in mislim da se spomnem odlično, je moj oče bil šofer in je vozil star mercedezov tovornjak, z njim naredo 1mio kilometrov motor ni bil razdren nikoli, tovornjak pa je moral laufat vsakič preden se je od kod odpelal, če le tovornjak stal neki časa, sploh zadnje 300k km(je že puščal rezervoar za zrak). Neki časa je blo prostega teka neki časa pa delovanja na mal višjih obratih.
Zato mi ni jasn zakaj bi blo škodljivo ogrevat avto na mestu.
Je pa neekonomično ;)
LP Rok
 
trafo66
 

Napisal/-a trafo66 Ne jan 28, 2007 11:00 pm

nič škode ni na mestu laufat edin bencin trošiš uzalud. če pa menjaš teflone in kako dihtngo daj kar original. ne šparat. če je blo za avto potem te tud 50 evrov ne bo rešlo. ne razumem tega ljudje menjajo avte pušijo po nekaj tisoč evrov letno na ceni in potem šparajo ko je treba kaj popravit.
 
Uporabniški avatar
Cash
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2749
Pridružen: Pe apr 16, 2004 7:56 pm

Napisal/-a Cash Ne jan 28, 2007 11:28 pm

Razlog neogrevanja avta na mestu je v tem, da se avto kasneje segreje na delovno temperaturo, posledično pomeni, da deluje dlje časa z mrzlim oljem in to pomeni večjo obrabo motorja.
 
Uporabniški avatar
Lumpy_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2821
Pridružen: Če sep 14, 2006 10:51 pm
Kraj: Miklavž pri Mb

Napisal/-a Lumpy_ Po jan 29, 2007 1:24 am

Cash je napisal/-a:Razlog neogrevanja avta na mestu je v tem, da se avto kasneje segreje na delovno temperaturo, posledično pomeni, da deluje dlje časa z mrzlim oljem in to pomeni večjo obrabo motorja.


:con
To sem tud jaz imel v mislih ko sem pisal o tem. :D
Autobahnbomber......Freude am fahren
BMW f10 535i Sapphire Black Metallic
 
Uporabniški avatar
Bosko001
Novinec
 
Prispevkov: 376
Pridružen: So mar 27, 2004 11:03 am
Kraj: Krško

Napisal/-a Bosko001 Po jan 29, 2007 7:58 am

Cash je napisal/-a:Razlog neogrevanja avta na mestu je v tem, da se avto kasneje segreje na delovno temperaturo, posledično pomeni, da deluje dlje časa z mrzlim oljem in to pomeni večjo obrabo motorja.


Dlje že, samo koliko obratov (skupno) je pa potrebno, da se avto segreje? Pa na mestu deluje brez obremenitve in motor poganja le sebe, med vožnjo pa mora sproducirat toliko moči, da se lahko pelješ in zaradi tega bolj trpijo deli, ki so neposredno odvisni od gostote olja in temperaturne razlike v materialu, ki nastaja pri intenzivnejšem segrevanju. Tudi jaz ne čakam, da se avto segreje, vendar sem vseeno mnenja, da bi blo bolje nekoliko počakat.

L.p.
Slika
 
Uporabniški avatar
Cash
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2749
Pridružen: Pe apr 16, 2004 7:56 pm

Napisal/-a Cash Po jan 29, 2007 9:07 am

Men je sicer pred cca 10 leti, ko sm meu še Yugota pisalo v knjižici za ogrevanje motorja, da ga pač zjutraj pržgeš in se takoj odpelješ, brez da bi čakal. Verjetno mora bit nekaj na tem, da se ga ne sme na mestu ogrevat :roll:
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe Po jan 29, 2007 2:03 pm

Cash je napisal/-a:Razlog neogrevanja avta na mestu je v tem, da se avto kasneje segreje na delovno temperaturo, posledično pomeni, da deluje dlje časa z mrzlim oljem in to pomeni večjo obrabo motorja.


to je ze res,ampak jst sm pri sebi opazil da ce mi avto laufa na mestu 5 min pa se poj odpelem se masina hitreje ogreje na delavno temperaturo pri enakem nacinu voznje.tko da se tukaj to da se dl cajta vozs z mrzlim oljem skoraj izenaci.
 
weta
Novinec
 
Prispevkov: 152
Pridružen: Pe dec 29, 2006 12:09 pm

Napisal/-a weta Po jan 29, 2007 2:31 pm

kolikor je meni znano in kolikor knjižic z navodili o uporabi sem prebral je povsod pisalo, da se avta ne ogreva na mestu, temveč se mrzlega vozi z nižjimii obrati. je pa to pisalo bolj med ekološkimi nasveti.
moje mnenje kot strojnika je, da je motor skonstruiran, da teče normalno v vsem območju obratov. torej, če ti paše ga ogrevaj na mestu, s tem ne boš škodil motorju, temveč okolju. kar se tiče hitrosti ogrevanja je zadeva relativna. ko je avto na mestu vanj ne piha hladen zrak, zato se mogoče tudi prej segreje. seveda pa se istočasno zaradi prostega teka, torej ne opravlja dela, segreva počasneje. najprej se bo motor segrel ob počasni vožnji v klanec, kar pa je po moje tudi najbolj škodljivo, ker se hladen motor močno obremeni.

v glavnem, če bi veljalo to, da se mašina obrablja pri laufanju v leru na hladno, bi to pisalo z velikim klicajem v navodilih, prav tako bi veliko avtov že zdavnaj crknilo...kot je nekdo opisal zgoraj...predvem starih tovornjakov.

jaz mojega dizla pozimi pogosto prej vžem...ne da se mi stragt ledu, nimam spreja za odmrzovanje, mularijo je za peljat v vrtec in avto skoraj vsako zimsko jutro laufa 5-15 minut, tudi več....ima 300.000 kilometrov in motor ni bil nikoli tikan, aja in to počnem že 10 let...torej?
 
Cejko
Novinec
 
Prispevkov: 263
Pridružen: Ne jan 14, 2007 8:43 pm
Kraj: Radovljica

Napisal/-a Cejko Po jan 29, 2007 3:04 pm

mah to je en larifari glede neužiganja na mestu za 2 minuti.sj niso budale da bi nardil tak motor k na mestu neb dost mazal cilindrou pa tega da neb blo dobr zanj.pomojem je v hudmu mrazu bolš če ene 10 minut laufa v leru.kok % ljudi pa spuca šipe pri ugasnenem avtomobilu, poj ga pa zalaufajo pa grejo v -10'C topu avto in se takoj odpeljejo?

avtor loh bi dal anketo notr glede tega k me ful zanima kakšen bo rezultat, pa vidm da je tema že kar doug aktivna... :D :D
lp
 
noxys
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 6
Pridružen: To maj 09, 2006 8:40 am
Kraj: okolica gorice

Napisal/-a noxys To jan 30, 2007 10:54 pm

ko ponoči stoji avto zunaj in se shladi na minus pet se tudi olje shladi zaradi MRAZA ; beri: olje je bolj gosto zato tudi mazanje ležajev in podobno ni učinkovito pride do opiljanja gredi in stem tudi ležajev; ( naj povem da ojnica bata in ležaj vdarjajo v ojle))Vsako olje ima svojo viskoznist, to pomeni koliko je olje mastno oz. koliko je olje gosto. zato tudi obstajajo razlićna ojla (10/40,15/50....) ki delujejo vsaka drugače glede na nizke tumperature oz. na visoke temperature...
dejstvo pa je tudi to....če avto staji par dni in nobeden ga ne tika, se ojle (približno 3/4) steče v karter...v glavi ga ostane le tam kamor je kašna luknca, oz. pri ventileh...odmična gred je skoraj suha...tarej vprašanje je naslednje....je zdravo na hitro vžgaT AVTO IN ODPELJAT...(beri: motor se začne šele faj mazati), ali pa avto vžgat ga pustit en cajt na miri(beri da se malo segreje in stem tudi namaže)?? odgovor prosim..!!!
BRAVO TURBO, R19 2.0 16V
 
JustMuC
Novinec
 
Prispevkov: 203
Pridružen: Pe jul 28, 2006 12:23 pm
Kraj: NM

Napisal/-a JustMuC To jan 30, 2007 11:45 pm

weta je napisal/-a:kolikor je meni znano in kolikor knjižic z navodili o uporabi sem prebral je povsod pisalo, da se avta ne ogreva na mestu, temveč se mrzlega vozi z nižjimii obrati. je pa to pisalo bolj med ekološkimi nasveti.
moje mnenje kot strojnika je, da je motor skonstruiran, da teče normalno v vsem območju obratov. torej, če ti paše ga ogrevaj na mestu, s tem ne boš škodil motorju, temveč okolju. kar se tiče hitrosti ogrevanja je zadeva relativna. ko je avto na mestu vanj ne piha hladen zrak, zato se mogoče tudi prej segreje. seveda pa se istočasno zaradi prostega teka, torej ne opravlja dela, segreva počasneje. najprej se bo motor segrel ob počasni vožnji v klanec, kar pa je po moje tudi najbolj škodljivo, ker se hladen motor močno obremeni.

v glavnem, če bi veljalo to, da se mašina obrablja pri laufanju v leru na hladno, bi to pisalo z velikim klicajem v navodilih, prav tako bi veliko avtov že zdavnaj crknilo...kot je nekdo opisal zgoraj...predvem starih tovornjakov.

jaz mojega dizla pozimi pogosto prej vžem...ne da se mi stragt ledu, nimam spreja za odmrzovanje, mularijo je za peljat v vrtec in avto skoraj vsako zimsko jutro laufa 5-15 minut, tudi več....ima 300.000 kilometrov in motor ni bil nikoli tikan, aja in to počnem že 10 let...torej?


Jaz sem enkrat peljal prijateljičino SeatIbizo... Ko sem avto vžgal, se je prižgala rdeča lučka. Hotel sem speljat a avto ni šel več kot 30 km/h. Potem sem pa kot en b**** čakal na parkirišču in "ogreval" motor, da je lučka ugasnila.. To je trajalo približno 10-15 min! Sedaj me pa zanima, če j to napaka ali je to normalno...!??? Ne vem, kaj bi sicer bilo, da bi mogel nujno nekam iti (hitro) a avto ne bi šel več kot 30 km/h!??

Kar se pa tiče ogrevanja na mestu, sem slišal, da to res ni dobro za motor, ker ni dobrega mazanja.. Sorodnik, ki se spozna na to mi je rekel, da je motor potrebno takoj obremeniti ---> beri, takoj odpeljati a z nizkimi obrati...
Ne vem, koliko hladen zrak med vožnjo hladi motor(pomojem minimalno)... Kaj ni zato termostat, da voda dokler se avto ne segreje na delovno temperaturo ne kroži čez hladilnik? Če se motim me popravite..!
LP
 
Uporabniški avatar
AgitatoR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4443
Pridružen: To jun 15, 2004 3:09 pm
Kraj: Rbn 104

Napisal/-a AgitatoR To jan 30, 2007 11:59 pm

Če je zunaj -15 je zjutraj najbolš pustit avtu, da zadiha in se šele potem odpeljat.
Povejte mi kdo se bo cincal 50 po magistralki al ga pa v peti vozil 60, samo da bo imel nizke obrate. Vžgeš avto, naštimaš ventilacijo, ga spucaš in se odpelješ.
U ti mater kakšna kolona je danes. Še dobr, da sm taprvi.
Bencin je zakon. Probej se zadevati z dizlom. Neizvedljivo.
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe Sr jan 31, 2007 12:49 am

bi blo dobr da bi en k zna dobr nemsk napisau mail na VAG pa jh pouprasau o tem.
pa da bi en k zna fajn italjansk pisau mail fiatu pa alfi da povejo svoje stalisce.
po pa bi mel crno na belem pa se lah bi mal primerjal kva eni pa kva drugi praujo.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 24 gostov