Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Cejko
Novinec
 
Prispevkov: 263
Pridružen: Ne jan 14, 2007 8:43 pm
Kraj: Radovljica

Napisal/-a Cejko Če feb 01, 2007 3:31 pm

am...jah men skos niha od 75-90'C...tko da pomoj termostat kr tko mau odpira.dogaja se mi tut čez dan ko je 10'C pa k se pelem 15-20KM.
lp
 
Uporabniški avatar
Nikson
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 50
Pridružen: So nov 26, 2005 12:08 am

Napisal/-a Nikson Pe feb 02, 2007 5:15 am

Tudi meni se isto dogaja(audi a4,L.97),zgleda da ga hitro odpre pri 70 ali 75,se pravi termostat je fuč.Kar se pa tiče,kje se nahaja termostat pa ne vem točno vem da je domači mehanik rekel,da se nahaja mogoče spodaj,kjer gre hladilna cev v mašino.Jaz itak ga bom pelal mehaniku te dni da mi zadevo uredi.Če ti to dela se pravi da tebi tudi gretje v kabini ne dela tako kot bi moralo,ker meni zelo slabo enkrat ja enkrat pa ne.Nekdo je omenil,da bi bila lahko tudi elektronika,bi lahko malo bolj podrobno razložil,če lahko.
 
Cejko
Novinec
 
Prispevkov: 263
Pridružen: Ne jan 14, 2007 8:43 pm
Kraj: Radovljica

Napisal/-a Cejko Pe feb 02, 2007 2:14 pm

a kdo ve če je pod termostatom kakšna dihtnga...ker bi ga ven vzel pa u vodi sprobal, sam me zanima če ga poj samo nazaj zašraubam lahko če slučajno neb dons dobu novega.
lp
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Pe feb 02, 2007 3:54 pm

Ko odviješ termostat zgubiš precej antifriza.
 
Uporabniški avatar
Skalaš
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 60
Pridružen: Če nov 09, 2006 8:45 pm
Kraj: Savinjsko-šaleška

Napisal/-a Skalaš Pe feb 02, 2007 4:09 pm

Pri meni je tako, da gretja nikoli na začetku, to je ob zagonu, ne dam do konca, le do polovice. Šele potem, ko doseže teperatura cca. 60°C si "nakurim", to je po kakšnih 5 km. Poizkusil sem pa tudi obratno, torej, na začetku gretje do konca vendar se je motor šele po 20 km segrel na delovno temperaturo. ;) Če tudi to ne deluje, potem pa ne preostane drugega kot termostat vzeti pod drobnogled.
Lp
Slika
Samo hrabri imajo srečo;
 
Uporabniški avatar
GooDieZ
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 92
Pridružen: So jun 10, 2006 5:55 pm
Kraj: tu pa tam

Napisal/-a GooDieZ Pe feb 02, 2007 5:28 pm

No tako, termostat je lahko pred motorjem, torej na koncu cevi ki gre iz hladilnika v motor, ali pa na koncu motorja, torej na zacetku cevi ki gre iz motorja v hladilnik. Ce je zgoraj, izgubis minimalno hladilne tekocine, pa se lazje jo polovis v kaksno posodo. Ce je pa na dnu motorja pa gre vec kot polovica hladilne tekocine ven, pa se tezje jo polovis ker so avti spodaj zaprti in zasciteni z raznoraznimi plastikami in plehi ki scitijo motorni prostor pred umazanijo in vodo.

Zgleda pa tako:
Slika

Stran z avtodeli

Glede nagajanja elektronike pa je mozno da vklaplja ventilator po nepotrebnem.
Da razlozim moj primer... Na moji zoom-zoom mazdi imam en senzor za prikaz temperature na armaturni plosci, in en senzor posebaj za vklop ventilatroja. Ta senzor za vklop ventilatorja pa NI neposredno vezan na ventilator, ampak na motorno elektroniko, in ta vklaplja ventilator glede na vrednost (upornost) ki ji jo sporoca ta senzor. Ce senzor ne dela prav se lahko ventilator vklaplja po nepotrebnem, ali pa se sploh ne vklaplja, kar je zelo slabo...
Slika
Slika
 
ABT173
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 58
Pridružen: Sr jan 05, 2005 11:31 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a ABT173 Pe feb 02, 2007 6:18 pm

Sori nisem se mogu zadržat, k se sam smejem k to berem. Model, če neveš kje pride termostat, a kaj šele da ga sam zamenjaš, pa če maš za eno A3,potem lahko vržeš stran 25 evrov, pa odpeleš enmu majstru da ti to zamenja,pa bo, ne pa odkrivat topolo vodo,.... :D :twisted:
Pa sorry za offtopic,Lp
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom So feb 03, 2007 2:10 am

Termostat je v vseh avtih na stiku čeva za vodo, ki gre na hladilnik in blokom motorja. Del termostata, ki tipa temperaturo v obliki malega cilindra v katerem je vosek, ki se pri določeni temperaturi (83-87°C) raztegne in termostat odpre, mora biti obrnjen v blok motorja, ker ko je blok segret odpre kroženje vode v hladilnik. Če je predvideno tesnilo, se ga obvezno menja, običajno je priloženo. Ko se voda v hladilniku pregreje preko določene temperature, se vklopi termostatsko stikalo ventilatorja in ohladi vodo v hladilniku, celotnem tokokrogu hlajenja. Če ne veš kje je termostat, ne sanjaj o popravilu, ker se kljub majhnosti in navidezni nepomembnosti lahko kar dosti škode naredi pri nestrokovni obravnavi termostata.
 
Tečko
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 89
Pridružen: Sr sep 20, 2006 5:43 pm

Napisal/-a Tečko Po feb 05, 2007 4:22 pm

joztom je napisal/-a:Termostat je v vseh avtih na stiku čeva za vodo, ki gre na hladilnik in blokom motorja. Del termostata, ki tipa temperaturo v obliki malega cilindra v katerem je vosek, ki se pri določeni temperaturi (83-87°C) raztegne in termostat odpre.


Razen pri JTD motorjih, kjer se termostat menja z ohišjem vred in je posledično malo višja cena :P
 
a3
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 5
Pridružen: Če feb 01, 2007 8:57 pm

Napisal/-a a3 Po feb 05, 2007 4:36 pm

zdravo,kriv je termostat,ga pelji k mehaniku ki popravlja audi-vw!pet minut dela je.Lp.
 
Uporabniški avatar
Falco'
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2188
Pridružen: Sr apr 06, 2005 10:55 am

Napisal/-a Falco' Po feb 05, 2007 5:59 pm

si že popravil?
[OO-(||||)(||||)-OO]
 
Cejko
Novinec
 
Prispevkov: 263
Pridružen: Ne jan 14, 2007 8:43 pm
Kraj: Radovljica

Napisal/-a Cejko Po feb 05, 2007 7:10 pm

jutr pelem...
 
Uporabniški avatar
just_in
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2119
Pridružen: Pe jun 27, 2003 11:40 am
Kraj: gorenjska :)

Napisal/-a just_in Po feb 05, 2007 8:00 pm

men isto nagaja... :) sam da je skoz na 60°C med vožnjo... ko pa ga ugasneš, al pa mau stojiš na mestu gre pa lepo na 90°C... je pa osto audi, sam daj 1.8(l.97)... kaj paj razlog da zadeva crkne? zima? starost? oboje?

cejko povej kaj bo[/code]
Slika
 
Cejko
Novinec
 
Prispevkov: 263
Pridružen: Ne jan 14, 2007 8:43 pm
Kraj: Radovljica

Napisal/-a Cejko Po feb 05, 2007 8:13 pm

pomoj kr use od tega...pa še "neoriginal roba" pomoj...saj jest to notr dajem.
lp
 
Cejko
Novinec
 
Prispevkov: 263
Pridružen: Ne jan 14, 2007 8:43 pm
Kraj: Radovljica

Napisal/-a Cejko To feb 06, 2007 2:53 pm

ABT173 je napisal/-a:Sori nisem se mogu zadržat, k se sam smejem k to berem. Model, če neveš kje pride termostat, a kaj šele da ga sam zamenjaš, pa če maš za eno A3,potem lahko vržeš stran 25 evrov, pa odpeleš enmu majstru da ti to zamenja,pa bo, ne pa odkrivat topolo vodo,.... :D :twisted:
Pa sorry za offtopic,Lp


jah pač bi ga sam zamenou...se mi bl fajn zdi da kj sam nardim kukr pa da dam drugmu za nardit, tut če je zastonj. sam sm useen dons pelou k se mi ni dal zajbavat s tem...
no zjle sm se ene 10 minut pelou, pa k mi je temp. pršla na 90 je poj tut tm ostal cagar za temp...tko da upam da bo to to.
hvala za pomoč,nasvete,...
dal sm pa 20 za termostat pa še mau mn k pa to za delo.
lp
 
ouzo
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 29
Pridružen: Če dec 21, 2006 6:20 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a ouzo Ne feb 11, 2007 1:43 am

hja jst sm mel isti problem. pa sm prve menu tipalko k je pač ta moj bivši serviser očitn zabit, in čz tedn sm mu ga spet prpelu je pa le dojel da je bil pa kriv termostat k tkt je pa totalno crknu če je temperaturo kzal k d se sploh nč ni ogrel, pa če sms e vozu pol urce al pa 5minut. ta zdevca te pa pride mislm d okol 10 jurju. nism čist šur.
 
Uporabniški avatar
Mirando
Novinec
 
Prispevkov: 342
Pridružen: Po apr 10, 2006 12:17 pm
Kraj: ...ja ka pa te ti tu delaš...

Napisal/-a Mirando So feb 17, 2007 9:47 pm

da ne načenjam nove teme:

Kolko poznam se pri Audi in VW grupi tale kazalec za temp. dejansko postavi na sredino (cca 90 st) in tam ostane kot pribit; sam pa pri Peugeotu 306 opažam precejšnjo "nihanje" tega kazalca, namreč avto se povsem normalno ogreje na npr. 90 st in je "večino" časa pri miru - če grem na npr. avtocesto pa se že po par min. kazalec precej dvigne (merilnik temp. v tem tipu ima do rdeče vrednosti še eno črtico, tako da se kazalec postavi tja in je na tej črtici - cca 3/4 vrednosti in ne na sredini...višje se temp. nikoli ne dvigne!) , če spustiš obrate, oz. upočasniš, zna kazalec pasti tudi pod 90 st?! V glavnem - to nihanje me precej moti; bi prav tako lahko šlo za termostat?! to se mi že kar dalj časa dogaja, avto drugače deluje povsem normalno?!???

bi to lahko bila vodna pumpa?
....Vemo marsikaj, pa še se učimo.....
 
KVINTON
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 55
Pridružen: Če jan 18, 2007 7:34 pm
Kraj: Hotinja Vas

Napisal/-a KVINTON So feb 17, 2007 10:00 pm

Mirando;

to je normalno za francoza.
važno da je vlažno....
 
Uporabniški avatar
Mirando
Novinec
 
Prispevkov: 342
Pridružen: Po apr 10, 2006 12:17 pm
Kraj: ...ja ka pa te ti tu delaš...

Napisal/-a Mirando So feb 17, 2007 10:05 pm

hvala kvinton; se mi je zdelo :roll: ... me pa vseeno moti to "dvigovanje" kazalca proti rdečim vrednostim....
....Vemo marsikaj, pa še se učimo.....
 
ouzo
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 29
Pridružen: Če dec 21, 2006 6:20 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a ouzo So feb 17, 2007 10:12 pm

sam men se pa tole ne zdi glih nurmalno. telim francozom je pa očitno res doskrat vroče :lol: :lol: :lol:
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google Adsense [Bot] in 9 gostov