Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom So feb 10, 2007 1:01 am

60k SIT pomeni ene 10 ur pri nepooblaščenem servisu, bi moralo skoraj zadostovati. Za tvojega Safrana ravno ne vem, bolj mi je bil poznan J7R750 motor, ki sem ga znal na pamet, tvoj tip je izgleda N7U 700/701. Primer, za mojo mašino, ki je mogoče malo podobna je 4,6 ur norma za menjavo jermenov in celotne distribucije, razlika je v 4 nokenvelah. Motor se obesi na ketno, odvije se desne nosilce, zamakne motor v levo in menja jermene in ostalo. Marsikdo pa raje sname ven motor, potem se obenem splača pogledati še semeringe in sklopko. Pri zadnji menjavi sklopke se je izkazalo, da bi bilo bolj pametno vse skupaj sneti in v miru pregledati. Za N7U Renault motor je norma 3,6 ure, torej ne bi smelo biti problemov. Ob menjavi olja v naslednjem tednu bom vprašal serviserja, ki je velik specialist za Renault, koliko bi to zneslo in kaj je treba.
Priponke
Timing belt replacement interval_Safrane.pdf
(255.39 KiB) Prenešeno 143 krat
 
trafo66
 

Napisal/-a trafo66 So feb 10, 2007 11:59 am

phoebus je napisal/-a:Joztom: čeprav nima glih veze s klinastim jermenom iz te teme, pa boš sigurno vsaj približno vedel glede na poznavanje francozov- drugo leto imam "veliki servis" (menjavo zobatega jermena in vsega kar pride zraven (napenjalcev, pumpe,..).
Na puntotu je menjava jermena keks in je bil servis + jermen + pumpa malo čez 30 bivših jurjov :)
Koliko pa lahko pričakujem da me bo prišla taka menjava na 2.5 safranu (B54F model)?
A je res tako malo prostora in tako nemogoče karkoli delat na mašini? (z rednimi servisi sicer nimam problemov). Koliko lahko potem pričakujem za menjavo jermena? Je treba vzet mašino ven [en fušar mi je omenjal to]? Mislim zanima me tko, na oko, ali je "sprejemljivih" recimo 60 bivših, ali se cene vrtijo okoli 2-3x toliko?
Ker kot gledam same cene jermena in šponarjev niso nič kaj katastrofalno visoke; zanima me delo, da me ne bi kdo peljal scat s tem da je treba vzet ven motor in da je nevemkoliko ur dela..
(tako so me enkrat nategnili pri menjavi volanske letve in mi zaračunali 9 ur dela, baje pa je dela -za tistega ki zna- bistveno manj)


če lahko jaz malo odgovorim.
na mojem tipu sediciju je tako tesno pod pokrovom da si ne moreš sploh mislit ampak kar nekaj mojstrov je reklo da se dajo jermeni zobati vseen zamenjat. ma jih pa dva kosa. in bejži od mehanika ki ti pravi da je treba motor vn dat zarad jermena. glede cen jermenov je pa tko . vsi original jermeni so hudo dragi in nič boljši kot neoriginal. neoriginalne dobiš po približno 5 starih jurčkov za večino vozil. in priporočljivo jih je menjat na 60000 km. ampak jaz bi tudi original menjau na 60 tisoč ker sem že mel slabo izkušnjo.
 
Uporabniški avatar
Dariooo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2810
Pridružen: Če sep 30, 2004 8:45 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Dariooo So feb 10, 2007 2:24 pm

trafo66 je napisal/-a:
phoebus je napisal/-a:Joztom: čeprav nima glih veze s klinastim jermenom iz te teme, pa boš sigurno vsaj približno vedel glede na poznavanje francozov- drugo leto imam "veliki servis" (menjavo zobatega jermena in vsega kar pride zraven (napenjalcev, pumpe,..).
Na puntotu je menjava jermena keks in je bil servis + jermen + pumpa malo čez 30 bivših jurjov :)
Koliko pa lahko pričakujem da me bo prišla taka menjava na 2.5 safranu (B54F model)?
A je res tako malo prostora in tako nemogoče karkoli delat na mašini? (z rednimi servisi sicer nimam problemov). Koliko lahko potem pričakujem za menjavo jermena? Je treba vzet mašino ven [en fušar mi je omenjal to]? Mislim zanima me tko, na oko, ali je "sprejemljivih" recimo 60 bivših, ali se cene vrtijo okoli 2-3x toliko?
Ker kot gledam same cene jermena in šponarjev niso nič kaj katastrofalno visoke; zanima me delo, da me ne bi kdo peljal scat s tem da je treba vzet ven motor in da je nevemkoliko ur dela..
(tako so me enkrat nategnili pri menjavi volanske letve in mi zaračunali 9 ur dela, baje pa je dela -za tistega ki zna- bistveno manj)


če lahko jaz malo odgovorim.
na mojem tipu sediciju je tako tesno pod pokrovom da si ne moreš sploh mislit ampak kar nekaj mojstrov je reklo da se dajo jermeni zobati vseen zamenjat. ma jih pa dva kosa. in bejži od mehanika ki ti pravi da je treba motor vn dat zarad jermena. glede cen jermenov je pa tko . vsi original jermeni so hudo dragi in nič boljši kot neoriginal. neoriginalne dobiš po približno 5 starih jurčkov za večino vozil. in priporočljivo jih je menjat na 60000 km. ampak jaz bi tudi original menjau na 60 tisoč ker sem že mel slabo izkušnjo.


ja valda jemat vn motor...se kaj..ce ce jemljes vn motor mores vse nosilce odsraufat, izsph odsraufat, vse zice odstranit, polosovine snet dol ali menjalnik, pa se marsi kaj se najde...pol pa ko vse to naredis vidis da nimas placa da vn motor povleces, pa se hladilnik vn jemat....brez veze..

kot je reku JOZTOM se odsraufa dol nosilec, motor se podvpre s precno palico nad motorjem al z dvigalko pod motorjem in se lepo vzame kolo dol, odsraufa jermenico na glavni gredi (jermenico al jermena za alternator, servo pumpo, klimo...itd) in pol se da motor lepo v fazo, se popusti natezalc in imas jermen dol, pol se sname se vodila dol, spusti hladilno tekocino vn iz sistema, da se lahko vodno pumpo zamenja, pol se da zopet nov jermen zobat gor in natezal, ce lepo naspona in vse nazaj sestavi in problem resen, brez jemat motorja vn ;)

LP
Slika
 
bartol
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 12
Pridružen: Sr maj 04, 2005 11:11 am

Napisal/-a bartol To feb 20, 2007 4:26 pm

Meni pa cvili, ko je avto topel. Cvili vse bolj z naraščanjem obratov. Je to jermen ali kaj drugega?

LP, hvala
Don't stop me now!!!
 
Uporabniški avatar
Nejko87
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1848
Pridružen: Ne maj 02, 2004 9:42 pm
Kraj: Loka

Napisal/-a Nejko87 Če feb 22, 2007 1:06 am

da ne bo kdo jermena preveč nategnu, ker se mu bo kak ležaj oglasil ;)


bartol: --> možno
s zastopm d štorkla prnese otroka... sam d pajk odnese avto... tega pa nam nkol zastopu....
 
trafo66
 

Napisal/-a trafo66 Če mar 08, 2007 6:32 am

evo glede jermenov . jaz sem mislu da mi se rahlo na mrzlem avtu sliši zobati jermen ali šponar od njega. točn tak zvok je melo kod da bi cvilu čist potiho kak ležaj. sem pa ugotovu da se slišijo drugi jermeni. pumpa ,servo volan in altenator. namazal sem jih čist malo z glicerinskim oljem in zadeva je čisto utišana.
 
Uporabniški avatar
mihant
Novinec
 
Prispevkov: 192
Pridružen: Sr avg 25, 2004 12:43 am
Kraj: Lj

Napisal/-a mihant Če mar 08, 2007 12:38 pm

si bom sposodil temo ker imam podobno težavo pri xantii '95

simptomi so torej enaki, cviljenje pod motornim pokrovom, ampak ko sem bral tole debato sem malo pobliže pogledal in poslušal. mislil sem samo, da mi jernem močno cvili, pač potreben menjave, čeprav ni dolgo od zadnje menjave. sem pa poslual pri odrti havbi in glavo sem molil noter. avto je bil mrzel, ga vžgem in sliši se malo malo cviljenje nedvomno jermema, ampak po kakih 5-ih sekundah se zasliši novo cviljenje, močno glasnejše, daleč preglasi prvo. zdi se mi na prihaja nekje okoli jermena oziroma tistih "koles" oziroma ležajev. in to cvili brez prestanka. med vožnjo se mi zdi da cviljenje izgine (torej ko dodam plin) ali ga pa samo motor preglasi, v kabini se itak ne sliši dobro. ko avto ugasnem je zvok podoben ko zadaviš kokoš. nekako tako se zadere preden se jermen ustavi. se komu kaj sanja?
jaz niti nimam kej dost pojma o avtih.
 
vw-polo
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 59
Pridružen: Ne jan 28, 2007 8:12 pm

Napisal/-a vw-polo Pe mar 09, 2007 12:18 pm

zanima me kaj je narobe z mikro jermenom ki ima levo stran nekako masno al stopljeno. to pa pri avtomobilu škoda felicia 1.3. drugače ne cvili in je lepo zašponan.
 
Uporabniški avatar
ThugBoy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 534
Pridružen: To feb 24, 2004 10:18 pm
Kraj: Morje

Napisal/-a ThugBoy Pe mar 09, 2007 12:40 pm

men jermen cvili samo ko je zunaj mokro :D
torej ob dezju ali ob povecani vlaznosti
to bi se dalo odpravit z milnico?
pa baje da se tud z neko smolo lahko namaze.ve kdo kaj o tem?

LP
Even When They Kill Me They Can't Never Take A Game From Young G
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Pe mar 09, 2007 1:11 pm

Ta smola je kolofonija in je ponavadi raztopljena v alkoholu in v sprayu za kondicioniranje jermenov. S kolofonijo se tudi lok pri violini maže, da bolj škriplje.
 
trafo66
 

Napisal/-a trafo66 So mar 10, 2007 9:00 pm

čaki potem če namažeš s kolofonijo bo še bolj škripal.
jaz sem namazal z glicerinom. no v bistvu sam na enem centimetru jermena sem se dotaknu s prstom namazanim z glicerinskim oljem in zadeva deluje. kar nekaj dni je tišina. verjetno se ne posuši takoj. sedaj ko sm sprobal bom pa malo bolj namazal. če je ena pikica pomagala potem je super.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 8 gostov