Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
Mirando
Novinec
 
Prispevkov: 342
Pridružen: Po apr 10, 2006 12:17 pm
Kraj: ...ja ka pa te ti tu delaš...

Napisal/-a Mirando So feb 17, 2007 9:59 pm

KVINTON je napisal/-a:modul na črpalki, ki je privijačen mislim, da s tremi vijaki , ki so seveda polomljeni ( varnostno-nimajo glave) , te vijake odvij, .....


Hmmm, kak se ga pa potemtakem da odvit?!? to najbrž ni možno... :?:

Pa kaj za ta tip motorja // avta ni testera, oz. diagnostike, da se lažje locira taka napaka?! :?:
....Vemo marsikaj, pa še se učimo.....
 
KVINTON
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 55
Pridružen: Če jan 18, 2007 7:34 pm
Kraj: Hotinja Vas

Napisal/-a KVINTON So feb 17, 2007 10:03 pm

je možno, odvisno koliko si spreten in koliko imaš živcev, drugače pa mali sekač in akcija.
za napako, ki se pojavlja na tvojem vozilu ti noben tester ne pomaga.
važno da je vlažno....
 
Uporabniški avatar
Mirando
Novinec
 
Prispevkov: 342
Pridružen: Po apr 10, 2006 12:17 pm
Kraj: ...ja ka pa te ti tu delaš...

Napisal/-a Mirando So feb 17, 2007 10:10 pm

en avtoelektričar mi je namreč svetoval, da se naj avto priklopi na tester, če slučajno javlja kako napako...?!

Drugače...tisto s sekačem bi najbrž šlo ja....?!!?
....Vemo marsikaj, pa še se učimo.....
 
KVINTON
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 55
Pridružen: Če jan 18, 2007 7:34 pm
Kraj: Hotinja Vas

Napisal/-a KVINTON So feb 17, 2007 10:18 pm

mogoče bi moral malo električarja priklopiti na 3 faze, da ne bo neumnosti govoril.
važno da je vlažno....
 
Uporabniški avatar
Mirando
Novinec
 
Prispevkov: 342
Pridružen: Po apr 10, 2006 12:17 pm
Kraj: ...ja ka pa te ti tu delaš...

Napisal/-a Mirando So feb 17, 2007 10:23 pm

ma ja...
v pon. pelam avto do puconje, da vidimo, če se bo dalo kaj naret?!
pa se mi zdi da ni pravih maherov za take piz..... pri nas!? na pooblaščenih servisih bi msamo celotne sklope menjavali - kar pa je predvsem drago, pa še delov nimajo na zalogi in je treba (pre) dolgo čakat!
....Vemo marsikaj, pa še se učimo.....
 
KVINTON
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 55
Pridružen: Če jan 18, 2007 7:34 pm
Kraj: Hotinja Vas

Napisal/-a KVINTON So feb 17, 2007 10:59 pm

pri nas so pravi maheri za take stvari, samo poiskati jih moraš :D
važno da je vlažno....
 
Uporabniški avatar
Mirando
Novinec
 
Prispevkov: 342
Pridružen: Po apr 10, 2006 12:17 pm
Kraj: ...ja ka pa te ti tu delaš...

Napisal/-a Mirando So feb 17, 2007 11:11 pm

KVINTON je napisal/-a:pri nas so pravi maheri za take stvari, samo poiskati jih moraš :D


svetuj mi kje so prosim....
....Vemo marsikaj, pa še se učimo.....
 
Uporabniški avatar
dr.otkar
Novinec
 
Prispevkov: 388
Pridružen: So sep 09, 2006 7:30 am
Kraj: nihče ne ve

Napisal/-a dr.otkar Ne feb 18, 2007 8:28 pm

Kvinton lepo si razložil človeku, se strinjam s teboj glede problema in rešitve, samo na ventil ni treba vleči drugega kabla, saj je na pumpi +15 rdeče barve, tisti rumeni pa je podatkovni kabel za kodirni signal.

Mirando, lahko poskusiš demontirati škatlico kjer se nahaja elektronika kodirnega ključa, vzameš vezje ven in polotaš mrzle lote, oziroma lote večjih elementov na vezju. Jaz sem pri kombiju ducato od ene firme to zadevo rešil na ta način.

Za vsak slučaj pa prečekiri če ti na tem rdečem kablu slučajno med vožnjo ne izgine napetost ??? ( potegni kabel v avto in probno lampico, pri napaki boš videl ali je crknila ali ne)

L.P.
mislim, da imaš zamašeno žico ............
 
Uporabniški avatar
Mirando
Novinec
 
Prispevkov: 342
Pridružen: Po apr 10, 2006 12:17 pm
Kraj: ...ja ka pa te ti tu delaš...

Napisal/-a Mirando Po feb 19, 2007 8:20 am

dr.otkar je napisal/-a:Za vsak slučaj pa prečekiri če ti na tem rdečem kablu slučajno med vožnjo ne izgine napetost ??? ( potegni kabel v avto in probno lampico, pri napaki boš videl ali je crknila ali ne)

L.P.


To bi bilo smiselno poskusit, ja! Danes gre avto do avtoelektričara...da vidimo če bo rešil kaj!

Absolutno se pa strinjam, da bi blo potrebno s pumpe potegnit nov kabel - ti razni konektori (to ma res slabo izvedeno - na odprtem, pod kilerom...?!) so zlahka problematični; zadevo pa treba rešit dobro in trajno!
....Vemo marsikaj, pa še se učimo.....
 
profič
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 39
Pridružen: Po feb 05, 2007 9:54 pm
Kraj: Šmarje pri jelšah

Napisal/-a profič Po feb 19, 2007 10:25 pm

zdravo!
sam sem imel že kakšne štiri enake primere zato naredi takole pa ne boš mimo brcnil.
kot so ti že svetovali vrži dol imobilajzer na elektromagnetnem ventilu visokotlačne pumpe(pazi da ne poškoduješ el .mag. ventila ki je spodaj skrit)potem pa vzemi dol še el mag ventil in vzami ven federco in batek,prazen ventil pa nazaj zategni. vozi se potem par dni da se prepričaš da ti avto več ne crkne.Avto boš seveda moral ugašat na kuplongo in bremzo .Če bo ok potem lahko kupiš nov el.magnetni ventil brez immo
škatlice in ga vežeš na enega od treh kablov ki so prej bili priklopljeni na immo na pumpi,vzemi tisti kabel ki dobi plus s kontaktom.l.p.
po pameti da ne bo več škode kot koristi
stvar ne moreš popravljat ,če ne veš kako deluje
 
Uporabniški avatar
Mirando
Novinec
 
Prispevkov: 342
Pridružen: Po apr 10, 2006 12:17 pm
Kraj: ...ja ka pa te ti tu delaš...

Napisal/-a Mirando Če feb 22, 2007 8:06 am

Očitno je problem večji, kot smo sprva domnevali!
Avto je že 4.-i dan na servisu! Kodni sistem onemogočen itd., pa še vedno občasno crkuje....?! :?: :?:
....Vemo marsikaj, pa še se učimo.....
 
Uporabniški avatar
DrMr
Uporabnik
 
Prispevkov: 1288
Pridružen: Ne avg 29, 2004 8:46 pm

Napisal/-a DrMr Če feb 22, 2007 8:22 am

... potem pa je počila ena federca v pumpi...
... kdor ne dirka, naj se vozi...
 
Uporabniški avatar
Mirando
Novinec
 
Prispevkov: 342
Pridružen: Po apr 10, 2006 12:17 pm
Kraj: ...ja ka pa te ti tu delaš...

Napisal/-a Mirando Če feb 22, 2007 9:58 am

Hja, pol pa pumpa do Korenjaka, da vidimo....
....Vemo marsikaj, pa še se učimo.....
 
Uporabniški avatar
Mirando
Novinec
 
Prispevkov: 342
Pridružen: Po apr 10, 2006 12:17 pm
Kraj: ...ja ka pa te ti tu delaš...

Napisal/-a Mirando Pe feb 23, 2007 7:55 am

Mirando je napisal/-a:Hja, pol pa pumpa do Korenjaka, da vidimo....


Avto je s servisa; baje razen prevezave mimo kodirnega sistema na pumpi niso delali nič druga (po prvih informacijah, pa to naj ne bi bilo dovolj...)!? Izklopli so obvolanski sistem in tistega na pumpi!!!

Skratka; očigledno so nekaj delali na tem, že par dni nazaj - ne (dovolj) dobro, ali pa komplet - sedaj pa so šli znova in za1x avto laufa...?!
....Vemo marsikaj, pa še se učimo.....
 
Danijurke
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 2
Pridružen: Če nov 28, 2013 9:19 am

Re: Citroen Jumper 2.5D, ugaša, ne vžiga

Napisal/-a Danijurke Če nov 28, 2013 9:25 am

Živjo

Mene pa zanima če mi lahko kdo pomaga... In sicer imam citroen jumper 2.5 navadni dizel letnik 1999, in me muči pri(vergla) prižiganju in ko ga uspem prižgati se kar ugasne(malo dela in začne kot kašljat in se ugasne na trenuntke tudi gas ne prime ko se zacne ugasat), tako 3-4 krat ko se pa motor malo zagreje pa normalno laufa in ne dela težav...tudi ko ga potem ugasnem in je 2uri ugasnjen noramlno prižge in dela,samo če noč ko stoji dela nenormalno težave..
To se mi je začelo dogajati ko se ostal brez goriva, sicer sem takoj natočil mogoče samo 2x zaverglu ko je bil brez...
Zdaj sem zamenjal alternator in nov akumulator in nov filter goriva... pa je še zmerja isto...
Mogoče so grelne svečke, mogoče elektromagnetni ventil ali pa boschpumpa ne vem kaj bi lahko bilo...
Ker če bi kje zrak dobiju al pa kej druzga bi delu tudi težave kasneje ko bi ga prižigal ali pa ko bi se peljal

Prosim če ma kdo kako rešitev, da ne mečem dnarja ker te mehaniki nimajo pojma pri treh sem bil in se jim ne sanja zakaj se to dogaja...
Lp danijel
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6583
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Citroen Jumper 2.5D, ugaša, ne vžiga

Napisal/-a Fan Če nov 28, 2013 2:56 pm

Pozdravljeni

Kaj pa tester pravi ( da ne bo zmeraj kriv mehanik :) )???

Sami lahko preverite:
- vžigalne svečke
- pravilno delovanje releja vžigalnih svečk
- če kje napačno vleče zrak
- padanje goriva

Za bolj podroben pregled senzorjev, je pa obvezen tester

Lep pozdrav
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
 
Danijurke
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 2
Pridružen: Če nov 28, 2013 9:19 am

Re: Citroen Jumper 2.5D, ugaša, ne vžiga

Napisal/-a Danijurke Če nov 28, 2013 5:42 pm

Ja na testerju nič ne pokaže, danes sem previl svečke in dve od štirih so zanič, je možno da je to vzrok?

Če bi kje zrak vleku bi verjetno tud med vožnjo imel veliko težav tako pa jih imam samo ko je kombi čisto mrzu potem ko se enkrat zalaufa dela use kot je treba samo od 1-3 se ugaša in komaj prižiga ko pa ga tak povprečno 4. prižgem pa dodajam gas da se temperatura motorja dvigne potem dela normalno in se ne ugaša več...
Pumpa na filterju je pa itk skoz trda preden začnem prižigat tako, da dvomim da je nafta...mislim ne vem...?

jaz upam da so svečke ker je to najbol enostavno za zamenjat...mehaniki dvomijo da so svečke čeprav so dva čistu fuč...
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Majestic-12 [Bot] in 6 gostov