Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
andsuzuki
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 42
Pridružen: Po jan 15, 2007 2:31 pm
Kraj: Goriška

Napisal/-a andsuzuki To feb 20, 2007 8:06 am

A ni tudi problem pri čipih, da se malenkost prilagaja načinu vožnje? (kolikor sem jaz slišal) Če si malo več časa vozil npr. ''bol počasi'', je lahko vzrok tudi tam.
Koliko pa ima avto prevoženih km? Kar se tiče pa mastnih cevi in intercoolerja, je to tudi pri meni, pa se ne nič pozna
 
Uporabniški avatar
adis
Uporabnik
 
Prispevkov: 8095
Pridružen: To jan 30, 2007 1:47 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a adis To feb 20, 2007 9:03 am

v glavnem kr neki vse skupi bomo vidl kaj bo iz tega, avto ma tm ene 192k km, sej je men tud na pamet padlo takoj po pogovoru kao da bi dal turbino obnovit samo se pri dveh v slo ki se obnavlja turbina pride cena cca. 60.000sit, ampak je priporočeno da grem na rsr pogledat za čip najprej, drugače pa bom dal pucat turbino.

drugače glede samega avta sem zelo zadovoljen glede porabe,udobja,funkcionalnosti,......skratka super avto samo pač je to tud slaba stran dieselov.
 
Uporabniški avatar
andsuzuki
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 42
Pridružen: Po jan 15, 2007 2:31 pm
Kraj: Goriška

Napisal/-a andsuzuki To feb 20, 2007 9:36 am

Če ma 190k pol se zna zgodit da gre tudi turbina proti koncu :?:
LP
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google Adsense [Bot] in 11 gostov