Če vozite po zahtevnejšem – npr. skalovitem terenu, nižanje zračnega tlaka nikakor ni primerno. Pnevmatika z višjim zračnim tlakom je odpornejša na udarce in poškodbe.
nebivedu je napisal/-a:Za offroad velja tole;Če vozite po zahtevnejšem – npr. skalovitem terenu, nižanje zračnega tlaka nikakor ni primerno. Pnevmatika z višjim zračnim tlakom je odpornejša na udarce in poškodbe.
Da ne boste več spraševali - bolj ko je napolnjena pnevmatika, manj je občutljiva na poškodbe - seveda do ene mere, da je ne bo zdej kdo napumpal do treh ali več barov.
DragonXP je napisal/-a:Hmmm osebno imam 195/50R15 na Seat Ibizi 1.4 16V pa pod 2.8 jih ne bo imel vec, kajti lansko leto so se unicile na robu prav zaradi tega ker sem se vozu neki casa samo z 2.2 bara... aja gume so Bridgestone potenza RE720... ocitno ta guma more bit tolk napolnjena cene se neenakomerno rabi...to sm slisal ze od vecine ljudi, ki se z avtomobili bolj resno ukvarja...
napi je napisal/-a:DragonXP je napisal/-a:Hmmm osebno imam 195/50R15 na Seat Ibizi 1.4 16V pa pod 2.8 jih ne bo imel vec, kajti lansko leto so se unicile na robu prav zaradi tega ker sem se vozu neki casa samo z 2.2 bara... aja gume so Bridgestone potenza RE720... ocitno ta guma more bit tolk napolnjena cene se neenakomerno rabi...to sm slisal ze od vecine ljudi, ki se z avtomobili bolj resno ukvarja...
Lej od kod tebi ideja da zaradi premalo napumpane gume pobralo gumo samo na ENI strani? Pejt na optiko pa poglej naklon kolesa, pa to če že kolesa stojijo malo iz kotnosti se vidi s prostim očesom.
Pa to kar pumpate na 2.8 bara je absolutno preveč če nimaš avta težkega 3 tone. Z takšnim tlakom v pnevmatiki si na mokri cesti kot drslka na ledu, ker je stična površin samo po sredini pnevmatike (glej post od mactrona - preveč napoljena pnevmatika).
Manjša površina => manjše trenje; večja površina => večje trenje
Po forumu brska: xxl in 10 gostov