joztom je napisal/-a:Morebiti bi lahko administratorji tega foruma ločili, kdaj gre za zasebno vojno uporabnika od splošnega mnenja o avtomobilski hiši in zaprli dostop do odprtih provokacij. Kot od vseh avtomobilskih firm imamo tudi uporabniki Citroena včasih težave s serviserji, jaz še posebno, ker imam zelo eksotičen model in ni splošno razširjenih znanj o vzdrževanju. Kljub temu sem vedno v času življenske dobe obeh Citroenov, ki sem jih nazadnje vozil, problemom prišel do dna. Naredil sem cca 250K km, oba avta sta bila službena in najvišje klase opreme, torej nisem ne osebno in ne kako drugače povezan s Citroen Slovenija in ne s servisom. Odločitev za nabavo Citroena pogojuje nekaj več pokvarljivosti zaradi sodobnejše tehnike in samosvojih prijemov pri konstrukciji, oddolži se skromnimi in vzdržljivini motorji, še najbolj pa z relativno nizko ceno. Moraš pa, kot vsak avto, le-tega poslušati in z minimalnim občutkom zadovolji kupca. Vsakih toliko tisoč se najde izjemno slab primerek, vsake toliko časa tudi izjemno slabo podkovan kupec. Kombinacija je neverjetna, še posebej, če se o neprimernem komuniciranju zavedeš prepozno in ni več mogoče nič zgladiti in urediti, nakar gre vse na trdo in na silo. Tudi na Citroforumih se dosti pogovarjamo serviserjih, seveda obstojajo boljši, kar je običajno posledica družinskega vodenja in entuzijazma, tudi nepooblaščeni mojstri včasih prekašajo uradne (npr.servis na Viču v Kozarjah ali na Dolenjski cesti, da ne govorim o Šentilju). Večinoma pa gre debata o ceni, nepooblaščeni imajo višje stroške zaradi priključenega prodajnega salona in obveznem kupovanju originalnega orodja ter certificiranih rezervnih delov in seminarjev zaposlenih. G.Fricu še enkrat želim sreče pri reševanju, za običajno usposobljene voznike, težko razumljivih problemov.
zcmr je napisal/-a:Bom se jaz opisal mojo kronologijo ,ceprav sem okleval ker je tukaj kar nekaj citromaniakov ki te znajo opluvat in nato spravit v slabo voljo ,zato naj se vzdrzujejo nepotrebnih komentarjev ker je afric v prvem postu teme lepo prosil naj se tu pisejo samo izkusnje ki jih bo predstavil ,ampak nekateri nemorejo molcati...
Berlingota hdi sem kupil pomladi 2003 na citroenu na s.primorskem .Par dni pred bozicem sem pod vozilom opazil kaplje motornega olja,ker sem imel za praznike predviden dalsi izlet ( okrog 700 km) sem takoj klical na servis kjer sem vozilo kupil to je bilo tocno 4 delavne dni pred bozicem,na servisu (moj prodajalec) so rekli da nimajo casa mi vozila pogledat ,ni pomagalo niti opozarjanje da imam za naredit dalso pot in da prosim bi mi samo pogledali in povedo, ce lahko gremna pot ali ne, tamkajsnji sef me je odslovil in rekel naj poklicem po novem letu...ter odlozil telefon.Takoj sem klical v Koper tam so rekli da naj peljem kjer sem kupil da imajo pac tako reseno glede garancij da mora popravit tisti kjer je bilo kupleno,zahteval sem razgovor z inspektorjem " ne to pa ni mogoce je rekla sogovornica v Kopru inspektor z strankami ne kontaktira direktno ampak samo preko servisov" na izrecno zahtevo in groznjo z mediji so me v Koper narocili prve dni januarja....
Ker v Sloveniji mi noben ni hotel pogledat avta ce je sposoben za voznjo ali ne sem ga peljal na Citroen v sosednjo Italijo kjer so mi ga dvignili in pregledali-15 minut ,seveda brezplacno,glede na njihovo diagnozo sem klical v Koper ter jih obvestil da je potrebno menjat cev iz turbine ki pusca ter da naj jo narocijo da bo pripravljena ko pridem....
No koncno po novem letu peljem na narocen servis v Koper ,moram povedat da imajo sprejem vozil res na visokem nivoju ,gospod v belem mi poda roka pregleda vozilo opraviva se poskusno voznjo da mu opisem se ostale problemcke-res dober obcutek.....Vozilo moram za 2 dni pustiti v kopru ,nadomestnega vozila nimajo tako da se moram znajti kot vem in znam...
Po dveh dneh se vrnem , v bistvu naredili niso nic ,cev so samo potisnili objemke stranske sipe so tudi potisnili vijake in sevedno tresejo enako kot prej,edino kar so mi naredili je da so mi sprogramirali samodejen uklop luci ob zagonu motorja (((((((za luci so mi na servisu pri mojem prodajalcu rekli da je treba instalacijo predelati dodat releje ....cena okrog 25-30 tisoc sit-sploh niso vedeli da je mozna racunalniska moznost)))) Po par dneh doma pogledam cev in spet je vse v olju....poklicem v Koper kjer dobim datum in narocim nadomestno vozilo,cez 7 delavnih dni (sreda) sem na dogovorjenem servisu v KP sledi opis tezav reklamacija popravila sip ki se vednotresejo......spet moram avto pustiti tam in na mojo veliko jezo spet ni nadomestnega vozila kljub rezervaciji...avtobus in domov..!
V petek opoldne poklicem kot je bilo dogovorjeno ,odgovor : gospod smo morali narociti cev v francijo : takrat mi je dokoncno zavrelo "pa kaj vam nisem povedal da so mi to povedali v Italiji ze en mesec nazaj?????" ker so mi ze vnaprej povedali da bo treba cakat se kake 3-4 delavne dni sem jim narocil naj mi obbenem opravijo se prvi servis ceprav mi manjka se 8 tisoc kilometrov ker sem ze navelican hodit po servisih in jemat dopust zato.No tako je vozio tamdoli ostalo do naslednjega petka (7 delavnih dni)
ko pridem iskati vozilo dokoncen sok: za prvi servis so mi leta 2004 racunali 38.000 sit ( menjava olja filtra in filtra kabine( opravili so preizkus zavor 12.000 sit in preizkus dimljenosti se 12.000 sit kdo jim je to narocil nevem-naj samo dam primerjavo da je tistikrat kompleten tehnicni pregled vozila stal okrog 9.000 oni pa so mi za preizkus zavor in dimljenosti pokasirali 24.000 in s tem da je bilo vozilo v garanciji !!!!)))
Izredno jezen sem se odpeljal in ze takoj ugotovil da sipe tresejo enako kot prej,nisem se vrnil ker sem jih imel res dovolj njih in socialisticne ureditve pri njih.
V aprilu to je mesec cez garancijo se je pokvaril mehanizem dvigovanja desne sipe,poklicem na servis (moj prodajalec) -odgovor :vozilo je iz garancije treba placati okrog 20.000 za poravilo,grem v Italijo kjer so mi menjali in rekli da bodo garancijo ze nekako uredili ces da jih je sram mi uzeti denar za popravilo ko pa nima vozilo niti se 15.000 kilometrov-naj povem da so Citroeni kupljeni v Italiji ze tistikrat imeli 2 letno garancijo.
No to je moj opis .Lepo se vidi da avto ni imel velikih tezav in sem z njim dokaj zadovoljen.Velikanski problem je postprodaja servisov .Vseskupaj bi lahko bilo reseno na eleganten nacin prez zavlecevanja , srs problema je na najvisji tocki v Citroen Slovenija v Kopru in temu primerna je servisna mreza po drzavi .Tam mora ta gospod Oberhammer narediti red in pocistiti trote.
joztom je napisal/-a:Vsi uživate v navadnem tlačenju slame. To, da je kakšen servis in kakšen uporabnik brezveznik je popolnoma realno. Da pa v en koš tlačite vso kolekcijo PSA avtomobilov (Peugeot, Citroen, delno Toyota, Lancia, Fiat in Renault), ki imajo enako elektroniko in motorizacijo, ter dele podvozja, je pa preveč, Citroen ima namreč centralno skladišče za obe firmi v Kopru. Torej smo vsi vosli, ker imamo omenjene firme ali kaj? Čeprav sta obe firmi ob Renaultu zaslužni, da so se bebavi nemci premaknili iz zagovednih audijev 80, 100 in passatov z nikakvim podvozjem v današnji nivo motorjev in ostalih sklopov (glejte opremljenost in motorizacijo enakovrednih letnikov od 1985-1995). Še za peto prestavo na Golfu ste mastno doplačevali ali švercali menjalnike iz Italije. Ta tema je prerasla, zaradi želje po publiciteti ene same osebe, okvire zdravega razmišljanja in presoje. Potem si pa kupite vsi Golf II, da ne boste radio slišali ali nepokvarljive Toyote, ki jim v garanciji na skoraj vseh bencinskih Avensisih motorje menjajo, pa boste siti. Spoštujmo en drugega in si pomagajmo z nasveti ob težavah, pa bo za vse dosti dela. S tem se poslavljam s te nerazsodne teme, niti ne polemiziram na PM.
HRIBERNIK24 je napisal/-a:jaz ti lahko povem da v slovenj gracu avtohiša balmiko je zeloporazna je peljal kolega pikasona na servis pa mu reče da bo1h avto gotov pa mu reče da bo počakav prav ni problema 45 min je avto stal na dvigalu pa je hodiv okoli pa sedel narediv pa nič cez 50 min pa mu reče taj se pa lotma potem je mel svoj materjal zraven ni valjal mu je mankalo 1 dcl antifriza pa je računalcel liter papremz oljeisto olje pa filtre je pa lahknezev domov ker če kaone kupiš pri njih ne morjo dati štempla v servisno knjigo plačal je pa 50000sit rečeno je pa bilo 35000
joztom je napisal/-a:Vsi uživate v navadnem tlačenju slame. To, da je kakšen servis in kakšen uporabnik brezveznik je popolnoma realno. Da pa v en koš tlačite vso kolekcijo PSA avtomobilov (Peugeot, Citroen, delno Toyota, Lancia, Fiat in Renault), ki imajo enako elektroniko in motorizacijo, ter dele podvozja, je pa preveč, Citroen ima namreč centralno skladišče za obe firmi v Kopru. Torej smo vsi vosli, ker imamo omenjene firme ali kaj? Čeprav sta obe firmi ob Renaultu zaslužni, da so se bebavi nemci premaknili iz zagovednih audijev 80, 100 in passatov z nikakvim podvozjem v današnji nivo motorjev in ostalih sklopov (glejte opremljenost in motorizacijo enakovrednih letnikov od 1985-1995). Še za peto prestavo na Golfu ste mastno doplačevali ali švercali menjalnike iz Italije. Ta tema je prerasla, zaradi želje po publiciteti ene same osebe, okvire zdravega razmišljanja in presoje. Potem si pa kupite vsi Golf II, da ne boste radio slišali ali nepokvarljive Toyote, ki jim v garanciji na skoraj vseh bencinskih Avensisih motorje menjajo, pa boste siti. Spoštujmo en drugega in si pomagajmo z nasveti ob težavah, pa bo za vse dosti dela. S tem se poslavljam s te nerazsodne teme, niti ne polemiziram na PM.
trafo66 je napisal/-a:joztom je napisal/-a:Vsi uživate v navadnem tlačenju slame. To, da je kakšen servis in kakšen uporabnik brezveznik je popolnoma realno. Da pa v en koš tlačite vso kolekcijo PSA avtomobilov (Peugeot, Citroen, delno Toyota, Lancia, Fiat in Renault), ki imajo enako elektroniko in motorizacijo, ter dele podvozja, je pa preveč, Citroen ima namreč centralno skladišče za obe firmi v Kopru. Torej smo vsi vosli, ker imamo omenjene firme ali kaj? Čeprav sta obe firmi ob Renaultu zaslužni, da so se bebavi nemci premaknili iz zagovednih audijev 80, 100 in passatov z nikakvim podvozjem v današnji nivo motorjev in ostalih sklopov (glejte opremljenost in motorizacijo enakovrednih letnikov od 1985-1995). Še za peto prestavo na Golfu ste mastno doplačevali ali švercali menjalnike iz Italije. Ta tema je prerasla, zaradi želje po publiciteti ene same osebe, okvire zdravega razmišljanja in presoje. Potem si pa kupite vsi Golf II, da ne boste radio slišali ali nepokvarljive Toyote, ki jim v garanciji na skoraj vseh bencinskih Avensisih motorje menjajo, pa boste siti. Spoštujmo en drugega in si pomagajmo z nasveti ob težavah, pa bo za vse dosti dela. S tem se poslavljam s te nerazsodne teme, niti ne polemiziram na PM.
to tudi jaz podpiram. na golfu je treba še desni špegelj doplačati. pa pasat nima veze z lepo obliko. to je res. nism ljubitelj citroenov ampak raje bi ga meu kot folcvagne in podobno. ki se itak najbolj kvarijo. jaz sem se menu večkrat s trgovcem ki avto dele prodaja. pa pravi da najbolj grejo v promet ww deli. pa ne zato ker jih je veliko . ni jih več kot renojev tak da se razumemo.
milankregar je napisal/-a:Afric, pazi da se ti ne bo zgodilo kaj takšnega kot lastniku tega citroena.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 8 gostov