Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
snoopek
Uporabnik
 
Prispevkov: 1036
Pridružen: To okt 18, 2005 8:06 am

Napisal/-a snoopek Če mar 22, 2007 2:49 pm

se strinjam z zgornjim postom! (fiatpowered)

sicer sam nisem lasntnik citoena, vendar ima bra xantio karavan, starejši avto sicer
ampak dela bp!

sem pa od sorodnikov že marsikdaj slišal da imajo probleme, sicer ne velike
ampak se mi zdi da so vredni omembe.

recimo vgradil je avtoradio, ker ga prej ni blo (C3) in centralno zaklepanje ni več delalo in pa še enkrat je pustil avto pod drogom za el. napeljavo, avto zaklenil, odšel v službo ko pa se je vrnil je biu avto odklenjen. ni mu bilo jasno zakaj, potem pa je videl, da ko ga zaklene se le ta sam odklene nazaj!

na servisu so mu rekli da je to nekakšna napaka v frekvenci ali kaj, nimam pojma.
Citroen C5 2.0 hdi Break :P
 
protonika
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 582
Pridružen: Sr nov 03, 2004 4:19 pm

Napisal/-a protonika Če mar 22, 2007 4:51 pm

Zcmr, mislim, da si ti točno tak primer, kot ga išče afric... Jaz bi se mu na tvojem mestu kar pridružila (če imaš shranjene kaj dokumentacije).

Glede preskusa zavor in plinov - pri Krulcu (Nissan) avto dajo na stezo v okviru navadne delovne ure - na računu ni posebne postavke. Gre pa vsak avto po servisu na preskus zavor in plinov.
Protonika ima bullbar.
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Če mar 22, 2007 5:47 pm

Vsi uživate v navadnem tlačenju slame. To, da je kakšen servis in kakšen uporabnik brezveznik je popolnoma realno. Da pa v en koš tlačite vso kolekcijo PSA avtomobilov (Peugeot, Citroen, delno Toyota, Lancia, Fiat in Renault), ki imajo enako elektroniko in motorizacijo, ter dele podvozja, je pa preveč, Citroen ima namreč centralno skladišče za obe firmi v Kopru. Torej smo vsi vosli, ker imamo omenjene firme ali kaj? Čeprav sta obe firmi ob Renaultu zaslužni, da so se bebavi nemci premaknili iz zagovednih audijev 80, 100 in passatov z nikakvim podvozjem v današnji nivo motorjev in ostalih sklopov (glejte opremljenost in motorizacijo enakovrednih letnikov od 1985-1995). Še za peto prestavo na Golfu ste mastno doplačevali ali švercali menjalnike iz Italije. Ta tema je prerasla, zaradi želje po publiciteti ene same osebe, okvire zdravega razmišljanja in presoje. Potem si pa kupite vsi Golf II, da ne boste radio slišali ali nepokvarljive Toyote, ki jim v garanciji na skoraj vseh bencinskih Avensisih motorje menjajo, pa boste siti. Spoštujmo en drugega in si pomagajmo z nasveti ob težavah, pa bo za vse dosti dela. S tem se poslavljam s te nerazsodne teme, niti ne polemiziram na PM.
 
afric
Novinec
 
Prispevkov: 149
Pridružen: To nov 21, 2006 9:13 am

Napisal/-a afric Če mar 22, 2007 5:58 pm

Vidim, da sploh nima smisla vas prosit in upat, da ne kritizirat in komentirat teme ce vas stvar ne zanima in ce ne nameravate dati mnenja o cemer vas prosim.

joztom, sploh ne pisem, da je PSA grupa za nic al pa podobno ampak kritiziramo servis, se posebno v Kopru, kjer pa kot zgleda nisi imel nikoli opravka z njimi !! Kot sem ze lepo prosil na zacetku, prosim se enkrat, da ce vas tema ne zanima ne pisat!! Komentarje si zadrzite zase !

Sploh pa so stvari take kot so zaradi primerkov, ki imajo take in podobne izpade, tako da se tisti ki bi morda sli naprej in malo zagrozili, le tega ne storijo ampak vozilo raje prodajo in si kupijo drugi znamko ! In to vec kot kaksen !


Bravo
 
majkič
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 12
Pridružen: So feb 17, 2007 2:14 pm

Napisal/-a majkič Če mar 22, 2007 6:04 pm

joztom je napisal/-a:Morebiti bi lahko administratorji tega foruma ločili, kdaj gre za zasebno vojno uporabnika od splošnega mnenja o avtomobilski hiši in zaprli dostop do odprtih provokacij. Kot od vseh avtomobilskih firm imamo tudi uporabniki Citroena včasih težave s serviserji, jaz še posebno, ker imam zelo eksotičen model in ni splošno razširjenih znanj o vzdrževanju. Kljub temu sem vedno v času življenske dobe obeh Citroenov, ki sem jih nazadnje vozil, problemom prišel do dna. Naredil sem cca 250K km, oba avta sta bila službena in najvišje klase opreme, torej nisem ne osebno in ne kako drugače povezan s Citroen Slovenija in ne s servisom. Odločitev za nabavo Citroena pogojuje nekaj več pokvarljivosti zaradi sodobnejše tehnike in samosvojih prijemov pri konstrukciji, oddolži se skromnimi in vzdržljivini motorji, še najbolj pa z relativno nizko ceno. Moraš pa, kot vsak avto, le-tega poslušati in z minimalnim občutkom zadovolji kupca. Vsakih toliko tisoč se najde izjemno slab primerek, vsake toliko časa tudi izjemno slabo podkovan kupec. Kombinacija je neverjetna, še posebej, če se o neprimernem komuniciranju zavedeš prepozno in ni več mogoče nič zgladiti in urediti, nakar gre vse na trdo in na silo. Tudi na Citroforumih se dosti pogovarjamo serviserjih, seveda obstojajo boljši, kar je običajno posledica družinskega vodenja in entuzijazma, tudi nepooblaščeni mojstri včasih prekašajo uradne (npr.servis na Viču v Kozarjah ali na Dolenjski cesti, da ne govorim o Šentilju). Večinoma pa gre debata o ceni, nepooblaščeni imajo višje stroške zaradi priključenega prodajnega salona in obveznem kupovanju originalnega orodja ter certificiranih rezervnih delov in seminarjev zaposlenih. G.Fricu še enkrat želim sreče pri reševanju, za običajno usposobljene voznike, težko razumljivih problemov.


Nekateri ljudje res ne razumejo stvari. Jest sam pa težko razumem te ljudi. Nekateri so s svojim avtom očitno v tako intimnem razmerju, da ko nekaj govoriš o njihovem avtu to dojemajo kot da govoriš o njihovi mami. Če rečeš kaj proti citroenu to takoj dojamejo kot napad na njih osebno. Kot da so sami v tisti avto, ki se je nekomu pokvaril vložili svojo dušo, kot da je njihovo življensko delo, ki si zasluži samo spoštovanje. Res ne razumem takih ljudi, ki s svojim avtom navežejo tako partnerski odnos, še več, enostavno se zaljubijo v podjetje, ki ga je izdelalo in kdor ima kaj proti temu podjetju to takoj dojamejo kot da gre za napad na njih osebno. Sploh pa se ne zavedajo da imajo zgolj srečo da se niso našli na mestu nekoga, ki je imel smolo da je naletel na avto tega podjetja in prav lahko bi se njim zgodilo to kar se godi tistemu, ki ga dotično podjetje obravnava kot da avto sploh ne pripada njihovemu podjetju in se čudijo kaj ga sploh vozi k njim, saj so mu ga prodali kaj še hoče več. Če bi že moral kdo biti intimnoi vezan na svoje izdelke so to proizvajalci in prodajalci teh izdelkov, ne pa uporabniki, ki s temi ljudmi nimajo druge veze kot da so jim odšteli svoj denar.
Prav čudno je če recimo afric kritizira svoj avto, ki ga je kupil s svojim denarjem in če kritizira odnos serviserjev in citroena do tega avta, da se najdejo ljudje, ki s tem njegovim avtom nimajo blage veze in ki so takoj užaljeni, če kdo samo omeni "njihovo" podjetje v kakršnemkoli negativnem pomenu. Afric je šel na televizijo in namesto da bi mu bili vsi lastniki citroenov hvaležni, da si kaj takega upa storiti in dosegel je pogovor z vrhom citroena, kar vsi vi ki ste zaljubljeni v te avte nikoli ne boste dosegli in spoznali vso to birokracijo in industrijo, ki stoji za tistim znakcem, ki ga tako obožujete, namesto da bi mu bili v končni fazi hvaležni vsi lastniki avtomobilov, ker se ne sprijazni s takšnim odnosom podjetja, ki mu je avto prodalo se tukaj celo najdejo ljudje, ki dvomijo v njegovo zgodbo, čeprav jo je jasno predstavil na televiziji in praktično pokazal kako njegov avto deluje. Ne vem kaj vse bi moral še naresti. Kot da mu je v veselje da hodi do serviserjev, piše dopise, klicari po telefonu.
Afric, to kar delaš je pravilno in vem da ti ni lahko, ampak nihče ni rekel da bo lahko. S tistim gospodom pa ti želim veliko sreče in na tebi je zgolj da predstaviš stvari takšne kot so, vse ostalo je na njih ali so sposobni da od tega kaj odnesejo.
Lep pozdrav!

P.S. Vem, da ni povezave s temo, ampak moral sem reagirat, ker mislim da si zaslužiš podporo. Ne računaj preveč na ostale, ker večina se jih boji izpostavljati. Mislim, da imaš v rokah dovolj trden primer, da kaj dosežeš. Po moje si zaslužiš vsaj nov avto.
 
KVINTON
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 55
Pridružen: Če jan 18, 2007 7:34 pm
Kraj: Hotinja Vas

Napisal/-a KVINTON Če mar 22, 2007 7:42 pm

zcmr je napisal/-a:Bom se jaz opisal mojo kronologijo ,ceprav sem okleval ker je tukaj kar nekaj citromaniakov ki te znajo opluvat in nato spravit v slabo voljo ,zato naj se vzdrzujejo nepotrebnih komentarjev ker je afric v prvem postu teme lepo prosil naj se tu pisejo samo izkusnje ki jih bo predstavil ,ampak nekateri nemorejo molcati...
Berlingota hdi sem kupil pomladi 2003 na citroenu na s.primorskem .Par dni pred bozicem sem pod vozilom opazil kaplje motornega olja,ker sem imel za praznike predviden dalsi izlet ( okrog 700 km) sem takoj klical na servis kjer sem vozilo kupil to je bilo tocno 4 delavne dni pred bozicem,na servisu (moj prodajalec) so rekli da nimajo casa mi vozila pogledat ,ni pomagalo niti opozarjanje da imam za naredit dalso pot in da prosim bi mi samo pogledali in povedo, ce lahko gremna pot ali ne, tamkajsnji sef me je odslovil in rekel naj poklicem po novem letu...ter odlozil telefon.Takoj sem klical v Koper tam so rekli da naj peljem kjer sem kupil da imajo pac tako reseno glede garancij da mora popravit tisti kjer je bilo kupleno,zahteval sem razgovor z inspektorjem " ne to pa ni mogoce je rekla sogovornica v Kopru inspektor z strankami ne kontaktira direktno ampak samo preko servisov" na izrecno zahtevo in groznjo z mediji so me v Koper narocili prve dni januarja....
Ker v Sloveniji mi noben ni hotel pogledat avta ce je sposoben za voznjo ali ne sem ga peljal na Citroen v sosednjo Italijo kjer so mi ga dvignili in pregledali-15 minut ,seveda brezplacno,glede na njihovo diagnozo sem klical v Koper ter jih obvestil da je potrebno menjat cev iz turbine ki pusca ter da naj jo narocijo da bo pripravljena ko pridem....
No koncno po novem letu peljem na narocen servis v Koper ,moram povedat da imajo sprejem vozil res na visokem nivoju ,gospod v belem mi poda roka pregleda vozilo opraviva se poskusno voznjo da mu opisem se ostale problemcke-res dober obcutek.....Vozilo moram za 2 dni pustiti v kopru ,nadomestnega vozila nimajo tako da se moram znajti kot vem in znam...
Po dveh dneh se vrnem , v bistvu naredili niso nic ,cev so samo potisnili objemke stranske sipe so tudi potisnili vijake in sevedno tresejo enako kot prej,edino kar so mi naredili je da so mi sprogramirali samodejen uklop luci ob zagonu motorja (((((((za luci so mi na servisu pri mojem prodajalcu rekli da je treba instalacijo predelati dodat releje ....cena okrog 25-30 tisoc sit-sploh niso vedeli da je mozna racunalniska moznost)))) Po par dneh doma pogledam cev in spet je vse v olju....poklicem v Koper kjer dobim datum in narocim nadomestno vozilo,cez 7 delavnih dni (sreda) sem na dogovorjenem servisu v KP sledi opis tezav reklamacija popravila sip ki se vednotresejo......spet moram avto pustiti tam in na mojo veliko jezo spet ni nadomestnega vozila kljub rezervaciji...avtobus in domov..!
V petek opoldne poklicem kot je bilo dogovorjeno ,odgovor : gospod smo morali narociti cev v francijo : takrat mi je dokoncno zavrelo "pa kaj vam nisem povedal da so mi to povedali v Italiji ze en mesec nazaj?????" ker so mi ze vnaprej povedali da bo treba cakat se kake 3-4 delavne dni sem jim narocil naj mi obbenem opravijo se prvi servis ceprav mi manjka se 8 tisoc kilometrov ker sem ze navelican hodit po servisih in jemat dopust zato.No tako je vozio tamdoli ostalo do naslednjega petka (7 delavnih dni)
ko pridem iskati vozilo dokoncen sok: za prvi servis so mi leta 2004 racunali 38.000 sit ( menjava olja filtra in filtra kabine( opravili so preizkus zavor 12.000 sit in preizkus dimljenosti se 12.000 sit kdo jim je to narocil nevem-naj samo dam primerjavo da je tistikrat kompleten tehnicni pregled vozila stal okrog 9.000 oni pa so mi za preizkus zavor in dimljenosti pokasirali 24.000 in s tem da je bilo vozilo v garanciji !!!!)))
Izredno jezen sem se odpeljal in ze takoj ugotovil da sipe tresejo enako kot prej,nisem se vrnil ker sem jih imel res dovolj njih in socialisticne ureditve pri njih.
V aprilu to je mesec cez garancijo se je pokvaril mehanizem dvigovanja desne sipe,poklicem na servis (moj prodajalec) -odgovor :vozilo je iz garancije treba placati okrog 20.000 za poravilo,grem v Italijo kjer so mi menjali in rekli da bodo garancijo ze nekako uredili ces da jih je sram mi uzeti denar za popravilo ko pa nima vozilo niti se 15.000 kilometrov-naj povem da so Citroeni kupljeni v Italiji ze tistikrat imeli 2 letno garancijo.
No to je moj opis .Lepo se vidi da avto ni imel velikih tezav in sem z njim dokaj zadovoljen.Velikanski problem je postprodaja servisov .Vseskupaj bi lahko bilo reseno na eleganten nacin prez zavlecevanja , srs problema je na najvisji tocki v Citroen Slovenija v Kopru in temu primerna je servisna mreza po drzavi .Tam mora ta gospod Oberhammer narediti red in pocistiti trote.


citroeni imajo v Sloveniji s 01.03.2003 veljavno 2 letno splošno garancijo.
važno da je vlažno....
 
Uporabniški avatar
zcmr
Novinec
 
Prispevkov: 196
Pridružen: Ne jul 18, 2004 8:48 pm
Kraj: GO

Napisal/-a zcmr Če mar 22, 2007 7:57 pm

....
Zadnjič spremenil zcmr, dne Če maj 10, 2007 9:29 pm, skupaj popravljeno 2 krat.
 
Uporabniški avatar
enzospotenzo
Novinec
 
Prispevkov: 239
Pridružen: Ne jan 07, 2007 10:17 pm
Kraj: Den Haag,cell No.1

Napisal/-a enzospotenzo Če mar 22, 2007 8:19 pm

joztom je napisal/-a:Vsi uživate v navadnem tlačenju slame. To, da je kakšen servis in kakšen uporabnik brezveznik je popolnoma realno. Da pa v en koš tlačite vso kolekcijo PSA avtomobilov (Peugeot, Citroen, delno Toyota, Lancia, Fiat in Renault), ki imajo enako elektroniko in motorizacijo, ter dele podvozja, je pa preveč, Citroen ima namreč centralno skladišče za obe firmi v Kopru. Torej smo vsi vosli, ker imamo omenjene firme ali kaj? Čeprav sta obe firmi ob Renaultu zaslužni, da so se bebavi nemci premaknili iz zagovednih audijev 80, 100 in passatov z nikakvim podvozjem v današnji nivo motorjev in ostalih sklopov (glejte opremljenost in motorizacijo enakovrednih letnikov od 1985-1995). Še za peto prestavo na Golfu ste mastno doplačevali ali švercali menjalnike iz Italije. Ta tema je prerasla, zaradi želje po publiciteti ene same osebe, okvire zdravega razmišljanja in presoje. Potem si pa kupite vsi Golf II, da ne boste radio slišali ali nepokvarljive Toyote, ki jim v garanciji na skoraj vseh bencinskih Avensisih motorje menjajo, pa boste siti. Spoštujmo en drugega in si pomagajmo z nasveti ob težavah, pa bo za vse dosti dela. S tem se poslavljam s te nerazsodne teme, niti ne polemiziram na PM.

...res je, mislim da s tem nič ne pomagamo Africu. Prosil je za komentar in fakte vseh tistih članov, ki imajo opravka in (slabe) izkušnje s Citroenom Slovenija, da bo lahko nastopil proti gl. direktorju.
Vi pa ste (razen nekaj primerov), zasmetili temo in se že bližamo ponovnemu zaklepu teme.
Svoje avtomobile in servise pa hvalite (in grajajte) v zato namenjenih temah.
 
afric
Novinec
 
Prispevkov: 149
Pridružen: To nov 21, 2006 9:13 am

Napisal/-a afric Če mar 22, 2007 8:23 pm

glejte, jaz ne nameravam nastopati proti direktorju. Saj nisem neki razbojnik ?? :twisted: :twisted: ceprav, imam kaksen majcken razlog za bit !

jaz mu nameravam razlozit predvsem moj primer na lep nacin ter pojasnit moje razloge za slabo razpolozenje, vendar glede na to da se ne prav vsak dan srecujemo z takimi osebami bi bilo morda fajn da mu spotoma malo omenim tudi druge primere. kaj veste, morda pa kaj ukrepa in boste tudi sami na boljsem !!

In se enkrat citiram nekoga, ki je cas nazaj odgovoril na forumu ! "Vsak serviser je dober, dokler se vozilo ne pricne kvariti ! "
 
Uporabniški avatar
dr.otkar
Novinec
 
Prispevkov: 388
Pridružen: So sep 09, 2006 7:30 am
Kraj: nihče ne ve

Napisal/-a dr.otkar So mar 24, 2007 9:29 am

Naj še jaz dodam komentar, obnašanje servisa kot berem je nedopustno.
Kupec je kralj, tak je bil nekdaj rek, kupec ima denar ne pa en ušiv servis, ki ti zamenja (ali tudi ne) olje, filter,mikrofilter......,dolije zav. tekočino, olje za volan, destilirano vodo in ne nazadnje ČISTILO ZA PRANJE VETROBRANSKEGA STEKLA.
Seveda na računu dobiš vse te postavke, nasmešek ko plačujete račun, čeprav je to hud poseg za vaš žep, pridite ŠE kdaj da vas olupimo ko banano.
Ni panike, ko je vozilo v garanciji napak večinoma noben ne rešuje (razen nekaterih izjem ki se trudijo za stranke), ko pa smo izven garancije potem pa gas lupi, lupi in še enkrat lupi.

Nedolgo nazaj mi je neka stranka dejala, ni važen denar, bolj važno je da se da napaka sploh odkriti in popraviti.

Afric gledal sem tvoj prispevek, veliko sreče z mlini na veter, edino izjavo bi popravil :
Po odpravi napak v garanciji ali iz nje vidiš koliko je servis ali serviser vreden.
mislim, da imaš zamašeno žico ............
 
Uporabniški avatar
kolesar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2913
Pridružen: Pe sep 15, 2006 3:24 pm
Kraj: štajerska

Napisal/-a kolesar Če mar 29, 2007 11:54 am

je kj novega?
 
Uporabniški avatar
HRIBERNIK24
Novinec
 
Prispevkov: 263
Pridružen: Pe jul 21, 2006 11:23 am
Kraj: žerjav

Napisal/-a HRIBERNIK24 Če mar 29, 2007 6:11 pm

jaz ti lahko povem da v slovenj gracu avtohiša balmiko je zeloporazna je peljal kolega pikasona na servis pa mu reče da bo1h avto gotov pa mu reče da bo počakav prav ni problema 45 min je avto stal na dvigalu pa je hodiv okoli pa sedel narediv pa nič cez 50 min pa mu reče taj se pa lotma potem je mel svoj materjal zraven ni valjal mu je mankalo 1 dcl antifriza pa je računalcel liter papremz oljeisto olje pa filtre je pa lahknezev domov ker če kaone kupiš pri njih ne morjo dati štempla v servisno knjigo plačal je pa 50000sit rečeno je pa bilo 35000
citroen berlingo 2,0 HDI
 
Uporabniški avatar
_YUGO-GVX_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1583
Pridružen: Po mar 21, 2005 3:20 pm
Kraj: Črnomelj

Napisal/-a _YUGO-GVX_ Pe mar 30, 2007 2:01 pm

tebe imam počasi dovolj :!: dej se že nauči pisat :roll:
litr bencina, litr olja ;)
 
Uporabniški avatar
enzospotenzo
Novinec
 
Prispevkov: 239
Pridružen: Ne jan 07, 2007 10:17 pm
Kraj: Den Haag,cell No.1

Napisal/-a enzospotenzo Pe mar 30, 2007 9:43 pm

HRIBERNIK24 je napisal/-a:jaz ti lahko povem da v slovenj gracu avtohiša balmiko je zeloporazna je peljal kolega pikasona na servis pa mu reče da bo1h avto gotov pa mu reče da bo počakav prav ni problema 45 min je avto stal na dvigalu pa je hodiv okoli pa sedel narediv pa nič cez 50 min pa mu reče taj se pa lotma potem je mel svoj materjal zraven ni valjal mu je mankalo 1 dcl antifriza pa je računalcel liter papremz oljeisto olje pa filtre je pa lahknezev domov ker če kaone kupiš pri njih ne morjo dati štempla v servisno knjigo plačal je pa 50000sit rečeno je pa bilo 35000

A Toporišič kaj zahaja na tale forum... ;) :cry: ...če, verjetno joka.
 
BMWz0r
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 92
Pridružen: Sr feb 28, 2007 2:16 pm

Napisal/-a BMWz0r Pe mar 30, 2007 11:42 pm

Ne vem zakaj mu ne pokazes 300 tem ki je bilo odprtih ze na temo Citroen ta pa ta - velike tezave. Tm je bilo zelo veliko povedanga
 
milankregar
Uporabnik
 
Prispevkov: 945
Pridružen: Sr mar 30, 2005 6:24 pm

Napisal/-a milankregar Ne apr 01, 2007 7:49 pm

Afric, pazi da se ti ne bo zgodilo kaj takšnega kot lastniku tega citroena. ;)
Priponke
4.jpg
3.jpg
2.jpg
1.jpg
 
trafo66
 

Napisal/-a trafo66 Ne apr 01, 2007 8:00 pm

joztom je napisal/-a:Vsi uživate v navadnem tlačenju slame. To, da je kakšen servis in kakšen uporabnik brezveznik je popolnoma realno. Da pa v en koš tlačite vso kolekcijo PSA avtomobilov (Peugeot, Citroen, delno Toyota, Lancia, Fiat in Renault), ki imajo enako elektroniko in motorizacijo, ter dele podvozja, je pa preveč, Citroen ima namreč centralno skladišče za obe firmi v Kopru. Torej smo vsi vosli, ker imamo omenjene firme ali kaj? Čeprav sta obe firmi ob Renaultu zaslužni, da so se bebavi nemci premaknili iz zagovednih audijev 80, 100 in passatov z nikakvim podvozjem v današnji nivo motorjev in ostalih sklopov (glejte opremljenost in motorizacijo enakovrednih letnikov od 1985-1995). Še za peto prestavo na Golfu ste mastno doplačevali ali švercali menjalnike iz Italije. Ta tema je prerasla, zaradi želje po publiciteti ene same osebe, okvire zdravega razmišljanja in presoje. Potem si pa kupite vsi Golf II, da ne boste radio slišali ali nepokvarljive Toyote, ki jim v garanciji na skoraj vseh bencinskih Avensisih motorje menjajo, pa boste siti. Spoštujmo en drugega in si pomagajmo z nasveti ob težavah, pa bo za vse dosti dela. S tem se poslavljam s te nerazsodne teme, niti ne polemiziram na PM.


to tudi jaz podpiram. na golfu je treba še desni špegelj doplačati. pa pasat nima veze z lepo obliko. to je res. nism ljubitelj citroenov ampak raje bi ga meu kot folcvagne in podobno. ki se itak najbolj kvarijo. jaz sem se menu večkrat s trgovcem ki avto dele prodaja. pa pravi da najbolj grejo v promet ww deli. pa ne zato ker jih je veliko . ni jih več kot renojev tak da se razumemo.
 
Uporabniški avatar
Media3
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 537
Pridružen: Po jan 03, 2005 8:49 pm

Napisal/-a Media3 Ne apr 01, 2007 9:09 pm

trafo66 je napisal/-a:
joztom je napisal/-a:Vsi uživate v navadnem tlačenju slame. To, da je kakšen servis in kakšen uporabnik brezveznik je popolnoma realno. Da pa v en koš tlačite vso kolekcijo PSA avtomobilov (Peugeot, Citroen, delno Toyota, Lancia, Fiat in Renault), ki imajo enako elektroniko in motorizacijo, ter dele podvozja, je pa preveč, Citroen ima namreč centralno skladišče za obe firmi v Kopru. Torej smo vsi vosli, ker imamo omenjene firme ali kaj? Čeprav sta obe firmi ob Renaultu zaslužni, da so se bebavi nemci premaknili iz zagovednih audijev 80, 100 in passatov z nikakvim podvozjem v današnji nivo motorjev in ostalih sklopov (glejte opremljenost in motorizacijo enakovrednih letnikov od 1985-1995). Še za peto prestavo na Golfu ste mastno doplačevali ali švercali menjalnike iz Italije. Ta tema je prerasla, zaradi želje po publiciteti ene same osebe, okvire zdravega razmišljanja in presoje. Potem si pa kupite vsi Golf II, da ne boste radio slišali ali nepokvarljive Toyote, ki jim v garanciji na skoraj vseh bencinskih Avensisih motorje menjajo, pa boste siti. Spoštujmo en drugega in si pomagajmo z nasveti ob težavah, pa bo za vse dosti dela. S tem se poslavljam s te nerazsodne teme, niti ne polemiziram na PM.


to tudi jaz podpiram. na golfu je treba še desni špegelj doplačati. pa pasat nima veze z lepo obliko. to je res. nism ljubitelj citroenov ampak raje bi ga meu kot folcvagne in podobno. ki se itak najbolj kvarijo. jaz sem se menu večkrat s trgovcem ki avto dele prodaja. pa pravi da najbolj grejo v promet ww deli. pa ne zato ker jih je veliko . ni jih več kot renojev tak da se razumemo.

1. april? :lol:
 
bugy1
Novinec
 
Prispevkov: 126
Pridružen: Po dec 25, 2006 8:38 pm

Napisal/-a bugy1 Ne apr 01, 2007 10:28 pm

milankregar je napisal/-a:Afric, pazi da se ti ne bo zgodilo kaj takšnega kot lastniku tega citroena. ;)


Lastnik je renta-car voznica pa je bila američanka ki je mislila, da je automatik in je v prvi baje prevozila kakih 50 km na ful obrate oz. kolikor je prva šla, nato pa je vse skupaj zagorelo in se pregrelo. AFRICU se to sigurno ne bo zgodilo ne se bati. Sploh ne vem za kaj ga z takimi strašiš.
 
Uporabniški avatar
snoopek
Uporabnik
 
Prispevkov: 1036
Pridružen: To okt 18, 2005 8:06 am

Napisal/-a snoopek Ne apr 01, 2007 11:05 pm

tole sm pa slišu, vidu pa še nism :)
Citroen C5 2.0 hdi Break :P
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 8 gostov