Napisal/-a phoebus Če mar 22, 2007 5:09 pm
Ne se igrat s tem- zavorni sistem je zaprt in če zmanjkuje zavorne tekočine, ti nekje pušča. Preveri suhost vseh petih cilindrov (na vsakem kolesu "primi" pa pošlataj cilinder, pa pod posodico je cilinder).
Sicer se nivo zavorne tekočine niža z obrabo ploščic, ampak ne tako drastično.
Drugače pa je lučka za obrabljene ploščice ponavadi ločena- problem na zavorah je rdeč, kao "STOP NOW", znucane ploščice pa oranžen ("IDI ZRIHTAT").
Če je lučka skupna za zategnjeno ročno in okvaro zavor (kar bi jaz osebno prepovedal ker se gre za dve zelo različno nevarni napaki, ampak pustimo detajle), t.j. nimaš ločene lučke (P) za ročno in (!) za bremze, je možno tudi, da je šla tipka za zategnjeno ročno. Nahaja se okoli ročke ročne (pri enih je kar spodaj in ni treba razdirat) pa jo malo požeži s prsti pa poglej če utripa lučka brezveze ob tresljajih tipke.
Še enkrat, vožnja s puščajočim zavornim sistemom je zelo nevarna.