Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
imilet1
Uporabnik
 
Prispevkov: 1368
Pridružen: Pe dec 05, 2003 11:55 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a imilet1 Ne apr 29, 2007 9:12 pm

djte mi priporocat enga mehankarja ki je stručko za dizle v okolice LJ :roll:
 
P944
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 48
Pridružen: Pe mar 30, 2007 2:24 pm

Napisal/-a P944 Ne apr 29, 2007 9:28 pm

Aja, pa prvo kot prvo zamenjaj olje, poskusi npr. Shell Rimula. Smo tudi pri nas tankali Castrol TXT, pa ga je enormno žrlo, ne glede na avto (diesel, bencin)
 
Uporabniški avatar
imilet1
Uporabnik
 
Prispevkov: 1368
Pridružen: Pe dec 05, 2003 11:55 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a imilet1 Ne apr 29, 2007 10:07 pm

Samo čudno mi je da ropota tudi ob odvzemu gasa ko motor npr. bremza po klancu navzdol npr. v 4. prestavi.ZANIMA ME ALI PRI DIZLU KO MOTORJU ODVZAMEŠ GAS LAHKO ROPOTA ZJEBANA ŠOBA, NAMREČ TAKRAT JE kao dovod goriva zaprt in je tko kot da ne dela motor al dejansko dela in troši gorivo(kljub temu da piše trenutna poraba 0,00L)?To mi povejte če veste? :idea:
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Energetik81 Po apr 30, 2007 5:30 pm

Na drugem forumu so praktično dokazali, da pri bencinarju pri spuščenem gasu ni vbrizga goriva (razen pri prostem teku), tko da zelo verjetno tud pri dizlu ni vbrizga pri vožnji po klancu navzdol. Torej šobe ne vbrizgavajo, ni izgorevanja, motor pa deluje normalno (kompresija, ekspanzija, mazanje, ventili).

Lp
 
Uporabniški avatar
rover416
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1740
Pridružen: Če okt 13, 2005 7:39 am
Kraj: žužemberk

Napisal/-a rover416 Po apr 30, 2007 7:03 pm

hm ja sm kako potem motor laufa ce ni vbrizga ali mesanice v valju da se vzge,potem bi motor crknu,glih tko k da ga rines v brzini po klancu :D
 
Uporabniški avatar
SAVINJCAN
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3780
Pridružen: To avg 30, 2005 8:09 pm

Napisal/-a SAVINJCAN Po apr 30, 2007 7:06 pm

rover416 je napisal/-a:hm ja sm kako potem motor laufa ce ni vbrizga ali mesanice v valju da se vzge,potem bi motor crknu,glih tko k da ga rines v brzini po klancu :D


ja olje kuri a ne :P
 
Uporabniški avatar
Bosko001
Novinec
 
Prispevkov: 376
Pridružen: So mar 27, 2004 11:03 am
Kraj: Krško

Napisal/-a Bosko001 Po apr 30, 2007 7:09 pm

Ko se pelješ po klancu navzdol, in zaviraš z motorjem ni vbrizga, oziroma je vbrizga ravno toliko, kot bi deloval v prostem teku. Drugače nebi zaviral!
Slika
 
Uporabniški avatar
rover416
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1740
Pridružen: Če okt 13, 2005 7:39 am
Kraj: žužemberk

Napisal/-a rover416 Po apr 30, 2007 7:10 pm

no potem pride gorivo v izgorevalni prostor ne da ga ni :D aja ola pa pozre se enkrat vec hehe :D jst ze tankam ole.bencin smo pa zacel dolivat :D
 
Uporabniški avatar
dr.otkar
Novinec
 
Prispevkov: 388
Pridružen: So sep 09, 2006 7:30 am
Kraj: nihče ne ve

Napisal/-a dr.otkar Po apr 30, 2007 7:17 pm

Kot sem napisal je problem v denarju !
700 eur za popravilo in obnovo motorja, kolikor ga je mogoče obnoviti je hudoooo preveč, 700 eur za zjeban italijanski motor za katerega ne veš a dela ali ne, koliko ima km, in podobno pa ni preveč ??
Imilet, potem boš imel dva (2) zanič motorja, kaj potem ???

Le čevlje sodi naj kopitar, lep slovenski pregovor,

admin, prosim če njegove teme daš pod eno, ali zakleneš, hvala.
mislim, da imaš zamašeno žico ............
 
Uporabniški avatar
Bosko001
Novinec
 
Prispevkov: 376
Pridružen: So mar 27, 2004 11:03 am
Kraj: Krško

Napisal/-a Bosko001 Po apr 30, 2007 7:45 pm

rover416 je napisal/-a:no potem pride gorivo v izgorevalni prostor ne da ga ni :D aja ola pa pozre se enkrat vec hehe :D jst ze tankam ole.bencin smo pa zacel dolivat :D


Mislim, da je količina tako majhna, da ne vpliva na delovanje motorja, ki takrat deluje kot dinamična zavora in bi bilo enalo če bi vzel kontakt.

Pa še to, jermen 100% ne bo presločil, če boš vzel kontakt ko se motor vrti in mu obrati ne padejo pod 500rpm!
Slika
 
Uporabniški avatar
imilet1
Uporabnik
 
Prispevkov: 1368
Pridružen: Pe dec 05, 2003 11:55 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a imilet1 Po apr 30, 2007 9:27 pm

no jst sm opazil da ob vzetem gasu še vedno ropota(kot bi nekaj praskalo) in ce npr. iz 4. dam v 3. se bolj ropota(ker se obrati povecajo) kar izključuje možnost napake na šobi po mojem razmišljanju.Torej veriga oz šponar ali pa ventili jebejo.
Zdj mi pa predlagite enga zares dobrega mehanika za DIZLE iz LJ ali okolice.
 
Uporabniški avatar
seat
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3582
Pridružen: Pe avg 08, 2003 6:54 pm
Kraj: SAVINJSKA DOLINA

Napisal/-a seat Po apr 30, 2007 9:54 pm

imlet1 sicer mene nič ne briga v kakem stanju je tvoj motor in kaj je narobe ampak si mi pa res krasen tip,da tkole že par dnevov kr čakaš kdaj bo motor šev v franže in delaš z njim preizkuse kako ti dela ckckckckckc :pray: :bonk :bonk :bonk
neglede kakšen voznik si ampak dobil sem vtis,da se ti je*e za motor.Nevem a je tolk teško reskirat tist keš pa vzet dol glavo pa pogledat kaj je narobe,ker naj ti povem kmal lahk po teh tvojih preizkusih motor zajebe in potem ti lahk stroški tut za 2X poskočijo navzgor tko,da......... bi jst na tvojem mestu se peljal samo do mehanika pa vzel glavo dol.
Sicer lahk si misliš karkol hočeš ampak tko je.Ziher vem,da od tebe nebi niti pod razno kupil avtomobila,če veš,da nekaj ni vredu in da ne more bit nič dobrega pa ti še kr naprej preizkušaš v kateri brzini ti dela bol ckckckckckckckckckckckckckc
:lol:
Drgač so sedeži v Hondi super tui oprijem imajo vrei samo ta default položaj nelagodno vpliva na moja vretenca,ker iz prejšnih avtov drugih znamk nisem bil navajen ležečega sedenja med vožnjo pr hondah pa je to že po defaultu tak nastavljeno,da imaš glavo tam kjer je sovoznik,sprednji vzglavnik je pa tam kjer imajo druge znamke zadnjega.ツ
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Energetik81 Po apr 30, 2007 10:16 pm

Bosko001 je napisal/-a:
rover416 je napisal/-a:no potem pride gorivo v izgorevalni prostor ne da ga ni :D aja ola pa pozre se enkrat vec hehe :D jst ze tankam ole.bencin smo pa zacel dolivat :D


Mislim, da je količina tako majhna, da ne vpliva na delovanje motorja, ki takrat deluje kot dinamična zavora in bi bilo enalo če bi vzel kontakt.

Pa še to, jermen 100% ne bo presločil, če boš vzel kontakt ko se motor vrti in mu obrati ne padejo pod 500rpm!


Goriva pri motornem bremzanju z odvzetim gasom NI. Brez veze o tem debatirat, če je že bila debata na to temo in direktno dokazano z diodami na injektorjih.
In zakaj bi jermen preskočil pri vzetem kontaktu? A se kej spremeni? Sej se ne blokira odmična gred zaradi tega.
 
Uporabniški avatar
imilet1
Uporabnik
 
Prispevkov: 1368
Pridružen: Pe dec 05, 2003 11:55 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a imilet1 Po apr 30, 2007 10:55 pm

ja problem je denar med drugim ker ce je potrebno menjati verigo je takoj 1000 EUR stroskov, ce je treba glavo dol vzet in brusit pa dihtungo pa sestavljat in med drugim ugotovit da je slo neki v PM in da se ne splača popravljati je spet škoda dnarja za j***a.

Mimogrede to je od bmw-ja 6 valjni motor in vemo kako je ce se glavo dol jemlje(ni tko hitr kot pri moji bivši feliciji-joj kje je zdj)da ce enkrat kj zacne zezat da so sam stroski.


PS: peljem pa zato ker mehankarji pravjo da peljem dokler gre ker enostavno avto ni toliko vreden kot je popravilo in da ce je veriga itak ni panike ker jo baje še nobenmu ni otrgalo(na bmw servisu tko pravjo), če je ventil pa spet kao ni take panike(jaz pa mislim da je,zato pa vztrajam)
 
Uporabniški avatar
imilet1
Uporabnik
 
Prispevkov: 1368
Pridružen: Pe dec 05, 2003 11:55 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a imilet1 Po apr 30, 2007 11:10 pm

glih neki razmišljam(klinc pa taki mehankarji), če se mene vpraša je problem veriga, kajti tudi ob novem olju txt(prej je bilo drugo) je zvok čisto enak kot pred menjavo, ker če bi bil ventil,dročnik bi se sigurno vsaj malo manj slišalo...
šoba itak ni, ker se sliši tudi po klncu dol ko motor zavira...
verigo pa sumim enostavno zato ker je tester pokazal napako KRAFTSTOFF MENGEN EINGRIFF REGELABWEICHUNG-tudi lučka vcasih posveti, kar pomeni napaka v količini goriva, namreč ko se temperatura motorja dvigne malo nad 90C mi motor potresava-trokira levo desno kot ne bi imel dovolj goriva(ko dodam gas ne trese več), kar pa moj sum na verigo le potrdi namreč veriga je verjetno zrahljana in je napaka v signalu ki ga daje bosch pumpi saj je premalo napeta...in temu posledično premala količina vbrizga.
Zdj je pa ze tolk zrahljana da nekam zapenja ob kako vodilo???(čeprav mi zvok ni podoben drgnjenju verige saj ga ni mogoce točno določiti ker se prenaša po motorju.
TO JE MOJE STROKOVNO laično razmišljanje

PS: poslušal sem tudi vsak cilinder posebej(pač vzameš ključ 19 ga daš gor kjer je šoba in uho in poslušaš)-vsi delajo lepo enakomerno.
 
Uporabniški avatar
andrej86
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 727
Pridružen: Sr jan 03, 2007 12:18 pm
Kraj: Tam kjer klepajo renaultovi ventili

Napisal/-a andrej86 To maj 01, 2007 9:11 am

avto ni moped
 
Uporabniški avatar
imilet1
Uporabnik
 
Prispevkov: 1368
Pridružen: Pe dec 05, 2003 11:55 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a imilet1 To maj 01, 2007 10:24 am

vzdrževanje zame pomeni menjava olja, filtrov,amortizerjev itd. ketna se mi je pa zdela da je večna, sploh če ima avto 200.000km
 
Uporabniški avatar
Bosko001
Novinec
 
Prispevkov: 376
Pridružen: So mar 27, 2004 11:03 am
Kraj: Krško

Napisal/-a Bosko001 To maj 01, 2007 9:47 pm

Energetik81 je napisal/-a:
Bosko001 je napisal/-a:
rover416 je napisal/-a:no potem pride gorivo v izgorevalni prostor ne da ga ni :D aja ola pa pozre se enkrat vec hehe :D jst ze tankam ole.bencin smo pa zacel dolivat :D


Mislim, da je količina tako majhna, da ne vpliva na delovanje motorja, ki takrat deluje kot dinamična zavora in bi bilo enalo če bi vzel kontakt.

Pa še to, jermen 100% ne bo presločil, če boš vzel kontakt ko se motor vrti in mu obrati ne padejo pod 500rpm!


Goriva pri motornem bremzanju z odvzetim gasom NI. Brez veze o tem debatirat, če je že bila debata na to temo in direktno dokazano z diodami na injektorjih.
In zakaj bi jermen preskočil pri vzetem kontaktu? A se kej spremeni? Sej se ne blokira odmična gred zaradi tega.


Tu ni injektorjev, tu so še klasične šobe in pa bosch pumpa, za katero pa ne vem, če ima centrifugalno zaporo goriva ali ne.
Slika
 
Uporabniški avatar
imilet1
Uporabnik
 
Prispevkov: 1368
Pridružen: Pe dec 05, 2003 11:55 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a imilet1 Sr maj 02, 2007 8:19 am

schonmal deinen ansaugkrümmer nachgeschaut?? das eventuell vom 6 zylinder ein stehbolzen abgerissen ist und dadurch deine krümmer dichtung defecktzt ist und er da raus bläst?? vor allem der 6 zylinder ist da gerne kaputt gruss Hannes

tole pravi en nemec, sam mi res nic ni jasno niti s slovarjem...
en drugi pa tole:pravi da je imel enak problem z nekim lezajem?(katerim)

hatte das gleiche problem und bei mir war es lagerschaden.
 
leoCar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1569
Pridružen: Pe apr 14, 2006 10:13 am
Kraj: prekmurje

Napisal/-a leoCar Sr maj 02, 2007 8:44 am

Lahko da ti je šel ojnični ležaj, zamenjava mogoče ni niti tako draga, karter dol pa vse zamenjat, če praviš da ma že 200kkm pa še kakšni skriti km , je kar mogoče da je kakšen ležaj šel, ki pa se nahaja pod vsakim batem, kjer bat oz. ojnica pride na glavno gred , sestavljen je pa iz dveh polkrožnih delov, jaz bi to prečekiral...
BMW E46
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 8 gostov