Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
snoopek
Uporabnik
 
Prispevkov: 1036
Pridružen: To okt 18, 2005 8:06 am

Napisal/-a snoopek Ne maj 13, 2007 10:03 pm

tud to ni slaba ideja. Meni se sam to čudno zdi da se mu to pojavlja samo v 4 prestavi...

Bi lahko bil tudi problem z čipom tle?
Citroen C5 2.0 hdi Break :P
 
Uporabniški avatar
HOLLAND
Novinec
 
Prispevkov: 421
Pridružen: Če apr 19, 2007 2:22 pm
Kraj: V deželi sonca in vina

Napisal/-a HOLLAND Ne maj 13, 2007 10:07 pm

snoopek je napisal/-a:jst si drsenje sklopke predstavljam recimo tko: Se pelješ rečmo pod 3000obrati pa pritisneš gas do konca pa ti obrati nenormalno rastejo avto pa ne gre nikamor...

vsaj tko je men delal...

Točno tako, saj drugače ne more bit!
 
Uporabniški avatar
HOLLAND
Novinec
 
Prispevkov: 421
Pridružen: Če apr 19, 2007 2:22 pm
Kraj: V deželi sonca in vina

Napisal/-a HOLLAND Ne maj 13, 2007 10:08 pm

snoopek je napisal/-a:Bi lahko bil tudi problem z čipom tle?

To se tud meni zdi!
 
Uporabniški avatar
snoopek
Uporabnik
 
Prispevkov: 1036
Pridružen: To okt 18, 2005 8:06 am

Napisal/-a snoopek Ne maj 13, 2007 10:08 pm

tko je men delal k je sklopka drsela. obrati mi niso nič padl, sam ko sm gas pohodu mi je obrate ful dvignal avto pa nikamor šou ;)
Citroen C5 2.0 hdi Break :P
 
Uporabniški avatar
TUNING_BOY
Uporabnik
 
Prispevkov: 1440
Pridružen: Če apr 06, 2006 2:41 pm

Napisal/-a TUNING_BOY Ne maj 13, 2007 10:12 pm

_KL3_ je napisal/-a:obrati se dvigajo pr zdrsavanju... ker na motor deluje manjša obremenitev...
a k spelujš z drsečo sklopko (primer) so tud obrati manjši k pr navadnm speljevanju ne amapk večji :!: pel se 60 pa prtisn čist mal sklopko pa bos vidu kako zgleda k ti zdrsava sklopka!!!
Use je kle pr logičnm razmljanju... ;)
Če se ti to pojavla samo u IV. prestavi je pa velika vrjetnost da je problem v menjalniku!

L.P.:


Zaka se mi zdi da narobe razmišlate! Lej ko obrati stojijo ko pohodim gas so dejansko večjo kot bi mogli bit pri normalnih obratih, in ker se hitrost veča in se navor in moč mal zgubi obrati padejo in nato normalno rastejo! Mam prav al se motim?
__+__ 2FAST 4YOU__+__
 
Uporabniški avatar
snoopek
Uporabnik
 
Prispevkov: 1036
Pridružen: To okt 18, 2005 8:06 am

Napisal/-a snoopek Ne maj 13, 2007 10:15 pm

poglej, vsaj po moji logiki (ni nujno da prav razmišlam) če bi ti drsela sklopka bi ti obrati začel rastit nenormalno hitro, avto pa nebi šel nič bolj! skratka recimo v prvi prestavi bi stal na mestu obrati pa bi bli že rečm ona 4000 (mogoče pretiravam)

vsaj tko se meni zdi!
Citroen C5 2.0 hdi Break :P
 
Uporabniški avatar
HOLLAND
Novinec
 
Prispevkov: 421
Pridružen: Če apr 19, 2007 2:22 pm
Kraj: V deželi sonca in vina

Napisal/-a HOLLAND Ne maj 13, 2007 10:19 pm

Zdej če si čip zamenju, so se tudi karakteristike motorja spremenile in se pri določenih obratih drugače obnaša kot se je prej. Lahko, da je samo tu problem! Samo čudno je, da se pojavlja samo v 4.
 
Uporabniški avatar
Dariooo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2810
Pridružen: Če sep 30, 2004 8:45 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Dariooo Ne maj 13, 2007 10:40 pm

HOLLAND je napisal/-a:Zdej če si čip zamenju, so se tudi karakteristike motorja spremenile in se pri določenih obratih drugače obnaša kot se je prej. Lahko, da je samo tu problem! Samo čudno je, da se pojavlja samo v 4.

ma glej...itaq ni drasticno povecal moci motorja, ker sklopka itaq ima nekaj tolerance, tko da pomojem bi to mogla zdrzat.Cudno pa je da ti drsi samo v doloceni prestavi, ker ce bi bla obrabljena al kej podobno ti bi vedno drsela.Ko ti sklopka drsi pa zgleda tko, kot da bi ti zelel startat s tem da si samo pol pedala pustil.....obrati narascajo a avto miruje ;)
Dej probaj en hud start..1,2,3 pa pol porocaj ce je vse ok...ker je mozno da je tudi kej s cipom narobe pomojem, lahko da v 4 prestavi dobis manj goriva....al kej podobnega...kaj pa vem...al pa da je kej z menjalnikom narobe..samo to dvomim...
LP
Slika
 
Uporabniški avatar
snoopek
Uporabnik
 
Prispevkov: 1036
Pridružen: To okt 18, 2005 8:06 am

Napisal/-a snoopek Ne maj 13, 2007 10:55 pm

ja sj tak se je men dogajal kot sm že povedu, obrati naraščal avto nikamor :) tak da čudno res vse skupi tole...
Citroen C5 2.0 hdi Break :P
 
Uporabniški avatar
im nobody
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3321
Pridružen: Pe feb 03, 2006 11:18 pm
Kraj: laško

Napisal/-a im nobody Po maj 14, 2007 12:01 am

sklopka 80% ni tle....čip pa zna bit ja...pel pregledat avto...itak maš pa še garancijo na čip
passat 1.9 tdi 110,235 nm
Na levi pas...do konca gas
viewtopic.php?t=72616&postdays=0&postorder=asc&start=60
 
Uporabniški avatar
bass
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3140
Pridružen: Če mar 31, 2005 3:59 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a bass Po maj 14, 2007 12:11 am

Lepo počasi prestavljaj v četrto in pritisni gas šele, ko čisto do konca spustiš sklopko.
Če bo še vedno delalo enako, je sklopka preslaba za ta navor, menjava pa je že tako ali tako blizu s temi kilometri.
V 4. prestavi je navor avtomobila najbolj izrazit (dolga prestava, turbo dieselski motor z max navora pri nizkih obratih), zato lamela zdrsne.
Probaj bolj nežno prestavljati in z občutkom dodajati plin v območju max navora, kjer sklopka ob polnem plinu zdrsuje.

Moraš pa razumeti, da sklopka (ne govorim samo o lameli!) ni narejena za ta navor, če bo tudi nova imela težave s prenosom navora, potem boš moral poseči po kakšni karbonski lameli (sinter), in tudi po kakšni močnejši košari itd.
Ni vse v lameli, ta je lahko dobra, a zaradi drugih "podhranjenih" delov ni dovolj pritiska na lamelo in ta kljub primernemu materialu zdrsne.

Jaz bi najprej menjal lamelo, če problem ostane, je treba poseči po močnejšemu kompletu sklopke. Nova serijska lamela bi namreč vsaj na začetku morala zdržati obremenitve.
Jeremy Clarkson je napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for that brief moment, when everything works.
 
Uporabniški avatar
vincent
Novinec
 
Prispevkov: 293
Pridružen: Po nov 29, 2004 2:25 pm

Napisal/-a vincent Po maj 14, 2007 10:25 am

žal je tudi na moejm Passatu šla v franže....drsi mi v 4. in 5 prestavi od 2.000 obrtlajjev dalje...oz. ravno tam zdrsi (logiš da tam, ker ima motor tam največji navor...v nižjih pretsvaha pa ne zato, ker je sklopka (zaradi prestavnih razmerij) manj obremenjena -> za tistega ki se mu zdi čudno zakaj drsi v določenih območjih).

aja...še simptomi: recimo nekje pri 2.000 obrtljajih (In dodanem gasu) za trenutek narastejo vrtalji do 2.200 ter spet padejo na prvotnih 2.000 potem pa spet zvezno naprej (Pdoobno kot bi za trenutek kolesa zvartela v prazno).

tako da...jaz jo grem jutri menjat (dal pa bom kar original sklopko)...ker avto ima po števcu 120.000 km, v resnici verjetno še 100.000 zraven...čipan je na 160 kavalov (kakih 15.000 km)....tako da bolj sumim da je sklopka že utrujena (pa še vedno dovolj močna original) in jo je dodatna obremenitev po čipanju še malček bolj/prej utrudila.


Prišlo pa bo 220 EUR (sklopka) + 50 EUR menjava :?
Zadnjič spremenil vincent, dne Po maj 14, 2007 10:35 am, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
vincent
Novinec
 
Prispevkov: 293
Pridružen: Po nov 29, 2004 2:25 pm

Napisal/-a vincent Po maj 14, 2007 10:29 am

zdaj koliko Nm navora najbi zdražala moja sklopka žal ne vem

če pa lahko kdo to poišče/pogleda.....za Passat 1.9 TDI 96 kW awx motor...se pa priporočam.

(bojda imam pa zdaj iz 285 Nm po čipu 350 Nm).
 
Uporabniški avatar
cr33p
Novinec
 
Prispevkov: 300
Pridružen: To okt 17, 2006 9:54 am

Napisal/-a cr33p Po maj 14, 2007 12:28 pm

Vincent: zakaj pa nebi nesel nove sklopke pred vgradnjo še k sinterju, da ne bo spet kmalu zacela drset?
 
Uporabniški avatar
bass
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3140
Pridružen: Če mar 31, 2005 3:59 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a bass To maj 15, 2007 11:15 am

bass je napisal/-a:Ni vse v lameli, ta je lahko dobra, a zaradi drugih "podhranjenih" delov ni dovolj pritiska na lamelo in ta kljub primernemu materialu zdrsne.

Jaz bi najprej menjal lamelo, če problem ostane, je treba poseči po močnejšemu kompletu sklopke. Nova serijska lamela bi namreč vsaj na začetku morala zdržati obremenitve.


Očitno si polpismen.
Jeremy Clarkson je napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for that brief moment, when everything works.
 
Uporabniški avatar
vincent
Novinec
 
Prispevkov: 293
Pridružen: Po nov 29, 2004 2:25 pm

Napisal/-a vincent To maj 15, 2007 11:41 am

cr33p je napisal/-a:Vincent: zakaj pa nebi nesel nove sklopke pred vgradnjo še k sinterju, da ne bo spet kmalu zacela drset?


jaz bolj sumim da je sklopka že sama po sebi utrujena...torej da je dala več ali manj svoje skozi. Tako da bi načeloma nova mogla zdržat brez kakih predelav, kljub večjemu navoru.

pa še cenovno me bo spet udarilo po žepu--tako da bo menjava sklopke več kot dovolj (tako ali tako nisem planiral teh izrednih odhodkov).

kar pomeni da....bom reskiral z originalom.
 
Uporabniški avatar
croma_man
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4288
Pridružen: So nov 02, 2002 10:42 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a croma_man To maj 15, 2007 1:04 pm

ej tuningboy, a si ti grega mogoč al zakaj v prvi osebi pišeš da je leon tvoj ? :roll:

me je lih učer klicu pa opisu problem, sklopka mu zdrsne zarad overboosta v višjih prestavah kjer turbina za trenutek nafila preveč in zdrsne lamela.
the brand with the three stripes :)
 
Uporabniški avatar
TUNING_BOY
Uporabnik
 
Prispevkov: 1440
Pridružen: Če apr 06, 2006 2:41 pm

Napisal/-a TUNING_BOY Sr maj 16, 2007 7:03 pm

croma_man je napisal/-a:ej tuningboy, a si ti grega mogoč al zakaj v prvi osebi pišeš da je leon tvoj ? :roll:

me je lih učer klicu pa opisu problem, sklopka mu zdrsne zarad overboosta v višjih prestavah kjer turbina za trenutek nafila preveč in zdrsne lamela.


Ne nism je pa prek mene to vprašal tuki! :P


Še eno vprašanje! Pr RSR so rekli da se da gor neka organska vlakna al ka, pr sinterju pa da je bolš karbonska! Kaj pravite vi ka je bolš?

LP
__+__ 2FAST 4YOU__+__
 
Uporabniški avatar
croma_man
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4288
Pridružen: So nov 02, 2002 10:42 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a croma_man Če maj 17, 2007 7:13 am

ne organske gor dajat !

sem vidu kaj se zgodi iz nje, karbon je čist drugo...pa tud jst sm na cliotu dal 3 leta nazaj "karbonsko" noter nakar sem zvedu da mam organsko zato pa smrdi ko jo nakurim.

Nej da karbon pa je mir.
the brand with the three stripes :)
 
Uporabniški avatar
TUNING_BOY
Uporabnik
 
Prispevkov: 1440
Pridružen: Če apr 06, 2006 2:41 pm

Napisal/-a TUNING_BOY Če maj 17, 2007 8:40 pm

croma_man je napisal/-a:ne organske gor dajat !

sem vidu kaj se zgodi iz nje, karbon je čist drugo...pa tud jst sm na cliotu dal 3 leta nazaj "karbonsko" noter nakar sem zvedu da mam organsko zato pa smrdi ko jo nakurim.

Nej da karbon pa je mir.


OK, hvala pa LP
__+__ 2FAST 4YOU__+__
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot], tomzzi in 24 gostov