peters je napisal/-a:Čudim se, da za vsako najmanjšo malenkost potrebujete moment ključ.
Smo prešraufali že xy število avtov in smo moment ključ rabli zgolj pri zategovanju glave (tam je pač pri različnih avtih predpisano drugače) in nikjer drugje.
Svečke, karter, bremze, kolesa, vse vrste nosilcev... in vse ostalo, vse to se z občutkom zateguje. Še nikoli nisem vtrgal nobenega šraufa (razen, če ni bil že načet) in res ne čutim nobene potrebe po moment ključu...
No tebi al pa pskvaletu ne bi dal avta šraufat... Jaz sem že imel slabe izkušnje z mehanikom, ki je delal "na občutek". Napol požrt navoj na vijaku iztoka olja iz karterja... pa močno preveč privit filter za olje (je zgleda prej RedBull popil

) ko je pa treba tak vijak spet privit pa razmišljaš ali bi poskusil ali bi pa kar takoj povrtal in na novo vrezal (seveda malo večji, če je še "dovolj mesa") navoj...
Moment ključ ni namenjen "samo zategovanju glave" ampak za vse vijake zato, da jih ne priviješ preveč ali premalo.
Lep primer bi lahko bil pri zavornih čeljustih. Tam se dogajajo precejšnje temperaturne razlike. Če je vijak privit premalo in na navoj nima nanešenega sredstva proti odvijanju viaka, se bo sčasom odvil. Če pa ga priviješ preveč pa se lahko zgodi, da ti bo preprosto počil.
Potem pa za še nekaj za mojstre tipa "samo za zatrgovanje glave": pri menjavi zobatega jermena na VW motorjih z rotacijsko dizelsko črpalko se uporabljajo t.i. "stretch" vijaki. Če jih priviješ preveč bodo gotovo popokali, če premalo, se bodo med vožnjo odvili. Ker je zobata jermenica na osi, ki ni konična morajo tisti trije vijaki dobro držat, da se ti ne podre nastavitev vbrizga. Brez moment ključa tukaj ne gre...