Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
JoeLoe
Novinec
 
Prispevkov: 242
Pridružen: To maj 16, 2006 5:53 pm

Napisal/-a JoeLoe Pe jun 01, 2007 12:47 pm

Proton-Blaž je napisal/-a:Bom kr kupil tistega tavelkega z bauhausa (hvala ostalim za informacije) stane 33€ in ima razpon od 26nm in 110nm, kar mi dokaj ugovarja.Sm mal probavu in zgleda in deluje supr...

Hvala še enkrat lp


Jaz sem že imel en poceni moment ključ in je po cca. dveh letih občasne uporabe odpovedal. V glavi je namreč imel zaskočni mehanizem, ki je bil narejen iz slabšega materiala.
Zdaj imam že cca. tri leta Uniorjevega, zaenkrat še dobro dela.
Moj je vedno pripravljen za dogodivščine!
 
Uporabniški avatar
JoeLoe
Novinec
 
Prispevkov: 242
Pridružen: To maj 16, 2006 5:53 pm

Napisal/-a JoeLoe Pe jun 01, 2007 1:04 pm

peters je napisal/-a:Čudim se, da za vsako najmanjšo malenkost potrebujete moment ključ.

Smo prešraufali že xy število avtov in smo moment ključ rabli zgolj pri zategovanju glave (tam je pač pri različnih avtih predpisano drugače) in nikjer drugje.

Svečke, karter, bremze, kolesa, vse vrste nosilcev... in vse ostalo, vse to se z občutkom zateguje. Še nikoli nisem vtrgal nobenega šraufa (razen, če ni bil že načet) in res ne čutim nobene potrebe po moment ključu...


No tebi al pa pskvaletu ne bi dal avta šraufat... Jaz sem že imel slabe izkušnje z mehanikom, ki je delal "na občutek". Napol požrt navoj na vijaku iztoka olja iz karterja... pa močno preveč privit filter za olje (je zgleda prej RedBull popil :-) ) ko je pa treba tak vijak spet privit pa razmišljaš ali bi poskusil ali bi pa kar takoj povrtal in na novo vrezal (seveda malo večji, če je še "dovolj mesa") navoj...
Moment ključ ni namenjen "samo zategovanju glave" ampak za vse vijake zato, da jih ne priviješ preveč ali premalo.
Lep primer bi lahko bil pri zavornih čeljustih. Tam se dogajajo precejšnje temperaturne razlike. Če je vijak privit premalo in na navoj nima nanešenega sredstva proti odvijanju viaka, se bo sčasom odvil. Če pa ga priviješ preveč pa se lahko zgodi, da ti bo preprosto počil.
Potem pa za še nekaj za mojstre tipa "samo za zatrgovanje glave": pri menjavi zobatega jermena na VW motorjih z rotacijsko dizelsko črpalko se uporabljajo t.i. "stretch" vijaki. Če jih priviješ preveč bodo gotovo popokali, če premalo, se bodo med vožnjo odvili. Ker je zobata jermenica na osi, ki ni konična morajo tisti trije vijaki dobro držat, da se ti ne podre nastavitev vbrizga. Brez moment ključa tukaj ne gre...
Moj je vedno pripravljen za dogodivščine!
 
Proton-Blaž
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 696
Pridružen: So dec 03, 2005 5:25 pm
Kraj: Mb

Napisal/-a Proton-Blaž Pe jun 01, 2007 6:42 pm

Ne sej se da use tud na roko zategnit sam felling morš met...Pa nikol pr topli mašini zategovat,ker pol boš bol zategnil kot lahko in boš čene pretegnil pa vsaj načel navoj.
 
Proton-Blaž
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 696
Pridružen: So dec 03, 2005 5:25 pm
Kraj: Mb

Napisal/-a Proton-Blaž Sr jun 06, 2007 9:49 pm

Evo stvar sm nabavu in morm rečt da je kr noobl zadevca...Zej pa se gremo mal igračkat hehe. 5 let garancije je kr neki.. :twisted:
 
bruki
Novinec
 
Prispevkov: 257
Pridružen: So okt 15, 2005 6:11 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a bruki Če jun 07, 2007 7:44 pm

Saj če imam pet let garancije ....to je tapravo če ga rabiš enkrat v petih letih...
Je pa res...da verjetno za amatersko uporabo bo čisto Ok.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov