Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Ne jun 24, 2007 11:12 pm

Nikakor ne pomeni, da ne poznam VWja, mogoče celo bolj kot katerikoli drugega. Znam še od tistih časov fergazer in prosti tek nastaviti, kar je, kdor to pozna, dokaj zamotano. Hrošče so kupovali dohtarji in advokati, renault pa malarji in raja, ustrezno je bilo vzdrževanje. V času TASa je bil Renault v izraziti prednosti. Hrošč je zares trden avto, nima pa kurjave (rori skozi prage) in žre kot prešič, to je menda jasno. Ima pa sanjski menjalnik in lep zvok v kabini. Vsekakor lahko s katrco pelješ televizor na servis ali hladilnik iz BOFa, hrošč pač poznamo. Od golfa2 sošolci so R19, za R5, ki sega v obdobje hrošča, pa še danes lahko rečemo, da je sodobne oblike.
 
Sriple Tix
Novinec
 
Prispevkov: 280
Pridružen: Pe feb 10, 2006 2:16 pm

Napisal/-a Sriple Tix Po jun 25, 2007 5:17 am

joztom je napisal/-a:DeKaWejci (AUDI) so rjaveli kot lisice, npr 80-ke so bile poden od podna na plehu... Renault je pa ves čas soliden, tako motorno kot na plehu...

Ostalega ne bom komentiral, toda s tem se ne strinjam.

V sluzbo se vozim po luknjasti, vso zimo mocno soljeni cesti. Z Audijem zadnje generacije, ki je bil ves pocinkan nisem imel nikakrsnih tezav glede rjavenja. V petih letih niti pikice rjavega.

Kangoo? Raje ne bi o tem. V treh letih so bili povsem rjasti zadnji blatniki, rjavela so drsna vrata, ker jih je v spodnjem delu peskalo izpod prvih koles (navkljub zavesicam, ki so mi jih svetovali mojstri mehaniki, saj vrat niso znali nastaviti, da ne bi štrlela), ob prednji šipi, kjer mi je pol leta prej priletel kamnicek sem imel 2x2 cm velik rjav "tur", kot špico programa sem pol leta preden sem se ga srecno znebil, opazil rjo tudi nad blatniki v prtljaznem delu. In Kangoo naj bi bil tudi kao nekaj cinkan.

Ne kritiziram, zgoljh nastevam dejstva, ki sem jih obcutil na svojih avtomobilih.

Audi je bil letnika `92, Kangoo pa `99.
 
PRODRIVE
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2657
Pridružen: Pe jun 18, 2004 10:09 am

Napisal/-a PRODRIVE Po jun 25, 2007 8:21 pm

Eni in drugi bi lahko naštevali slabe in dobre lastnosti enih in drugih ampak to pelje v kregarijo
RSI hočem povedati da dosti avtov koncerna VW,ki so po tvojem starodobniki se (sam nimam pojma kilk let je to :oops: )vozijo vsak dan po cestah,medtem ko Renoja ne zasledim prav pogosto ;)
CARPE IMPREZAM
 
Uporabniški avatar
_YUGO-GVX_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1583
Pridružen: Po mar 21, 2005 3:20 pm
Kraj: Črnomelj

Napisal/-a _YUGO-GVX_ Po jun 25, 2007 9:32 pm

no in kdo ima daljšega? :roll:
litr bencina, litr olja ;)
 
PRODRIVE
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2657
Pridružen: Pe jun 18, 2004 10:09 am

Napisal/-a PRODRIVE Sr jun 27, 2007 8:18 pm

YUGO-GVX je prvak,najdalši :lol:
CARPE IMPREZAM
 
Uporabniški avatar
ronnie
Novinec
 
Prispevkov: 260
Pridružen: Ne feb 11, 2007 1:18 pm

Napisal/-a ronnie Pe jun 29, 2007 5:59 am

no fino
zdej se je pa zaradi enga scuzanga akuja spluval cele koncerne.
Opažam, da vse več podobnih problemov delajo akuji.
Verjetno se tudi vi sprašujete, zakaj ob vsej tehniki. koncerni ne dajejo
večjega pomena kontroli kvalitete akuja.
Za časa fičkota ali katrce aku ni imel toliko velikega pomena in
dober je bil vse dokler ni štartr naredel gggg
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Fan, Google Adsense [Bot] in 9 gostov