Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
Lumpy_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2821
Pridružen: Če sep 14, 2006 10:51 pm
Kraj: Miklavž pri Mb

Napisal/-a Lumpy_ Sr avg 22, 2007 1:41 pm

Kaj eno leto je od tega kaj je naredla servis? Pol ga naj dela na leto dni, tud če ni naredla 15k km ali pa 20k km, kolk pač ma določeno.
Autobahnbomber......Freude am fahren
BMW f10 535i Sapphire Black Metallic
 
Uporabniški avatar
AgitatoR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4443
Pridružen: To jun 15, 2004 3:09 pm
Kraj: Rbn 104

Napisal/-a AgitatoR Sr avg 22, 2007 2:42 pm

Torej je v njenem primeru prej 1 leto. BTW, zakaj hudiča ma dizla, če dela kilometre za bicikel ?
U ti mater kakšna kolona je danes. Še dobr, da sm taprvi.
Bencin je zakon. Probej se zadevati z dizlom. Neizvedljivo.
 
Uporabniški avatar
ban
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3608
Pridružen: Po nov 15, 2004 10:37 am

Napisal/-a ban Sr avg 22, 2007 2:44 pm

Samotar je napisal/-a:Torej je v njenem primeru prej 1 leto. BTW, zakaj hudiča ma dizla, če dela kilometre za bicikel ?

Ker ji je po ločitvi pač avto ostal, službo ma 2 km stran pa še voz se ne kej dost okol.
 
Uporabniški avatar
AgitatoR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4443
Pridružen: To jun 15, 2004 3:09 pm
Kraj: Rbn 104

Napisal/-a AgitatoR Sr avg 22, 2007 2:49 pm

Ok tok v detajle pa tut nebi blo treba. :D
U ti mater kakšna kolona je danes. Še dobr, da sm taprvi.
Bencin je zakon. Probej se zadevati z dizlom. Neizvedljivo.
 
Uporabniški avatar
ban
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3608
Pridružen: Po nov 15, 2004 10:37 am

Napisal/-a ban Sr avg 22, 2007 3:22 pm

Ja mogoče se pa tle najde kakšen kandidat ker dečva je godna za žent :vc
 
halo007
Novinec
 
Prispevkov: 235
Pridružen: Ne apr 23, 2006 11:21 am

re

Napisal/-a halo007 Sr avg 22, 2007 3:28 pm

ban je napisal/-a:Ja mogoče se pa tle najde kakšen kandidat ker dečva je godna za žent :vc


A spet? :D

Drugač pa kar se tiče intervala menjave olja: sprobat bo treba interval na 30k km. Druge ni.
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Napisal/-a Pero Sr avg 22, 2007 6:10 pm

nebivedu je napisal/-a:1.) olja castrol so zanič

2.) podaljšani intervali so marketinška fora, da lahko dražje prodajajo olja z dodatkom v imenu "longlife" in podobno

3.) zakaj bi podaljševal interval, če pa skoraj vsa olja že po 8 do 10.000km zgubijo na viskoznosti in ne mažejo več motorjev tako kot je treba. Boljša olja zdržijo pa tm do 15.000km. Razlika je pri tovornjakih, ki imajo 7x več olja in je to olje dalj časa na enaki temperaturi, pri avtu pa so nihanja v temperaturi mnogo večja in s tem se tudi olje večkrat ohlaja in ogreva ter izgublja na svojih lastnostih.

4.) če nimaš v navodilih da lahko podaljšaš intervale, ne delaj tega, ker za ta avto to ni bilo predvideno.

5.) ko boš podaljšal intervale se pripravi tudi na večje in dražje servise, ker bo kakšna stvar, ki bi jo moral menjat tudi do 15.000km dalj časa v avtu.


1. kaj pa vem, nisem delal primerjav. Največji podn že ne morejo biti če ne bi že propadli.

2. podaljšani intervali po moje imajo smisel. Beri pod 3.

3. po moje je odvisno od pogojev uporabe. Če narediš 60 tkm na leto bo motor verjetno konstantno delal večinoma na avtocesti. Če narediš 5 tkm pa se vse eno vsak dan voziš po par km bo pa verjetno smiselno zamenjat olje enkrat na leto tudi če še ni dovolj kilometrov. Po moje so sintetična olja sposobna preživet 30 tkm v enem letu, polsintetika veliko slabše. Tehnologija gre naprej.

4. se strinjam. Po moje da večinoma piše XY km ali pa eno leto - kar pride prej.

5. Verjetno res.
 
leoCar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1569
Pridružen: Pe apr 14, 2006 10:13 am
Kraj: prekmurje

Napisal/-a leoCar Sr avg 22, 2007 8:12 pm

Jaz ti priporočam menjavo olja na 10 do 15 tkm nič več, ker je maš TDI-ja, turbina olje zažge in zmatra, tako če hočeš da ti bo avto dobro služo ne šparaj z oljem, ker je brez veze, tistih par evrov na leto pa ja ni nevem kaj...
BMW E46
 
scuba
Novinec
 
Prispevkov: 305
Pridružen: So feb 24, 2007 8:54 pm
Kraj: Turnišče

Napisal/-a scuba Sr avg 22, 2007 8:19 pm

Če je tovarna predvidela oz. nastavila opcijo intervala na 30km potem se to lahko dela.
Je pa verjetno tudi dobro za okolje ker uporabljaš dalj časa olje in ga ne zlivaš vstran.
Zato so pa verjetno to sintetična olja ki zdržijo večje obremenitve in so tudi dalj časa v uporabi.
 
Warthog
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 86
Pridružen: Sr jul 02, 2003 3:41 pm
Kraj: Rdeči revirji

Napisal/-a Warthog Če avg 23, 2007 8:01 am

Evo takole so mi rekli na servisu:
V servisno knjižico je pogledal, če je notri napisana koda QG1, to pomeni, da je avto tovarniško pripravljen za Long Life servise. Po defaultu to ni nastavljeno. Ko pa na servisu v računalniku vklopijo ta način servisiranja, se delajo servisi tako, da serviser vnese v rač. kvaliteto olja in računalnik potem sam na podlagi načina vožnje (temperatur, obratov, kilometrine,....) določi naslednji interval, ki se giblje med 15 in 30 tisoč.
Tako so mi razložili, tako da bom sprobal to zadevo. Servis imam čez 1500 km, tako da bom takrat spremenil tudi servisiranje na Long Life. Pol bom pa vidu ;)
LP!
 
Uporabniški avatar
ironmaiden
Novinec
 
Prispevkov: 366
Pridružen: Pe avg 17, 2007 7:51 pm

Napisal/-a ironmaiden Če avg 23, 2007 8:32 am

najbrž bi tud preživel če bi samo eno pivo spil na teden!
če bi dva al pa tri bi se pa bolj počutu,al ne?
al pa pri zobarju,če te ni deset let-bi še mel zobe ampak kakšne,oziroma koliko še?
greš pa enkrat na let pa veš pri čem si!

hočem reči:vsaka stvar rabi svojo nego!
in če si se odloču imeti orng avto ,morš bit pripravljen tudi neki vanga vlagat!
 
Uporabniški avatar
smile4me
Novinec
 
Prispevkov: 336
Pridružen: Pe maj 28, 2004 9:05 am
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a smile4me Sr okt 24, 2007 7:01 pm

Na kolk časa se približno menja olje. Zdajšni avto ima komaj 22kkm po točno treh letih, ter prvega servisa še ni imel, ki pa je pri 30kkm.Gre se pa za P206 1.1
Slika
 
Uporabniški avatar
MacTron
Administrator a.com
 
Prispevkov: 8424
Pridružen: To sep 10, 2002 9:55 pm
Kraj: Dezela Kranjska

Napisal/-a MacTron Sr okt 24, 2007 7:09 pm

smile4me je napisal/-a:Na kolk časa se približno menja olje. Zdajšni avto ima komaj 22kkm po točno treh letih, ter prvega servisa še ni imel, ki pa je pri 30kkm.Gre se pa za P206 1.1


caki caki... 22.000km in nikoli menjano olje :idea: ta je pa dobra
no lahko upostevam le to da je notr long-life olje kateri ima interval na 30.000km +

ce pa je navadno oz. priporoceno od servisa potem je potrebna menjava na vsakih
10 - 15.000km in ne samo olje tudi oljni filter :idea:
  • skupnost | znanje | tehnika | napredek | a.com
 
Uporabniški avatar
smile4me
Novinec
 
Prispevkov: 336
Pridružen: Pe maj 28, 2004 9:05 am
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a smile4me Sr okt 24, 2007 7:11 pm

v servisni knjigci so mi napisali redni servis po 2-eh letih oz 30kkm
Slika
 
Uporabniški avatar
simimedi
Novinec
 
Prispevkov: 338
Pridružen: So jan 14, 2006 12:14 am

Napisal/-a simimedi Sr okt 24, 2007 7:55 pm

Pri Cliotu (1.4 16V) in Laguni (1.9DCi) imam interval na 30.000 ali 2 leti - kar pač pride prej, na Meganu (2.0 16V) pa 30.000 ali 1 leto. Vendar jaz osebno nikoli ne čakam teh omejitev, navadno delam servis nekak na leto pa pol ali 20.000. Je blo pa tako, da so mi pri Cliotu prvi servis priporočali na 10.000 - kot preventivna menjava olja. Za Megana je dejal da ni potrebe da hodim pred enim letom ali pa 30.000.

LP
 
Uporabniški avatar
ales66
Novinec
 
Prispevkov: 307
Pridružen: Ne apr 29, 2007 9:56 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a ales66 Sr okt 24, 2007 8:08 pm

Podobno je pri Peugeotu. Ti bi moral menjat po dveh letih. Pri mojem 206 1,4 (l. 2001) se servisni kljucek pojavi po 24 mesecih in me opozarja na servis, čeprav v tem času nisem prevozil 30 kkm. V obeh primerih, 2 leti ali 30 kkm, Peugeot priporoča polsintetično olje 10W40 ali boljšega. Še bolje pa je menjat olje na 1 leto ali 15 kkm, sploh če imaš veliko kratkih voženj. Nekateri Peugeotovi servisi tako tudi nastavijo odštevanje do naslednjega servisa in te potem vprašajo, če želiš menajt olje na 1 leto ali 15 kkm. Sicer naredijo samo vmesni pregled, brez menjave olja.

LP
 
Uporabniški avatar
JoeLoe
Novinec
 
Prispevkov: 242
Pridružen: To maj 16, 2006 5:53 pm

Napisal/-a JoeLoe Sr okt 24, 2007 8:29 pm

Warthog je napisal/-a:Ampak, če bi bilo olje po 15 tisoč neuporabno, zakaj imajo nekatere znamke menjavo na 30 tisoč? Med njimi je tudi Toyota, ki pa vsi vemo da je med najbolj zanesljivimi znamkami avtomobilov. Verjetno nebi raskirali in priporočali vožnjo z oljem, ki ne zagotavlja dovolj mazanja? Ali pač? :?


Ja mal premisli. Kaj se zgodi s fabriko, če ma preveč dobre avte?!?! Počasi gre dobiček v maloro, ne?
Podaljšani intervali so posledica malo - boljših materialov, malo - boljših olj in veliko marketinga. Za fabriko je zelo dobro, če avto dela do 200k km brez kakšnih večjih težav. Potem mora pa crknit, da se soldi spet zavrtijo.
Solidno olje prodaja tudi Leclerc, Extralub. Sem pa na francoskih forumih ujel, da je edino 5W40 dobro, tisto 10W40 pa bojda zdrži največ 8k km.
Glede na ceno je tisto olje proti raznim Aralom, Castrolom itd. praktično zastonj.
Moja Cordoba, no ni več moja sem jo včeraj prodal, je 205k km zdržala s tem oljem zelo dobro. Tip, ki jo je kupil je bil kar presenečen nad motorjem. Je mel prej podobno reč in manj km, pa je bil motor v slabšem stanju.
Sem pa redno na 15k km menjal olje in filter.
Prepričan sem, če hočeš s svojim avtom prevozit veliko k km, potem moraš menjat olje na krajše, a znosne intervale.
Moj je vedno pripravljen za dogodivščine!
 
dejankr19
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 19
Pridružen: Pe maj 28, 2010 1:05 pm

Napisal/-a dejankr19 Po maj 31, 2010 6:15 pm

Jaz imam pa Audi A4 1.9 tdi, l04. V servisni knjigi mi sicer piše, da se servise dela na 30k(mi je uspelo dešifrirati belgijščino :)). Servise raje delam na 20k, sploh, ker imam že 235k km. Vse 4 filtre in olje (5-40, sedaj imam notri Shell). Enkrat sem sicer rekel, da vidim in hotel počakati na 30k, ampak je pri 25k olje že tako slabo izgledal, da sem raje zamenjal vse skupaj.
Kdor hoče, da mu avto dolgi in dobro dela brez generalke, je mazanje eden izmed ključnih dejavnikov, tako da ga ne serite z 30k (ne glede na olje) - olje zgubi viskoznist, razne nečistoče, slab pretok olja skozi filter - če se zabaše..
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe Po maj 31, 2010 6:29 pm

dejankr19 je napisal/-a:Jaz imam pa Audi A4 1.9 tdi, l04. V servisni knjigi mi sicer piše, da se servise dela na 30k(mi je uspelo dešifrirati belgijščino :)). Servise raje delam na 20k, sploh, ker imam že 235k km. Vse 4 filtre in olje (5-40, sedaj imam notri Shell). Enkrat sem sicer rekel, da vidim in hotel počakati na 30k, ampak je pri 25k olje že tako slabo izgledal, da sem raje zamenjal vse skupaj.
Kdor hoče, da mu avto dolgi in dobro dela brez generalke, je mazanje eden izmed ključnih dejavnikov, tako da ga ne serite z 30k (ne glede na olje) - olje zgubi viskoznist, razne nečistoče, slab pretok olja skozi filter - če se zabaše..

tist k hoce da mu avto laufa ornk ga tut na 20 nebo menjal.
jst osebno ga menjam na 7500 km.nevem zakaj ampak enkrat sm nekje prebral da olje po 8000 km zgubi ze kar nekaj mazalnih sposobnosti,pa clanek se mi je zdel kr strokoven...no nima veze.
teb pise v knjigica na 30.000 km ker je to longlife servis.tm se pac uporabljajo drugacna olja.za moje pojme bedarija...
drgac se pa pri vag grupi(dizli) servis dela na 15.000 km ali 1 leto
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
marko01
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1918
Pridružen: Če dec 29, 2005 7:51 am
Kraj: Maribor

Napisal/-a marko01 Po maj 31, 2010 6:33 pm

Interval na 7500 km je pa res pretirano sploh za dizla ki laufa na majnših obratih :shock:
Lp by Mare
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov