
Lumpy_ je napisal/-a:Ok, da nebom še ene teme odpiral, bom kar tu pisal dalje.
No, pred slabim mescom dni, bilo je pred servisom, je javilo na računalniku, da je olje na minimumu. Sem pogledal na šipko, bilo je tik nad MIN. Ni še bila kriza in sem dolil olje do servisa, da nebo na suho letel motor. Ni bilo panike.
Naredil oljni servis pred 14 dnevi - 3 tednov, nevem točno. In se mi spet javi včeraj za olje, da ga je premalo. Danes dolijem olje, brez da sem pred tem pogledal na šipko. In kaj ugotovim ko sem ga dolil pol litra in pogledam šipko, da ga je sedaj preveč in je nad MAX črtico. Jutri ga bom spustil nekaj ven, ker vem da to ni gut za motor.
Dolil sem ga zvečer, pelal sem se do mb, cca 15km naredil. Ko sem hotel it domov, mi spet javi za nivo olja. WTF?Odprem haubo, preverim šipko, ampak na moje presenečenje olja enako kot bilo po dolivanju, sem mislil najprej da ga je požrlo vse.
Zdaj pa meni nekaj ni jasno. Ali je kaj narobe s seznorjem, pa da javla premalo olja, čeprav ga je dovol, ali je javlo zaradi prevelike količine olja?
Glede na to, da ko javi nivo olja, bi moral biti na šipki na MIN. Če doliješ pol litra, je skorajda težko, da je čez MAX že če je prej bilo na MIN.
Motor 1.9 TDI 90konjski.
Ne gre mi v glavo to. Al sem že čisto f.kjen poleg tega avta.
Lumpy_ je napisal/-a:
No pa da ne bom odpiral nove teme, avto je začel pit malo več olja, ampak kadi pa ne pretirano oz. nič več kot do zdaj. Rahlo skadi ko ga do kraja pohodim, kar je normalno za čipan dizel. Pa turbina je dobla muceka, se pravi rahlo mijavka. Je krivec turbina, je dobila mogoče zrak na osi, pa zarad tega spije olje? Nevem če bi moral avto bolj kadit v tem primeru ali ne.
LP
Po forumu brska: danci1973 in 18 gostov