TrijoAdijo je napisal/-a:Ali z vlago?Nekak se mi zdi da bi se oksidacija bolj težko pojavla,če bi bil v igri samo kisik...prej bi reku da vlaga,ki jo to sranje od vazelina potegne nase....![]()
Zakaj pa mislte da se je to dogajalo na naprimer kakih jugotih pa podobnih jajcih,pa še se to najde na katerih novejših vozilih,ko so stari majstri bli pametni in veselo pacal masti in vazeline na kleme?
LP!
Lej, stvar je čisto preprosta in ne met ljudi z izkušnjami za norce.
Volk, ali tista reč, ki se nabere na klemah, je delno rezultat oksidacije, delno pa elektrolize, ko so kleme oz. akumulator na vlažnem. Majstri, ki so pacali mast gor, pa so jo pacali samo na kleme in s tem niso naredili nič pametnega.
Bistvo je pred vlago in zunanjimi vplivi zaščitit celotne kontakte na akumulatorju, ker edino na tak način zapreš pot vlagi in zraku do kontaktov in tako onemogočiš oksidacijo. In oksidacija klem in kontaktov na akumulatorju se pospešeno odvija ravno zaradi kombinacije vlage in kisika iz zraka. Vlaga omogoča elektolizo in kisik iz zraka poskrbi za ostalo.
Če ne verjameš, da je tako, obnovi zananje kemije iz osnovne šole. Za tako reč ni treba bit dip. ing.
Da pa bi preprečil nažiranje teh kontaktov (klem in kontaktov na akumulatorju) pa moraš uporabiti brezkislinsko mast, ker kisline oz. nestabilne kapljevine proces elektrolize samo pospešijo. So pa ljudje, ki tega niso razumeli, uporabljali kislinske masti, kar je po določenem času povzročilo razžiranje kontaktov in klem. Zaradi tega se je spet nabral volk in tam je seveda prišla zraven tudi vlaga in proces se je nadaljeval...
Če pa bi ti ljudje uporabili brezkislinsko mast ali pa ustrezen gel pa do tega ne bi prišlo.
Sam imam avtomobile že več kot 25 let in iz izkušenj povem, da je mast čisto OK. WD se pač posuši in nato njegovo zaščita opeša.
Aja, pa da ne pozabim. Pri moji oberkomandi so kleme in kontaki čisto brez volka - ker očitno tisti "vazelinski gel, ki vleče nase vlago"

Avto je pa Polo l. 2002.