Turbobitch je napisal/-a:Mam eno turbino doma če rabš :d. 150 eurod tdi-ja
od kerga tdi-ja?
lisko je napisal/-a:Na Jeepu vsekakor je....
Naj mi pa en razlož naslednje.... Jeep ma 2.5TD motor....... torej ma turbino... ampak če se mu prižge lučka za olje ( in če je olja dovolj) se lahk brez skrbi pelješ do prvega servisa ( tako piše v navodilih). Kako pol da ne uniči turbine in ležajev čeprav je motor brez pritiska olja? Al je res narjen vojaško?
nebivedu je napisal/-a:lisko je napisal/-a:Na Jeepu vsekakor je....
Naj mi pa en razlož naslednje.... Jeep ma 2.5TD motor....... torej ma turbino... ampak če se mu prižge lučka za olje ( in če je olja dovolj) se lahk brez skrbi pelješ do prvega servisa ( tako piše v navodilih). Kako pol da ne uniči turbine in ležajev čeprav je motor brez pritiska olja? Al je res narjen vojaško?
To je narejeno zato, da se iz terena še odpelješ domov.
... Poznam isti primer(kakor pri Golfu) na Audiju A 6 2.5 TDi ... ko je usekal v tračnico in je počil karter in so zaribali ležaji Turbine ... turbina je montirana visoko proti vrhu motorja in hkrati se vrti na visokih vrtljajih ... zmanjka olja in ko vidiš lučko je že prepozno - ker dokler se Turbina zaustavi je že prepozno ... tisto o Jeepu pa je verjetno zato - ker glede na to, da so znani problemi na elektriki tipalih in ostalem ... je verjetno mišljeno, da si zato lahko peljal naprej - vsekakor pa je ta tvoj proizvajalec vozila butast saj kar kliče po tem da ga tožiš ko kaj gre ... turbina bi tebi brez olja prav tako takoj zaribala kakor tistemu z Golfom ...L.p. Madlisko je napisal/-a:Na Jeepu vsekakor je....
Naj mi pa en razlož naslednje.... Jeep ma 2.5TD motor....... torej ma turbino... ampak če se mu prižge lučka za olje ( in če je olja dovolj) se lahk brez skrbi pelješ do prvega servisa ( tako piše v navodilih). Kako pol da ne uniči turbine in ležajev čeprav je motor brez pritiska olja? Al je res narjen vojaško?
nebivedu je napisal/-a:Pol bi moral terenci ob vsakem malo hitrejšem pospeševanju, ko kamni letijo izpod kramparc v mašino in karter menjat karterje. Pa dejte nehat, ta zadeva je trpežna ko ne vem kaj - sej je narejena tko, da bi se težko zluknjala.
Očitno so potem ti avtomobili resnično delani samo še za prodajo, pol nej se pa uporabnik (kupec) j**e in se sam ukvarja s tem. Ste potrdil mojo tezo, da nemci delajo samo še jetra, ki jih hočejo čimveč prodat.
W|zz je napisal/-a:Govora je o octaviji, ki ni ravno terenec ane? Tudi naš 1.9tdi je že mel zbit karter, ko je pri 70kmh zapeljal oz. nasedel na 15+cm velik kamen (avto od tal manj kot 10cm) pa se je pač zgodil, dvomim da vaši terenci pa luftu s tako silo 15cm kamne mečejo, ali pač?
Glede nemcev.. imamo 2 pri hiši in razen LMM problemov, drugih težav ni bilo. Po drugi strani pa smo bili z land cruiserjem nekje na jugu italije in je pri 30k km šla turbina. Si lah misliš kakšna piz*** je bla. Pa ne bom zdej začel kakšna jetra so to, sploh ker je med drugim to tudi proti načelom foruma se mi zdi.
Tipa zanima kako uredit z zavarovalnico, če je to možno, ne pa če majo močnejši karter nemci al japonci![]()
lp
RedBull™ je napisal/-a:boljš ko avto jagaš,bolje dela... tisti ki lepo vozijo imajo same probleme... !
Ko nekateri kritizirate nemce,da je šrot in nevem kaj.... pa poglejte puntote (tiste okol 93 letnika) ko jim karter pregnije...in začne olje samo pronicati skozi... kaj boste pa potem za njih rekli.... ampak pustimo to,ker je že druga zgodba...
nebivedu je napisal/-a:RedBull™ je napisal/-a:boljš ko avto jagaš,bolje dela... tisti ki lepo vozijo imajo same probleme... !
Ko nekateri kritizirate nemce,da je šrot in nevem kaj.... pa poglejte puntote (tiste okol 93 letnika) ko jim karter pregnije...in začne olje samo pronicati skozi... kaj boste pa potem za njih rekli.... ampak pustimo to,ker je že druga zgodba...
Sam za puntota noben ne pravi da je avto, škodo oktavijo pa vsi povzdigujejo - to je največja razlika.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 14 gostov