Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
Lesane Parish Crooks
Uporabnik
 
Prispevkov: 927
Pridružen: Ne dec 19, 2004 2:12 pm

Napisal/-a Lesane Parish Crooks Pe nov 09, 2007 9:30 pm

Turbobitch je napisal/-a:Mam eno turbino doma če rabš :d. 150 eur :D od tdi-ja


od kerga tdi-ja?
 
Uporabniški avatar
DrMr
Uporabnik
 
Prispevkov: 1288
Pridružen: Ne avg 29, 2004 8:46 pm

Napisal/-a DrMr Pe nov 09, 2007 9:32 pm

... dobra ideja, ko crkne turbina: karter prebit, pa na zavarovalnici prijavit :roll: :roll: :roll: ... osebno mislim, da je v prvem opisanem primeru nemogoče, da crkne turbina, razen če ni še pumpe, sita... odlomilo in motor že takoj ni več imel pritiska, ampak v takšnem primeru takoj posveti oljna lučka in v navodilih piše takoj ustaviti motor, da ne bo večje škode...
... kdor ne dirka, naj se vozi...
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Pe nov 09, 2007 9:39 pm

lisko je napisal/-a:Na Jeepu vsekakor je....

Naj mi pa en razlož naslednje.... Jeep ma 2.5TD motor....... torej ma turbino... ampak če se mu prižge lučka za olje ( in če je olja dovolj) se lahk brez skrbi pelješ do prvega servisa ( tako piše v navodilih). Kako pol da ne uniči turbine in ležajev čeprav je motor brez pritiska olja? Al je res narjen vojaško?


To je narejeno zato, da se iz terena še odpelješ domov.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Pe nov 09, 2007 10:16 pm

nebivedu je napisal/-a:
lisko je napisal/-a:Na Jeepu vsekakor je....

Naj mi pa en razlož naslednje.... Jeep ma 2.5TD motor....... torej ma turbino... ampak če se mu prižge lučka za olje ( in če je olja dovolj) se lahk brez skrbi pelješ do prvega servisa ( tako piše v navodilih). Kako pol da ne uniči turbine in ležajev čeprav je motor brez pritiska olja? Al je res narjen vojaško?


To je narejeno zato, da se iz terena še odpelješ domov.

No sej to me je zanimal.... ker ko sem prvič bral navodila sem skor crkaval od smeha poleg.... če zakuha je treba ustavit in povišat obrate na 2-3 tisoč.... počakat par minut...lučka za olje lahk sveti... bla bla. A v vseh drugih navodilih ( za druge avte) piše da TAKOJ ustavit.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Pe nov 09, 2007 11:43 pm

lisko je napisal/-a:Na Jeepu vsekakor je....

Naj mi pa en razlož naslednje.... Jeep ma 2.5TD motor....... torej ma turbino... ampak če se mu prižge lučka za olje ( in če je olja dovolj) se lahk brez skrbi pelješ do prvega servisa ( tako piše v navodilih). Kako pol da ne uniči turbine in ležajev čeprav je motor brez pritiska olja? Al je res narjen vojaško?
... Poznam isti primer(kakor pri Golfu) na Audiju A 6 2.5 TDi ... ko je usekal v tračnico in je počil karter in so zaribali ležaji Turbine ... turbina je montirana visoko proti vrhu motorja in hkrati se vrti na visokih vrtljajih ... zmanjka olja in ko vidiš lučko je že prepozno - ker dokler se Turbina zaustavi je že prepozno ... tisto o Jeepu pa je verjetno zato - ker glede na to, da so znani problemi na elektriki tipalih in ostalem ... je verjetno mišljeno, da si zato lahko peljal naprej - vsekakor pa je ta tvoj proizvajalec vozila butast saj kar kliče po tem da ga tožiš ko kaj gre ... turbina bi tebi brez olja prav tako takoj zaribala kakor tistemu z Golfom ...L.p. Mad
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
W|zz
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2410
Pridružen: Ne jun 06, 2004 9:19 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a W|zz So nov 10, 2007 1:21 am

nebivedu je napisal/-a:Pol bi moral terenci ob vsakem malo hitrejšem pospeševanju, ko kamni letijo izpod kramparc v mašino in karter menjat karterje. Pa dejte nehat, ta zadeva je trpežna ko ne vem kaj - sej je narejena tko, da bi se težko zluknjala.

Očitno so potem ti avtomobili resnično delani samo še za prodajo, pol nej se pa uporabnik (kupec) j**e in se sam ukvarja s tem. Ste potrdil mojo tezo, da nemci delajo samo še jetra, ki jih hočejo čimveč prodat.

Govora je o octaviji, ki ni ravno terenec ane? Tudi naš 1.9tdi je že mel zbit karter, ko je pri 70kmh zapeljal oz. nasedel na 15+cm velik kamen (avto od tal manj kot 10cm) pa se je pač zgodil, dvomim da vaši terenci pa luftu s tako silo 15cm kamne mečejo, ali pač?

Glede nemcev.. imamo 2 pri hiši in razen LMM problemov, drugih težav ni bilo. Po drugi strani pa smo bili z land cruiserjem nekje na jugu italije in je pri 30k km šla turbina. Si lah misliš kakšna piz*** je bla. Pa ne bom zdej začel kakšna jetra so to, sploh ker je med drugim to tudi proti načelom foruma se mi zdi.

Tipa zanima kako uredit z zavarovalnico, če je to možno, ne pa če majo močnejši karter nemci al japonci :)

lp
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu So nov 10, 2007 1:29 am

W|zz je napisal/-a:Govora je o octaviji, ki ni ravno terenec ane? Tudi naš 1.9tdi je že mel zbit karter, ko je pri 70kmh zapeljal oz. nasedel na 15+cm velik kamen (avto od tal manj kot 10cm) pa se je pač zgodil, dvomim da vaši terenci pa luftu s tako silo 15cm kamne mečejo, ali pač?

Glede nemcev.. imamo 2 pri hiši in razen LMM problemov, drugih težav ni bilo. Po drugi strani pa smo bili z land cruiserjem nekje na jugu italije in je pri 30k km šla turbina. Si lah misliš kakšna piz*** je bla. Pa ne bom zdej začel kakšna jetra so to, sploh ker je med drugim to tudi proti načelom foruma se mi zdi.

Tipa zanima kako uredit z zavarovalnico, če je to možno, ne pa če majo močnejši karter nemci al japonci :)

lp


Napisal sem da so vsi karterji dovolj močni da zdržijo tudi hude udarce.

Drugače pa smo imeli doma škodo oktavijo 1.9TDI (130KM). 84.000 bosch pumpa, 110.000 turbina, 160.000 ribnla mašina, 200.000 še enkrat mašina, 210.000 prodana zadeva, ker je sve začelo crkovat. Nikoli več takega avta, pa ne pravim, da imajo vsi probleme, ampak naša jih je imel in to velike. Pa vozil je stari, ki avta nikol ni pritisnil nad 160km/h in vedno je pazil na avtom, da se ogreje in preden ga je ugasnil, da je malo počakal.

Kar se pa tiče zavarovalnice pa dobrega odvetnika, pa naj iztoži denar.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
RedBull™
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4315
Pridružen: So maj 08, 2004 8:47 am

Napisal/-a RedBull™ So nov 10, 2007 10:15 am

boljš ko avto jagaš,bolje dela... tisti ki lepo vozijo imajo same probleme... !

Ko nekateri kritizirate nemce,da je šrot in nevem kaj.... pa poglejte puntote (tiste okol 93 letnika) ko jim karter pregnije...in začne olje samo pronicati skozi... kaj boste pa potem za njih rekli.... ampak pustimo to,ker je že druga zgodba...
Ko grobar s ceste me bo pobral,vedite da redbull smrti se ni bal.
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu So nov 10, 2007 8:15 pm

RedBull™ je napisal/-a:boljš ko avto jagaš,bolje dela... tisti ki lepo vozijo imajo same probleme... !

Ko nekateri kritizirate nemce,da je šrot in nevem kaj.... pa poglejte puntote (tiste okol 93 letnika) ko jim karter pregnije...in začne olje samo pronicati skozi... kaj boste pa potem za njih rekli.... ampak pustimo to,ker je že druga zgodba...


Sam za puntota noben ne pravi da je avto, škodo oktavijo pa vsi povzdigujejo - to je največja razlika.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko So nov 10, 2007 11:22 pm

nebivedu je napisal/-a:
RedBull™ je napisal/-a:boljš ko avto jagaš,bolje dela... tisti ki lepo vozijo imajo same probleme... !

Ko nekateri kritizirate nemce,da je šrot in nevem kaj.... pa poglejte puntote (tiste okol 93 letnika) ko jim karter pregnije...in začne olje samo pronicati skozi... kaj boste pa potem za njih rekli.... ampak pustimo to,ker je že druga zgodba...


Sam za puntota noben ne pravi da je avto, škodo oktavijo pa vsi povzdigujejo - to je največja razlika.


Jah no sam morš pa priznat da ne velja za vsak avto.......Vsak avto crkne to je dejstvo.. poznam pa škodo octavio 4x4 ki ima 400.000 pa laufa brez blemov. 1.9TDI
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
AgitatoR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4443
Pridružen: To jun 15, 2004 3:09 pm
Kraj: Rbn 104

Napisal/-a AgitatoR So nov 10, 2007 11:56 pm

Če ti olje pregirize pluto, še ne pomeni, da ti je karter zgnil. Sori, sam jst še nism videl rjastga - prežrtega karterja.
U ti mater kakšna kolona je danes. Še dobr, da sm taprvi.
Bencin je zakon. Probej se zadevati z dizlom. Neizvedljivo.
 
Uporabniški avatar
RedBull™
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4315
Pridružen: So maj 08, 2004 8:47 am

Napisal/-a RedBull™ Ne nov 11, 2007 12:19 am

očitno nisi bil veliko v stiku s puntoti,da bi vedel za to njihovo bolezen. In ne nimam v mislih tesnila karterja,ampak ok da povem po slovensko oljno korito iz zunanje strani začne tko rjaveti,da pač popolnoma prerjavi...

pa da ne bo čisto off...

pri vsakem osebnen avtu,gre lahko kar hitro poškoduješ karter,če priletiš z njim na nepričakovano večjo oviro na cesti. Je pa tko... lahko imaš srečo ali nesrečo....

z zavarovalnicami se pa ve kako je... lahko se prerekaš do amena,pa še ne bo pomagalo... kar ti lahko svetujem oz. tvojemu prijatlu je to,da iz pooblaščenega servisa prinese na papirju obrazložitev,da je bila ta poškoda posledično kriva za odpoved turbine... papir naj bo podpisan ter na njem štempiljka.
Ko grobar s ceste me bo pobral,vedite da redbull smrti se ni bal.
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Ne nov 11, 2007 1:00 am

Ok ampak ni mi pa jasno zakaj ima pol 17 let stara petka spodaj pod karterjem oz. motorjem 2mm plehnato zaščito? Zarad lepšega al zato ker je včasih edino renault delal dobre avte?
Danes je pa itak narjeno sam zato da prej crkne....
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
uros11
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1623
Pridružen: Če nov 08, 2007 9:52 am

Napisal/-a uros11 Če nov 15, 2007 2:09 pm

Ste malo zašli s teme :-)

Kamen je bil na makadamski cesti. Na karterju je bila luknja, ni počil. Olje je odteklo takoj. Hitrost cca 40 kmh, Golf IV (je malenkost nizek), pa še plastiko ima pod katerjem. Pred tem je turbina delala, potem pa ne več - je ena tema na forumu . kdaj turbina neha delat - tuljenje, zavijanje, mašina ne gre nikamor. Trubina je zgoraj, to je dobra ideja, tam potem najprej zmanjka olja, verjetno vsaj. Brez olja pa je potem adijo. Ni pa bilo neke obremenitve po udarcu v karter - iz 40 kmh na 0, še pogled pod motor, olje, ugasnitev vozila....

lp
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 14 gostov