Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5059
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 Če nov 22, 2007 10:34 pm

[quote="Luky"]
pol bo treba turbino dol vzet, pa neki spucat pa pobrusit (seveda na turbini)...
/quote]

:roll: :lol: ...zamenjali so LMM ...zraven so pa še "rekli" da so turbino "brusili in pucali"..
"gepl"...ni mus, da tester pokaže, da je napaka na LMM-ju....
P.S pa zapomnite si: turbina dela al ne dela - tretjega ni....
 
Uporabniški avatar
bigturbo
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 766
Pridružen: To jul 24, 2007 11:19 am
Kraj: lj

Napisal/-a bigturbo Pe nov 23, 2007 11:25 am

turbina sigurno ni zanič ker bi imela kovinski zvok in avto ne gre već nikamor že od štarta,preveri cevi,do intercoolerja in turbin ali je katera počena,ali pa se je snela,drgaš pa pelji turbino na čiščenje u BEJO ki se s tem ukvarja lahko da so vakumske cevi zabite ali pa lopatice,ne funkcionirajo
biturbo SKN Project CT3 50
 
Spidojc
Novinec
 
Prispevkov: 487
Pridružen: To nov 29, 2005 6:04 pm
Kraj: ne veste tut ce povem

Napisal/-a Spidojc Pe nov 23, 2007 1:19 pm

scuba je napisal/-a:
Spidojc je napisal/-a:zdej nevem a ma dizl isto k bencinar, probi tm k maš membrano za wastegate odperat pa zaperat mal uno štangco sm pa ke,če se kej slabo premika al pa kej tazga,čene pa nejprej na računalnik priklopit pa pogledat kva bo povedu


kva,kva, potrudi se v SLOVENŠČINI!



zalet se nekam
Krvav'c je zakon
 
Uporabniški avatar
juhica
Uporabnik
 
Prispevkov: 1026
Pridružen: To jan 28, 2003 4:40 pm

Napisal/-a juhica Pe nov 23, 2007 1:40 pm

gepl83 je napisal/-a:OPROSTITE juhca. Elektronika preklopi v zasilni program turbino. Avto je bil že dvakrat prikloplen na računalnik, masen meser ali luft meser al karkoli že je je dober, tud drugo vse špila, edino pod mal dalšim polnim plinom (pa ne zmeri, do sedaj 3x) pa mi avto prov cukne in neha vlečt, kot bi moral... ampak ne kadi. sam sprašujem če kdo ve kaj bi blo. Zdj pa če si že tolk naštudiran, mi pa lahko prosm pomagaš, pa ti bom hvaležen.


ce bi elektronika karkoli vrgla v zasilni program ( pri turbini z variabilnimi lopaticami je to lahko samo aktuator ki doloca naklon lopatic) bi se to videlo na testerju (racunalnik belezi vse napake med delovanjem). tko da ce tester ne pokaze nic bi jest reku da ni elektronka se prau je neki mehanskega. ce je turbina je potem aktuator in ne spreminja geometrije kot bi mogu...
 
Spidojc
Novinec
 
Prispevkov: 487
Pridružen: To nov 29, 2005 6:04 pm
Kraj: ne veste tut ce povem

Napisal/-a Spidojc Pe nov 23, 2007 1:43 pm

no tole je pa prva pametna stvar k sm jo prebrav od tebe :P
Krvav'c je zakon
 
Uporabniški avatar
juhica
Uporabnik
 
Prispevkov: 1026
Pridružen: To jan 28, 2003 4:40 pm

Napisal/-a juhica Pe nov 23, 2007 2:14 pm

Spidojc je napisal/-a:no tole je pa prva pametna stvar k sm jo prebrav od tebe :P

sam razumel pa vseen nisi...
 
Spidojc
Novinec
 
Prispevkov: 487
Pridružen: To nov 29, 2005 6:04 pm
Kraj: ne veste tut ce povem

Napisal/-a Spidojc Pe nov 23, 2007 2:24 pm

tut če nima varjebilnih lopatic,akutoator določa naklon lopatic sam vidm da ti tega neštekaš čist dobr, vsaka turbina ma akutoator ki določa naklon lopatic da iz tem določa boost,da čez wastgate spušča odvečen pritisk,varjebile so pa zato da se zmanša turbo luknja
Krvav'c je zakon
 
Uporabniški avatar
juhica
Uporabnik
 
Prispevkov: 1026
Pridružen: To jan 28, 2003 4:40 pm

Napisal/-a juhica Pe nov 23, 2007 2:34 pm

Spidojc je napisal/-a:tut če nima varjebilnih lopatic,akutoator določa naklon lopatic sam vidm da ti tega neštekaš čist dobr, vsaka turbina ma akutoator ki določa naklon lopatic da iz tem določa boost,da čez wastgate spušča odvečen pritisk,varjebile so pa zato da se zmanša turbo luknja


turbo z variabilnimi lopaticami ni isto kot "navadn" turbo... kokr jest vem. bo pa se kdo drug povedu... ker jest sem mislu da wastage samo izpusne pline preusmeri mim turbine da ni prevelicga nadtlaka... lohk se motm.

mimgrede: aktuator (actuator po ang) in ne akutoator...
 
Spidojc
Novinec
 
Prispevkov: 487
Pridružen: To nov 29, 2005 6:04 pm
Kraj: ne veste tut ce povem

Napisal/-a Spidojc Pe nov 23, 2007 2:48 pm

juhica je napisal/-a:
Spidojc je napisal/-a:tut če nima varjebilnih lopatic,akutoator določa naklon lopatic sam vidm da ti tega neštekaš čist dobr, vsaka turbina ma akutoator ki določa naklon lopatic da iz tem določa boost,da čez wastgate spušča odvečen pritisk,varjebile so pa zato da se zmanša turbo luknja


turbo z variabilnimi lopaticami ni isto kot "navadn" turbo... kokr jest vem. bo pa se kdo drug povedu... ker jest sem mislu da wastage samo izpusne pline preusmeri mim turbine da ni prevelicga nadtlaka... lohk se motm.

mimgrede: aktuator (actuator po ang) in ne akutoator...


Točn to dela wastgate sam actuator po ang. ga pa uravnava,in ja turbina iz varjebilnimi lopaticami ni isto kot navadna turbina, zato da pri manših obratih lopatice prestavi tako da se turbina še zmeraj vrti približno tako hitro kot pri večjih obratih, in pri taki turbini se ne čuti toliko turbo luknje,sam to je zdej že čist OFF TOPIC
Krvav'c je zakon
 
Uporabniški avatar
gepl83
Uporabnik
 
Prispevkov: 817
Pridružen: Po avg 27, 2007 3:19 pm

Napisal/-a gepl83 Pe nov 23, 2007 4:10 pm

no sej neki sem pa zvedu. Sem danes klical enga mehanika, pa je reku, da po njegovo je možn LMM, al bo pa treba turbino dol vzet pa prepucat, ker naj se ne bi lopatice pravilno premikale. pa ne me nazjat, ker mogoče ga nisem čist dobr razumu, ker je precej ropotal. :D
 
Uporabniški avatar
gepl83
Uporabnik
 
Prispevkov: 817
Pridružen: Po avg 27, 2007 3:19 pm

vse se bo razkrilo

Napisal/-a gepl83 Pe nov 23, 2007 4:19 pm

sem zvedu fantje uro, pa grem ob petih, tja k mehaniku greva na probo, pa še enkrat na računalnik prklopt, pol bomo pa točn vidl, kaj je. ej še eno vprašanje za vaju, ki zgleda neki vesta o avtih. Pri istem avtu, mi ne dela notranja osvetlitev, ko odprem vrata. Osvetlitev pod armaturo dela, stropna pa ne, ne glede na to katera vrata odprem. če pa pritisnem gumb na stropu vse luči svetijo. Mogoče kdo ve kako je speljana inštalacija za osvetlitev potniške kabine, kje so varovalke, mase ipd...
 
Luky
 

Napisal/-a Luky Pe nov 23, 2007 7:16 pm

sašo5 je napisal/-a:
Luky je napisal/-a:
pol bo treba turbino dol vzet, pa neki spucat pa pobrusit (seveda na turbini)...
/quote]

:roll: :lol: ...zamenjali so LMM ...zraven so pa še "rekli" da so turbino "brusili in pucali"..
"gepl"...ni mus, da tester pokaže, da je napaka na LMM-ju....
P.S pa zapomnite si: turbina dela al ne dela - tretjega ni....

in zato kr so kao ''rekli'' da je blo zbrušeno, se je na turbini poznalo da je bla zbrušena???
uf....
 
Uporabniški avatar
juhica
Uporabnik
 
Prispevkov: 1026
Pridružen: To jan 28, 2003 4:40 pm

Napisal/-a juhica Pe nov 23, 2007 7:41 pm

Spidojc je napisal/-a:
juhica je napisal/-a:
Spidojc je napisal/-a:tut če nima varjebilnih lopatic,akutoator določa naklon lopatic sam vidm da ti tega neštekaš čist dobr, vsaka turbina ma akutoator ki določa naklon lopatic da iz tem določa boost,da čez wastgate spušča odvečen pritisk,varjebile so pa zato da se zmanša turbo luknja


turbo z variabilnimi lopaticami ni isto kot "navadn" turbo... kokr jest vem. bo pa se kdo drug povedu... ker jest sem mislu da wastage samo izpusne pline preusmeri mim turbine da ni prevelicga nadtlaka... lohk se motm.

mimgrede: aktuator (actuator po ang) in ne akutoator...


Točn to dela wastgate sam actuator po ang. ga pa uravnava,in ja turbina iz varjebilnimi lopaticami ni isto kot navadna turbina, zato da pri manših obratih lopatice prestavi tako da se turbina še zmeraj vrti približno tako hitro kot pri večjih obratih, in pri taki turbini se ne čuti toliko turbo luknje,sam to je zdej že čist OFF TOPIC


caki, reku si: "tut če nima varjebilnih lopatic,akutoator določa naklon lopatic" in pa "vsaka turbina ma akutoator ki določa naklon lopatic". oboje je napacno. a je tko? odgovor z ja al pa ne...
 
harum
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 33
Pridružen: Sr jul 30, 2003 8:39 am

Napisal/-a harum Po nov 26, 2007 8:53 pm

Evo enaka situacija se mi je danes zgodila drugič (prvič pred cca enim letom enako v zimskem času in med prehitevanjem). Enako je računalnik preklopil na "zasilni program". Imam A3 1,9 TDi čipanega iz 110 na 140 Km pri RSu.
Ko sem dal danes malo opspeševal (nad 2000 rpm) avto kar naenkrat ni imel več nobene moči pri pospeševanju. Pospeševanje od 1500 do 2500 je trajalo okoli 5 sekund (+-1 sekundo), kar je nenormalno za čipan TDI. Tako sem se potem pripeljal v službo. Za hec sem potem na križišču ugasnil motor in ga prižgal nazaj ter se poskusil peljati naprej. Turbo pospeški delujejo spet normalno. Enako je bilo lani ko mi je med pospeševanjem zmanjkalo moči (prekelt tajming). Enako mi je potem ko sem ugasnil in nazaj prižgal motor zadeva delala normalno do danes. Po moje je najpametneje zadevo odpeljati na kak Bosch servis ali pa k kakemu strokovnjaku za TDI-je. Uradni servisi so po moje tu neuporabni.
 
Uporabniški avatar
Slicker
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4594
Pridružen: Pe jul 23, 2004 12:38 am
Kraj: okolica Trebnjega

Napisal/-a Slicker Po nov 26, 2007 9:00 pm

verjetno ti je LMM šu.
 
harum
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 33
Pridružen: Sr jul 30, 2003 8:39 am

Napisal/-a harum Po nov 26, 2007 9:21 pm

Hja LMM po moje ni, ker so pri RSR naložili tisti kao SW popravek, ki ne upošteva podatkov LMM sonde. Vozil sem isti avto, ki mu je šel LMM (preden sem ga čipal) in razlika je opazna. Danes (enako tudi pred letom) mi je enostavno med vožnjo preklopil na ta "zasilni program", do naslednjega vžiga vozila. Pri pokvarjenem LMM je ta težava manj izrazita in konstantna. Problem je ker je težava zelo redka (težko ponovljiva) in potencialno smrtonosna (med prehitevanjem).

Ali pozna kdo kakega VAG/Bosch mojstra na Štajerskem koncu (CE, VE, SG, Sl. Bistrica...), ki se spozna na čiščenje turbine in napeljave okoli nje?
 
Uporabniški avatar
Lumpy_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2821
Pridružen: Če sep 14, 2006 10:51 pm
Kraj: Miklavž pri Mb

Napisal/-a Lumpy_ To nov 27, 2007 12:50 am

http://www.informacija.net/podrobno.asp?narocnik=3475

Na ptuju, če ti ni ovira, ko sem videl katere kraje si našteval. :D
Autobahnbomber......Freude am fahren
BMW f10 535i Sapphire Black Metallic
 
harum
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 33
Pridružen: Sr jul 30, 2003 8:39 am

Napisal/-a harum To nov 27, 2007 10:08 am

točno nekaj takega bom verjetno rabil, hvala.
 
Uporabniški avatar
gepl83
Uporabnik
 
Prispevkov: 817
Pridružen: Po avg 27, 2007 3:19 pm

Napisal/-a gepl83 To dec 11, 2007 6:42 pm

harum. Če se ti to dogaja, ti je verjetno zaštekal neki magnetni ventil na turbini, oziroma tam nekje. Jaz mam zadevo zdj zrihtano in ni problema avto laufa normalno. Ventil stane 110 EUR + delo (odvisn kje)
 
Mate
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2013
Pridružen: To apr 22, 2003 5:42 pm
Kraj: Dolsko

Napisal/-a Mate To dec 11, 2007 8:05 pm

Vprašanje za vaju, ki imata ta problem.

Vama je avto, preden sta ta problem kdaj odkrila, neenakomerno potegnil, ko sta prestavljala navzgor med močnejšim pospeševanjem. Meni se namreč dogaja, da ko hitro prestavim iz 2. v 3. ali iz 3. v 4. avto ne potegne takoj, ampak le delno, po kakšnih dveh sekundah pa že spet močno potegne.
To kar opisujem ni običajen turbo lag.
Sem bil s tem problemom že pri RSRu, ki je spucal nek ventil pa ni prav dosti pomagalo. Omenjal je pa tudi menjavo tega dela. Tak ovalen del, premer 3 cm, dolžina 3 cm, povezan z dvema gumijastama cevkama in pritrjen na zgornji del stene za motorjem pri Golfu IV.
Slika
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: sql37 in 7 gostov