pol bo treba turbino dol vzet, pa neki spucat pa pobrusit (seveda na turbini)...
/quote]


"gepl"...ni mus, da tester pokaže, da je napaka na LMM-ju....
P.S pa zapomnite si: turbina dela al ne dela - tretjega ni....
scuba je napisal/-a:Spidojc je napisal/-a:zdej nevem a ma dizl isto k bencinar, probi tm k maš membrano za wastegate odperat pa zaperat mal uno štangco sm pa ke,če se kej slabo premika al pa kej tazga,čene pa nejprej na računalnik priklopit pa pogledat kva bo povedu
kva,kva, potrudi se v SLOVENŠČINI!
gepl83 je napisal/-a:OPROSTITE juhca. Elektronika preklopi v zasilni program turbino. Avto je bil že dvakrat prikloplen na računalnik, masen meser ali luft meser al karkoli že je je dober, tud drugo vse špila, edino pod mal dalšim polnim plinom (pa ne zmeri, do sedaj 3x) pa mi avto prov cukne in neha vlečt, kot bi moral... ampak ne kadi. sam sprašujem če kdo ve kaj bi blo. Zdj pa če si že tolk naštudiran, mi pa lahko prosm pomagaš, pa ti bom hvaležen.
Spidojc je napisal/-a:tut če nima varjebilnih lopatic,akutoator določa naklon lopatic sam vidm da ti tega neštekaš čist dobr, vsaka turbina ma akutoator ki določa naklon lopatic da iz tem določa boost,da čez wastgate spušča odvečen pritisk,varjebile so pa zato da se zmanša turbo luknja
juhica je napisal/-a:Spidojc je napisal/-a:tut če nima varjebilnih lopatic,akutoator določa naklon lopatic sam vidm da ti tega neštekaš čist dobr, vsaka turbina ma akutoator ki določa naklon lopatic da iz tem določa boost,da čez wastgate spušča odvečen pritisk,varjebile so pa zato da se zmanša turbo luknja
turbo z variabilnimi lopaticami ni isto kot "navadn" turbo... kokr jest vem. bo pa se kdo drug povedu... ker jest sem mislu da wastage samo izpusne pline preusmeri mim turbine da ni prevelicga nadtlaka... lohk se motm.
mimgrede: aktuator (actuator po ang) in ne akutoator...
sašo5 je napisal/-a:Luky je napisal/-a:
pol bo treba turbino dol vzet, pa neki spucat pa pobrusit (seveda na turbini)...
/quote]
![]()
...zamenjali so LMM ...zraven so pa še "rekli" da so turbino "brusili in pucali"..
"gepl"...ni mus, da tester pokaže, da je napaka na LMM-ju....
P.S pa zapomnite si: turbina dela al ne dela - tretjega ni....
Spidojc je napisal/-a:juhica je napisal/-a:Spidojc je napisal/-a:tut če nima varjebilnih lopatic,akutoator določa naklon lopatic sam vidm da ti tega neštekaš čist dobr, vsaka turbina ma akutoator ki določa naklon lopatic da iz tem določa boost,da čez wastgate spušča odvečen pritisk,varjebile so pa zato da se zmanša turbo luknja
turbo z variabilnimi lopaticami ni isto kot "navadn" turbo... kokr jest vem. bo pa se kdo drug povedu... ker jest sem mislu da wastage samo izpusne pline preusmeri mim turbine da ni prevelicga nadtlaka... lohk se motm.
mimgrede: aktuator (actuator po ang) in ne akutoator...
Točn to dela wastgate sam actuator po ang. ga pa uravnava,in ja turbina iz varjebilnimi lopaticami ni isto kot navadna turbina, zato da pri manših obratih lopatice prestavi tako da se turbina še zmeraj vrti približno tako hitro kot pri večjih obratih, in pri taki turbini se ne čuti toliko turbo luknje,sam to je zdej že čist OFF TOPIC
Po forumu brska: sql37 in 7 gostov