Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
HOLLAND
Novinec
 
Prispevkov: 421
Pridružen: Če apr 19, 2007 2:22 pm
Kraj: V deželi sonca in vina

Napisal/-a HOLLAND Če nov 29, 2007 8:51 am

Pa ne more bit poraba 1l na 1000km v mejah normale. :shock: Kar jaz vem je v mejah normale 1l na 10000 km. Saj če bi tolk žrlo, bi porabu več za olje kot za bencin. Če bi blo to res bi na 20000 se pravi nekje 1 interval menjave že porabil 20 l olja :shock: :shock: :shock: To je približno 4 kratna količina enega polnjena!!!
 
XTR
Novinec
 
Prispevkov: 251
Pridružen: Če feb 27, 2003 7:54 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a XTR Če nov 29, 2007 9:06 am

Pa ne more bit poraba 1l na 1000km v mejah normale. Shocked Kar jaz vem je v mejah normale 1l na 10000 km.


Prvo je teorija ( z strani proizvajalca, da ti lahko na servisu rečejo da ni nič narobe), drugo pa praksa.
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Če nov 29, 2007 9:20 am

mark4 je napisal/-a:Olje sem vedno točil 15-40W. Sem pa pri prejšnji menjavi olja vlil še poseben dodatek Metabond old, ki kao izboljša drsnost med bati in blokom motorja in zapolni mikro hrapavo površino,.. menda na teflonski bazi ... Vendar mi prav nič ni pomagalo. Vsaj opazil nisem. Sicer pa olje redno delam redne servise na 10 tk, ne priganjam mrzel motor, vedno garažirana, ne vozim hitreje kot 90 km/h,.. Vse to zadnja 4 leta kolikor sem jaz lastnik vitare. Prej jo je imela neka ženska, kaj je delala z njo jaz ne vem :?: Primer ženske brezbrižnosti: rezervno kolo je bilo tako skrivljeno, da če bi ga vseeno dal npr. spredaj desno, mi sploh volan ne bi več delal in še zastonj bi imel full grobo masažo :evil: Na vitari sem že vse živo popravil (sedeže, hardtop,nove gume,v celoti popravil prerjavene dele, barval avto, podvozje zaščitil,.. :jao: Zgleda da bo treba urediti še motor (ventili,tefloni,tesnila) :cry: No potem bo pa upam še zdržala vsaj 100.000 km :pij:


Castrol olja so zanič - vsa brez izjeme. Uporabi karkoli drugega, pa bo delalo bolje. Poleg tega dodatkov ne dajat v to mašino, ker te mašine niso narejene za razne dodatke ala motorup in podobno sranje, ki samo pacajo mašino in delajo obloge čez smeti (da so te smeti še večje skupaj z oblogo).

Vitara z liqui molly MOS2 oljem (ki stane 5 litrov 32 evrov) ne popije niti deci na 5000km, pol pa počasi začne pit, kar pa samo pomeni, da je olje iztrošeno in da ga je treba menjat. Pri približno 7500km menjam olje in zadeva dela naprej brez problemov. Ob vsaki menjavi olja menjam še oljni filter (4 evre) in na vsako drugo menjavo olja menjam še svečke. Servisi na vitari so tok simpl, da zdej u bistvu že moja žena zna delat servise na njenem avtu (vitrara je njena), tko da si sama menja olje, filtre in svečke, če je pa kej več, pa jst še mal pomagam. Je tut sama razstavla celo notranjost avta, da smo ga potem pošvasal in poštimal, pol pa še sestavla nazaj, tko da ima zdej avto za par let poštiman.

Če si iz ljubljane, ti lahko jaz naredim servis, pa pogledamo, kaj je z mašino. Doma imava vitaro, ferozo in rav4, pa ni z nobenim avtom nobenega problema. Vse servisirava sama in do sedaj ni bilo še nič narobe. Vsi imajo pa liqui molly MOS2 olje.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
JoeLoe
Novinec
 
Prispevkov: 242
Pridružen: To maj 16, 2006 5:53 pm

Napisal/-a JoeLoe Če nov 29, 2007 10:43 am

lisko je napisal/-a:
_BANDIT_ je napisal/-a:No, če boš slučajno ugotovil, da je motor hin (čeprav mislim, da ni, glede na to, kar praviš, da lavfa kot urca), potem se ti pač ne splača delat generalne ampak nekje najdeš drugo mašino, ki je dobra in samo premenjaš. ;)

Ziher paše še od kakega drugega suzukija not, pa ni hudič, da nebi nekje dobil enega takega motorja, ki bi bil v dobrem stanju.


No ja to je spet tko....... lahk sicer super motor pa laufa 50.000 km pa adijo..... če pa se na tem spraviš delat generalno pa točno veš pri čem si. Genralna pa tud ni tko draga sploh če delaš sam.


Tako je! Sami servisirajte avte, pa boste takoj vedli, kaj se splača kupit, pa kakšno olje v mašino nalit, pa na cesti ne boste ostali... :tomidelej:
Moj je vedno pripravljen za dogodivščine!
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Če nov 29, 2007 11:18 am

lisko je napisal/-a:
_BANDIT_ je napisal/-a:No, če boš slučajno ugotovil, da je motor hin (čeprav mislim, da ni, glede na to, kar praviš, da lavfa kot urca), potem se ti pač ne splača delat generalne ampak nekje najdeš drugo mašino, ki je dobra in samo premenjaš. ;)

Ziher paše še od kakega drugega suzukija not, pa ni hudič, da nebi nekje dobil enega takega motorja, ki bi bil v dobrem stanju.


No ja to je spet tko....... lahk sicer super motor pa laufa 50.000 km pa adijo..... če pa se na tem spraviš delat generalno pa točno veš pri čem si. Genralna pa tud ni tko draga sploh če delaš sam.


Lisko v nekaterih primerih je ceneje drugo mašino dat v avto, kot pa delat generalko. Mene pride generalka 200 evrov, druga mašina pa 100 evrov pa manj šraufanja, tako da raje vzamem drugo mašino.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
bigturbo
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 766
Pridružen: To jul 24, 2007 11:19 am
Kraj: lj

Napisal/-a bigturbo Če nov 29, 2007 11:49 am

[quote="HOLLAND"]Pa ne more bit poraba 1l na 1000km v mejah normale.






kar verjemi je npr BMW M5 e 39 ima porabo 1l olja na 1000km ;)
biturbo SKN Project CT3 50
 
Uporabniški avatar
HOLLAND
Novinec
 
Prispevkov: 421
Pridružen: Če apr 19, 2007 2:22 pm
Kraj: V deželi sonca in vina

Napisal/-a HOLLAND Če nov 29, 2007 1:56 pm

Mislim zlo se mi zdi čudno, da bi porablo 1l na 1000 km. To se mi zdi zelo pretirano. Pri mojemu je zdaj 11000 od menjave pa ga redno kontroliram pa ga še niti deci nisem dolil, ker je še vedno skori na max.
Saj pol če bi avti tolko rabli ga sploh ne bi blo treba nikol menjat, saj ga v približno enem intervalu menjave (20000 km) zamenjaš 20l to je nekje za 4 menjave! Se pravi, da ga v 20000km zamenjaš 4x. Pol menjaš samo filter in rešeno!
 
Uporabniški avatar
JEREMIJA79
Uporabnik
 
Prispevkov: 1235
Pridružen: Po okt 01, 2007 12:56 am

Napisal/-a JEREMIJA79 Če nov 29, 2007 3:30 pm

JoeLoe je napisal/-a:
lisko je napisal/-a:
_BANDIT_ je napisal/-a:No, če boš slučajno ugotovil, da je motor hin (čeprav mislim, da ni, glede na to, kar praviš, da lavfa kot urca), potem se ti pač ne splača delat generalne ampak nekje najdeš drugo mašino, ki je dobra in samo premenjaš. ;)

Ziher paše še od kakega drugega suzukija not, pa ni hudič, da nebi nekje dobil enega takega motorja, ki bi bil v dobrem stanju.


No ja to je spet tko....... lahk sicer super motor pa laufa 50.000 km pa adijo..... če pa se na tem spraviš delat generalno pa točno veš pri čem si. Genralna pa tud ni tko draga sploh če delaš sam.


Tako je! Sami servisirajte avte, pa boste takoj vedli, kaj se splača kupit, pa kakšno olje v mašino nalit, pa na cesti ne boste ostali... :tomidelej:


Točno tako ne bi se mogel bolj s tabo strinjati. :tomidelej:
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Če nov 29, 2007 4:27 pm

nebivedu je napisal/-a:
lisko je napisal/-a:
_BANDIT_ je napisal/-a:No, če boš slučajno ugotovil, da je motor hin (čeprav mislim, da ni, glede na to, kar praviš, da lavfa kot urca), potem se ti pač ne splača delat generalne ampak nekje najdeš drugo mašino, ki je dobra in samo premenjaš. ;)

Ziher paše še od kakega drugega suzukija not, pa ni hudič, da nebi nekje dobil enega takega motorja, ki bi bil v dobrem stanju.


No ja to je spet tko....... lahk sicer super motor pa laufa 50.000 km pa adijo..... če pa se na tem spraviš delat generalno pa točno veš pri čem si. Genralna pa tud ni tko draga sploh če delaš sam.


Lisko v nekaterih primerih je ceneje drugo mašino dat v avto, kot pa delat generalko. Mene pride generalka 200 evrov, druga mašina pa 100 evrov pa manj šraufanja, tako da raje vzamem drugo mašino.


Sam verjetno pa veš kak je pri motorjih...... Če enkrat zakuha bo v prihodnosti ziher z njim kaj narobe... tega pa ne moreš vedet pa tudi če motor slišiš in teče dobro.... ampak če je pregreto je pregreto.... poleg tega v motor ne videš da bi videl da je en ležaj lih na meji... če pa ga kupiš in razdereš pa tko spet nis nardil nič.....

Sam sem mel podoben problem...avto je pil nenormalno olja ampak šel je super.... vžigal pri hudem mrazu.. mel kompresijo.....porabo malo....Problem je bil v vodilih ventilov, ki so bili počeni... in tud če si mu menjal teflone je pil veselo naprej... ker je olje teklo mimo teflonov po vodilo v cilinder.
Potem sem za 140 evrov kupo komplet motor z menjalnikom ....motor je prej v avto laufal odlično... vžgal s prve... mel dobro kompresijo... od zunaj ni bil videt nikjer masten..... ni bil opran.....ampak ko pa sem se odločo da komplet motorja pa le ne bom menjal ampak samo glavo, pa sem pri razdiranju "novega" motorja naletel na šok....mel je počen blok in to po celem mimo cilindrov.... in tak motor ne bi šel več dolgo....
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare Če nov 29, 2007 4:57 pm

važn da je castrol zanič pa od kje vam take ideje .Poznam precej ljudi ki se vozijo z ne preveč novimi vozili na castrolovo olje pa ni nobenih problemov in če ti avto žre 6 dec iolja na 1000 km potem ti ga bo žrlo z bilokerim oljem in bilokerim dodatkom
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Če nov 29, 2007 6:20 pm

čare je napisal/-a:važn da je castrol zanič pa od kje vam take ideje .Poznam precej ljudi ki se vozijo z ne preveč novimi vozili na castrolovo olje pa ni nobenih problemov in če ti avto žre 6 dec iolja na 1000 km potem ti ga bo žrlo z bilokerim oljem in bilokerim dodatkom

Si že kdaj slišal za kako olje 20W-50? Predvidevam da nisi, ker se voziš naokoli še s triciklom, pa imaš še par let do izpita za moped in še 2 olimpijadi do izpita za avto.

In ja, važno je, da je castrol zanič olje, ker je to res. Samo še bumbarji ga tankajo v svoje avtomobile, pa peterletovi volilci v svoje golfe in škode, pa še tisti so spregledali.

Lahko ti pa par primerov povem, ko avtomobili pijejo olje na veliko, če ni pravo:
- Subaru na drugo olje kot na SHELL ne dela dobro in pije tut po 2 litra na 1000km, če je olje drugo.
- Honda s turbino ne pije nič olja, če dela na ELF olje (preverjeno),
- fiati delajo najbolje na SELENIO in ARAL odlično, če pa druga olja zlivaš vanje, pa začnejo štrajkat zelo hitro.
Old subarus never die, they just get faster!
 
mark4
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 8
Pridružen: So okt 13, 2007 7:49 pm

Napisal/-a mark4 Če nov 29, 2007 6:30 pm

čare je napisal/-a: če ti avto žre 6 dec iolja na 1000 km potem ti ga bo žrlo z bilokerim oljem in bilokerim dodatkom

Žal se moram strinjati s tabo Čare :cry: Imel sem naslednja olja v motorju: castrol,valvoline in mobil, pa še dodatek olju metabond old. Rezultat vedno isti => 6 dcl/1000 km. Je pa res kot pravi Nebivedu, da se mi res poveča poraba olja, ko se vozim s hladnim motorjem na 3km dolge razdalje. Ravno zaradi tega pa nimam dizla. Sam zgleda, da je vseeno dizel ali bencin, oboje gre v maloro. :(
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare Če nov 29, 2007 8:43 pm

nebivedu je napisal/-a:
čare je napisal/-a:važn da je castrol zanič pa od kje vam take ideje .Poznam precej ljudi ki se vozijo z ne preveč novimi vozili na castrolovo olje pa ni nobenih problemov in če ti avto žre 6 dec iolja na 1000 km potem ti ga bo žrlo z bilokerim oljem in bilokerim dodatkom

Si že kdaj slišal za kako olje 20W-50? Predvidevam da nisi, ker se voziš naokoli še s triciklom, pa imaš še par let do izpita za moped in še 2 olimpijadi do izpita za avto.

In ja, važno je, da je castrol zanič olje, ker je to res. Samo še bumbarji ga tankajo v svoje avtomobile, pa peterletovi volilci v svoje golfe in škode, pa še tisti so spregledali.

Lahko ti pa par primerov povem, ko avtomobili pijejo olje na veliko, če ni pravo:
- Subaru na drugo olje kot na SHELL ne dela dobro in pije tut po 2 litra na 1000km, če je olje drugo.
- Honda s turbino ne pije nič olja, če dela na ELF olje (preverjeno),
- fiati delajo najbolje na SELENIO in ARAL odlično, če pa druga olja zlivaš vanje, pa začnejo štrajkat zelo hitro.
dej predn boš spet uporabu vso pamet ki si jo pojedu danes za kosilo poglej najprej na 1. stran te teme o katerih oljih sem pisal pol pa bod brihtn a je v redu!?

kolegov subaru lavfa na ARAL in ne pije olja
2X ibiza lavfa na castrol magnatec 10 W 40 prav tako Rover 214 in prav tako 2X BMW 330 D in en audi A4 1.9 (in ne boš verjel vsi majo čez 100000 kilometrov) pa še zmeri lavfajo
sam vozim 2 fiata in oba lavfata na selenio dosti drugih fiatov pa na castrola ker le tega po precej servisih not točjo (zakaj vedo samo oni-pooblaščenci)
sam sem pa mel AX-a ki je požrl precej olja in probal tudi precej sort pa ni bilo nobene razlike,prav tako pa mi je tipo(ki je še zmeri pri hiši) v100000 kilometrih kar ga imam od začetka žrl 6 dcl pred generalno pa že kar liter olja in tudi nobeno olje ni nič pomagalo prav tako tudi ni pomagal QMI (pomagala je genaralna na motorju) in zadnjih 10000 km pred generalno je lavfal na EXTRALUB iz leclerca ker je skoraj zastonj

P.S. čeprav se vozim s triciklom so zgoraj našteta vozila vozila od mojih rednih strank
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare Če nov 29, 2007 8:48 pm

O starosti in o opravljenih izpitih pa ne govori preveč če me ne poznaš ker mogoče mam kakšno štampiljko več kot ti
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Če nov 29, 2007 9:34 pm

V zadnjih 17ih letih sem prešraufal kr nekaj avtomobilov(še prej pa motorjev), naredil ogromno servisov, pa v noben avto nisem točil castrola. Tisti pa ki sem jih poznal in so mel castrol so prešaltal na boljša olja.

Problem castrola je da v 7 do 8.000km raza zanič in ne maže več mašine dobro. Po 200.000km uporabe tega olja gre mašina sigurno v kanto al pa na generalno.

Svojo petko turbo sem futral samo z elfom 5W50, zdržala je 130.000km pred mano (lastniku sem delal servise od novega avta in potem od njega kupil avto), potem mojih 420.000km in še novemu kupcu je zdržala 130.000km preden je šla v generalno obnovo. Tako da 680.000km za tak avto ni malo. Kolega je imel enako petko, kupila sva skupaj vsak svojo in točil je castrol olje. njegov avto ni dočakal 200.000km. Mašina je šla po gobe ravno zaradi obrabe, k meni ni hotel na servise vozit, na servisu na katerega je hodil so mu pa castrola točili in mu predpisovali servise na 15.000km, sam sem jih delal pa na 7500 ali manj, če sem avto gonil. Pri njemu je bila poraba olja po prevoženih 8000km pol litra na 1000km, prej pa kake 2 do 3 deci na 1000km.


Kar se pa tiče starosti - sam imam letos 2 enaki cifri, pa nista pod 3, tko da bi rekel da nimaš nobenega štempla več kot jaz.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Pe nov 30, 2007 6:22 pm

Spet dokazovanja ega po forumu.......

Tist da še kdo ni slišal za 20W50 olje...... petka ma tega priporočenega oz. mu morš to tankat..... pa ni važn ktero olje je... ampak če je manj kot 20W50 ga sppije tudi do liter na 5.000km...... če točim 20W50 (pa tudi če petrolovo) ga ne spije nič......

Torej pred 17timi leti se je v NOV motor moralo nalit 20W50 olje...... če že takrat tko gosto..... kaj šele po 300.000km? 75W140 ? :D

Jeep pa je prej mel SHELL olje 5W30 pa ga je veselo papal...pol valvoline 10W40 pa ga je spet papal (sicer malo manj kot shela...) . ZDaj pa ma ELF PRESTIGE 15W40 pa ga ne papa čist nič (original priporočeno pa je MOPAR 15W40....o ceni pa raje nebi).Intervali pa so na 4.000 pri obremenitvah in 8000 pri normalni vožnji . Od olja je dost odvisno..... ampak ko pa ga pije prek določene meje pa se vsi strinjamo da ga reši pred pitjem olja samo generalka.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
JEREMIJA79
Uporabnik
 
Prispevkov: 1235
Pridružen: Po okt 01, 2007 12:56 am

Napisal/-a JEREMIJA79 Pe nov 30, 2007 6:41 pm

čare je napisal/-a:O starosti in o opravljenih izpitih pa ne govori preveč če me ne poznaš ker mogoče mam kakšno štampiljko več kot ti


Čare ne vem kaj se razburjaš ne vidiš da je dec res star in da je še na ruski fronti tankom akse menjal. :cry
 
Uporabniški avatar
kovach
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 68
Pridružen: Sr dec 21, 2005 8:53 pm
Kraj: Preserje

Napisal/-a kovach Pe nov 30, 2007 7:48 pm

nebivedu je napisal/-a:
čare je napisal/-a:- Subaru na drugo olje kot na SHELL ne dela dobro in pije tut po 2 litra na 1000km, če je olje drugo.


tole glede subarujov ni glih čist res,na uradnm servisu dajejo not fuksa( nevem kko se točn napiše) u nemčiji glih tko,fotru je vsh 6 subarujov k jih je mou,pil ole,samo ne konstantno,enkat več drugič mn neglede na način vožne... laufa pa na tega fuksa čist uredu,in nobenih problemov, glede selenie je pa tut dost kritik na ta ole,nej bi blo tut tko da predn so uvedl pr alfi pa fiatu to silenio ni blo tok ribatov....
 
krypton
Novinec
 
Prispevkov: 106
Pridružen: Sr jul 25, 2007 1:17 pm

Napisal/-a krypton Pe nov 30, 2007 8:10 pm

Da še jaz pristavim svoj lonček. Men je šla Corolla 1.3i 12v l. 90, okroglih 450 000 pa še nekaj drobiža čez, pol pa ji je pleh zagodel. Zadnja leta to je od 150 000 dalje je šla na castrol 10w/40. Na koncu je pila skoraj 2 litra olja na 10 000 kilometrov.
V čem je čar dolge življenske dobe motorja NE ŠPANAT HLADNEGA MOTORJA.

Sedaj mam corollo 1.6 vvt-i z 120 000 km, olje, ki ga uporabljam je castrol 5w/30. Od ene do druge menjave, ga nikoli ne dolivam.
Mislim, da v današnjem času ni več slabih olj. Nekateri se še spomnite starih olj INA DELTA 5. ;)


Skoraj bi pozabil nisem volil Peterleta! :D :D :D
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Pe nov 30, 2007 8:18 pm

krypton je napisal/-a:. Nekateri se še spomnite starih olj INA DELTA 5. ;)


Se spomnimo...... pa niso stara..... so še celo zdaj v uporabi.......oz. se prodajajo...... sam ga uporabljam za "trgovinski avto" , ki nardi 5.000km letno....in ga ne porabi čisto nič....menjam pa na eno leto zarad starosti. Pride pa 5 litrov slabih 8 evrov.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 8 gostov