Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
sopkjura
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 7
Pridružen: Če jan 25, 2007 4:36 pm

Napisal/-a sopkjura Če dec 13, 2007 9:08 am

Vontz je napisal/-a:Zdravo

1.ima mogoce grelec goriva, ki je med filtrom in crpalko?
2.ima mogoce na ohisju filtra goriva gumb za odzracevanje zraka?
3.je Jeep temno plave barve in je bil enkrat parkiran pri Golji - gumi puse na Panhardovem drogu oz. zadnjem stabilizatorju?

Lep pozdrav



1. mislim da ne, nisem pa preprican.
2. ima ja, filter je odzracen sem preveril, sem ze tudi razmisljal, mozne je da vlece luft pri tem gumbu, vendar se ne vidi , niti ne vem kako bi to preveril
2. ja
 
Vontz
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 72
Pridružen: Če okt 16, 2003 8:44 pm

Napisal/-a Vontz Pe dec 14, 2007 12:07 am

Zdravo

če ima grelec nafte med filtrom in črpalko, poglej, če gre cev za gorivo v glavo motorja. Če pa gre direktno na črpalko, pa potem ali nima grelca goriva ali pa je med filtrom in rezervoarjem. Če imaš grelec goriva, je lahko vzrok v sesanju zraka zaradi poroznosti materiala glave motorja ali pa vleče zrak na objemkah pri stikih cevi.

Glede na to, da si vgradil povratni ventil obstaja možnost, da ta ne deluje pravilno.

Filter goriva ima praviloma ohišje, na katerem je na vrhu gumb, s katerim ustvariš pritisk v filtru. Ob strani na vrhu ohišja bi moral biti plastičen gumb, s katerim spraviš zrak ven. Če imaš zrak v filtru, ugotoviš tako: pritisni nekajkrat na ta gumb in ga drži pritisnjenega, potem odvrti ta plastičen gumb. Če slišiš uhajanje zraka pod pritiskom, potem je zrak v filtru. Če je, obstaja možnost, da je diafragma pod gumbom za ustvarjanje pritiska poškodovana in vleče zrak. Če zraka v filtru ni, potem je vzrok verjetno drugje.

Ampak glede na vse opisane simptome, je verjetno vzrok za težave nekje drugje, ker bi motor po zagonu deloval in šele čez nekaj časa ugasnil (nekaj goriva je zmeraj v črpalki in cevi do črpalke). Obstaja možnost, da ima težave regulator gretja grelnih svečk. Ne vem, če ga kontrolira motorni računalnik ali pa je samostojno vezan.

Povprašaj na servisu za Fiate ali pa Alfe, kaj bi lahko bilo, ker imaš VM motor, ki ga je uporablja Fiat kar nekaj časa. Izogibaj pa se Gračnerja na Pobrežju, ker praviloma nima pojma.

Sem pa slišal motor in deluje vredu, mirno in kresnil je v prvo. In tudi zadimil ni nič. Je pa lepo urejen avto.

Lep pozdrav
 
dule1989
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 42
Pridružen: Sr jan 02, 2008 1:17 pm
Kraj: okolica ptuj-a

Napisal/-a dule1989 Sr jan 02, 2008 9:26 pm

mam enak problem vendar pri BENCINARJU kak pride temp. pod minus rabi avto priiblizno 5 sekund da vžge vendar potem ko se ogreje vžge takoj pa tudi če je minus. Nad 0 stopinj vžge brez problema :/ aia pa to še no ko ga vzgem mam spodaj pri armaturki za turbino lučke :) zelena,zelena,oranzna,oranzna,oranza,rdeča ko je avto topel in dam kontakt mi gorijo samo prvi dve to je ql , zjutraj ko je mrzel oziroma zdaj ko je minus itd.. mi gorijo prve tri . to kaj narobe ?
aia avto pa je: hyundai scoupe gt
vnaprej hvala za odgovor.
wandali d.o.o.
 
ledi
Novinec
 
Prispevkov: 101
Pridružen: Če sep 04, 2008 2:02 pm

Napisal/-a ledi Pe dec 05, 2008 5:58 pm

Pozdravljeni!
Bom uporabil kar to temo. Mam eno vprašanje glede vžiganja dizla v hladnih jutrih. Vozim seat toledo, 1.9 TDI, letnik 2003. Težava pa je naslednja. Zjutraj ko je bolj hladno avto težko vžge, ampak vžge v prvo samo parkrat se mora zasukat. Vžge pa še prej če mu dodam malo gasa. Jasno mi je da dizel težje vžiga pozimi, ampak vseeno bi lahko vžgal prej. Aja avto nato vžiga brez problema samo ko stoji dalj časa in je hladno imam težave. Sem imel že tudi priključenega na tester in ni nobene napake najdu. Prosim za pomoč! :D
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6589
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Fan Pe dec 05, 2008 6:27 pm

ledi je napisal/-a:Pozdravljeni!
Bom uporabil kar to temo. Mam eno vprašanje glede vžiganja dizla v hladnih jutrih. Vozim seat toledo, 1.9 TDI, letnik 2003. Težava pa je naslednja. Zjutraj ko je bolj hladno avto težko vžge, ampak vžge v prvo samo parkrat se mora zasukat. Vžge pa še prej če mu dodam malo gasa. Jasno mi je da dizel težje vžiga pozimi, ampak vseeno bi lahko vžgal prej. Aja avto nato vžiga brez problema samo ko stoji dalj časa in je hladno imam težave. Sem imel že tudi priključenega na tester in ni nobene napake najdu. Prosim za pomoč! :D


Pozdravljeni
V koliko bi hoteli, da vam prižiga pozimi enako kot pa poleti morate preprogramirati EDC ( ElectronicDieselControl ). Tester tega ne pokaže, ker ne spozna kot napako. Nekateri imajo opcijo, da se s testerjem premakne v EDCju na avtomatski menjalnik in takrat drugače in hitreje vžiga motor.

Lep pozdrav
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
 
BogyX
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 11
Pridružen: To jan 15, 2008 6:54 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a BogyX Pe dec 05, 2008 7:20 pm

Imam Ford Escort 1,8D in imam enake probleme.
Lani sem menjal vse grelne svečke in od takrat vžge malo hitreje - ni potrebno tako dolgo verglat. Vem pa, da mi pade nafta in to je moj problem. No ker avto še vedno vžiga (samo težje) se s tem ne obremenjujem preveč. Bi pa mogoče svetoval, da zjutraj prej odpreš haubo in probaš, če ti je nivo pado - napumpaš črpalko - če gre ''mehko'' in potem ko napumpaš na trdo (in avto potem takoj vžge), potem je bol kot ne to. Vsaj tako je pri meni.

Lp
Bogdan
 
Uporabniški avatar
imilet1
Uporabnik
 
Prispevkov: 1368
Pridružen: Pe dec 05, 2003 11:55 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a imilet1 Pe dec 05, 2008 7:28 pm

iste tezave sem imel jaz.in sicer ga zjutraj nisem mogel nikakor vzgati-pol minute verglanja...
menjal sem filter in ko sem ga odsraufal sem videl da je napolnjen le do polovice-zgornja polovica je prazna. No zamenjal sem filter in dal sem novo cev direkt do filtra.To sem naredil tako da sem odprl rezervoar,ga spraznil,scistil,vzel kos bakrene cevke in ga potisnil na najnizjo tocko ter nanj pripel novo gumi cev in jo speljal pod podvozjem do filtra.Od takrat naprej je se vecji problem,namrec kljuca niti ne obrnem do konca in avto ze kresne :lol:

PS:puscalo je nekje ne original lajtngi.
PS2:takoj za filtrom imam nepovraten ventil,tako da je le-ta vedno poln do vrha.
 
Uporabniški avatar
Bosko001
Novinec
 
Prispevkov: 376
Pridružen: So mar 27, 2004 11:03 am
Kraj: Krško

Napisal/-a Bosko001 Pe dec 05, 2008 8:00 pm

Nekddo je omenu, da mu je avtoelektričar zamenu kabl do zaganjača. Men ko zaverglam, motor komaj obrne, pol pa dobi zalet in vžge. Je lahko to zaradi slabih kontaktov? Če bi bil slab aku, pol vrjetno nebi pospeševal, al?

tnx

L.p.
Slika
 
ledi
Novinec
 
Prispevkov: 101
Pridružen: Če sep 04, 2008 2:02 pm

Napisal/-a ledi Pe dec 05, 2008 8:07 pm

Ja vse to je možno. Ampak meni avto v letnem času vžiga čisto normalno, težave so samo pozimi. Če bi mi padel nivo nafte mi tudi poleti nebi vžigal. Z filtri pa je tako. Sem imel tudi s tem težave ampak sem pogruntal kaj je narobe. Servise delam sam in ko sem prvič menjal naftni filter, sem kupil ponaredek. Takrat mi je res padel nivo nafte, ampak zaradi tega ker na vrhu ni imel filter plastične pregrade, ki nafto zadrži da ne pade nivo. Nato sem kupil originalnega s to plastično pregrado in je blo vse ok. Torej naftni filter ni. Nagibam se bolj k temu da bo potrebno nastavit predgretje motorja, kot je že omenil Fan. Zanima pa me kje lahko to na štajerskem opravim in koliko približno stane? :D
 
ledi
Novinec
 
Prispevkov: 101
Pridružen: Če sep 04, 2008 2:02 pm

Napisal/-a ledi Pe dec 05, 2008 8:09 pm

[quote="Bosko001"]Nekddo je omenu, da mu je avtoelektričar zamenu kabl do zaganjača. Men ko zaverglam, motor komaj obrne, pol pa dobi zalet in vžge. Je lahko to zaradi slabih kontaktov? Če bi bil slab aku, pol vrjetno nebi pospeševal, al?

tnx

L.p.[/quote

Lahko je tudi zaganjač pokvarjen!
LP
 
Volvo power
Novinec
 
Prispevkov: 208
Pridružen: Pe jul 18, 2008 1:05 pm
Kraj: kočevje

Napisal/-a Volvo power Pe dec 05, 2008 8:13 pm

@sopkjura, takrat ko noče vžgat poizkusi odšravfat lajtengo na eni dizi, nekdo pa naj ti takrat proba zaverglat, da boš vidu če prihaja nafta gor na dize, lahko da te zeza elektroventil na bosch pumpi, ki zapre dovod goriva takrat ko avto ugasneš, sem že imel tak slučaj, simptomi pa točno takšni kot si opisal 10x vžge brez problema, pol pa 1x ni po bogu :D
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov