Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
napi
Novinec
 
Prispevkov: 190
Pridružen: Po dec 27, 2004 3:04 pm

Napisal/-a napi Če dec 13, 2007 10:44 pm

Ja rade volje ga pelam na tester če mi užge... drgač bi ga pa mogu enih 15km vlečt. Mel je neko foro, če si ga hladnga (ja vem da je dizl pa turbo pa nevem kaj) pohodu do konca mu je pobralo obrate ko da ni turbota in nič, isto je naredu pr 210-220kmh v trenutku je iz passata ratal golf 2 brez turbine, sam pol si počakal mal ugasnal avo skadil enga pa je blo vse ok.
 
Uporabniški avatar
im nobody
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3321
Pridružen: Pe feb 03, 2006 11:18 pm
Kraj: laško

Napisal/-a im nobody Če dec 13, 2007 10:47 pm

poglej turbino u kakem stanju je
passat 1.9 tdi 110,235 nm
Na levi pas...do konca gas
viewtopic.php?t=72616&postdays=0&postorder=asc&start=60
 
Uporabniški avatar
napi
Novinec
 
Prispevkov: 190
Pridružen: Po dec 27, 2004 3:04 pm

Napisal/-a napi Če dec 13, 2007 10:51 pm

kje pa je? LMM?
 
Uporabniški avatar
im nobody
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3321
Pridružen: Pe feb 03, 2006 11:18 pm
Kraj: laško

Napisal/-a im nobody Če dec 13, 2007 10:55 pm

lej..lahka je velik dejavnikov...to ko ti pobere obrate ti vrže turbino v zasilni program...je pa skor 100% tud LMM ventil fuč.sam tega se sam spuca pa dela ponavad.ti je kadil kaj?urbino dol vzet pa spucat.
passat 1.9 tdi 110,235 nm
Na levi pas...do konca gas
viewtopic.php?t=72616&postdays=0&postorder=asc&start=60
 
Uporabniški avatar
napi
Novinec
 
Prispevkov: 190
Pridružen: Po dec 27, 2004 3:04 pm

Napisal/-a napi Če dec 13, 2007 10:59 pm

Uh kadil pa kadil, sj zarad tega sem delal generalko ker je voda uhajala, sm mislu prvo da je glava hin pa na srečo ni bla je sam tesnilo blo fuč.
Kaj poganja turbino? Olje? ker Sveti kontrolka za oje tud, in če ni dolst pritiska da bi šalter zagrabu pol vrjetn tud turbine ne žene?
 
Uporabniški avatar
HOLLAND
Novinec
 
Prispevkov: 421
Pridružen: Če apr 19, 2007 2:22 pm
Kraj: V deželi sonca in vina

Napisal/-a HOLLAND Če dec 13, 2007 11:01 pm

Turbino poganjajo izpušni plini! LMM pa se nahaja na sesalni cevi od zraka, ampak LMM pomoje ni kriv zato, da ti ne vžge pa tud turbina ne, zaradi tega bi ravno tako vžgalo samo šlo ne bi nikamor.
 
Uporabniški avatar
im nobody
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3321
Pridružen: Pe feb 03, 2006 11:18 pm
Kraj: laško

Napisal/-a im nobody Če dec 13, 2007 11:02 pm

olje maže turbino ja...lmm ventil je pa merilec pretoka zraka.jz bi turbino pogledal...lega lopatic pa tko naprej...pa poglej če ti kje kaka cev spušča...če ti je feist kadil pa ni včasih šel tak kokr bi moral je skor 100% turbina.kok si mel prevoženih?

najbolše je pa da ga prklopš na rač...pa ti bo pokazal ka je narobe..ker je lahka veliko dejavnikov
passat 1.9 tdi 110,235 nm
Na levi pas...do konca gas
viewtopic.php?t=72616&postdays=0&postorder=asc&start=60
 
Uporabniški avatar
napi
Novinec
 
Prispevkov: 190
Pridružen: Po dec 27, 2004 3:04 pm

Napisal/-a napi Če dec 13, 2007 11:06 pm

Ja recimo da bi. sam mislim da nebi glih. Pa vrjetn ma kak varnostno blokado da ne vžge če ni turbota. Sam predn se je menjala mašina ene 3 leta nazaj je tipu turbo crkno, pa se je prpelal iz umaga do celja. Kolegu na podobnem avtu je pa vtrgalo turbu in čez 200m zabilo ventile iz je počakal use skp.LMM je tista svetleča sonda k ma en šlaufek gor prkloplen?
 
Uporabniški avatar
im nobody
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3321
Pridružen: Pe feb 03, 2006 11:18 pm
Kraj: laško
 
Uporabniški avatar
HOLLAND
Novinec
 
Prispevkov: 421
Pridružen: Če apr 19, 2007 2:22 pm
Kraj: V deželi sonca in vina

Napisal/-a HOLLAND Če dec 13, 2007 11:10 pm

Motor dela tudi brez turbine in brez LMM-ja samo ne dela pravilno in nikamor ne gre.
 
Uporabniški avatar
im nobody
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3321
Pridružen: Pe feb 03, 2006 11:18 pm
Kraj: laško

Napisal/-a im nobody Če dec 13, 2007 11:12 pm

sej zato bi ga jaz priklopil najraje na rač..ker takle je težk ugotovit zaka pa kje..senzorje bi jz pogledal najprej.nekteri crknejo prej drugi poznej...lahka pa da nikol ;)
passat 1.9 tdi 110,235 nm
Na levi pas...do konca gas
viewtopic.php?t=72616&postdays=0&postorder=asc&start=60
 
Uporabniški avatar
napi
Novinec
 
Prispevkov: 190
Pridružen: Po dec 27, 2004 3:04 pm

Napisal/-a napi Če dec 13, 2007 11:13 pm

a luft messer, ne ni to to. vem kaj dela če je hin, sem ga hotu menjat pa sem dal drugega not, blo je mal bolše sicer, sam ni to kritično, če bi mel ta lmm hin bi se avtu dobesedno pipalo, tk je pa sam hladn pr polnih obratih crkno, če bi mel lmm hin avto neb ugasno bi mu sam moč pobiralo pa skor zmeri to, posebij v hrib.
Ja kdo mmi bo pa prišel na dom z rač? Sicer pa nbenga ne poznam k bi mi to naredu bližje k u celju. Pa še proračun mam nizek.
 
Uporabniški avatar
HOLLAND
Novinec
 
Prispevkov: 421
Pridružen: Če apr 19, 2007 2:22 pm
Kraj: V deželi sonca in vina

Napisal/-a HOLLAND Če dec 13, 2007 11:17 pm

Eneka dobi, ki ima na prenosniku VAG.COM in kabel.
 
Uporabniški avatar
napi
Novinec
 
Prispevkov: 190
Pridružen: Po dec 27, 2004 3:04 pm

Napisal/-a napi Če dec 13, 2007 11:19 pm

sam kabl bi še rabu..... Vse ostalo sem si že priskrbel. Je kdo na forumu ki hodi na dom :)
 
Uporabniški avatar
im nobody
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3321
Pridružen: Pe feb 03, 2006 11:18 pm
Kraj: laško

Napisal/-a im nobody Če dec 13, 2007 11:24 pm

to pa na žalost nevem :) upam da zrihtaš
passat 1.9 tdi 110,235 nm
Na levi pas...do konca gas
viewtopic.php?t=72616&postdays=0&postorder=asc&start=60
 
hermand
Novinec
 
Prispevkov: 416
Pridružen: Po dec 23, 2002 3:50 pm
Kraj: Rogaška Slatina

Napisal/-a hermand Pe dec 14, 2007 9:07 am

Predvžig je treba nastaviti, zato pa sveti špirala na armaturki. Naštela se ga preko vag coma. A imaš na bosch pumpi, kjer je jermenica tri vijake+velika matica, ali imaš samo veliko matico.

lp
 
Uporabniški avatar
napi
Novinec
 
Prispevkov: 190
Pridružen: Po dec 27, 2004 3:04 pm

Napisal/-a napi Pe dec 14, 2007 11:02 am

A na jermenici misliš to? na jermenici je samo en velik vijak.
 
hermand
Novinec
 
Prispevkov: 416
Pridružen: Po dec 23, 2002 3:50 pm
Kraj: Rogaška Slatina

Napisal/-a hermand So dec 15, 2007 9:27 am

Na jermenici od bosch črpalke!

LP
 
Uporabniški avatar
napi
Novinec
 
Prispevkov: 190
Pridružen: Po dec 27, 2004 3:04 pm

Napisal/-a napi So dec 15, 2007 9:48 pm

ja na tisti ja je samo en velik vijak.
 
Dr.servis
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 20
Pridružen: Ne mar 25, 2007 5:15 pm
Kraj: Rogaška Slatina

Napisal/-a Dr.servis Ne dec 23, 2007 6:34 pm

Vse naštete stvari so me pripeljale do ugotovitve, da motor ni pravilno postavljen v fazo.
Jermenica na odmični gredi ja čisto OK in originalna, saj noben vw nima kajle. Odmična ima zarezo na zadnji strani, v katero vstavi 4mm ploščato železo.
v fazo ga nastaviš tako da odviješ jermenico odmične,da jo lahko prosto vrtiš na njej, za glavno gred imaš cajhn na vztrajniku, pumpo pa blokiraš z ustreznim vijakom skozi luknjo v jermenici. Nato namesti in našpanaj jermen, šele nato zategni jermenico odmične.
Glede lučk se ne obremenjuj,če pride nafta na dize ni vklopljena nobena blokada.
Nemogoče naredim takoj, na čudeže je treba malo počakat, po potrebi tudi čaram.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov