Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare Po jan 07, 2008 10:44 pm

pa bil je 1.2 pač se je mal zajebal
Zadnjič spremenil čare, dne Po jan 07, 2008 10:59 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
JEREMIJA79
Uporabnik
 
Prispevkov: 1235
Pridružen: Po okt 01, 2007 12:56 am

Napisal/-a JEREMIJA79 Po jan 07, 2008 10:56 pm

 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare Po jan 07, 2008 11:00 pm

maš res še ta je bil ja no tuki je pa že veselica če jermen utrga
 
Uporabniški avatar
phoebus
Uporabnik
 
Prispevkov: 1496
Pridružen: Ne jan 26, 2003 12:59 am

Napisal/-a phoebus Po jan 07, 2008 11:31 pm

Pa se komu sanja, kje je finta da ne delajo vseh mašin takih da se ne srečajo? Je večji izkoristek če so bolj skupaj? Ali se pač ne ukvarjajo s tem, "saj bo itak novo mašino kupil"?
Ker če je enako težko načrtovat in je izkoristek tam-tam, nevem zakaj bi delali "interference-type" mašin :?
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare Po jan 07, 2008 11:41 pm

e to pa ne bi vedu ker sem samo na center strokovnjakov hodil za Bežigrad :D
 
Uporabniški avatar
phoebus
Uporabnik
 
Prispevkov: 1496
Pridružen: Ne jan 26, 2003 12:59 am

Napisal/-a phoebus To jan 08, 2008 12:36 am

Sem gledal po netu in našel edino to da naj bi s tem ko se ventili pomaknejo globje v valj, manj ovirali pretok zraka (ok, mešanice), kar pomeni da lahko pride noter več...

...kar me pa ne prepriča, ker bi isto dosegel z malenkost širšo luknjo...še več, daljši gibi so bolj "zajebani" za visoke obrate (mašina se nebi tako rada vrtela)- kje je prednost?

OK, za ketno vemo da so jih 20 let nazaj ukinjali ker so bile glasne, dražje in pobrale več navora/moči (in jih zdaj vračajo ker so mašine bolj sofisticirane in ketne boljše in tišje), ampak da je toliko avtov ki jim ventili zlezejo pod kladivo, je pa..nevem, sumljivo :)
 
Uporabniški avatar
JoeLoe
Novinec
 
Prispevkov: 242
Pridružen: To maj 16, 2006 5:53 pm

Napisal/-a JoeLoe Sr jan 09, 2008 7:01 am

phoebus je napisal/-a:Sem gledal po netu in našel edino to da naj bi s tem ko se ventili pomaknejo globje v valj, manj ovirali pretok zraka (ok, mešanice), kar pomeni da lahko pride noter več...

...kar me pa ne prepriča, ker bi isto dosegel z malenkost širšo luknjo...še več, daljši gibi so bolj "zajebani" za visoke obrate (mašina se nebi tako rada vrtela)- kje je prednost?

OK, za ketno vemo da so jih 20 let nazaj ukinjali ker so bile glasne, dražje in pobrale več navora/moči (in jih zdaj vračajo ker so mašine bolj sofisticirane in ketne boljše in tišje), ampak da je toliko avtov ki jim ventili zlezejo pod kladivo, je pa..nevem, sumljivo :)


Večja kompresija, močnejša expanzija ob vžigu - večji navor - boljši izkoristek - manjša poraba. Tako, zato majšajo prostor med vrhom bata in glavo motorja.

Ponavadi so bencinarji tisti, ki imajo več lufta med bati in ventili, za nobenega dizla ne vem, ki bi preživel utrgan zobati jermen...
Moj je vedno pripravljen za dogodivščine!
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov