
sašo5 je napisal/-a:samo mesarec je napisal/-a:baba ni čula, niti rekla.....
....počasi...: s tem ventilom sem se "srečal" že leta 1990/91 ko sem kupil Hyundai ponya 1.5 .....vse lepo in prav tri leta (oz. do nekje 110.000 km) nakar počasi "voz" začne izgubljati moč ter niha prosti tek 600-900 rpm: ventili "u piko" naštelani, benz filter nov, elektronski "fergazer" razstavljen v prafaktorje in očiščen, igračkanje z nastavitvijo CO ......nič, zadeva "ne špila" tako kot treba (štiri, pet takratnih pooblaščenih servisov ne ve nič) model v lj.(danes prodaja Volvote) tupi, da se je jermen "razštelal" halooooo))nakar kolega (drugače lokalni mehanik) pogleda pod mot. pokrov in reče: "pa pred nosom je krivec za tvoje težave..."res, na sesalnem kolektorju montirana "zadeva" gobi podobna(nikol videl "stoenka" tega ni imela)...2 vijaka 13 ključ in dol.....imeli kaj za videt: zabito, neprehodno, zaroštalo......čiščenje, odmakanje ter šraufanje nazaj - zadeva dela normalno in kolega ne bodi ga len, še enkrat dol, ter zrežemo bakreno ploščico jo postavimo spodaj (blindiramo) "luknjo" ventil zašravfamo nazaj -ter proba: to pot gre avto še bolje, ker tako tudi pustimo, kmalu opazim še pol litra manjšo porabo...sčasoma sem še samo CO "naštudiral" - vrednost 2gr/ccm3 (rdeče polje na aparatu tehničnh pregledov je bilo na 4.5 )je bila "prerevna mešanica" in je motor najlepše delal nekje med 3 in 4gr.......tako da "joe loe" ima prav, ko reče da avto bolje potegne in manj pije....je pa mal kiksnu za tehničnega.....(sicer je danes res mogoče vprašanje, sam tisti čas ni bilo nobenga problema.....)
JoeLoe je napisal/-a::-) narobe napisu...
Odpre se šele pri cca. 2200 obratih. Dokler motor ne doseže delovne temperature se tudi ne odpre (praviloma).
vincent je napisal/-a:JoeLoe je napisal/-a::-) narobe napisu...
Odpre se šele pri cca. 2200 obratih. Dokler motor ne doseže delovne temperature se tudi ne odpre (praviloma).
rano obratno....odprt je pri malih vrtljajih.
Načeloma pa je njegova funkcijo izključno okoljevarstvena....in kot tak kaj dosti ne pripomore k ničemur - prej naredi kaj škode (ob uporabi npr. slabe nafte).
Pa še tako je....še ena dodata stvar ki se lahkopokvari (in rado se zgodi da se res).
JoeLoe je napisal/-a:vincent je napisal/-a:JoeLoe je napisal/-a::-) narobe napisu...
Odpre se šele pri cca. 2200 obratih. Dokler motor ne doseže delovne temperature se tudi ne odpre (praviloma).
rano obratno....odprt je pri malih vrtljajih.
Načeloma pa je njegova funkcijo izključno okoljevarstvena....in kot tak kaj dosti ne pripomore k ničemur - prej naredi kaj škode (ob uporabi npr. slabe nafte).
Pa še tako je....še ena dodata stvar ki se lahkopokvari (in rado se zgodi da se res).
Nak, ne bo držalo.
JoeLoe je napisal/-a:Dejmo tole razčisti... Jaz ma v knjigi napisa tako, kot sem rekel. A ma še kdo kakšno literaturo, kjer kaj piše o delovanju EGR-a?
Ker, če nimam prav, pač nimam... Ampak me malo mede, ker pri Bosch-u piše, da se EGR odpre šele pri določenih obratih.
Se mi zdi pa smiselno, da se zapre, če pohodiš gas do konca - zaradi večje moči.
TrijoAdijo je napisal/-a:JoeLoe je napisal/-a:Dejmo tole razčisti... Jaz ma v knjigi napisa tako, kot sem rekel. A ma še kdo kakšno literaturo, kjer kaj piše o delovanju EGR-a?
Ker, če nimam prav, pač nimam... Ampak me malo mede, ker pri Bosch-u piše, da se EGR odpre šele pri določenih obratih.
Se mi zdi pa smiselno, da se zapre, če pohodiš gas do konca - zaradi večje moči.
Ja..sej maš prav....ampak je odvisno od samih nastavitev,kdaj se egr odpre.Nekateri imajo to na štandgasu (kar sem 100% prepričan, da imajo to vsi fordovi dizli, vključno z mojim 1.8TDCi, na katerem se na štandgasu egr odpira in zapira v presledkih, na 1.8D ko je bil ogret na delovno temperaturo, sem med delovanjem motorja spulu vakumsko cevko dol iz egr-a. Slišal se je tak kovinski zvok,ko se je EGR zaprl in tudi motor ni več imel takega globokega zvoka).
Naprimer imaš nekega dizla (pa naj bo ford,VW,renault,....ni važno...), ki ima zapacan EGR ventil.Vsi vemo, da če ima dizl zapacan EGR ventil, bo ta dizel kadil ob polnem gasu. To pa zato,ker se zapacan EGR ventil ne zapre popolnoma in del izpušnih plinov pride skozi njega v sesalni kolektor,od tam pa v motor,kjer redči mešanico goriva/zraka in pride do slabšega izgorevanja,kar privede do dimljenja. Ko tak EGR ventil samo blindiraš tako, da med njega in med dovodno cev iz kolektorja vstaviš kovinsko ploščico, se bo dimljenje vidno zmanjšalo, avto pa bo lepše deloval. Isto bi ta dizel prekomerno kadil, če se EGR ne bi zapiral pri določenih obratih, ki niso višji od 2000-2200 obratov.
LP!
abbe je napisal/-a:ko se pa te ventil blokira.kasno ploscico pa dam tja.a bo to dost a bo treba se ke kj blokirat?ce kdo ve za VAG-ov tdi?
TrijoAdijo je napisal/-a:@lisko:
Če je EGR ventil čist oz. če dihta,pol je iEGR vedno zaprt. Vsekakor pa če imaš cevko samo dol sneto, bi bilo fajn, da je cevka neprodušno zatesnjena. To pa zato, da ne bi slučajno kdaj ostal brez vakuma in posledično tudi brez bremz...
@JoeLoe:
Ja...nekak tak...![]()
LP!
Po forumu brska: Google [Bot] in 5 gostov