Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5060
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 Po feb 18, 2008 10:09 pm

slavkot1 je napisal/-a:sm dal pa mehaniku pa je lepo turbinco zapru .....

....maš ti na "podstrešju" vse pošlihtano ? :roll: :roll: :roll:
............pa pr 190 ugasnt, pa spet gre.....ja p.... :idea: :bonk
 
scuba
Novinec
 
Prispevkov: 305
Pridružen: So feb 24, 2007 8:54 pm
Kraj: Turnišče

Napisal/-a scuba Po feb 18, 2008 10:12 pm

Malo off topic;
kaj to za neke stvari vlivate v nafto ? Za čiščenje šob?
 
Uporabniški avatar
SIMY001
Novinec
 
Prispevkov: 315
Pridružen: Po jan 30, 2006 9:55 pm
Kraj: Stajerska

Napisal/-a SIMY001 Po feb 18, 2008 11:34 pm

ha ha nekateri že po tdi-jih tak šraufajo k včasih na golfakih serije II dizel ''tu ta šrauf mal prvij unga odvij,pa boš vidu hu*iča'' Lol :lol:
TDi power by VW Golf V sportline
Slika
 
Uporabniški avatar
imilet1
Uporabnik
 
Prispevkov: 1368
Pridružen: Pe dec 05, 2003 11:55 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a imilet1 Po feb 18, 2008 11:51 pm

to je npr. ale dodatek klikni me nežno
 
Uporabniški avatar
bzzero
Novinec
 
Prispevkov: 247
Pridružen: To dec 18, 2007 11:04 am

Napisal/-a bzzero To feb 19, 2008 2:46 pm

slavkot1 je napisal/-a:men tut na golfu 1.9 tdi 66kw to dela da zgubi moč ko se 150 pelm oz ko sm se 150 pelu pol sm dal pa mehaniku pa je lepo turbinco zapru tko da ne polne preveč na velkih obratih pa zdj lepo po avtocesti 180 pr 190 mu pa zmanka moči pa treba odvzet kontakt pa nazaj užgt da resetera računalnik.


:shock: To zihr ni OK.
 
Uporabniški avatar
gepl83
Uporabnik
 
Prispevkov: 817
Pridružen: Po avg 27, 2007 3:19 pm

Napisal/-a gepl83 To feb 19, 2008 7:00 pm

lej možna je tale varianta. imam 85kw tdi. Men je prej pod daljšo večjo obremenitvijo pod nižjimi obrati (hrib četrta 15s 2000-2500rpm) večkrat metal v zasilni program. Smo probal lmm zamenat je blo isto. ugotovil je da je zanič elektromagnetni ventil. Zamenal. 1 mesec vredu pa mi je spet prvič vn vrglo( zasilni program). Pa drugič, pa tretjič. Potem pa avto ni mel več moči, razn pri 4000 obratih je pa včas znoru. Mehanik ni vedu kaj je. Spucal je lopatice turbine(bile so zapacane) in pa zopet mi je menjal elektromagnetni ventil. Upam da v garanciji. Ga še nisem plačal. Upam da ti kj pomaga tole.
 
slavkot1
Novinec
 
Prispevkov: 177
Pridružen: So feb 09, 2008 7:20 pm

Napisal/-a slavkot1 To feb 19, 2008 9:08 pm

sašo5 je napisal/-a:
slavkot1 je napisal/-a:sm dal pa mehaniku pa je lepo turbinco zapru .....

....maš ti na "podstrešju" vse pošlihtano ? :roll: :roll: :roll:
............pa pr 190 ugasnt, pa spet gre.....ja p.... :idea: :bonk


Maš ti? valda nebom po rezervnem programu furu kaj se ti zdi ?
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5060
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 Sr feb 20, 2008 8:41 am

slavkot1 je napisal/-a:
sašo5 je napisal/-a:
slavkot1 je napisal/-a:sm dal pa mehaniku pa je lepo turbinco zapru .....

....maš ti na "podstrešju" vse pošlihtano ? :roll: :roll: :roll:
............pa pr 190 ugasnt, pa spet gre.....ja p.... :idea: :bonk


Maš ti? valda nebom po rezervnem programu furu kaj se ti zdi ?

...ja "zritajta" ti in tvoj tapametni "mehanik" da do preklopa na rezervni program sploh ne bo prišlo.... :roll:
 
BLACK1
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 12
Pridružen: Ne feb 10, 2008 6:39 pm

Napisal/-a BLACK1 So feb 23, 2008 10:39 am

Ko vse tole berem nisem nikjer zasledil, da bi kdo zamenjal turbino. Jaz sem imel enake težave kot nekateri tukaj pa sem zamenjal elektro magnetni ventil in turbino pa je sedaj vse ok. Turbin je pač zelo obremenjen del motorja in tudi zelo odvisna od načina vožnje, tako da jo je pač potrebno zamenjati. Če ne si lahko kr naprej pr mehankarjih.
 
Uporabniški avatar
_bostyan_
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 7
Pridružen: Po jan 23, 2006 6:36 pm

Napisal/-a _bostyan_ To mar 25, 2008 10:08 am

čist tako mimgrede, kolk si pa plačal menjavo turbine?
 
Uporabniški avatar
Biskvitek
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 582
Pridružen: Ne apr 25, 2004 9:05 pm
Kraj: Grosuplje

Napisal/-a Biskvitek To mar 25, 2008 10:41 am

vakum ventil ti je najbrš šel........ zamenjava je 200 eurov.....
Slika
 
kodric2
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 7
Pridružen: Po mar 24, 2008 9:39 am
Kraj: krško-portorož

Napisal/-a kodric2 To mar 25, 2008 5:10 pm

meni je avto isto delu sam sem menjal senzor vklopa turbine....
 
Strokovnjak
Uporabnik
 
Prispevkov: 1225
Pridružen: To jun 07, 2005 4:35 pm

Napisal/-a Strokovnjak To mar 25, 2008 5:23 pm

66kW in pri 190 km/h zmanjka moči ... Kaj pričakuješ od 90 konjskega mlinčka, da bo letel do elektronsko omejenih 250 km/h :?:
In pri taki brzini ugašat motor, ma milo rečeno, človeška neumnost res ne pozna meja.
 
Uporabniški avatar
gepl83
Uporabnik
 
Prispevkov: 817
Pridružen: Po avg 27, 2007 3:19 pm

Napisal/-a gepl83 Ne mar 30, 2008 11:53 am

ha ha. Pr 190 zmanka moči. Dej ne mi s takimi. Jaz imam 115 ko pa gre komi dvesto. To da ti ga zmanka je pa čist logično. če ima avto po papirjih 180 končno.
 
Uporabniški avatar
Drocky
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2138
Pridružen: So feb 19, 2005 5:49 pm

Napisal/-a Drocky Ne mar 30, 2008 12:15 pm

gepl83 pa ti nimaš VW :lol:
aja je pa zanimivo da vsi neki govorite kaka neumnost je vzet kontakt pri 190. Kaj pa se spremeni?? NIČ, motor se še vedno vrti, servoojačevalnik za volan in bremze še vedno delata, edino kar je, gasa ni več. Problem bi pa nastal, če stisneš kuplongo al pa da daš v ler. ;)
LP Rok
 
slavkot1
Novinec
 
Prispevkov: 177
Pridružen: So feb 09, 2008 7:20 pm

Napisal/-a slavkot1 To apr 08, 2008 1:33 pm

vi nimate pojma!!! predn sm dal zaprt turbino mi je pr 150 v zasilni program metalo al pa če sm v 3 več ko 3400 obratov mel pa v 4 pa 5 isto. Predn je začelo to zafrkavat je avto šel brez problema 200 po ravnini tako da ne ti men kaj lahko prčakujem od 90 konjskega motorja. Odkar je turbina zaprta mi pa vrže v zasilni program samo na začetku 30 40 km po avtocesti če več kot 40 km po avtocesti vozm pa da držim lepo 160-180 hitrost mi potem avto tut 210 po ravnini gre pa ne meče v rezervni program. Mel sm avto na testerju in pokaže edino to da preveč polni turbina nobenega senzorja al pa kej ne javla da je tm napaka tako da je mehanikar rekel da je šla ta lopatica k regulera pretok zraka pa da v višjih vrtljajih ko naj bi se lopatica zaprla lopatica miruje in da je potrebno dat turbino na čiščenje ker je zgleda da dost saj okol tega pa da zato zašteka. Avto gre naslednji teden na ta servis tko da lahko pol še povem kaj točno je blo. Glede jemanja kontakta pa vsi sm neki pametujete pa nimate pojma po avtocesti je valda ravnina večinoma kaj naj bi se pa zgodilo če po ravnini uzameš kontakt pa nazaj daš sej ne jemleš kluča vn da se volan zaklene al pa kej tazga. V unih dveh sekundah ko to storiš pa res nemore bit nč kej tazga. Če res nimate kej pametnga za povedat pol raj tiho bodte verjemte če bi se komu od vas to v zasilni program metalo bi isto naredu k je nadležno za popizdit.v zasilnem programu v najmanjši klanček na avtocesti negre več kot 70.
 
slavkot1
Novinec
 
Prispevkov: 177
Pridružen: So feb 09, 2008 7:20 pm

Napisal/-a slavkot1 To apr 08, 2008 1:36 pm

aja pa glede te končne po papirjih twingo k sm ga mel je mel tut 150 al kok končno pa je vseeno po ravnini šu 185 tut na 204 sm ga spravu po višnjegorcu. tko da tisto kar piše v papirjih o končni lahko zanemarš razn če je blokada postavlena tko kot pr močnejših motorjih na 250
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5060
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 To apr 08, 2008 3:35 pm

slavkot1 je napisal/-a:aja pa glede te končne po papirjih twingo k sm ga mel je mel tut 150 al
185 tut na 204 sm ga spravu po višnjegorcu. tko da tisto kar piše v papirjih o končni

...a v breg 204? :noro ............ "mater" ti´s pa bolan, pa še najhujš: pomoči ti ni....
 
BoBeR52
Novinec
 
Prispevkov: 218
Pridružen: Po mar 31, 2008 8:41 am
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a BoBeR52 To apr 08, 2008 3:38 pm

sašo5 je napisal/-a:
slavkot1 je napisal/-a:aja pa glede te končne po papirjih twingo k sm ga mel je mel tut 150 al
185 tut na 204 sm ga spravu po višnjegorcu. tko da tisto kar piše v papirjih o končni

...a v breg 204? :noro ............ "mater" ti´s pa bolan, pa še najhujš: pomoči ti ni....

Ta je bla res mau bouna :/:o:/
100 ljudi 100 čudi, 100 žena 200 sisa
 
Uporabniški avatar
aklan86
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 616
Pridružen: Po apr 02, 2007 12:35 pm

Napisal/-a aklan86 To apr 08, 2008 4:03 pm

slavkot1 je napisal/-a:aja pa glede te končne po papirjih twingo k sm ga mel je mel tut 150 al kok končno pa je vseeno po ravnini šu 185 tut na 204 sm ga spravu po višnjegorcu. tko da tisto kar piše v papirjih o končni lahko zanemarš razn če je blokada postavlena tko kot pr močnejših motorjih na 250


Ja pa števc ti tud nč ne laže.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov