Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
extreme N
Uporabnik
 
Prispevkov: 825
Pridružen: Pe maj 04, 2007 7:21 pm
Kraj: NG

Napisal/-a extreme N To feb 12, 2008 11:45 pm

zanimivo.. bom poskusil. hvala :!: ;)
Extreme N
 
[^IcEmAn^]
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 32
Pridružen: Ne feb 10, 2008 1:26 am

Napisal/-a [^IcEmAn^] Sr feb 13, 2008 8:39 am

@xsAMOR: pa je ugasnil MED voznjo, ali ko je spustil pedal za plin? :) se mi nekako zdi, da je to neka uporabna informacija, vsaj v mojem primeru.. :)
 
Uporabniški avatar
xsAMOR
Novinec
 
Prispevkov: 365
Pridružen: Sr feb 09, 2005 1:05 pm
Kraj: Hrušica

Napisal/-a xsAMOR Sr feb 13, 2008 9:38 am

[^IcEmAn^] je napisal/-a:@xsAMOR: pa je ugasnil MED voznjo, ali ko je spustil pedal za plin? :) se mi nekako zdi, da je to neka uporabna informacija, vsaj v mojem primeru.. :)


Hja, ga bom danes vprasal kako tocno je bilo, popoldan ga vidim, pa ti zvecer sporocim ;) Jaz sem bil takrat tako razburjen, ker nisem mogel verjeti kaj se mi je dogajalo. Ob menjavi bencinske crpalke pa kar vsi problemi razreseni. Skozi sem dal 2 tanka, pa mi je zacel normalno delat (cca. 160l pri meni). Upam da se vidva cimprej razresita ta nadlezen problem!

LP :hi
 
Uporabniški avatar
SELJO
Novinec
 
Prispevkov: 395
Pridružen: Pe jan 28, 2005 1:52 pm
Kraj: SK LOKA

Napisal/-a SELJO Sr feb 13, 2008 9:48 am

tudi pri meni je pri 206cc na displaju nabijat anti bla bla fault...bil je se v garanciji zato se s tem nisem ubadal...peljal sem ga na servis tam so zamenjal neko skatlico baje neka elektronika za odpiranje loput ali nekaj takega...ne me drzat za besedo...vglavnem na informativnem racunu je bila cena 400e :shock: ceprav vem da se da to skatlico dobiti tudi ceneje pri kolegu je crknila pri 1.6 16v navadnem 206 pa je dobil skatlico za 200e...
 
[^IcEmAn^]
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 32
Pridružen: Ne feb 10, 2008 1:26 am

Napisal/-a [^IcEmAn^] Sr feb 13, 2008 2:58 pm

glede na to, da se je to pri men zacel dogajat prvi dan na avtocesti po nakupu, jim, v primeru da bo skode za kar neki dnarja, avto lastnorocno/nozno zapeljem nazaj v salon, magari cez sipo. ker tistih njihovih 56 kontrolnih tock pri testiranju rabljenega vozila itd... ocitno ne pomagajo. absurd.
 
Uporabniški avatar
xsAMOR
Novinec
 
Prispevkov: 365
Pridružen: Sr feb 09, 2005 1:05 pm
Kraj: Hrušica

Napisal/-a xsAMOR Če feb 14, 2008 10:38 pm

No se informacija zate, mojemu sodelavcu je javil napako in mu ni sel cez 1500rpm,samo pod temi obrati se je lahko vozil, ni mu pa ugasnil. Mi je pa se enkrat potrdil da je bila kriva kolicina vode v gorivu - diagnoza na servisu.

Samo da se ti je ze prvi dan to dogajalo :S ne bi smel sploh obdrzati tega avtomobila, imas pa solo za naprej!

LP :hi
 
[^IcEmAn^]
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 32
Pridružen: Ne feb 10, 2008 1:26 am

Napisal/-a [^IcEmAn^] Pe feb 15, 2008 2:08 am

ja, ker se je zadeva zacela dogajat zvecer (okol 21. ure), na pogodbi je pa pisalo, da je mozna menjava v istem dnevu do 18. ure. Obenem pa na www.modrilev.si pise, da imajo vsa rabljena vozila 1 letno garancijo.. ah, sploh ne vem kaj naj.

no, zanimivost. danes (pol ure nazaj), se mi je zgodilo isto. nalasc sem pospeseval v 1. do 5k obratov, v 2. tudi do 5k obratov in prestavil v tretjo. spustim gas, da bi se ustavil - PIIP in Antipollution Fault. Ok.. odlozim sosolca, grem na avtocesto, gonim nalasc do 190 in gre brez problema. Spustim gas, pohodim ponovno ko se je spustila hitrost na 170 - dela brez problema. spustim spet do 140. sedaj brez piska, brez, da bi se izpisalo Antipollution Fault pedal za gas naenkrat ne reagira vec.. res ne vem, kaj bi lahko bilo.. nic, da bi v nizjih obratih vozil, nic, enostavno ugasne, ko pa ga prizges, pa dela bp (samo zapiska in izpise se antipollution fault ob zagonu motorja, to je vse). :s
 
Uporabniški avatar
piagolo
Novinec
 
Prispevkov: 198
Pridružen: To jan 25, 2005 4:42 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a piagolo Pe feb 15, 2008 2:04 pm

Ko se ti izpiše APF ne ugašaj avta! Odcjazi se do servisa naj takrat priklopijo. Sicer pa se z njimi zmeni, da jih pokličeš na teren, ko se ti to zgodi. Pri našem so končno (upam da) rešili pred kakega pol leta. Prej pa neštetokrat enake težave in skoraj tolikokrat obisk servisa.
Zadevo so na koncu le uspeli potuhtati in rešiti v Grosupljem.
903cc
 
[^IcEmAn^]
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 32
Pridružen: Ne feb 10, 2008 1:26 am

Napisal/-a [^IcEmAn^] So feb 16, 2008 12:48 am

ja kako naj ne ugasam, ce se sam ugasne? sploh ni noben zasilni program ali kaj.. enostavno ugasne in lahko ga nanovo prizgem. ko pa nanovo prizgem, je pa kot da ni bilo nic :s
 
[^IcEmAn^]
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 32
Pridružen: Ne feb 10, 2008 1:26 am

Napisal/-a [^IcEmAn^] Ne feb 17, 2008 7:30 pm

vceraj zvecer/danes zjutraj (kakor vzames - ob 1 ponoci), sem vzgal avto. normalno vzge, nakar zacne motor skakat v prostem teku od 900 do 1000 obratov/min. ok, dam v vzvratno, zapeljem nazaj proti cesti, obrnem (kakih 20m voznje), pritisnem sklopko in motor ne "skace" vec. mogoce problem prenizka temperatura? (-6°C) ali pa je povezano z Antipollution problemom mogoce?
 
[^IcEmAn^]
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 32
Pridružen: Ne feb 10, 2008 1:26 am

Napisal/-a [^IcEmAn^] To feb 19, 2008 1:29 pm

Loputa za dovod zraka. 300€ + delo 100€ = 400€. Hvala ti Peugeot. Ce se kdaj zagledam Antipollution Fault, bo pa avto pristal V SALONU, oz. vsaj njihova loputa za dovod zraka.
 
Scorp84
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 788
Pridružen: Ne nov 26, 2006 1:25 am

Napisal/-a Scorp84 To apr 22, 2008 9:09 pm

Evo da se še js javim s to isto napako. Bil sem na poti, na avtocesti na hrvaškem vidim da gori lučka za motor. Piip nisem slišal, ker sem imel naglas musko, vseen nisem vozil več k dve minuti k redno gledam števec. Takoj sem šel na odstavni pas, pa z počasnejšo vožnjo (za vsak primer) šel k prvemu izvozu, čeprov je motor tekel lepo. Ko sem ponovno prižgal avto sem videl ta napis Antipollution Fault, seveda sem skor pop***** ker sem vse servisiral, pa zamenjal kar je bilo treba, pa še 70k mam prevoženih. Ok sem si reku, sem se spomnil da je tukaj bilo govora o katalizatorju, da je problem. Klical v peugeot servis v lj. pa so mi zagotovili da lahko vozim, še naprej. Slučajno vidim tablo za avtohišo Keba ki prodajajo citroen, pa si rečem da grem peljat na tester. Sej majo citroeni in peugeoti majo isti računalnik, pa ga bojo lahko priklopili., kar se izkaže da res lahko.
Na začetku so mal čudno sprejeli, saj ne marajo slovence, ampak so se izkazali za fer. Priklopili so takoj, na avtu je pokazalo da je res bil problem katalizator, men pa takoj lažji. Da povem še to, v sloveniji bi ti 20 evrov vzeli, da ti priklopijo na računalnik, ker sem že 2x peljal (drug avto) in sem toliko plačal. Tukaj so pa vse zastonj naredili, tako da res lepo od njih. Pa še drugačen, bolj domač odnos so imeli in ne tako pametni kot tukaj, kokr znajo biti. Z avtom sem zdej naredil več tisoč km, pa mi ni niti enkrat več javil napako.
 
matej1080
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 2
Pridružen: So jan 16, 2010 11:19 pm
Kraj: CE

MOja štorija Antipolution Fault-a

Napisal/-a matej1080 So jan 16, 2010 11:49 pm

MOj primer Peugeot 407 1.6 HDI -> rešitev : zamašen filter goriva!
-> po zamenjavi sem z avtom naredil še 30000 km brez felerja

Zgodba spodaj

No mogoče je stvar malo mim, ker se je men ta feler napisal na 407 1.6HDI , glih ko sem zalutu v Srbiji. No ko se mije že tak ful mudilo, ker sem zamujal na sestanek v Valjevu in me je moja "Helga" (beri Garmin) furala čez neka brda, men feler Antipolution Fault. Se nisem glih neki sekiru ker avto je še delo normalno, ...ja po 10 km sem se pa že mogu počas po ravnem v tretji peljat , da je sploh kam šlo. Nekak sem se še pretresu nadaljnih 40km do Valjeva. Prvo kar so moji poslovni partnerji naredli je to ,da so iskali po celem Valjevu servis Peugeot ( in to v soboto), ... našli mehanika, ki je kao pooblaščen ( zgledal je pa tak kot bi se jst k svojmu fotru v garažo prpelu). Sem pustu avto tam, in šel na sestanek. V roku 1,5ure me rufne mehanik -> rezultat rešeno!
Men oke ven šukne, ker sploh nisem mogu verjet (sem že planiru daljše počitnice v Srbiji). In kaj je blo ... zamašen filter za gorivo! Jst deca mal čudn gledam,... ma ne ti mene zdej tule nategovat. Sem mu reku , dase ne zajebavam , če mi crkne na Hrvaškem pred Zagrebom , da me bo prišu na teren popravlat. Je reku ni problema! Aja pa še to , v tej njegovi garaži mi je dec zmontiru original filter(Peugeot) kje ga je dobu nimam pojma za vse skupi sem pa dal 20 eur.
Isti fehler je mel moj kolega na 407 HDI, ista fora sem mu reku najprej zamenji filter pol pa naprej išči če ne bo, in ravno to je blo!

LP Matko
 
Scorp84
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 788
Pridružen: Ne nov 26, 2006 1:25 am

Napisal/-a Scorp84 Ne jan 17, 2010 12:02 am

Učasih taki znajo boljše zrihtat avto, kot tukaj kaki pooblaščeni servisi ki te hočejo odret, na koncu ti pa študent popravlja avto.
 
Uporabniški avatar
zipi!
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 14
Pridružen: Po mar 31, 2008 2:24 pm

Re: Peugeot 307 in vsem znani Antipollution Fault

Napisal/-a zipi! Ne nov 28, 2010 5:58 pm

Pozdrav

Še sam moram primaknit lonček na tole temo. Dejansko berem že par ur o tej zadevi po tujih in po SLO forumih, žal pa še vedno nisem dobil dosti jasne slike za svoj problem.

Namreč na prvi pogled izgleda enako kot kar pišete tukaj dejansko pa se razlikuje. Situacija je naslednja: Peugeot 307 SW 1.6 HDI,L. 2006, kupu pred par dnevi, naredu skor 200km, vse štimal celo ESP pa ASR po petkovem snegu, lepo laufal se dobro obnašal, dejansko ni bilo skeptike! Do danes. Včeraj je stal, ni bil laufan in ko ga dones hočem vžgat MRTVO :(

Prvi sindrom in obnašanje je enako situaciji "antipollution fault" o kteri se kle veliko razpravlja ampak z dvema bistvenima razlikama. Prva, NE NAPIŠE MI NIKJER antipollution fault in druga ni se mi to zgodilo med vožnjo, ni mi zmanjkal gasa ipd. kar so sindromi tukaj ampak preprosto ne vžge!! :(

Dam ključ noter, štartnem, sliši se da akumulator dela saj vergla ampak med verglanjem se čuje elektronsko piskanje (opozorilno) in gori znana lučka (oranžna) v obliki motorja.

Na začetku sn tako milsu da se ključ razkodiru pa bloknu motor in sem poskusu še s ta drugim, pa tudi nič. Hecno je ravno zato (in tudi zato sem mislil na razkodiranje) ker nikjer ne napiše znanega sporočila o sistemu za razsnaževanje!

In zdej dejansko ne vem kaj ... problem očitno ni isti, informacije ki jih daje avto pa so podobne vse tukaj
8lučka, verglanje ...). Zdej pa mi je avto šel še v "šparovno" funkcijo tak, da ne morem dostopit niti v menu če bi tam kej pisal al pa kej :( :(

Če je imel kdo podoben problem, da se mu A.P. ne pojavlja in dejansko avto ni sploh vžgal pri prižgani opozorilni lučki, prosim za info?!?!? :cry: :? :roll:
 
Scorp84
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 788
Pridružen: Ne nov 26, 2006 1:25 am

Re: Peugeot 307 in vsem znani Antipollution Fault

Napisal/-a Scorp84 Ne nov 28, 2010 6:06 pm

Se je pol leta enemu znancu podobno zgodilo in so bili isti simptomi, kot pri tvojem. Le da so bile pri njemu zamašene šobe. Lahko se jih tudi obnovi, lahko pa je tudi sama boshceva črpalka kriva, da ne daje dosti pritiska.
Nebi bilo slabo pogledati v kakšnem stanju so grelne svečke ali sploh delajo.
 
Uporabniški avatar
207sport
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 648
Pridružen: Pe feb 01, 2008 1:37 pm

Re: Peugeot 307 in vsem znani Antipollution Fault

Napisal/-a 207sport Ne nov 28, 2010 6:16 pm

mal sm prebral glede problemov z gorivom... na servisih prodajajo eno zadevco glih za te namene, slab dizel, umazanija v motorju itd. UNIK in UNIK + prvi je za preprečevanje teh nevšečnosti in zaščita motorja druga zadevca je pa za obnovo motorja ko že imaš takšne težave... drgač pa piše vse na www.peugeot.si 8)
 
Uporabniški avatar
ales66
Novinec
 
Prispevkov: 307
Pridružen: Ne apr 29, 2007 9:56 pm
Kraj: LJ

Re: Peugeot 307 in vsem znani Antipollution Fault

Napisal/-a ales66 Ne nov 28, 2010 6:48 pm

.
zipi! je napisal/-a:med verglanjem se čuje elektronsko piskanje (opozorilno) in gori znana lučka (oranžna) v obliki motorja.


Tole piskanje med "verglanjem" mi je sumljivo. Daj za vsak slučaj preveri akumulator. Čeprav "vergla" bi znal bit problem v akumulatorju. Če imaš možnost, ga začasno zamenjaj s kakšnim drugim iz drugega avtomobila.
 
Uporabniški avatar
zipi!
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 14
Pridružen: Po mar 31, 2008 2:24 pm

Re: Peugeot 307 in vsem znani Antipollution Fault

Napisal/-a zipi! Po nov 29, 2010 12:23 pm

Ma sej klinc, avto je tak v enopmesečni post-prodajni garanciji, tak da ga pridejo dones odšlepat na Peugeot servis pa da vidmo.
Sej u bistvu sn hotu že odklopit akumulator pa mal stit, da se stvar resetirasam je pol problem, da se zna zgodit da se stvar ne pojavi nazaj kr takoj. Pol pa težk dokažeš ka je blo ...

Dejansk sn mislu če je kir mel identičen problem t.j. da se ne izpiše "antipollution fault" in ne crkuje med vožnjo ampak da avto sploh ne vžge. To mi je čudn k to je pa dejanska razlika od česarkoli napisanga v teml topiku :(
Upam da so res sam kake šobe al pa zamašen FAP k čene ga lohk sam u grabn zapelem 8 jurjev si pa v r**** utaknem :x :?

Če ma še kir kej za dodat nej kr napiše, vsak info je VEČ kot dobrodošu. Drgač pa javim kaj je bil problem, upam da ga najdemo :huh:
HOČEM TVOJ UH', MUAHAHAHA http://www.reverbnation.com/zmusic
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3154
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Peugeot 307 in vsem znani Antipollution Fault

Napisal/-a joztom Po nov 29, 2010 12:37 pm

Tuljava okoli ključavnice za 30€ je izgleda bolj slaba ali varnostno rdeče stikalo pod haubo ni do konca pritisnjeno. Okoli Antipollution Fault pa tudi PSA nič ne ve kaj več, kot da avto ne dela. Smo mojega 307 dvakrat s šleparjem na dva servisa peljali, pa niso nič našli, šele po tednu ugibanja je trmasti zasebni mehanik po nesreči našel napako.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov