Energetik81 je napisal/-a:Če piše v knjigici, da tankaj 95 oktanc, potem ti tud 100 ne bo nič izboljšal delovanja in porabe.
Odvisno od tipa motorja in njegove sposobnosti prilagoditve vecjemu stevilu oktanov.
Energetik81 je napisal/-a:zupi13 je napisal/-a:@Kowy: jst bi na tvojem mestu tankal vsaj 98 oktanov....
Je blo že ogromno debat o oktanih. Npr.: http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?t=53502&start=40
Če piše v knjigici, da tankaj 95 oktanc, potem ti tud 100 ne bo nič izboljšal delovanja in porabe.
rhino je napisal/-a:Čeprav bom s tem dregnil v osje gnezdo in v primere večne debate.Raje tankaj 100-ko kot 98-ko.Torej raje na OMV-u kot na Petrolu.Moje izkušnje:s OMV nardim do 50 km več kot z Petrol.
@ H-FReAK: no, eno tako porabo, ki si jo navadel, sem imel v mislih, ja.
Offtopic: kako to, da so ti mogli menjalnik menjat? Tovarniška napaka, al tvoja krivda?
joztom je napisal/-a:. Moja stara zverina žre 9l pri povprečni hitrosti 180 na uro (autobahn).
sašo5 je napisal/-a:......daj LAŽI sam sebi, pa ne trosi neumnosti po forumu.....pri 180 km/h je že vsak dizel na 10 .......golf 1.4 TFSI 170 konjev zadnje "čudo" tehnike je pri 180 v šesti na 15 po BC-ju..(pri 210 pa na 21 lit/100)
Res zelo malo ljudi pozna obnašanje močnejših motorjev pri višjih hitrostih. Govora je bilo o enakomerni hitrosti z avtom, ki ima končno hitrost 240 na uro in je pri 180 potrebno le par milimetrov pritiska na gas za vzdrževanje.
kowy je napisal/-a:Energetik81 je napisal/-a:zupi13 je napisal/-a:@Kowy: jst bi na tvojem mestu tankal vsaj 98 oktanov....
Je blo že ogromno debat o oktanih. Npr.: http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?t=53502&start=40
Če piše v knjigici, da tankaj 95 oktanc, potem ti tud 100 ne bo nič izboljšal delovanja in porabe.
V knjigici piše "95 ali več (po standardu DIN 51 607)", tko da bom zdej naprej vsaj 98 tankal.
Po forumu brska: Google [Bot] in 5 gostov