Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
sebaveh
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2334
Pridružen: Po mar 28, 2005 8:50 am
Kraj: Slov. Bistrica

Napisal/-a sebaveh Če feb 28, 2008 11:04 pm

mišek je napisal/-a:Pa še nekaj mi ni čisto jasno. Kakšno vlogo imajo amotizerji na nagibanje v ovinku? Jaz si razlagam, da je nagibanje odvisno od trdote vzmeti in pa načina vpetja koles, amortizerji pa samo omejujejo in blažijo nihanje.


Največjo vlogo pri tem ima prečni vzvojni stabilizator. To je torzijska palica, ki povezuje obese obeh prednjih koles. Pa ne tista na vrhu kjer nekateri spnejo vrha amortizerjev skupaj, temveč je ta nekje spodaj, približno v višini zavor.
No, ta dovoljuje istočasno gibanje obeh prednjih koles gor in dol, pa tudi gibanje samo enega kolesa gor in dol. Ne dovoljuje pa, oziroma se upira, nasprotnemu gibanju koles, torej eno gor in drugo dol. To je to. Ko greš v ovinek, avto se nagne ven, eno kolo v blatnik in drugo ven, ta palica pa to omejuje in prepreči da bi se avto prevrnil.
EDD: Now what?
EDDY: I'm thinking, I'm thinking...
ED: Can I think?
EDD/EDDY: NO!
 
target_practice
Novinec
 
Prispevkov: 494
Pridružen: Pe dec 07, 2007 8:18 pm
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov