mišek je napisal/-a:Pa še nekaj mi ni čisto jasno. Kakšno vlogo imajo amotizerji na nagibanje v ovinku? Jaz si razlagam, da je nagibanje odvisno od trdote vzmeti in pa načina vpetja koles, amortizerji pa samo omejujejo in blažijo nihanje.
Največjo vlogo pri tem ima prečni vzvojni stabilizator. To je torzijska palica, ki povezuje obese obeh prednjih koles. Pa ne tista na vrhu kjer nekateri spnejo vrha amortizerjev skupaj, temveč je ta nekje spodaj, približno v višini zavor.
No, ta dovoljuje istočasno gibanje obeh prednjih koles gor in dol, pa tudi gibanje samo enega kolesa gor in dol. Ne dovoljuje pa, oziroma se upira, nasprotnemu gibanju koles, torej eno gor in drugo dol. To je to. Ko greš v ovinek, avto se nagne ven, eno kolo v blatnik in drugo ven, ta palica pa to omejuje in prepreči da bi se avto prevrnil.