Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
hribko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1933
Pridružen: To apr 01, 2008 9:45 am
Kraj: koroška

Napisal/-a hribko Pe apr 18, 2008 9:42 pm

samo zate dragi lisko jih bo 200
pa jaz se v službi derem samo na tiste KI MISLIJO DA SO BOL PAMETNI
tistam ki so pa pametnejši pa z veseljem prisluhnem!!!!!!

me veseli da si odpravil napako

banda LP
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Pe apr 18, 2008 9:51 pm

Ok pa jih piši.....mene ne moti ker me spravljajo v smeh :D

Mi pa neki povej....sam ne pridem do zaključka.....sam imam problem "klokotanja" in sicer že pet let.....ko bremzaš z motorjem in menjavaš nižje se malo na štangasom ( od 1200 do 1000 obratov) pojavi klokotajoč zvok....tudi če na mestu stisneš gas in obrati padajo se pojav ta zvok.....lepo normalno obrati padajo in malo nad štangasom. klok klok klok klok.....ko motor pride v štangas zadeva utihne.. prav tako ni slišat pri pospeševanju ali vožnji z 1100 obratov.....zgine pa ob menjavi olja.....ko olje nardi 3000-5000 km se zvok pojavi....sam sumim dve varjanti....ali ploščice pod odmično (odmikači) ali pa sorniki....je pa SOHC motor prav tako navadn dizl z narjeno komplet generalko. .
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
hribko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1933
Pridružen: To apr 01, 2008 9:45 am
Kraj: koroška

Napisal/-a hribko Pe apr 18, 2008 10:14 pm

a je to vedno glasnejš,al je skozi isto?
pač a je pred vsako menjavo isti zvok,al je z vsko menjavo olja
glasnejše?

brez zamere in nedelam si norcev ven iz tebe:
a si bil zraven ko so ti razstavljali in sestavljali motor?
mam že iskušnje ko smo razstavljali motor da smo zgoraj pri ventilih našli kakšno matico al pa vijak!!!
pač enmu kolegu so na servisu menjali teflone batne obročke batne obročke,...
skratka na servisu so mu delali generalko.avto je šel 5000 brez problema potem se je pa začelo cinglanje!vrjameš al pa ne nihče ni vedel kaj je,ker ni vedno cingljalo
pač potem smo mi to razdrli in je zgoraj pri ventilih našli M6 vijak!!!
zato če ti drugi popravlajo avto,raje daj takšnemu ki mu lahko res zaupaš

moje mnenje:ODMIKAČI
več kaj bi ti lahko rekel če bi zadevo slišal v živo
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko So apr 19, 2008 10:42 am

Hribko vidi se ti da si "zelenec" na forumu :) S tem ne mislim nič slabega ampak samo opažanje da foruma še nisi pregledal.....v kotičku sam svoj mojster maš mojo temo kjer delam vse sam:) In ne da sem bil poleg pri generalni......sam sem jo delal ( prvič sam ko se je menjalo vse) ....pred pol leta ko mi je odpihnilo glavo pa sma jo delala s punco....tak da verjem da so vsi šravfi na mestu :) Zvok je vedno enak.....in prisoten tudi sedaj ko je menjana glava,odmikači,ventili,vodila ventilov,tefloni.....

Zvok se pojavi samo pri padanju obratov in to malo nad štangasom pri porastu obratov tega ni.....zvok pa je že pet let enak ali 150.000km.Ni važn od olja....lahko je 0w60 lahk je 20w50.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
hribko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1933
Pridružen: To apr 01, 2008 9:45 am
Kraj: koroška

Napisal/-a hribko So apr 19, 2008 3:59 pm

res je da sem to gr nanovo zopet,bil sem pred dvema trema letoma,sam potem sem si motor omislil pa dela sem mel povno,tk da niti časa nisem imel se tle s kom kaj pogovarjat,pač ko je blo lepo vreme sem bil na motorju,drgač pa skoz v delavnici
vmes mi je še računalnik crknil pa se mi ga ni mudilo popravit,no zdaj mam pa zopet mal več časa,motor sem prodal dela je mal manj,niti se mi neda bit več kr v delavnici,...
saj mam en avto prejšni to gr predstavljen,ga moram dol zbrisat,sam nevem kako,ko mam drug email naslov zdaj,pa geslo in upor.ime!
a mogoče ti kaj veš kako ga bi lahko dol dav-zbrisal?
gre se pa za vinskordečo 306-ko,lastnik woluhar
glede tvoje težave pa:a si vprašo še kakšnega drugega mehanika za mnenje?to bi moral slišat krtk neka govort je tk brezveze,ker je lahko tisoč in ena stvar
pa nisem mislil to da bi ti kaj pozabil priviti,sem ti hotel samo povedat kakšne servise
imamo mi tukaj v naši dragi sloveniji :D :D

LP
 
Uporabniški avatar
TUNING_BOY
Uporabnik
 
Prispevkov: 1440
Pridružen: Če apr 06, 2006 2:41 pm

Napisal/-a TUNING_BOY So apr 19, 2008 4:04 pm

pol če si biu včasih velik na forumu bi znal uporabljat tudi "uredi besedil", ker nabijaš post za postom :roll:
__+__ 2FAST 4YOU__+__
 
Uporabniški avatar
hribko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1933
Pridružen: To apr 01, 2008 9:45 am
Kraj: koroška

Napisal/-a hribko So apr 19, 2008 4:11 pm

tu gor nisem bil nikoli velik mojster!
o računalnikih vem glih mal več ko pa o vesoljski ladji :)
pač približno vem zakaj se gre,rad pa kermu pomagam če le znam

LP
 
Uporabniški avatar
MacTron
Administrator a.com
 
Prispevkov: 8424
Pridružen: To sep 10, 2002 9:55 pm
Kraj: Dezela Kranjska

Napisal/-a MacTron So apr 19, 2008 4:17 pm

off:
hribko: woluhar obstaja... samo je brez postov
http://www.avtomobilizem.com/forum/prof ... le&u=11515

pa dej a je tko tezko se mal vzdrzat... pa normalno povedat ce se ze pomaga
brez nadaljnega nabijanja !!!! in kolikor se spomnim je taksne klicaje delal hribernik24
  • skupnost | znanje | tehnika | napredek | a.com
 
Uporabniški avatar
hribko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1933
Pridružen: To apr 01, 2008 9:45 am
Kraj: koroška

Napisal/-a hribko So apr 19, 2008 4:21 pm

to je pa moj brat-berlingo verjetno
ja a mi lahko poveš kako ga naj odstranim?
glede tega pa res nimam pojma

LP
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko So apr 19, 2008 11:03 pm

Glede postov in up. imen bom poprosil mactrona da to postori. Boš mactron ?:) :D

Glede tizga zvoka pa.....niti nisem še komu kaj pravo niti bil pri kakem drugem mehaniku...ker se mi ne zdi nekak tako pomemben....če tako dela že pet let....pol pa anj ruži. Me samo nekak najbol zanima kaj bi lahk sploh spuščalo take zvoke. Glede na to so obročki celi....da so ležaji vsi pomenjani se nekak ne sekiram najbolj. Sej veš kak pravijo....dokler ruži še gre....in verjetno tud če bi začelo ne vem kak ružit bi se še nekak privleko do doma. Sam pa nekak vedno bolj sumim odmično ( zrabljeni vrhovi) ker le ima že 500.000 za sabo....ampak moje načelo je da dkoler gre in samo ruži pusti na miru....ko pa zruži pa menjej vse kar se da. Sicer se res lahk kdo pikne da je pol strošek še večji ampak je na narjeno vse na novo kot je treba... če skoz neki mrdaš pa šravfaš pa pol na koncu tko al tko ugotoviš da si zapravu al še več al pa zabil še več časa ker si skoz ugotavljal kaj bi blo....druga je če točno veš kaj in kak.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
lunec
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 47
Pridružen: Pe apr 18, 2008 5:24 pm
Kraj: Ducat kilometrov iz Gorenje vasi nad Poljanom

Napisal/-a lunec Ne apr 20, 2008 9:10 am

Jaz bi pa samo vprašal, približno koliko ur bi rabil mehanik za zamenjavo ojničnih ležajev in morda tud brušenje ojnice.
 
Uporabniški avatar
hribko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1933
Pridružen: To apr 01, 2008 9:45 am
Kraj: koroška

Napisal/-a hribko Ne apr 20, 2008 9:37 am

prav maš,ti kr vozi napre,ko bo začelo bolj ropotat,boš lažje ugotovil kaj je hehe,
če te nemoti in ne ropota vsak dan bol,jaz nebi razdiral,maš prav,ko lahk zamenjaš pol avta pa bo mogoče isto delalo,no pa pri tem se še en kup dnarja znebiš!

to bi pa vas proso, če se da to porihtat da bi mojo 306-ko dov vrgli,da nebom predstavljal dva avta to gr,peugeota pa itak že več ko dve leti nimam.

LP
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Ne apr 20, 2008 12:34 pm

Sej pravim da je skoz isto pa še to se pojavi samo ob koncu življenske dobe olja :) Pač mam indikator menjave olja :D Pač ko začne klokat še prevozim kake 1000km potem pa menjam olje pa je mir...menjujem pa na 7500km. Sicer pa nimam straha, mam lepo drug motor zložen v garaži tako da če tudi ta čist zariba si vzamem dan dva pa imam not drugi motor. :)
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
hribko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1933
Pridružen: To apr 01, 2008 9:45 am
Kraj: koroška

Napisal/-a hribko Ne apr 20, 2008 6:16 pm

lisko
saj sam veš zakaj moraš tako pogosto menjat olje :D
pač zgubi mazilno vrednost,mal me čudi da ne pomaga če daš boljše olje not!če daš bolše olje not,a ga moraš isto pogosto menjat?
a si kaj preverjal kakšen pritis olja imaš?
a si že probal kakšen dodatek?
a si mogoče razmišljal da bi dal not 2.5 motor?
tisti lepo predejo,stric ma tistega 2.5 TD sport,in je več kot zadovoljen z njim,mislim da v osmih letah ni kaj drugega menjal ko pa amortizerje(no pa seveda obvezni servisi)
pa pravi tudi da še niso naredli takega terenca da bi on menjal :D
sam osebno pa bol navijam za range roverja-stvar okusa

LP
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Ne apr 20, 2008 6:26 pm

2.5 TD motor imam v jeepu ( drug avto) in dobro vem kak lepo prede:) Glede pritiska in olja se ne sekiram....Pritisk pa ima 1.3 bara pri štangasu in 3-4 bare pod obrati tako da okol pritiska se nimam kaj sekirat :)

Glede menjave pa je tako...na 7500 ima servisni interval....in kot zanimivost ga do tega intervala ne pije..... potem pa do 10 tisoč spije pol litra in do 15 tisoč še dodatn liter... pa lahk delaš kar hočeš s kerim koli oljem :) Tako da so že vedli zakaj pri tem motorju menjat olje na 7500km :) Jeep je okol olja še bolj zanimiv... :)

Drgač pa sanje so mi pa 1.9 TDI motor ja :D Ampak do takrat pa se bo še dosti igralo s tem motorjem , ima že sedaj kr nekaj sprememb :)
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
hribko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1933
Pridružen: To apr 01, 2008 9:45 am
Kraj: koroška

Napisal/-a hribko Ne apr 20, 2008 6:44 pm

evo,tko ti vsaj dolgčas ni :) :)
sam bo še kr šlo,če so skozi isti zvoki taj boš še kr par tisoč kilometrov naredo,no kr par deset tisoč!
 
Uporabniški avatar
lunec
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 47
Pridružen: Pe apr 18, 2008 5:24 pm
Kraj: Ducat kilometrov iz Gorenje vasi nad Poljanom

Napisal/-a lunec Po apr 21, 2008 3:11 pm

Poklical na suzuki servis odar v Ljubljano za dele. 4x ojnični ležaji 76 evrov, 4x ojnice ena ojnica 97 evrov, ena ura serviseranja 36 evrov, kje so tefloni, brušanje, menjava tesnil, olja, vseh filtrov. Ojnica bo povsej verjetnosti samo ena ali dve, ampak, če se že menja se menja vse.

Rezulata 800 evrov za malo generalno a avto vreden 200 evrov.

To pa je Japonc, dokler dela dela veliko kilometrov 2x ali 3x več kot ostali avti, ko pa crkne pa daš za 3x, 4x večje vrednost.
 
Uporabniški avatar
hribko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1933
Pridružen: To apr 01, 2008 9:45 am
Kraj: koroška

Napisal/-a hribko Po apr 21, 2008 5:57 pm

menjaj komplet mašino,al pa kar cel avto
škoda denarja da ga bi tu not metal,ponavadi ko to razdreš,je še več kaj poškodovano,kot pa si prej pričakoval!
če mi ne verjameš,vprašaj LISKOTA
 
Uporabniški avatar
lunec
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 47
Pridružen: Pe apr 18, 2008 5:24 pm
Kraj: Ducat kilometrov iz Gorenje vasi nad Poljanom

Napisal/-a lunec Po apr 21, 2008 9:35 pm

hribko je napisal/-a:menjaj komplet mašino,al pa kar cel avto
škoda denarja da ga bi tu not metal,ponavadi ko to razdreš,je še več kaj poškodovano,kot pa si prej pričakoval!
če mi ne verjameš,vprašaj LISKOTA


Vem ja Liskota poznam že celo večnost (par let). Tele objave moje niso edine.
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5060
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 Po apr 21, 2008 9:51 pm

lisko je napisal/-a:Glede menjave pa je tako...na 7500 ima servisni interval....in kot zanimivost ga do tega intervala ne pije..... potem pa do 10 tisoč spije pol litra in do 15 tisoč še dodatn liter... pa lahk delaš kar hočeš s kerim koli oljem :)


..ta "zanimivost" se tudi pri meni (in tudi pri marsikaterm) s kom se včasih pogovarjam, pojavlja zadnjih par let.......dejansko olja več ne veljajo, oz. ne vem kaj naj bi druzga bilo - pa tudi za nove avte to drži...
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov