vinci je napisal/-a:Kako je pa z menjavo filtra ki naj bi ga imela klimatska naprava.To ni filter kabine ampak naj bi bil še en filter ki je prov del klime ne vem kako se mu reče.Hvala.
sašo5 je napisal/-a:paskvale je napisal/-a:Tisto o 3-5°C pa je zelo odvisno kakšna je vstopna temperatura hlajenega zraka in koliko
Sestavni deli vsake toplotne črpalke, kot tudi klimatske naprave, so uparjalnik in kondenzator, kompresor ter ekspanzijski ventil, kot medij v sistemu pa imamo plin. Sistem deluje čisto preprosto; vse se dogaja v zaprtem sistemu, volumen plina je nespremenjen, zato je to izohorni proces. S kompresorjem plinu povečamo tlak, zato se ta utekočini (v kondenzatorju), posledica tega je, da se sprosti tolplota, ki se sprošča v okolico. Nato utekočinjen plin potuje naprej preko ekspanzijskega ventila do uparjalnika, kjer se ta plin zopet uplini. Posledica spremembe agregatnega stanja plina je ta, da odvzame toploto iz okolice in s tem okolico ohladi. Potrebujemo samo še kakšen ventilator, da pihamo zrak skozi uparjalnik, ga usmerimo v potniško kabino in imamo klimo v avtu. S pomočjo elektronike, ki krmili celoten proces pa dosežemo to, da lahko uravnavamo temperaturo v potniški kabini.
...nobene veze nima kakšna je vstopna temperatura zraka (višja je, dlje bo trajalo da doseže rec. 5 stopinj izpiha na režah.........) vsa umetnost.....
Še enkrat: pravilno je da izpihuje do največ 8c - če je več, ali bognedaj 20 kot je predhodnik napisal, potem definitivno plina manjka(le tega je v sistemih za okoli 0.5 kg) - in res je: s časoma "zginja" na ceveh, spojih ipd...(če imamo podatek, lahko tudi zmerimo pritisk, ki ga ustvarja kompresor.....)
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov