Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
Končar
Novinec
 
Prispevkov: 218
Pridružen: Ne maj 11, 2008 8:37 am
Kraj: Logatec

Napisal/-a Končar To jun 03, 2008 11:16 pm

to poveča in zmanjša pritisk olja na zadnje zavore glede na obremenitev,in če je zadaj spuščen,to uzame kot obremenjen avto,čeprav je zadaj lahek.
ja res smešn... nenormalno smešn
Za ljudi so znaki, za živino pa planke!
 
Primoz_86
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 684
Pridružen: So nov 20, 2004 4:58 pm

Napisal/-a Primoz_86 Sr jun 04, 2008 12:29 am

Gre za nekakšen cilinder, kjer ročica glede na obremenitev zadnje preme premika batek. Razstavljal pa te stvari še nisem, tako da ne vem kako izgleda znotri

Gre pa za tlačni regulator in ne ventil
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith Sr jun 04, 2008 12:31 am

Primoz_86 je napisal/-a:Gre pa za tlačni regulator in ne ventil


noja sej to sm mislu. sam ocitno je tle variabilen. ker js mam pri svojem avtu isto zadevo, samo regulira tlak fiksno in ce hoces drugacno nastavitev mors zamenjat regulator.
 
Uporabniški avatar
hribko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1933
Pridružen: To apr 01, 2008 9:45 am
Kraj: koroška

Napisal/-a hribko Sr jun 04, 2008 4:01 am

Voith je napisal/-a:
Primoz_86 je napisal/-a:Gre pa za tlačni regulator in ne ventil


noja sej to sm mislu. sam ocitno je tle variabilen. ker js mam pri svojem avtu isto zadevo, samo regulira tlak fiksno in ce hoces drugacno nastavitev mors zamenjat regulator.


ni ga potrebno zamenjati,pri nekaterih avtih se da nastavljati.
za peugeota 306 vem da se da nastavljati,pa pri lancia dedra l 95 tudi.
pač na zgornjem delu tega regulatorja,je imel tak majhen ventilček in tam si lahko poljubno nastavljal.
 
Uporabniški avatar
Končar
Novinec
 
Prispevkov: 218
Pridružen: Ne maj 11, 2008 8:37 am
Kraj: Logatec

Napisal/-a Končar Sr jun 11, 2008 3:23 pm

Nov problem,omejevalec je odklopljen(ni povezan z premo)pa useeno zadaj prej zablokirajo bremze in avto odnese napočez.a bi lohka biu omejevalec zanič,sam pomoje bi biu zanič ko bremze nebi prijele ne pa ko primejo več kot sprednje :?
LP
ja res smešn... nenormalno smešn
Za ljudi so znaki, za živino pa planke!
 
Uporabniški avatar
hribko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1933
Pridružen: To apr 01, 2008 9:45 am
Kraj: koroška

Napisal/-a hribko Sr jun 11, 2008 3:46 pm

kolker jaz poznam zadevo,mora tisti omejevalec biti priklopljen,brez tega zadnje zavore ne delajo pravilno
 
Uporabniški avatar
Končar
Novinec
 
Prispevkov: 218
Pridružen: Ne maj 11, 2008 8:37 am
Kraj: Logatec

Napisal/-a Končar Sr jun 11, 2008 9:36 pm

ne sej prklopljen je,cevi so nanga iz njega pa na zavore sam un fedr k povezuje premo pa ročico omejevalca je odklopljen in bremze še vedno preveč primejo(narejen je da bolj ko se obteži bolj prime,zdaj je brez ferda,še vedno preveč prime)? LP
ja res smešn... nenormalno smešn
Za ljudi so znaki, za živino pa planke!
 
Primoz_86
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 684
Pridružen: So nov 20, 2004 4:58 pm

Napisal/-a Primoz_86 Sr jun 11, 2008 11:46 pm

Potem pa je zarjavel, če se ti ljubi ga razstavi in očisti rje, da se bo batek brez težav premikal, drugače pa pojdi na odpad v IT iskat enega, ker so tam kot novi (brez pikice rje). Prej kot greš dol šravfat zavorne cevke, dobro namoči vse z odvijačem, da ne boš odtrgal cevk.
 
Uporabniški avatar
Končar
Novinec
 
Prispevkov: 218
Pridružen: Ne maj 11, 2008 8:37 am
Kraj: Logatec

Napisal/-a Končar Če jun 12, 2008 5:45 am

Bom to naredu pa bomo vidl kko bo pol.Hvala :D
ja res smešn... nenormalno smešn
Za ljudi so znaki, za živino pa planke!
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov