Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
HOLLAND
Novinec
 
Prispevkov: 421
Pridružen: Če apr 19, 2007 2:22 pm
Kraj: V deželi sonca in vina

Napisal/-a HOLLAND To jun 17, 2008 2:25 pm

Pa si 100%, da ni senzor al pa cager??
 
Uporabniški avatar
kofy
Novinec
 
Prispevkov: 258
Pridružen: Sr dec 14, 2005 7:20 pm

Napisal/-a kofy To jun 17, 2008 4:45 pm

lisko je napisal/-a:Če ima mrežico ali ne ne bi vedel ker mi stran kjer so bli opisani deli jeepa ne deluje....narazen pa še tudi nisem mel..... mislim pa si da cilaš na zamašeno mrežico....vem samo da ima "mokro" korito ( al kakorkoli se že reče...... posebej zbiralnik za olje, tako da ni važno kako je avto nagjen ima vedno olje...)



Ja, Jeepov bencinc ima podobno konstrukcijo, plovec črpalke pobira olje malo pod vrhom.........in ima grobi filter iz kovinske mrežice
Sem jih ene par videl razdth, sicer starejši letnik. Ni tak problem snet karter. Prednji most razbremeniš, si fino roke umažeš, 9 prstom priščipneš, zraven govoriš grde besede, in karter je dol!! ;)
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko So jun 28, 2008 9:28 am

Še eno vprašanje....
Dobil sem olje , ki ga še nisem uspel menjat. :) Problem pa se mi poraja pri filtru....zdaj je gor filter ki ima not ventil, včeraj pa sem dobil filter ki nima ventila......Je sploh priporočljivo da dam gor filter ki nima ventila?
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Ne jun 29, 2008 10:46 am

kak mam obcutek da bos v kratkem delo generalko :EE
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Ne jun 29, 2008 11:48 am

Lisko, filter z ventilom ali brez opravlja svojo nalogo uspešno. Problem so samo filtri, ki imajo notri karton, ki po določenih kilometrih razpade in svinja po mašini in oljni pumpi.

Tako da tak filter lahko ugradiš brez problema.
Old subarus never die, they just get faster!
 
iro
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 34
Pridružen: Po sep 03, 2007 7:12 pm

Napisal/-a iro Ne jun 29, 2008 1:22 pm

Pozdravljeni.

Zanima me katere firme filtrov so vredu in katerih se je potrebno izogibat.
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Ne jun 29, 2008 2:07 pm

Probaj poiskat, enkrat sem na ta forum obesil en velik test oljnih filtrov in tam je bilo vse od a do ž opisan vse o oljnih filtrih in potem test njih.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Ne jun 29, 2008 7:10 pm

Monster tist o generalki .....malo še potrpi :D

Nebivedu.....morm te žal razočarat....pritisk olja je tudi po menjavi ostal enak....občutek imam da je cajger še nekoliko nižje....prej je mrzel dosegal 5-6 barov pritiska zdaj pa komaj kaj 4....ko pa se ogreje pa pri polnih obratih komaj preseže 2....
Je pa res da je s tem oljem motor tišji in mirnejši kljub manjšemu pritisku.....
Je pa menjano olje in filter.

Ojnične ležaje pa po vsej verjetnosti naročim že jutri :)
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Ne jun 29, 2008 8:10 pm

lisko je napisal/-a:Monster tist o generalki .....malo še potrpi :D

Nebivedu.....morm te žal razočarat....pritisk olja je tudi po menjavi ostal enak....občutek imam da je cajger še nekoliko nižje....prej je mrzel dosegal 5-6 barov pritiska zdaj pa komaj kaj 4....ko pa se ogreje pa pri polnih obratih komaj preseže 2....
Je pa res da je s tem oljem motor tišji in mirnejši kljub manjšemu pritisku.....
Je pa menjano olje in filter.

Ojnične ležaje pa po vsej verjetnosti naročim že jutri :)


No, za olje ti pravim da jst to olje že 220.000km vlivam v mašino, ki ima zdej okol 400.000 km prevoženih, pa nobenih problemov, mašina dela odlično, kljub temu, da jo občasno gonim do 9000 obratov in da je morala vlečt prikolico polno peska 2x težjo od avta v klanec in podobne zadeve. To olje je res nekaj posebnega, kar se tiče mazanja mašine.

Pri tebi pomoje da oljna pumpa slabo dela, ampak pred tem bi zamenjal senzor pritiska - lahko da je ta crknil, ali pa kak kabel ni dobro priključen in nafrobe odčitava ko se mašina segreje.

Kolega je imel problem, ko mu je cagr kazal, da se avto pregreva. Skor bi že menjal dihtungo na glavi, pa je za vsak primer šel merit temperaturo vode in primerjal s senzorjem. Ne boš verjel, senzor mu je lagal za 25 stopinj - pri 80 stopinjah mu je senzor kazal 105 stopinj.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Ne jun 29, 2008 8:26 pm

Za olje tko al tko vem da je dobro....in nimam pripomb. Sej pravim da motor laufa tišje in mirneje ter tudi mogoče malenkost odzivneje kjub manjšemu pritisku....

Stike na konektorjih sem že preveril....prav tako je enkrat že prižgal lučko ( CHECK GUAGE ) ( ob menjavi olja in zgleda olja ni potegnilo takoj) in po forumih sem zasledil da se lih ta lučke prižge ko ni zadosten pritisk mazanja.... torej ta senzor dela ( takrat je bil cajger za pritisk na nuli). Da bi bil pa sam senzor pa skoraj ne verjamem, ker se motor že popolnoma ogreje ( 20.30km) pa je pritisk še vedno normaln pol ko pa spustiš obrate pa pade in se ne dvigne več....in to dela vedno in vedno enako in to že eno leto....po moje bi bli še drugi simptomi če bil šel senzor....( ali bi kazal vsakič drugač....ali bi se že kaj spremenilo....ali bi cajger bil nemirn...) ni pa poceni....80 evrov....Za to ceno pa žal dobim že dva kompleta ojničnih ležajev...

Bom pa za hec vzel navadn manometer ter dal drejat nastavek, katerga bom prišravfal tja ker je original senzor in potem videl kak je resničen pritisk.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Ne jun 29, 2008 8:44 pm

Če je pa tako, potem pa prvo karter dol. Mogoče omaš pa mrežico od cevi ki gre proti oljni pumpi tok zapacano s smetmi ali pa ta cevka ima nekje luft in vleče zrak zraven, ko spustiš obrate, se recimo premakne in potem vleče zrak zraven, pa pumpa ne da dovolj pritiska.
Ta cev je speljana do najnižje točke karterja in če je kje vmes samo malo lufta, al pa je recimo na spoju kjer gre v mašino počila dihtunga med to cevko in blokom. To je ena sama majhna dihtungca, ki pa če pušča naredi ogromno štalo. In ko je avto mrzel, je olja v karterju dovolj in je dovolj gosto, pa jo zaliva, ko pa olje postane segreto in redko pa začne puščat.

Jaz bi prvo to preveril, potem senzor in šele na koncu oljno pumpo in ležaje.
Old subarus never die, they just get faster!
 
gregsl25
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 12
Pridružen: Ne maj 13, 2007 7:01 pm

Napisal/-a gregsl25 Ne jun 29, 2008 9:44 pm

nebivedu je napisal/-a:Lisko jaz ti predlagam liqui molly MOS2 grafitno olje. Cena za 5 litrov je 32 evrov, pa ga sprobaj. Meni feroza pri 400.000km ne pije skoraj nič olja, če tega vlivam, če pa kako poceni olje (iz leklerka) pa ga spije deci na 300km.


Zdravo,
Kje se dobi to olje?
LP
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Ne jun 29, 2008 10:43 pm

V sloveniji je par štacun, kjer se ga dobi, samo je treba mal poiskat. V btcju je samming, kjer ga imajo po 40 evrov za 5 litrov.

Jst ga imam po 35 evrov za 5 litrov, če ga rabiš, se lahko zmenva kej.
Old subarus never die, they just get faster!
 
iro
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 34
Pridružen: Po sep 03, 2007 7:12 pm

Napisal/-a iro Ne jul 06, 2008 7:02 pm

nebivedu je napisal/-a:Probaj poiskat, enkrat sem na ta forum obesil en velik test oljnih filtrov in tam je bilo vse od a do ž opisan vse o oljnih filtrih in potem test njih.


Žal ga nisem našel. :roll:

So filtri fiaam in fram vredu?
 
Uporabniški avatar
AgitatoR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4443
Pridružen: To jun 15, 2004 3:09 pm
Kraj: Rbn 104

Napisal/-a AgitatoR Ne jul 06, 2008 7:21 pm

Kako je pa priporočljivo to olje za nove motorje z malo kilometri. ?
U ti mater kakšna kolona je danes. Še dobr, da sm taprvi.
Bencin je zakon. Probej se zadevati z dizlom. Neizvedljivo.
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Po jul 07, 2008 10:28 am

Filtri so najboljši MANN, imajo jih na AC
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko To jul 08, 2008 2:35 pm

MANN filter mam jaz zdaj gor in pa liqumolly grafitno.....točno to kar se je omenjalo...... pa je pritisk malenkost bolši...... še vseen pa pod nizkimi obrati pade na okrog 1 bar....pri polnem gasu pa doseže slabe 3.5 je pa preverjen na manualnem manometru....

Glede senzorja se pa popravljam... novi pride 127 evrov....... niso normalni.....
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu To jul 08, 2008 3:29 pm

Na kratko, filtri, ki imajo notranji del iz kartona so slabi. ako preverit iz česa ima notranji del, pa nimam pojma.
Old subarus never die, they just get faster!
 
iro
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 34
Pridružen: Po sep 03, 2007 7:12 pm

Napisal/-a iro To jul 08, 2008 4:22 pm

Slika
Misliš če je tako videt? :oops:

Karere pa ti uporabljaš?
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu To jul 08, 2008 8:53 pm

Jsz uporabljam originalne za moj avto in jih menjam na 15.000km.
Old subarus never die, they just get faster!
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov