
jst tud še nisem peljal avta k mehaniku (tok-tok),ker hočem vse sam probat. V lajfu se NIKOL nisem dotikal menjalnika, pa sem ga zamenjal Odlično v prvo

proton-blaž---poročaj kako je šlo, ker ima tud jst namen zamenjat jermen!
HOLLAND je napisal/-a:Zobati jermeni imajo avtomatski šponer tko, da je napetost sigurno taprava, polek tega pa je med jermenicami na vrhu zelo majhna razdalja od jermenice do jermenice, tako, da na majhni razdalji se jermen ne uda dosti.
Primoz_86 je napisal/-a:Ma če ima eno odmično nimaš kaj zasrat. Motor spraviš v tako pozicijo da so jermenice na cahnih, malo ga še premikaš, da sta obe strani jermena razbremenjeni, daš v folo, odstraniš jermen, zamenjaš pumpo, šponerje pa novega gor. Kar se zategnjenosti tiče pa ga napneš po občutku, pa pol magar do mehanika zapelješ, pa pogleda če je vredu napet. Ko sem prvič delal, sem naredil v dveh urah, zraven sem še čakal da se silikon strdi in vmes zamenjal svečke, sicer je precej odvisno od motorja, pri meni je šlo za fiatov Fire motor.
Lp
joztom je napisal/-a: To delaš brez sveč, da laže vrtiš motor ali premikaš v tretji po parkirišču.
Proton-Blaž je napisal/-a:+ še nekaj..Ventile naj nastavljam pri hladnem ali toplem motorju?
Proton-Blaž je napisal/-a:Evo sporihtano...Sedaj pa me zanima kak vem da so prav naštelani...avto je tišji malenkost bl odziven sam štangas semizdi da je mal bl nemirn...
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov