Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
SpunkyRacer
Uporabnik
 
Prispevkov: 1205
Pridružen: Ne jan 21, 2007 4:56 pm
Kraj: Logatec

Napisal/-a SpunkyRacer To jun 24, 2008 8:46 pm

In potem vse tiho je bilo :lol:

jst tud še nisem peljal avta k mehaniku (tok-tok),ker hočem vse sam probat. V lajfu se NIKOL nisem dotikal menjalnika, pa sem ga zamenjal Odlično v prvo :shock: in se zlo VELIk naučil!

proton-blaž---poročaj kako je šlo, ker ima tud jst namen zamenjat jermen!
Rally is not for fun, rally is for LIFE!
 
Uporabniški avatar
extreme N
Uporabnik
 
Prispevkov: 825
Pridružen: Pe maj 04, 2007 7:21 pm
Kraj: NG

Napisal/-a extreme N To jun 24, 2008 9:05 pm

jst bi tuki neki uprasu: avto imam na popravilu in sicer ce je kdo zasledil, mi je jermen strgalo. No danes sem bil pri mehaniku in je skoraj koncal. Jermen je ravno gor dal pa sem malenkost provu pritisnit na jermen na vrhu med odmicnimi (imam 2, 16V) in se mi je zdel zelo zelo napet. Spodaj nisem nic stikal, me samo zanima ce je OK da je jermen ful mocno nategnjen med zobnikoma od odmicnih.

hvala za odgovor
Extreme N
 
Uporabniški avatar
HOLLAND
Novinec
 
Prispevkov: 421
Pridružen: Če apr 19, 2007 2:22 pm
Kraj: V deželi sonca in vina

Napisal/-a HOLLAND Sr jun 25, 2008 11:37 am

Zobati jermeni imajo avtomatski šponer tko, da je napetost sigurno taprava, polek tega pa je med jermenicami na vrhu zelo majhna razdalja od jermenice do jermenice, tako, da na majhni razdalji se jermen ne uda dosti.
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Sr jun 25, 2008 7:02 pm

HOLLAND je napisal/-a:Zobati jermeni imajo avtomatski šponer tko, da je napetost sigurno taprava, polek tega pa je med jermenicami na vrhu zelo majhna razdalja od jermenice do jermenice, tako, da na majhni razdalji se jermen ne uda dosti.


Vsi ga spet nimajo....ali pač novejši ?
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Sr jun 25, 2008 10:04 pm

Ne vemo, kateri tip motorja je v igri.
Priponke
Timing belt replacement interva.pdf
(138.93 KiB) Prenešeno 203 krat
 
Proton-Blaž
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 696
Pridružen: So dec 03, 2005 5:25 pm
Kraj: Mb

Napisal/-a Proton-Blaž Če jun 26, 2008 1:20 pm

Evo pa smo zamenjal :) ni neke strašne krize to zamenat ne ;) Zdej sm še pokrov ventilov dal barvat na rdeče... Zdaj pa me zanima kako nastavit ventile? Mal se mi slišjo in bi jih rad nastavill...
Predvsem me zanima kako bom vedel kdaj je kiri ventil najbol odprt ane...Postopek v glavnem...Vem da je sesalni 0.20mm izpušni 0.25 mm ali obratno (moram pogledat)..
Sam kolker sem gledal zadevo se en šrauf mal odtegne pol pa z ravnim izvijačom sam pritegneš na optimalno režo...) je tko?... No pomagajte mi še teh 12 ventilov nastavit pa bo ;) hehe...
-Lističe mam

lp
 
Uporabniški avatar
Pavka
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 702
Pridružen: Po okt 16, 2006 4:08 am
Kraj: IZLAKE

Napisal/-a Pavka Če jun 26, 2008 4:01 pm

Prva dva na vago in nastavljaš zadnja dva-zadnja na vago in nastavljaš prva dva-druga dva na vago in nastavljaš tretja in obratno
Bolje se je slabo peljati kakor dobro hoditi
 
Proton-Blaž
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 696
Pridružen: So dec 03, 2005 5:25 pm
Kraj: Mb

Napisal/-a Proton-Blaž Če jun 26, 2008 8:39 pm

Mi lahko še to kdo po domače malo bol pove prosim?
 
Uporabniški avatar
SpunkyRacer
Uporabnik
 
Prispevkov: 1205
Pridružen: Ne jan 21, 2007 4:56 pm
Kraj: Logatec

Napisal/-a SpunkyRacer Če jun 26, 2008 10:46 pm

Primoz_86 je napisal/-a:Ma če ima eno odmično nimaš kaj zasrat. Motor spraviš v tako pozicijo da so jermenice na cahnih, malo ga še premikaš, da sta obe strani jermena razbremenjeni, daš v folo, odstraniš jermen, zamenjaš pumpo, šponerje pa novega gor. Kar se zategnjenosti tiče pa ga napneš po občutku, pa pol magar do mehanika zapelješ, pa pogleda če je vredu napet. Ko sem prvič delal, sem naredil v dveh urah, zraven sem še čakal da se silikon strdi in vmes zamenjal svečke, sicer je precej odvisno od motorja, pri meni je šlo za fiatov Fire motor.

Lp

O kateri pumpi je tukaj govora? :?:
Rally is not for fun, rally is for LIFE!
 
Uporabniški avatar
im nobody
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3321
Pridružen: Pe feb 03, 2006 11:18 pm
Kraj: laško

Napisal/-a im nobody Če jun 26, 2008 10:48 pm

vodni
passat 1.9 tdi 110,235 nm
Na levi pas...do konca gas
viewtopic.php?t=72616&postdays=0&postorder=asc&start=60
 
Proton-Blaž
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 696
Pridružen: So dec 03, 2005 5:25 pm
Kraj: Mb

Napisal/-a Proton-Blaž So jun 28, 2008 5:58 am

Še lahko kdo na moje vprašanje odgovori prosim (še kak nasvet pri nastavljanju ventilov ;) ) ....
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom So jun 28, 2008 4:29 pm

Kot so ti že povedali, je univerzalni način nastavljanje na vago, obstojajo pa še drugačni. Zunanja in notranja cilindra sta na glavni gredi v fazi, ventili v protifazi. Če je prvi cilinder (pri vztrajniku) v takem položaju, da se izpušni zapira in sesalni začne odpirati, ko sta paralelno po višini, se nastavljata ventila 4. cilindra. In obratno, ko je 4.cilinder na vagi, se nastavlja 1.cilinder. Isto ti je za notranja 2. in 3.cilinder. Pomembno je, da je motor hladen in da špijone ne rineš na silo v režo, z občutkom, naknadno probaš z debelejšim, ki ne sme noter in s tanjšim, ki gre popolnima lahko. Za nastavljanje ventilov se uporablja specialni dvojni ključ (npr.Facom), če tega nimaš, pa dosledno obročasti in mali francozek z režo, nastavljeno na nastavitveni vijak, morebiti male gripcange, ampak raje ne. Pred nastavljanjem se preveri zategnjenost klaviature, ne vem pa, kako je to pri tebi narejeno. Zategovanje kontramatic mora biti z občutkom, ker gre običajno za fini navoj, ki ne prenese neumnosti, nadomestni vijak iščeš dolgo časa po odpadih itd. Če imaš nastavljanje na način menjave ploščic opusti idejo in avto odpelji na pooblaščeni servis, komplet je predrag. To delaš brez sveč, da laže vrtiš motor ali premikaš v tretji po parkirišču.
 
Proton-Blaž
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 696
Pridružen: So dec 03, 2005 5:25 pm
Kraj: Mb

Napisal/-a Proton-Blaž So jun 28, 2008 9:47 pm

Ok hvala za napotke...Če je npr 1. celinder na vagi pomen da je 1-4 na ZMT?...
 
Proton-Blaž
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 696
Pridružen: So dec 03, 2005 5:25 pm
Kraj: Mb

Napisal/-a Proton-Blaž So jun 28, 2008 11:30 pm

+ še nekaj..Ventile naj nastavljam pri hladnem ali toplem motorju? v Avtodati piše izpušni 0.25 mm hot sesalni 0.20mm hot.... Mehanik mi je ventile vedno štelal pri hladnem motorju tko da sem zej čist zmeden? :roll:
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5060
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 Ne jun 29, 2008 5:16 am

joztom je napisal/-a: To delaš brez sveč, da laže vrtiš motor ali premikaš v tretji po parkirišču.

kaj pa če bi na prednji levi ali desni strani s "krokodilko" dvignil in potem z roko enostavno kolo obračal :?: ..tako sem ponavadi delal sam....(hyundai pony) ;)

Proton-Blaž je napisal/-a:+ še nekaj..Ventile naj nastavljam pri hladnem ali toplem motorju?


..se ti ne zdi, da bi bilo pri vročem ma prevroče za prstke :?: :idea:
....naj "odstoji" kao uro, potem lahko "delaš".....in ko je na "vagi" lahko naštelaš tudi po dva cilindra hkrati...., ko si končal, pojdi s špijonom še "en krog" in preveri.....
 
Proton-Blaž
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 696
Pridružen: So dec 03, 2005 5:25 pm
Kraj: Mb

Napisal/-a Proton-Blaž Ne jun 29, 2008 7:52 pm

Evo sporihtano...Sedaj pa me zanima kak vem da so prav naštelani :D ...avto je tišji malenkost bl odziven sam štangas semizdi da je mal bl nemirn...
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5060
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 Ne jun 29, 2008 8:03 pm

Proton-Blaž je napisal/-a:Evo sporihtano...Sedaj pa me zanima kak vem da so prav naštelani :D ...avto je tišji malenkost bl odziven sam štangas semizdi da je mal bl nemirn...

...preveri še enkrat, kot sem napisal....(če si izpušne preveč stisnil, bodo zgoreli....)in če so stišnjeni, zna bit motor neverjetno tih...
 
Proton-Blaž
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 696
Pridružen: So dec 03, 2005 5:25 pm
Kraj: Mb

Napisal/-a Proton-Blaž Ne jun 29, 2008 8:16 pm

Ok bom preveril da bom za ziher...Delal pa sem tako ko je bil prvi celinder na vagi sem štelal 4 celinder (prevrtim),da je 4 na vagi in štelam prvega...Prevrtim da je 3 na vagi in štelam drugi celinder in spet prevrtim,da je 2 na vagi in štelam 3 celinder.Nakoncu preverim če so vsi šraufi na klaviaturi zadosti pritegnjeni in to je to....Isto za sesalne (pač razlika ,da so tam po 2 ventila)..Je to prav? 0.25mm izpušni listič gre na trdo ven.0.20mm gre na lahko... :!: ;)
 
Proton-Blaž
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 696
Pridružen: So dec 03, 2005 5:25 pm
Kraj: Mb

Napisal/-a Proton-Blaž Ne jun 29, 2008 9:52 pm

Lahko kdo napiše če je prav to kar sn napiso,da lahko grem lažje spat :lol: :lol: hehe...Firbec paČ ,pardon ;)
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5060
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 Po jun 30, 2008 8:07 am

Proton-Blaž je napisal/-a:Ok bom preveril da bom za ziher...Delal pa sem tako ko je bil prvi

...prav si delal........ko preveriš, boš še bolj zihr.....
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov