INFINITI je napisal/-a:bass je napisal/-a:Gledat ne dovolijo le tisti, ki imajo kaj za skriti.
Točno tako
Očitno nimate pojma kakšna kazen je za podjetje če se stranki kaj zgodi v delavnici.

grega88 je napisal/-a:Živio!
Situacija je taka:
7.3.2008 prometna nezgoda zaradi neurja (avto so popravili, je v voznem stanju vendar se je sprožil airbag in poškodoval sovoznikov sedež-naj bi zrihtali v roku enega meseca).
9.7.2008 še vedno ni zrihtanega sedeža.
Vmes smo neštetokrat klicali se osebno oglasili na Hyundai-evi poslovalnici na Brnčičevi pa še vedno nič.
Svetujte kaj naj naredimo, ker smo že čisto brez idej.
JEREMIJA79 je napisal/-a:INFINITI je napisal/-a:bass je napisal/-a:Gledat ne dovolijo le tisti, ki imajo kaj za skriti.
Točno tako
Očitno nimate pojma kakšna kazen je za podjetje če se stranki kaj zgodi v delavnici.
JEREMIJA79 je napisal/-a:INFINITI je napisal/-a:bass je napisal/-a:Gledat ne dovolijo le tisti, ki imajo kaj za skriti.
Točno tako
Očitno nimate pojma kakšna kazen je za podjetje če se stranki kaj zgodi v delavnici.
Jeremy Clarkson je napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for that brief moment, when everything works.
Strokovnjak je napisal/-a:Ne dovolijo, ker stranka načeloma v delavnici zaradi varnosti pri delu nima kaj počet. Če dovolijo, je to samo njihova dobra volja. Najbolje da bi zahtevali ogled že v tovarni, ko vam avto izdelujejo.
bass je napisal/-a:JEREMIJA79 je napisal/-a:INFINITI je napisal/-a:bass je napisal/-a:Gledat ne dovolijo le tisti, ki imajo kaj za skriti.
Točno tako
Očitno nimate pojma kakšna kazen je za podjetje če se stranki kaj zgodi v delavnici.
Daj ne sanjaj. Saj ne bom šel stat pod avto al pa s flexarco se igrat.
Če jaz nekomu zaupam svojo lastnino v popravilo, naj tudi oni meni zaupajo vstop v delavnico.
Sicer sam takih problemov nimam, mi pri mojem serviserju najprej skuhajo kavico, potem me pa če sami povabijo v delavnico, če me kaj zanima.
Lahko se pa pustite, da vas molzejo, pa računajo razne "menjane" dele, "dolivanje tekočin" in skrivnostno "crknjene žarnice", ki jih je bilo treba zamenjat.![]()
Je**š take servise.
INFINITI je napisal/-a:Se zopet strinjam. Pri sedanjem serviserju sem vedno poleg avtomobila (Urban) in mi fantje z veseljem še kaj razložijo in pokažejo - nobenega problema. Na Hyundai Avtotrade pa me niso pustili zdraven in sem tako recimo prevzel vozilo, kateremu je po menjevi jermenov cvililo ker niso našpanali pravilno, zlomili so ene zatiče na konzoli, ko so menjali žarnico in za piko na i je bil čep za dolivanje olja v motor popolnoma odšraufan in ga je le havba držala na mestu - to je le ena od zgodbic, ki jih lahko povem o njihovem nivoju servisne storitve.
Tukaj so pa še druge:
http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... sc&start=0
http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... highlight=
bass je napisal/-a:Ne, ne, to je vse zaradi vaaarnostiiii.![]()
JEREMIJA79 je napisal/-a:bass je napisal/-a:Ne, ne, to je vse zaradi vaaarnostiiii.![]()
Ti se kar norčuj ker te ni bilo zraven takrat,ko je stranki spodrsnilo na oljnem madežu in je utrpel poškodbe glave.Sledil je pravni postopek,ki je podjetju odredil visoko denarno kazen.Pa seveda ne smemo pozabiti na civilno tožbo,ki jo je stranka vložila...Prepričaj se preden daješ take pavšalne zaključke!!!
JEREMIJA79 je napisal/-a:bass je napisal/-a:Ne, ne, to je vse zaradi vaaarnostiiii.![]()
Ti se kar norčuj ker te ni bilo zraven takrat,ko je stranki spodrsnilo na oljnem madežu in je utrpel poškodbe glave.Sledil je pravni postopek,ki je podjetju odredil visoko denarno kazen.Pa seveda ne smemo pozabiti na civilno tožbo,ki jo je stranka vložila...Prepričaj se preden daješ take pavšalne zaključke!!!
Jeremy Clarkson je napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for that brief moment, when everything works.
bass je napisal/-a:JEREMIJA79 je napisal/-a:bass je napisal/-a:Ne, ne, to je vse zaradi vaaarnostiiii.![]()
Ti se kar norčuj ker te ni bilo zraven takrat,ko je stranki spodrsnilo na oljnem madežu in je utrpel poškodbe glave.Sledil je pravni postopek,ki je podjetju odredil visoko denarno kazen.Pa seveda ne smemo pozabiti na civilno tožbo,ki jo je stranka vložila...Prepričaj se preden daješ take pavšalne zaključke!!!
To meni pove, le da imate usrano delavnico.![]()
Najbolje, da postavite znak:
CAUTION!
Slippery when filthy!
bizi10 je napisal/-a:No ja samo večerje pa telefona nekak ne boš metal v isti koš kot servis avta ali pač? Če ti bo nekdo malo preveč zapekel zrezek za večerjo ali slabo popravil telefon se za to ne boš preveč sekiral, ker je to par evrov, če ti pa nesposoben oziroma bolje rečeno nemaren serviser zaradi malomarnosti kaj zaserje na avtu je pa to lahko hitro dosti dražje. Drugače pa če gremo v drugi ekstrem recimo naročiš bagra za izkop za hišo, polaganje asfalta do hiše, estrihe itd. Boš slepo zaupal izvajalcu da bo vse tako kot mora bit ali ga boš vmes nadziral in takoj na licu mesta opozoril na napake popravke itd? Jaz vem da ga bom
Kadar le imam čas sem med servisom zraven in gledam kaj serviser ali njegov vajenski oproda šari po avtu in preverjeno so takrat dosti bolj skrbni in pazljivi kot če te ni v delavnici.
Po forumu brska: Google [Bot], Google Adsense [Bot] in 13 gostov