Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
JEREMIJA79
Uporabnik
 
Prispevkov: 1235
Pridružen: Po okt 01, 2007 12:56 am

Napisal/-a JEREMIJA79 Ne jul 13, 2008 11:34 pm

INFINITI je napisal/-a:
bass je napisal/-a:Gledat ne dovolijo le tisti, ki imajo kaj za skriti.


Točno tako


Očitno nimate pojma kakšna kazen je za podjetje če se stranki kaj zgodi v delavnici. :clapclap
 
chevy
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1539
Pridružen: Pe maj 02, 2008 1:53 pm

Re: PRITOŽBA NA HYUNDAI!!!!!!!PROSIM ZA POMOČ

Napisal/-a chevy Po jul 14, 2008 12:15 am

grega88 je napisal/-a:Živio!

Situacija je taka:
7.3.2008 prometna nezgoda zaradi neurja (avto so popravili, je v voznem stanju vendar se je sprožil airbag in poškodoval sovoznikov sedež-naj bi zrihtali v roku enega meseca).

9.7.2008 še vedno ni zrihtanega sedeža.

Vmes smo neštetokrat klicali se osebno oglasili na Hyundai-evi poslovalnici na Brnčičevi pa še vedno nič.

Svetujte kaj naj naredimo, ker smo že čisto brez idej.


Praviš da so avto popravili - ali se ti je airbag sprožil po popravilu ali ko je bilo neurje? ...ker si napisal: vendar se je sprožil airbag.

Pa kateri model Hyundai-a imaš?
 
goldhorn
Novinec
 
Prispevkov: 124
Pridružen: Sr maj 28, 2008 1:13 pm

Napisal/-a goldhorn Po jul 14, 2008 12:17 am

JEREMIJA79 je napisal/-a:
INFINITI je napisal/-a:
bass je napisal/-a:Gledat ne dovolijo le tisti, ki imajo kaj za skriti.


Točno tako


Očitno nimate pojma kakšna kazen je za podjetje če se stranki kaj zgodi v delavnici. :clapclap


To se vse da rešiti, če stranka podpiše papir na katerem prevzema odgovornost...

Realni problem je v temu, da lahko serviserja zmotiš in posledično lahko naredi kakšno napako. Drugi problem pa je, da je precej orodja "raztavljeno" in mimogrede se lahko kaj znajde v "žepu" obiskovalca - brez da bi kdo videl.
 
Uporabniški avatar
bass
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3140
Pridružen: Če mar 31, 2005 3:59 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a bass Po jul 14, 2008 12:22 am

JEREMIJA79 je napisal/-a:
INFINITI je napisal/-a:
bass je napisal/-a:Gledat ne dovolijo le tisti, ki imajo kaj za skriti.


Točno tako


Očitno nimate pojma kakšna kazen je za podjetje če se stranki kaj zgodi v delavnici. :clapclap


Daj ne sanjaj. Saj ne bom šel stat pod avto al pa s flexarco se igrat.
Če jaz nekomu zaupam svojo lastnino v popravilo, naj tudi oni meni zaupajo vstop v delavnico.
Sicer sam takih problemov nimam, mi pri mojem serviserju najprej skuhajo kavico, potem me pa če sami povabijo v delavnico, če me kaj zanima. ;)
Lahko se pa pustite, da vas molzejo, pa računajo razne "menjane" dele, "dolivanje tekočin" in skrivnostno "crknjene žarnice", ki jih je bilo treba zamenjat. :lol:
Je**š take servise.
Jeremy Clarkson je napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for that brief moment, when everything works.
 
Uporabniški avatar
paskvale
Novinec
 
Prispevkov: 379
Pridružen: Če jul 21, 2005 8:54 pm
Kraj: Liberty City

Napisal/-a paskvale Po jul 14, 2008 5:26 am

Strokovnjak je napisal/-a:Ne dovolijo, ker stranka načeloma v delavnici zaradi varnosti pri delu nima kaj počet. Če dovolijo, je to samo njihova dobra volja. Najbolje da bi zahtevali ogled že v tovarni, ko vam avto izdelujejo. :roll:


točno to so meni rekli, ko sem zahteval, da sem zraven - zaradi moje varnosti bla bla...
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI Po jul 14, 2008 8:31 am

bass je napisal/-a:
JEREMIJA79 je napisal/-a:
INFINITI je napisal/-a:
bass je napisal/-a:Gledat ne dovolijo le tisti, ki imajo kaj za skriti.


Točno tako


Očitno nimate pojma kakšna kazen je za podjetje če se stranki kaj zgodi v delavnici. :clapclap


Daj ne sanjaj. Saj ne bom šel stat pod avto al pa s flexarco se igrat.
Če jaz nekomu zaupam svojo lastnino v popravilo, naj tudi oni meni zaupajo vstop v delavnico.
Sicer sam takih problemov nimam, mi pri mojem serviserju najprej skuhajo kavico, potem me pa če sami povabijo v delavnico, če me kaj zanima. ;)
Lahko se pa pustite, da vas molzejo, pa računajo razne "menjane" dele, "dolivanje tekočin" in skrivnostno "crknjene žarnice", ki jih je bilo treba zamenjat. :lol:
Je**š take servise.


Se zopet strinjam. Pri sedanjem serviserju sem vedno poleg avtomobila (Urban) in mi fantje z veseljem še kaj razložijo in pokažejo - nobenega problema. Na Hyundai Avtotrade pa me niso pustili zdraven in sem tako recimo prevzel vozilo, kateremu je po menjevi jermenov cvililo ker niso našpanali pravilno, zlomili so ene zatiče na konzoli, ko so menjali žarnico in za piko na i je bil čep za dolivanje olja v motor popolnoma odšraufan in ga je le havba držala na mestu - to je le ena od zgodbic, ki jih lahko povem o njihovem nivoju servisne storitve.

Tukaj so pa še druge:
http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... sc&start=0
http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... highlight=
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
Uporabniški avatar
bass
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3140
Pridružen: Če mar 31, 2005 3:59 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a bass Po jul 14, 2008 9:37 am

Ne, ne, to je vse zaradi vaaarnostiiii. 8) :lol:
Jeremy Clarkson je napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for that brief moment, when everything works.
 
Uporabniški avatar
aygo
Novinec
 
Prispevkov: 241
Pridružen: Če sep 07, 2006 3:05 pm
Kraj: slovenija

Napisal/-a aygo Po jul 14, 2008 10:51 am

INFINITI je napisal/-a:Se zopet strinjam. Pri sedanjem serviserju sem vedno poleg avtomobila (Urban) in mi fantje z veseljem še kaj razložijo in pokažejo - nobenega problema. Na Hyundai Avtotrade pa me niso pustili zdraven in sem tako recimo prevzel vozilo, kateremu je po menjevi jermenov cvililo ker niso našpanali pravilno, zlomili so ene zatiče na konzoli, ko so menjali žarnico in za piko na i je bil čep za dolivanje olja v motor popolnoma odšraufan in ga je le havba držala na mestu - to je le ena od zgodbic, ki jih lahko povem o njihovem nivoju servisne storitve.

Tukaj so pa še druge:
http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... sc&start=0
http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... highlight=


Ti fantje in mojster ne tem servisu(Urban) so res lahko za vzgled marsikateremu,sem vozil k njim na servis Škodo,tako,da jih priporočam.
 
Uporabniški avatar
JEREMIJA79
Uporabnik
 
Prispevkov: 1235
Pridružen: Po okt 01, 2007 12:56 am

Napisal/-a JEREMIJA79 Po jul 14, 2008 4:46 pm

bass je napisal/-a:Ne, ne, to je vse zaradi vaaarnostiiii. 8) :lol:


Ti se kar norčuj ker te ni bilo zraven takrat,ko je stranki spodrsnilo na oljnem madežu in je utrpel poškodbe glave.Sledil je pravni postopek,ki je podjetju odredil visoko denarno kazen.Pa seveda ne smemo pozabiti na civilno tožbo,ki jo je stranka vložila...Prepričaj se preden daješ take pavšalne zaključke!!!
 
goldhorn
Novinec
 
Prispevkov: 124
Pridružen: Sr maj 28, 2008 1:13 pm

Napisal/-a goldhorn Po jul 14, 2008 5:05 pm

JEREMIJA79 je napisal/-a:
bass je napisal/-a:Ne, ne, to je vse zaradi vaaarnostiiii. 8) :lol:


Ti se kar norčuj ker te ni bilo zraven takrat,ko je stranki spodrsnilo na oljnem madežu in je utrpel poškodbe glave.Sledil je pravni postopek,ki je podjetju odredil visoko denarno kazen.Pa seveda ne smemo pozabiti na civilno tožbo,ki jo je stranka vložila...Prepričaj se preden daješ take pavšalne zaključke!!!


Če se firma boji tega pač da papir za podpisat, da si tam na lastno odgovornost...
 
Uporabniški avatar
bass
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3140
Pridružen: Če mar 31, 2005 3:59 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a bass Po jul 14, 2008 7:29 pm

JEREMIJA79 je napisal/-a:
bass je napisal/-a:Ne, ne, to je vse zaradi vaaarnostiiii. 8) :lol:


Ti se kar norčuj ker te ni bilo zraven takrat,ko je stranki spodrsnilo na oljnem madežu in je utrpel poškodbe glave.Sledil je pravni postopek,ki je podjetju odredil visoko denarno kazen.Pa seveda ne smemo pozabiti na civilno tožbo,ki jo je stranka vložila...Prepričaj se preden daješ take pavšalne zaključke!!!


To meni pove, le da imate usrano delavnico. :lol:
Najbolje, da postavite znak:

CAUTION!
Slippery when filthy!
Jeremy Clarkson je napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for that brief moment, when everything works.
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI Po jul 14, 2008 9:19 pm

Mah delavnica vseeno ni playground. Tam so avtomobili na liftih, svašta se lahko zgodi teoretično. Vendar če te poznajo in pokažeš da si normalen ni razloga da nebi lahko malo pogledal skupaj z njimi in vprašal par zadev a ne?
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
halo007
Novinec
 
Prispevkov: 235
Pridružen: Ne apr 23, 2006 11:21 am

Napisal/-a halo007 Po jul 14, 2008 9:58 pm

Jah men na uradnem servisu pač ne bodo nč delal brez da sem zraven.
Tako da kakor hočjo.
 
Uporabniški avatar
JEREMIJA79
Uporabnik
 
Prispevkov: 1235
Pridružen: Po okt 01, 2007 12:56 am

Napisal/-a JEREMIJA79 To jul 15, 2008 3:59 pm

bass je napisal/-a:
JEREMIJA79 je napisal/-a:
bass je napisal/-a:Ne, ne, to je vse zaradi vaaarnostiiii. 8) :lol:


Ti se kar norčuj ker te ni bilo zraven takrat,ko je stranki spodrsnilo na oljnem madežu in je utrpel poškodbe glave.Sledil je pravni postopek,ki je podjetju odredil visoko denarno kazen.Pa seveda ne smemo pozabiti na civilno tožbo,ki jo je stranka vložila...Prepričaj se preden daješ take pavšalne zaključke!!!


To meni pove, le da imate usrano delavnico. :lol:
Najbolje, da postavite znak:

CAUTION!
Slippery when filthy!


Vidim da je zate vse en hec in pišeš samo zato da poste nabijaš nimaš pa nekih konstruktivnih mnenj in rešitev v zadevi. :idea:
 
maky
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6663
Pridružen: Po okt 28, 2002 10:33 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a maky To jul 15, 2008 5:10 pm

me zanima koliko vas potem hodi po vseh elektro servisih, servisih za telefon, po nevem še koliko servisih medtem ko vam servisirajo vašo opremo, koliko vas gre v kuhinjo medtem ko vam delajo za jest,... se grem stavit da vas je takih 0,1% max!! pustite ljudi da delajo v miru v svojem okolju. ni vsak servis vaški mojster, ki pusti da se skače vsepovsod. v kolikor bi bil jaz vodja/lastnik/odgovorni za nek servis, nikakor nebi dopustil strankam, da hodijo po delavnici oz. da prisostvujejo servisu. pa da ne bo kakih očitkov: tudi sam sem že bil prisoten ob servisu ampak iz preprostega razloga, ker brez mene niso mogli dvigniti avtomobila ali pa so potrebovali dodatna pojasnila kako se kaj naredi...

sicer pa res nevem, kaj zganjate tako paniko. jaz vozilo vedno pregledam, preden ga odpeljem (oz. greva z servisnim referentom do avta ter ga skupaj pregledava). če kaj ne štima, takoj povem in se popravi/zabeleži ter se ureja ali takoj ali kasneje. vsekakor pa dokler ni urejeno, ni plačila.
SlikaSlika
 
bizi10
Novinec
 
Prispevkov: 296
Pridružen: Pe maj 23, 2003 2:20 pm
Kraj: Štajerska

Napisal/-a bizi10 To jul 15, 2008 6:34 pm

No ja samo večerje pa telefona nekak ne boš metal v isti koš kot servis avta ali pač? Če ti bo nekdo malo preveč zapekel zrezek za večerjo ali slabo popravil telefon se za to ne boš preveč sekiral, ker je to par evrov, če ti pa nesposoben oziroma bolje rečeno nemaren serviser zaradi malomarnosti kaj zaserje na avtu je pa to lahko hitro dosti dražje. Drugače pa če gremo v drugi ekstrem recimo naročiš bagra za izkop za hišo, polaganje asfalta do hiše, estrihe itd. Boš slepo zaupal izvajalcu da bo vse tako kot mora bit ali ga boš vmes nadziral in takoj na licu mesta opozoril na napake popravke itd? Jaz vem da ga bom ;)

Kadar le imam čas sem med servisom zraven in gledam kaj serviser ali njegov vajenski oproda šari po avtu in preverjeno so takrat dosti bolj skrbni in pazljivi kot če te ni v delavnici.
 
maky
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6663
Pridružen: Po okt 28, 2002 10:33 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a maky To jul 15, 2008 7:14 pm

bizi10 je napisal/-a:No ja samo večerje pa telefona nekak ne boš metal v isti koš kot servis avta ali pač? Če ti bo nekdo malo preveč zapekel zrezek za večerjo ali slabo popravil telefon se za to ne boš preveč sekiral, ker je to par evrov, če ti pa nesposoben oziroma bolje rečeno nemaren serviser zaradi malomarnosti kaj zaserje na avtu je pa to lahko hitro dosti dražje. Drugače pa če gremo v drugi ekstrem recimo naročiš bagra za izkop za hišo, polaganje asfalta do hiše, estrihe itd. Boš slepo zaupal izvajalcu da bo vse tako kot mora bit ali ga boš vmes nadziral in takoj na licu mesta opozoril na napake popravke itd? Jaz vem da ga bom ;)

Kadar le imam čas sem med servisom zraven in gledam kaj serviser ali njegov vajenski oproda šari po avtu in preverjeno so takrat dosti bolj skrbni in pazljivi kot če te ni v delavnici.

točka 1: kaj pa če ti vsuje varekino v omako? veš kakšni so šele potem računi za zdravnika? kaj pa če je meso vajencu pade med rezanjem na tla ter ga ne umije? isto je malomarnost...
točka 2: svaka ti čast da maš cajt biti vseskoz zraven ko se dela bajta... kaj imaš potem 2 leti dopusta?? čestitke torej in sporoči, kaj delaš... bi jaz tudi to delal :D ... so poklici, kjer je potreben nadzor in so poklici, kjer ga ni treba... in še ena stvar: vidim da imate kar preveč časa da lahko takole čakate ter "nadzorujete" servis. jaz ga nimam zato pa pustim avto zjutraj in ga pridem popoldan, drug dan iskat ter takrat vse preverim.

točka 3: ja, bi slepo zaupal izvajalcu. ker pred tem sestaviš tako pogodbo, da je plačilo šele, ko je narejeno tako kot je treba. za vsako napako odbijaš procente. vrjemi da se tako bolje dela (preverjeno, smo probali obe varjanti: non stop nadzor ali pa odbijanje plačila). za nadzor nad kvaliteto je zadolžen vodja (v začetnem primeru vodja servisne delavnice) ne pa stranka!!! tudi odgovarjal bo vodja in ne stranka.

točka 4: kot rečeno: avto pregledat v nulo preden ga prevzameš in plačaš! pa tudi če zapre čez 10 min. lahko pa se potem naprej mujate in jokate po forumih če je polomljeno ko boste prišli domov. če se kaj uniči, se to tudi zamenja s strani krivca.
SlikaSlika
 
bizi10
Novinec
 
Prispevkov: 296
Pridružen: Pe maj 23, 2003 2:20 pm
Kraj: Štajerska

Napisal/-a bizi10 To jul 15, 2008 7:32 pm

Ok če servisiraš po pogodbi je pa seveda druga pesem. :)
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5060
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 To jul 15, 2008 7:37 pm

...po svoje imata oba prav........ tudi sam ne zaupam nobenem, zato pri pooblaščencu od petih delavcev, samo dva "šraufata" moj avto in ker to vsi vedo (od direktorja, do referenta v sprejemni pisarni) nimam problema, sicer pa kaj več kot olje menjal tudi nisem delal, zato lahko ob avtu počakam, seveda pazim, da ne oviram mehanika, ter da se mu ni treba meni odmikat, ali kako drugače pazit name, ko je avto na dvigalki pa skupaj vizuelno vrževa pogled po podvozju (2 para oči več vidi).......

P.S čeprav sem ekonomist, je v moji garaži prisoten moment ključ že skoraj tri desetletja, kajti vulkanizerjem pa sploh ne zaupam in zna mi bit kr slabo, ko včasih gledam kaj počnejo in ko jim razlagam, da ni enako na železno feltno gumo nataknit ali na aluminijasto, me debelo gledajo.....(tudi nastavek, ki se na moment natakne, naj bi bil za alu feltne drugačen, kot za navadne, zato kr svojega prinesem s sabo....)
 
grega88
Novinec
 
Prispevkov: 201
Pridružen: So dec 02, 2006 5:45 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a grega88 Če jul 17, 2008 3:48 pm

Lep pozdrav!
No da odgovorim na vprašanja.Avtomobil je hyundai getz,letnik 2007,airbag se je sprožu pri nasreči (NE PO NASREČI!), z vozilom se ni zgodilo popolnoma nič,jutri gremo še enkrat na hyundai z pravnim dokazilom (4. in 5. odstavek 16. člena pravi da ti mora trgovec zagotoviti nadomeste dele za vozilo v čim krajšem možnem času,drugo je pa 77.člen-kazen za celoten postopek, ki ga delajo je od 3000€-40.000€)

Vozilo ter pleh sploh nista bila poskodovana ter ,da je cudo ,da se sprozi blaznia ne glede na to ,da desna stran vozila ni bila poskodovana ter tudi to ,da se se vedno vozi brez zracnih blazin saj so sedaj vse vrece izkloplene (citat kolega kar sem pozabil povedati :D )
višje,močneje,hitreje
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot], Google Adsense [Bot] in 13 gostov