Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4165
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Napisal/-a TrijoAdijo Če avg 28, 2008 10:43 am

lisko je napisal/-a:Bom si še jaz to temo sposodo če lahko :D

ZAkaj pa lahk NAVADEN dizl cuka? DO zdaj v petih letih še noben ni zgruntal tako da sem se že navadil........

Je pa 20 let stari čist običn dizl BREZ egr vrntila.... brez vsega... samo motor in bosch pumpa.....In ko je topel se zgodi nasljednje: Pri speljevanju z nizkimi obrati ( štangas) in potem postopno dodanje plina, ko pride do določenih obratov ( približn druga 20 , tretja40...) se začne motor tako noro zaganjat, da vožnja ni več mogoča....(.pomaga da stisneš sklopko daš poln gas in s sklopko forsiraš pospešek) ali pa da enostavno z nižjo prestavo greš preko meje ( z drugo 50....s tretjo 60-70...) Na ravnini sicer ni nekak moteče.. moteče rata kje v breg......ko moraš peljat z drugo 20-30 ali pa s tretjo 40-50.. in je nemogoče peljat ker hoče motor ven skočit tako se zaganja. ni pa to prav cukanje ampak je enako kot da bi pohodil plin in spustil in spet pohodil in spet spustil......

In to dela samo ko je topel.....oz ko ima prek 60 stopinj.....
Narjena generalka ( obročki, ležaji....) nove šobe.... obnovljena BOSCH črpalka, poravnana glava..... nov jermen in vse kar spada poleg.... kompresije ima nad 30.....Menjani vsi filtri in olje...Pumpa in vbrizg nastavljen pri dveh bosch servisih ( res sem mislu da je prvi kaj zajebal in šel še na drugega...... oba pa sta priznana mojstra vendar zarad reklam ne bi...) Vžiga s prve , štarter še vredu obrne ne pa že pali....tudi pri minus 15....
Ma kdo kako idejo kaj še lahk menjam al menjam kr celoten motor? :D


Popolnoma enak problem sem reševal pred enim letom na 1.8D z Bosch-evim vbrizgom. Obnovljeni injektorji in obnovljena črpalka (pri priznanem mojstru), predihtana glava, kompresije kulk si hotu,....ampak je še vedno cukal. Nazadnje sem se razpizdu in zmontiral notr Lucas-ovo pumpo za 1.8D motor, ki se mi je valjala po garaži. Cukanje je izginlo. Po raznih debatah z diesel mojstri, smo prišli do ugotovitve, da na "panku" pumpa lahko deluje tako kot mora, ampak ko pa je zmontirana na motor, je pa slika čisto drugačna.

Priporočam ti, da nekje najdeš oz. si sposodiš pumpo za tvoj motor, pa probaš z njo.

LP!
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Če avg 28, 2008 8:35 pm

Drocky:
Po občutko bi reku nekje okrog 2000-2500 obratov oz. tik pred največjim navorom ( ali pa celo v največjem navoru) .....Ne pokadi čist nič ampak samo cuka.....če bi bilo kak drug simptom pokazal verjem da bi že raziskoval v tej smeri....

Fan: R5 1.6 diesel F8N motor, bosch rotacijska črpalka.... 130 barske šobe.....

Bosko001: To se dogaja v neodvisnosti od stopalke za plin....le toliko mora bit pritisjena da avto vleče....

TrijoAdijo: Tole imam tudi sam na sumu....ampak od parih sem že slišal da petke dizli so kr rade znale cukat.....imam pa sicer še eno črpalko, ki se mi res valja po garaži ampak ni tako malo dela jo menjat ( no nekaj dosti spet ni) ampak nimam pa merilne urice da bi potem nastavu vse skupaj... tako da nastavim na približno in potem peljem na bosch servis na nastavitev......Pa še enaka je ( isto bosh rotacijska) in ne bi rad experimentiral z motorjem ki sicer odlično dela poleg tega z enako pumpo, dokler ne bom 100% kaj je narobe...... ampak očitno res vse kaže na pumpo....
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
kofy
Novinec
 
Prispevkov: 258
Pridružen: Sr dec 14, 2005 7:20 pm

Napisal/-a kofy Če avg 28, 2008 9:16 pm

vrnite se nazaj h temi!!!!!!
Mož ima bolanega folcvagna, pomagajmo mu, in ne odstopajmo od teme!!
 
valvoline
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 616
Pridružen: Sr jul 23, 2008 7:36 am

Napisal/-a valvoline Pe avg 29, 2008 7:48 am

lisko je napisal/-a:Bom si še jaz to temo sposodo če lahko :D

ZAkaj pa lahk NAVADEN dizl cuka? DO zdaj v petih letih še noben ni zgruntal tako da sem se že navadil........

Je pa 20 let stari čist običn dizl BREZ egr vrntila.... brez vsega... samo motor in bosch pumpa.....In ko je topel se zgodi nasljednje: Pri speljevanju z nizkimi obrati ( štangas) in potem postopno dodanje plina, ko pride do določenih obratov ( približn druga 20 , tretja40...) se začne motor tako noro zaganjat, da vožnja ni več mogoča....(.pomaga da stisneš sklopko daš poln gas in s sklopko forsiraš pospešek) ali pa da enostavno z nižjo prestavo greš preko meje ( z drugo 50....s tretjo 60-70...) Na ravnini sicer ni nekak moteče.. moteče rata kje v breg......ko moraš peljat z drugo 20-30 ali pa s tretjo 40-50.. in je nemogoče peljat ker hoče motor ven skočit tako se zaganja. ni pa to prav cukanje ampak je enako kot da bi pohodil plin in spustil in spet pohodil in spet spustil......

In to dela samo ko je topel.....oz ko ima prek 60 stopinj.....
Narjena generalka ( obročki, ležaji....) nove šobe.... obnovljena BOSCH črpalka, poravnana glava..... nov jermen in vse kar spada poleg.... kompresije ima nad 30.....Menjani vsi filtri in olje...Pumpa in vbrizg nastavljen pri dveh bosch servisih ( res sem mislu da je prvi kaj zajebal in šel še na drugega...... oba pa sta priznana mojstra vendar zarad reklam ne bi...) Vžiga s prve , štarter še vredu obrne ne pa že pali....tudi pri minus 15....
Ma kdo kako idejo kaj še lahk menjam al menjam kr celoten motor? :D

Men je moj stari golf2 dizel enako zajebaval. Vse sprobal in skoraj obupal.
Kaj se pa je izkazalo da je težava ????
Zadelan filter pr pumpo ki se nahaja noter v keslu za nafto :) Sicer ni električna črpalka le mehanizem je. Spucal vse notr in okoli. Avto potem delal kot nov.
Ja dreka se nabere v 20tih letih delovanja ni kaj. :) Lahka da maš tut šlauhe zadelane ki šibajo nafto do motorja in nazaj. V tem primeru kakšna tanjša in daljša zajla prav pride. Jaz sem tudi te spucal in je tut kr neki dreka blo noter.
Zarad tega se je ustvarjal vakuum ki je potem nafto vleku nazaj v kesl.
Še ena mogoča težava je da maš kakšn šlauhec za gorivo malenkost počen al prelukjan pa da ti notr sesa zraka namest nafte. Poglej al pa povohaj da ti ne kaplja nafta nekje ven.
Srečno.
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Pe avg 29, 2008 9:11 pm

Rossoner je napisal/-a:Heh. Še zmer cuka:D bom u prihodnjih dneh poskrbel da bo spet ''zdrav'' :lol:
Se pa spomin da sem imel 1x probleme z dovodom nafte v motor. Zaprlo mi je namreč ventil in pol sem mu dal elektriko iz akumulatorja in zadeva je delala :oops:


Koffy po tem sem sklepal ( in ker se več ni oglasu), da je avto porihtal.....

valvoline: V petih letih..... verjem da je v petih letih bla petka na vseh možnh prafaktorjih....:) Pa ni bolši :) Kesl je bil že dol.....lajtunge so nove.... plavač in filtri so novi....Sicer pa jutr gre pumpa dol in druga gor...... Je pa res da ima brušene kanale....torej bi rabu tudi malo več nafte........ampak cukal je že prej predenj sem mu povečal kanale..... no na drugi pumpi se bom pač malo igral z nastavitvami.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 8 gostov