Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
RedBull™
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4315
Pridružen: So maj 08, 2004 8:47 am

Napisal/-a RedBull™ Po sep 01, 2008 8:00 pm

Kaj ga strašiš.... poglej da je imel prvi servis na 15.000 kilometrov...

če ti pa tvoj mehanik menja filter zraka ter kabine vsako rundo,je pa tvoj problem
Ko grobar s ceste me bo pobral,vedite da redbull smrti se ni bal.
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare Po sep 01, 2008 8:03 pm

ja moj mehanik sem jaz ja in menjam vsak servis vse filtre,drugače pa 15000 km lahko traja en mesec al pa 2 leti in mislim da je pametno zamenjat filtre če to traja 2 leti a se ti ne zdi??Res pa je da če je avto vožen po avtocestah kjer ni praha in ostale svinjarije in dela veliko kilometrov tega ni potrebno menjavat
 
Uporabniški avatar
seeman66
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 782
Pridružen: Sr okt 05, 2005 10:16 pm

Napisal/-a seeman66 Po sep 01, 2008 8:14 pm

ban je napisal/-a:VW golf V 1.6 bencinar, prvi servis na 15.000 km me je prišel pri pooblaščenem serviserju 95 € (menjava olja in oljnega filtra). Men se ni zdelo velik.


Oprosti ,če imaš 2000€ plus plače res ni veliko. Potegni si skupaj koliko pride 4l olja plus filter pa pol urce dela pa boš videl da bi za ta denar lahko naredil dva servisa.

lp
 
Uporabniški avatar
seeman66
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 782
Pridružen: Sr okt 05, 2005 10:16 pm

Napisal/-a seeman66 Po sep 01, 2008 8:28 pm

RedBull™ je napisal/-a:Hehe,mi je kar malce smešno brati to temo,ko nekateri pravite,kako je drago, itd. To kar je plačal uporabnik Ban je pač čist spremenjliva cena za pooblaščeni servis.

Ja je logično če sam delaš da prideš zelo poceni skozi,ali če ti to naredi en fušar doma pod kozolcem...

Je pa razlika o kvaliteti zagotovo (že vidim nekatere,ko me boste napadli,da potem na pooblaščenem servisu avto dobi v roke vajenec,ampak morate vedeti da vsi pooblaščenci tud nimajo vajencev - torej smo spet tam,... da je zadeva različna od primera do primera.)

Spet drugi problem je glede starosti ter znamke avtomobila.


Naj mi pa nekdo pove,ko nekateri tako odrihate nad pooblaščenimi servisi,kateri mehanik (fuš mojster vam naredi naslednje) :

Na dobrem pooblaščenem servisu naredijo npr. (naštel bom samo najbolj glavne opazke)

- pred servisom naredijo aktiven sprejem --> test zavor ter ročne zavore na valjih,testiranje amortizerjev.

- pogledajo v servisno mrežo,ter preverijo če je na vozilu potrebno izvesti kakšno servisno akcijo (ker pri novejših avtomobilih je vedno kaj.... bodisi naložiti novo verzijo motornega programa,avtomatskega menjalnika itd.)

- dela se opravljajo po delovnem nalogu oz. check listi, torej tisto kar je določeno za tisti model vozila glede na starost vozila oz. kilometre ki jih ima.


Glede na to,da se jih izogibate,so pooblaščeni servisi še vedno zelo zasedeni...

Me pa čudi,zakaj pa plačujete vsak mesec zdravstveno zavarovanje,itak ni obvezno,pa se nihče ne pritožuje.


Razumem pa,da nekateri svojih gajbic,ki so vredne še par sto eur ne boste vozili na pooblaščeni servis.


To kar si napisal je samo pravilnik kako bi morali delati, je pa daleč od prakse. Mimogrede moj fušar ima pod kozolcem traktor ,v delavnici pa dva dvigala in vse kar spada zraven, klimo ti sam preveri če samo posumiš da ne dela v redu, pa računalnik z programi za pregled vozil,ker pač ima veze. Lahko ti še povem da drugemu ki mu tudi zaupam pa iz pooblaščenca na katerem je delal vozijo avte domov od strank ki ne dovolijo nikomur drugemu šarit po avtu.

lp
 
Uporabniški avatar
NaceM
Novinec
 
Prispevkov: 465
Pridružen: Po feb 04, 2008 1:24 am

Napisal/-a NaceM Po sep 01, 2008 9:41 pm

Kael je napisal/-a:
JEREMIJA79 je napisal/-a:To je vse lepo in prav ampak zakaj ko se pojavi resen problem(ki ga popldanci in neki kvazi mehaniki)ne morejo odpraviti avto znajde na pooblaščenem servisu.Zgodi se slednje;zapravi že precej denarja pri fušarjih in zadeva še vedno ni urejena potem pa pripelje avto na pooblaščen servis in še tam plača popravilo.To velja za diagnostiko ne pa seveda za redne servise za katere se strinjam da so odločno precenjeni. :idea:
Večini ljudi se sanja ne o avtomobilih več kot o tem, da majo volan, kolese, servise, zimske gume in letne gume pa tistih 5 kratic znajo naštet. In če tak "veleznalec", posebej kakšna blonda, fura avto k nepooblaščencu in se potem tam kaj zalomi in avto pristane pri uradnih serviserjih, se ti kaj hitro zgodi, da takrat pomenjajo še polovico neorignalnih delov, češ "ne pašejo skupaj" in hitrost plačaš servise dvakrat, tako da je dejansko zabit previden, kako ravnaš s servisiranjem...


Francoska skrpucala so me prevozila vsaj že 500.000 km brez omembe vredne napake, pa na nobenem ni bilo problema naštimat servisnega intervala. Pa noben ni videl pooblaščenih roparjev odkar sem jih jaz imel.
 
Uporabniški avatar
NaceM
Novinec
 
Prispevkov: 465
Pridružen: Po feb 04, 2008 1:24 am

Napisal/-a NaceM Po sep 01, 2008 9:44 pm

seeman66 je napisal/-a:
ban je napisal/-a:VW golf V 1.6 bencinar, prvi servis na 15.000 km me je prišel pri pooblaščenem serviserju 95 € (menjava olja in oljnega filtra). Men se ni zdelo velik.


Oprosti ,če imaš 2000€ plus plače res ni veliko. Potegni si skupaj koliko pride 4l olja plus filter pa pol urce dela pa boš videl da bi za ta denar lahko naredil dva servisa.

lp


Dost plačal...:) Upam, da namest olja niso točili noter Dom Perignona. :D :D
 
Uporabniški avatar
MacTron
Administrator a.com
 
Prispevkov: 8423
Pridružen: To sep 10, 2002 9:55 pm
Kraj: Dezela Kranjska

Napisal/-a MacTron Po sep 01, 2008 10:02 pm

NaceM in seeman66: ne dramatizirajta ker teh 95€ ni noben tak velik denar glede na poseg
na uradnem servisu poleg tega je pa olje tudi logicno da drazje... npr: Castrol RS 1l. 20€
+ element s filtrom 18€ pri 1.6

In ne vem cemu primerjava z 75cl Don Perignonom, ki stane od 120€ -> odvisno od letnika
  • skupnost | znanje | tehnika | napredek | a.com
 
Uporabniški avatar
IcEm4n
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6430
Pridružen: Če jun 22, 2006 11:17 am

Napisal/-a IcEm4n Po sep 01, 2008 10:55 pm

točno, če bi Don Perignona not točil, bi blo pa več kot 96€ :lol: :lol: :lol:
Slika
 
Uporabniški avatar
JEREMIJA79
Uporabnik
 
Prispevkov: 1235
Pridružen: Po okt 01, 2007 12:56 am

Napisal/-a JEREMIJA79 Po sep 01, 2008 11:02 pm

MacTron je napisal/-a:NaceM in seeman66: ne dramatizirajta ker teh 95€ ni noben tak velik denar glede na poseg
na uradnem servisu poleg tega je pa olje tudi logicno da drazje... npr: Castrol RS 1l. 20€
+ element s filtrom 18€ pri 1.6


Tudi meni se ne zdi veliko glede na to,da govorimo o pooblaščenem servisu... :idea:
 
Uporabniški avatar
NaceM
Novinec
 
Prispevkov: 465
Pridružen: Po feb 04, 2008 1:24 am

Napisal/-a NaceM To sep 02, 2008 5:35 am

MacTron je napisal/-a:NaceM in seeman66: ne dramatizirajta ker teh 95€ ni noben tak velik denar glede na poseg
na uradnem servisu poleg tega je pa olje tudi logicno da drazje... npr: Castrol RS 1l. 20€
+ element s filtrom 18€ pri 1.6

In ne vem cemu primerjava z 75cl Don Perignonom, ki stane od 120€ -> odvisno od letnika


Se opravičujem... Verjetno so ga nalivali za čiščenje šip.
 
Uporabniški avatar
ban
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3607
Pridružen: Po nov 15, 2004 10:37 am

Napisal/-a ban To sep 02, 2008 6:28 am

Neee, don perignon dobiš ob kavici medtem ko čakaš da ti avto zrihtajo. Jst sem avto peljal na pooblaščenga samo zato, ker je avto nov, to je bil prvi servis po enemu letu in nočem da izgubim garancijo (dve leti). Po poteku garancije ga bom pa vozu k privat mehaniku katermu sem tud prejt vozu avte. Pa tud on mi ne bo naredu servisa za 50 eur tako da se mi cena 95 € ne zdi velika. Če sem mel 16 k € za avto bom mel pa še 100 € za servis 1x na leto.
 
mišek
Uporabnik
 
Prispevkov: 1331
Pridružen: Pe dec 02, 2005 4:24 pm

Napisal/-a mišek To sep 02, 2008 6:36 am

Ne vem kje in kako olje kupuje @nebivedu. Kolikor je meni znano vsa malo boljša olja za avte tud v avtotrgovini stanejo okrog 9-10€ na liter.
Še najbolj se spovnim, ko so še bili tolarji, sem šel kupit liter olja Elf Competition STI 10W40 za Cliota in je bil 2200 Sit v navadni trgovini z rezervnimi deli - ne na servisu.
Isto olje so naservisu računali po 2000 sit liter.
Tudi če tule pogledaš je taka cena http://www.mimovrste.com/artikel/342006 ... i-10w40-1l
kantica 4l pride pa 7€ na liter.
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu To sep 02, 2008 6:37 am

RedBull™ je napisal/-a:Hehe,mi je kar malce smešno brati to temo,ko nekateri pravite,kako je drago, itd. To kar je plačal uporabnik Ban je pač čist spremenjliva cena za pooblaščeni servis.

Ja je logično če sam delaš da prideš zelo poceni skozi,ali če ti to naredi en fušar doma pod kozolcem...

Je pa razlika o kvaliteti zagotovo (že vidim nekatere,ko me boste napadli,da potem na pooblaščenem servisu avto dobi v roke vajenec,ampak morate vedeti da vsi pooblaščenci tud nimajo vajencev - torej smo spet tam,... da je zadeva različna od primera do primera.)

Spet drugi problem je glede starosti ter znamke avtomobila.


Naj mi pa nekdo pove,ko nekateri tako odrihate nad pooblaščenimi servisi,kateri mehanik (fuš mojster vam naredi naslednje) :

Na dobrem pooblaščenem servisu naredijo npr. (naštel bom samo najbolj glavne opazke)

- pred servisom naredijo aktiven sprejem --> test zavor ter ročne zavore na valjih,testiranje amortizerjev.

- pogledajo v servisno mrežo,ter preverijo če je na vozilu potrebno izvesti kakšno servisno akcijo (ker pri novejših avtomobilih je vedno kaj.... bodisi naložiti novo verzijo motornega programa,avtomatskega menjalnika itd.)

- dela se opravljajo po delovnem nalogu oz. check listi, torej tisto kar je določeno za tisti model vozila glede na starost vozila oz. kilometre ki jih ima.


Glede na to,da se jih izogibate,so pooblaščeni servisi še vedno zelo zasedeni...

Me pa čudi,zakaj pa plačujete vsak mesec zdravstveno zavarovanje,itak ni obvezno,pa se nihče ne pritožuje.


Razumem pa,da nekateri svojih gajbic,ki so vredne še par sto eur ne boste vozili na pooblaščeni servis.

Kolega, ki dela doma takele servise (ima dvigalo, računalnik in kable sem mu jaz zrihtal) dela tako, da ko avto prevzame, gresta z lastnikom en parkilometrski krog, kjer lastnik vse probleme z avtom razloži, potem vse to sprobata na cesti in potem gre avto na dvigalo. Tam vse pogledata (če se da, ker nekatere stvari je pač potrebno razdret, da prideš do njih) in kolega okvirno pove ceno koliko bo stalo. Ko razdre pa še enkrat pokliče lastnika (če ta ni ostal zraven) in ga počaka, da pride in si sam preveri stanje. Nato se odločata za poseg, ali menjava celega dela, ali pa zasilna rešitev in seveda tudi nova cena, ker je več dela. Cene so pa smešno nizke. Menjava olja, svečke in filtri 15 evrov za delo, če so še bremze raven pa 25 evrov.
Old subarus never die, they just get faster!
 
mišek
Uporabnik
 
Prispevkov: 1331
Pridružen: Pe dec 02, 2005 4:24 pm

Napisal/-a mišek To sep 02, 2008 6:54 am

@nebivedu; potem pa zgleda, da ta tvoj kolega nima ravno gužve. Da bi meni moj mehanik dal avto na dvigalo pa potem klical in čakal, da pridem pogledat, pa kaj si nor. Že tak al tak daje na pol porihtane avte z dvigala, ko se mu vmes vrinejo pa nima časa do konca nardit. Potem, ko pa tistega zrihta pa spet prejšnega nazaj gor.
Vglavnem dela ma za znoret je pa očitno na zlo dobrem glasu, ker avte res vozijo iz vseh koncev. Tud zmoje strani nimam kaj rečt, ded zrihta tak kot se šika sam navrsto pridet je malo problem, če pride kaj nujnega vmes. Zdajl mi bo menjal amortizerje sem se pred 14 dnevi naročil.
 
gusti85
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 545
Pridružen: Sr nov 18, 2009 2:56 pm
Kraj: Kotlje - Koroška

Re: Pooblaščeni in navadni servisi

Napisal/-a gusti85 Sr feb 05, 2014 11:35 am

Evo potegnil sem temo iz naftalina, ker nočem odpirat nove. Gre se pa zato, da je tast včeraj peljal avto na redni servis na pooblaščenca (toyota). Ima 3 leta starega aurisa 1.6 navadnega bencinarja. Ko sem jaz videl račun me je skoraj kap. 173€! Naredili niso pa čisto nič drugega, kot zamenjali olje in oljni filter! Nekatere postavke na računu so enostavno oderuške npr. 5l olja 5w30 100€ in pa potrošni material 12€! Alo pa kak potrošni material je to??? Potrošni material je tista bakrena podložka, ki stane 20c, ampak ne to podložko so računali posebej 90c in mi še zdaj ni jasno kaj bi lahko bil ta potrošni material? Pa sem bil že neštetokrat zraven na servisu in moj mehanik ni nikoli rabil nobenega potrošnega materiala! Kot drugo vsi vemo da v 1.6 bencinarja nikoli ne gre polnih 5l olja! Kolikor ga je ostalo bi mu ga lahko vsaj zraven dali za dolivat, če ga že cenijo kot zlato. Potem so tu še razne cvetke kot je test zavor in podobno. Ko ga vprašam zakaj niso menjali zračnega filtra in mikrofiltra so mu menda rekli da ni potrebe, da so ga samo spihali. Ja ja malo morgen, foter ima RAV4 in je peljal avto pred leti na isti servis in so mu isto rekli ... ni potrebe samo spihat. Ker me je zanimalo kako izgleda spihan filter sem odprl škatlo in noter je bil zabasan filter z polno listja in umazanije! Danes ko pride tast domov, bom odprl havbo, da vidim kakšni filtri so noter. Računajo TROJNO ceno servisa, na koncu pa ne zamenjajo niti najosnovnejših stvari. Rečem lahko samo FUJ FEJ BANDA LOPOVSKA!!!!


Se opravičujem za uporabo neprimernih izrazov ampak sem se moral malo izpovedat.
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Re: Pooblaščeni in navadni servisi

Napisal/-a abbe Sr feb 05, 2014 11:47 am

gusti85 je napisal/-a:Evo potegnil sem temo iz naftalina, ker nočem odpirat nove. Gre se pa zato, da je tast včeraj peljal avto na redni servis na pooblaščenca (toyota). Ima 3 leta starega aurisa 1.6 navadnega bencinarja. Ko sem jaz videl račun me je skoraj kap. 173€! Naredili niso pa čisto nič drugega, kot zamenjali olje in oljni filter! Nekatere postavke na računu so enostavno oderuške npr. 5l olja 5w30 100€ in pa potrošni material 12€! Alo pa kak potrošni material je to??? Potrošni material je tista bakrena podložka, ki stane 20c, ampak ne to podložko so računali posebej 90c in mi še zdaj ni jasno kaj bi lahko bil ta potrošni material? Pa sem bil že neštetokrat zraven na servisu in moj mehanik ni nikoli rabil nobenega potrošnega materiala! Kot drugo vsi vemo da v 1.6 bencinarja nikoli ne gre polnih 5l olja! Kolikor ga je ostalo bi mu ga lahko vsaj zraven dali za dolivat, če ga že cenijo kot zlato. Potem so tu še razne cvetke kot je test zavor in podobno. Ko ga vprašam zakaj niso menjali zračnega filtra in mikrofiltra so mu menda rekli da ni potrebe, da so ga samo spihali. Ja ja malo morgen, foter ima RAV4 in je peljal avto pred leti na isti servis in so mu isto rekli ... ni potrebe samo spihat. Ker me je zanimalo kako izgleda spihan filter sem odprl škatlo in noter je bil zabasan filter z polno listja in umazanije! Danes ko pride tast domov, bom odprl havbo, da vidim kakšni filtri so noter. Računajo TROJNO ceno servisa, na koncu pa ne zamenjajo niti najosnovnejših stvari. Rečem lahko samo FUJ FEJ BANDA LOPOVSKA!!!!


Se opravičujem za uporabo neprimernih izrazov ampak sem se moral malo izpovedat.


nevem kaj se razbvurjaš po nepotrebnem.
za vsako vozilo je predviden plan menjave filtoru in očitno pri tem servisu ni v planu menjava filtra zarka in ostalih filtrou in jih niso zamenjali. IN TO JE PRAVILNO..
če bi ti pa vsak servis vse filtre menjal bi se pa spet kle jokal da to ni treba vsak filter menjat vsak servis..
nikol vam ni prou.
vsak proizvajalc ma določen kdaj se kaj menja in na koliko km/časa.
in če mu ga niso zamejal je to zato ker ni blo predvideno pri teh km...
Ni vse res kar napišem
 
gusti85
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 545
Pridružen: Sr nov 18, 2009 2:56 pm
Kraj: Kotlje - Koroška

Re: Pooblaščeni in navadni servisi

Napisal/-a gusti85 Sr feb 05, 2014 12:04 pm

Gre se za to, da ne naredijo tega kar rečejo ... kar pa dejansko naredijo pa računajo trojno!
 
Uporabniški avatar
sonic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2393
Pridružen: To okt 14, 2003 9:26 am
Kraj: Ljubljana

Re: Pooblaščeni in navadni servisi

Napisal/-a sonic Sr feb 05, 2014 12:06 pm

Jah to so pa azijske znamke. S komerkoli sem govoril, pa da ima japonski ali korejski avto, jih servisi lupijo kot norce.
Sicer tisti 'potrošni material za 12 EUR' je bil verjetno oljni filter? Ker približno toliko stanejo. Olje imajo pa res drago. Jaz ga kupim sam in prinesem, na mojem (pooblaščenem) VW servisu nič ne komplicirajo.

Zdaj glede menjave zračnih filtrov - po eni strani pač menjajo glede na predpisan plan, razen če bi jim posebej naročil, ampak mi je vseeno malo čudno, če so ga morali spihat, verjetno so ti računali še urno postavko za spihovanje, haha. Ampak bolje bi bilo potem da bi ga kar zamenjali, saj zračni filter v maloprodajni trgovini stane tam cca 10 EUR . Sicer ga pa lahko tudi sam zamenjaš, je čisto enostavno, ena najlažjih stvari za štimati pri avtu (pri mnogih avtih je že menjava žarnic bolj zajebana).
1997 Chevrolet Tahoe LT 5.7 V8
2010 VW Touran 1.4 TSI DSG

"Everything in life is somewhere else, and you get there in a car." (E. B. White)
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Re: Pooblaščeni in navadni servisi

Napisal/-a ~toMmy~ Sr feb 05, 2014 12:21 pm

abbe je napisal/-a:
gusti85 je napisal/-a:Evo potegnil sem temo iz naftalina, ker nočem odpirat nove. Gre se pa zato, da je tast včeraj peljal avto na redni servis na pooblaščenca (toyota). Ima 3 leta starega aurisa 1.6 navadnega bencinarja. Ko sem jaz videl račun me je skoraj kap. 173€! Naredili niso pa čisto nič drugega, kot zamenjali olje in oljni filter! Nekatere postavke na računu so enostavno oderuške npr. 5l olja 5w30 100€ in pa potrošni material 12€! Alo pa kak potrošni material je to??? Potrošni material je tista bakrena podložka, ki stane 20c, ampak ne to podložko so računali posebej 90c in mi še zdaj ni jasno kaj bi lahko bil ta potrošni material? Pa sem bil že neštetokrat zraven na servisu in moj mehanik ni nikoli rabil nobenega potrošnega materiala! Kot drugo vsi vemo da v 1.6 bencinarja nikoli ne gre polnih 5l olja! Kolikor ga je ostalo bi mu ga lahko vsaj zraven dali za dolivat, če ga že cenijo kot zlato. Potem so tu še razne cvetke kot je test zavor in podobno. Ko ga vprašam zakaj niso menjali zračnega filtra in mikrofiltra so mu menda rekli da ni potrebe, da so ga samo spihali. Ja ja malo morgen, foter ima RAV4 in je peljal avto pred leti na isti servis in so mu isto rekli ... ni potrebe samo spihat. Ker me je zanimalo kako izgleda spihan filter sem odprl škatlo in noter je bil zabasan filter z polno listja in umazanije! Danes ko pride tast domov, bom odprl havbo, da vidim kakšni filtri so noter. Računajo TROJNO ceno servisa, na koncu pa ne zamenjajo niti najosnovnejših stvari. Rečem lahko samo FUJ FEJ BANDA LOPOVSKA!!!!


Se opravičujem za uporabo neprimernih izrazov ampak sem se moral malo izpovedat.


nevem kaj se razbvurjaš po nepotrebnem.
za vsako vozilo je predviden plan menjave filtoru in očitno pri tem servisu ni v planu menjava filtra zarka in ostalih filtrou in jih niso zamenjali. IN TO JE PRAVILNO..
če bi ti pa vsak servis vse filtre menjal bi se pa spet kle jokal da to ni treba vsak filter menjat vsak servis..
nikol vam ni prou.
vsak proizvajalc ma določen kdaj se kaj menja in na koliko km/časa.
in če mu ga niso zamejal je to zato ker ni blo predvideno pri teh km...


Od pooblaščenca bi glede na ceno in verjetno tudi postavke, ki jih imajo predpisane s strani tovarne pri servisu, pričakoval, da bodo filtre vsaj spihali oz. posesali listje ven, če se že ne menjajo. Skratka, pri takšni ceni (z "davkom na pooblaščenca") bi moral bit avto res temeljito pregledan, takšne stvari vsaj spucane in vse potrebno podmazano.
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
Uporabniški avatar
Krazy
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 87
Pridružen: Pe nov 05, 2004 12:50 pm
Kraj: Nm

Re: Pooblaščeni in navadni servisi

Napisal/-a Krazy Sr feb 05, 2014 12:26 pm

Jaz bi imel sicer malenkost offtopic vprašanje, se pa nanaša na servis aziata. Kako je s prekoračitvami servisnih intervalov (predvsem nissan)? Npr. če se naj bi avto servisiral na 15000km oz 1 leto, če to prekoračiš za par 100 km ali kakšen dan oz teden. So to zelo občutljvi in se prekine garancija ali imajo kakšna tolerance.
Hvala za info.
Veselje do vožnje.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 3 gostov