Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
AM
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 748
Pridružen: Pe apr 07, 2006 10:32 am

Napisal/-a AM To sep 23, 2008 12:29 pm

Da nebi odpiral nove teme, bi samo glede na naslov teme vprašal ali je pomembno da ti termostat deluje brezhibno. Ali zaradi tega avto kaj več pokuri al je čisto vseeno in je samo za informacijo temperature mašine v kabini.
Namreč meni tudi nekaj skače na 90, potem pade na 85, pa potem se neki dviguje in pada ampak to na dalj časa. Verjetno je tudi termostat napol hin ampak zaenkrat še kaže kar vredu in nima nekih extremnih odstopanj, pa me zanima ali zaradi tega lahko kaj več pije al kaj podobno...
 
Uporabniški avatar
NoFX
Novinec
 
Prispevkov: 255
Pridružen: To nov 02, 2004 2:23 pm

Napisal/-a NoFX To sep 23, 2008 2:08 pm

AM je napisal/-a:Da nebi odpiral nove teme, bi samo glede na naslov teme vprašal ali je pomembno da ti termostat deluje brezhibno. Ali zaradi tega avto kaj več pokuri al je čisto vseeno in je samo za informacijo temperature mašine v kabini.
Namreč meni tudi nekaj skače na 90, potem pade na 85, pa potem se neki dviguje in pada ampak to na dalj časa. Verjetno je tudi termostat napol hin ampak zaenkrat še kaže kar vredu in nima nekih extremnih odstopanj, pa me zanima ali zaradi tega lahko kaj več pije al kaj podobno...


Zdi se mi, da zamenjuješ termostat in senzor temperature vode. Senzor je pomemben za prikaz na armaturki in tvoj je glede na opis brezhiben. Termostat pa odpira pretok vode pri hladilnem sistemu. Če bo ostal zaprt se bo mašina pregrela in škoda je lahko velika (npr. počena glava).
 
Dario
Novinec
 
Prispevkov: 235
Pridružen: Po avg 11, 2003 11:19 pm

Napisal/-a Dario Sr okt 08, 2008 7:24 pm

Aloha
Enkrat sem že prej pisal, glede istih problemov.
Se pravi v avtu mi zanihajo obrati! Sedaj se mi je to začeko pogosteje dogajat, oziroma takoj ko se avto segreje na delovno temperaturo.
Takrat obrati padajo dolo in gor. Tu pa tam se ugasne in nato če je po sreči mi užge nazaj???
V večini primerov pa ne vžge vse dokler ne začne padat temperatura motorja.
Avtu dodam kontakt in vidim če se je temperatura malo spustila, obrnem ključ in vžge takoj. Če ne pa moram še čakat :(
Če prav sklepam zafrkava vrjetno tipalo temperature oz senzor temperature?
Hvala
Lp
 
bmwe46
Novinec
 
Prispevkov: 240
Pridružen: Ne okt 05, 2008 12:34 pm
Kraj: ms

Napisal/-a bmwe46 Sr okt 08, 2008 7:34 pm

in zdaj se ti še zaganje? ker meni se v križišču tudi zaganje, pa nevem kaj je.

motor 1.8 16v(opel) l.96
 
dspalir
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 60
Pridružen: Sr jul 11, 2007 10:21 am

Napisal/-a dspalir Če okt 09, 2008 8:21 am

No jaz sem zdaj zamenjal cev odduška in zdaj se ne zaganja več, motor lepo teče...

Bla je poknjena cev in je "fauš luft veko"

No glede temperature sem pa zamenjal temperaturni senzor in zdaj kaže vredo...
 
Dario
Novinec
 
Prispevkov: 235
Pridružen: Po avg 11, 2003 11:19 pm

Napisal/-a Dario Če okt 09, 2008 8:39 am

Avto normalno vžge itd...
nekaj časa nazaj, je samo po daljših relacijah začel hecat oz obrati skakat gor pa dol in nato ni vžgal dokler se ni ohladil.

Sedaj pa že po 10 min ko se avto segreje začnejo obrati hecat in potem ne vžge več.
Sranje je to da se mi glih na križišču zgodi pa da ne vžge.
Motor teče gladko je pa to Hyundai lantra l2000 1.8 16v

Zdej sem peljal enemu kolegu naj pogleda kaj bi lahko bilo? Oba dvomiva da bo kaj pokazal na računalniku?
Upam da kaj odkrije v čem je problem
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 8 gostov