Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko So okt 04, 2008 7:08 pm

Svizec:) je napisal/-a:T.i. poznavalec foruma povej mi kaj se dogaja pri drugem taktu motorja.Motor stiska mešanco kisika in goriva in kaj se zgodi ko pride do zgornje mrtve točke vžig a ne.Če upoštevamo dejstvo da je jermen preskočo za tri zobe to pomeni ,da skoraj vso kompresijo porine skozi še odprte ventile-vodila nakoncu pa tudi teflone a ne :!:

Lep pozdrav :D pa brez zamere


Naj ti povem da se motiš :) Bat res poriva mešanico skozi ventil.....ampak nikakor nimajo vodila ne tefloni tukaj veze :) bat ne poriva mešanice skozi vodila še manj pa skozi teflone :)
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6589
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Fan Ne okt 05, 2008 12:26 am

Svizec:) je napisal/-a:T.i. poznavalec foruma povej mi kaj se dogaja pri drugem taktu motorja.Motor stiska mešanco kisika in goriva in kaj se zgodi ko pride do zgornje mrtve točke vžig a ne.Če upoštevamo dejstvo da je jermen preskočo za tri zobe to pomeni ,da skoraj vso kompresijo porine skozi še odprte ventile-vodila nakoncu pa tudi teflone a ne :!:

Lep pozdrav :D pa brez zamere


Pozdravljeni
Hja kakor je meni razvidno pri tem popravilu motorja mehanika še od daleč ni bilo zraven, ker je opisanih toliko napak, da jih še samouki ne bi naredili ( ne me narobe razumeti nekateri so boljši kot mehaniki ). V koliko je odprt ventil se v valju ne more ustvariti kompresija in tudi če se po kakšnem čudežu bi, ta ne pride nikakor do teflonov, ker se potlak izgubi v izpušni ali sesalni kanal - odvisno kateri ventil je odprt. Kar se tiče tesnila elring imajo na pakiranju napisano koliko in v kakšnem vrstnem redu se zateguje glava, tako, da ni potrebe to iskati po avtodati. In tudi demontiranje glave pri hladnem motorju "da se ne zvije" je iz trte izvito.

In kakor je bilo že ugotovljeno je postopek popravila potrebno ponoviti, vendar to pot bolj strokovno.
Lep pozdrav
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
 
Uporabniški avatar
Žiiga
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 643
Pridružen: Če feb 01, 2007 9:17 pm
Kraj: Ljubljana Bežigrad

Napisal/-a Žiiga Ne okt 05, 2008 6:20 am

lisko je napisal/-a:
Svizec:) je napisal/-a:T.i. poznavalec foruma povej mi kaj se dogaja pri drugem taktu motorja.Motor stiska mešanco kisika in goriva in kaj se zgodi ko pride do zgornje mrtve točke vžig a ne.Če upoštevamo dejstvo da je jermen preskočo za tri zobe to pomeni ,da skoraj vso kompresijo porine skozi še odprte ventile-vodila nakoncu pa tudi teflone a ne :!:

Lep pozdrav :D pa brez zamere


Naj ti povem da se motiš :) Bat res poriva mešanico skozi ventil.....ampak nikakor nimajo vodila ne tefloni tukaj veze :) bat ne poriva mešanice skozi vodila še manj pa skozi teflone :)


Bom še jaz dodal. Zgleda da svizec še ni videl rastavljenega motorja. Vodila ventilov čisto objamejo steblo, teflon pa le skrbi da olje iz motorja, se pravi iz glave, ne pride do izpušnega ali sesalnega kanala.. ;) In tako mimogrede, do vžiga pride skoraj 15 stopinj pred mrtvo lego :)
Slika
Koni Sport Adjustable Dumpers, Renault sport CV axles, Renault sport suspension arms with powerflex, Williams front subframe, Williams cams, Custom made hydraulic hoses, custom made exhaust system
 
valvoline
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 616
Pridružen: Sr jul 23, 2008 7:36 am

Napisal/-a valvoline Ne okt 05, 2008 3:12 pm

hribko je napisal/-a:
Strokovnjak je napisal/-a:O brušenju glave pa ne duha ne sluha ...


ja saj,pomoje je to problem


Mal glavo pošmirglaš z grobim pa potem z finim brusnim papirjem in to je to. Tolk da se stari dihtong in lepilo če ga je fajn spuče. Enako velja za blok motorja. Potem lepo spucat z bencinom al pa razredčilom pa so zadeve parajt za montažo.
Dihtongo nabavit mal debelejšo pa bo. Zategnit lepo namesto 9-10kg na 13-14kg pa bo zravnalo tudi malenkost zvito glavo v primeru če je. Pri tem delat z občutkom da se ne bo kakšn šrauf utrgal. :D
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom So okt 11, 2008 8:07 pm

Mojstri na delu. Glavo se pri snemanju vedno strojno preveri in po potrebi poravna, običajno se lise ven spravijo. Pomembno je tudi, da se preveri dolžina vijakov po predpisih, se hecno sliši a ne? Vijake nekateri pač pretegnejo, glej gornje poste. Vse luknje vijakov se IZPIHAJO vode ali olja. Če tega ne naredimo, poči blok, glava je zategnjena nekorektno. Vijaki so namazani z oljem. Tudi če je simetrična dihtunga ima oznako top. Zategovanje preko mere je bebavo. Prednost teh novejših tesnil Viktor Reinz ali Elring je, da jih ni treba naknadno zategovati. Zateguje se ponavadi dvostopenjsko s kiloključem ali s kotomerom za drugo stopnjo, odvisno od navodil tovarne. Snemanje glave je strokovno delo in ni za vosle.
 
valvoline
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 616
Pridružen: Sr jul 23, 2008 7:36 am

Napisal/-a valvoline Ne okt 12, 2008 7:56 am

joztom je napisal/-a:Mojstri na delu. Glavo se pri snemanju vedno strojno preveri in po potrebi poravna, običajno se lise ven spravijo. Pomembno je tudi, da se preveri dolžina vijakov po predpisih, se hecno sliši a ne? Vijake nekateri pač pretegnejo, glej gornje poste. Vse luknje vijakov se IZPIHAJO vode ali olja. Če tega ne naredimo, poči blok, glava je zategnjena nekorektno. Vijaki so namazani z oljem. Tudi če je simetrična dihtunga ima oznako top. Zategovanje preko mere je bebavo. Prednost teh novejših tesnil Viktor Reinz ali Elring je, da jih ni treba naknadno zategovati. Zateguje se ponavadi dvostopenjsko s kiloključem ali s kotomerom za drugo stopnjo, odvisno od navodil tovarne. Snemanje glave je strokovno delo in ni za vosle.


Ne rabiš vsakič glavo poravnat strojno. K pa jo ročno pošmirglaš se potem tut lepo vidi če je nekje počena. Če je okvara avta da samo vodo vn meče oz se vidi da je pihnu stari dihtong si potem skoraj 100% ziher da je glava še vedno brezhibna. Če pa zmeša olje in vodo skupi potem pa obvezno ravnanje in ostale zadeve. Tu je šansa 50-50 da je glava počena in naprej neuporabna.
Kar se pa dihtongoc tiče so prav varijante katere morš mal močnejše zategnit in ti so taboljši. So kakšn milimeter debelejši kot standardni vendar so precej bojl zaneslivi in tot sem rekel zravnajo (oz kompenzirajo) neravnine in eventualo zvitost glave.
 
valvoline
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 616
Pridružen: Sr jul 23, 2008 7:36 am

Re: avto močno kadi

Napisal/-a valvoline Ne okt 12, 2008 8:02 am

Svizec:) je napisal/-a:Pozdravljeni!

Imam resen problem :twisted: avto kadi kot star traktor!!
Pred kratkim je bila glava motorja sneta ventili so bili zbrušeni ,menjani tefloni,ter ostala tesnila.Avto je čez 150Km pričel močno kaditi-belo moder dim (kuri olje)
Olje in voda se ne mešata ni nobene emulzije.Motor je 1.5 16v bencin-Mazda :shock:

Kompresijo zmerit najprej. Tle po mojem ni težava pr glavo motorja. batni obročki kaput ?? A se je motor pregreu pa je zato bil rihtan ???
 
Uporabniški avatar
Svizec:)
Novinec
 
Prispevkov: 170
Pridružen: To jul 29, 2008 8:14 am

Napisal/-a Svizec:) Ne okt 12, 2008 12:12 pm

pozdravljeni!
Najprej avto ima čez 230 000 km zobati je bil mejan pri200 000 in je čez 30 000 preskočo :shock: nekaj časa doben ni mel blage veze kaj bi to lahko bilo (PISAL SEM TUDI NA FORUMU O TEM) Potem je avto pri mrzlem zagonu pričel kaditi potem sem mislil da so tefloni ali mogoče tudi vodila :?: ko smo pričeli razdirat motor se je slišalo kako kompresija uhaja(ko motor vrtiš-ga nastavljaš v fazo) potem je bilo opaženo tudi da je jermen preskočo :twisted: . In ker so bila tesnila že kupljena smo kar nadaljevali z razdiranjem :roll:

P.S.Razdiral sem jaz in še en kolega ,ki je mehanik :oops: :roll:
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6589
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Fan Ne okt 12, 2008 5:20 pm

Svizec:) je napisal/-a:pozdravljeni!
Najprej avto ima čez 230 000 km zobati je bil mejan pri200 000 in je čez 30 000 preskočo :shock: nekaj časa doben ni mel blage veze kaj bi to lahko bilo (PISAL SEM TUDI NA FORUMU O TEM) Potem je avto pri mrzlem zagonu pričel kaditi potem sem mislil da so tefloni ali mogoče tudi vodila :?: ko smo pričeli razdirat motor se je slišalo kako kompresija uhaja(ko motor vrtiš-ga nastavljaš v fazo) potem je bilo opaženo tudi da je jermen preskočo :twisted: . In ker so bila tesnila že kupljena smo kar nadaljevali z razdiranjem :roll:

P.S.Razdiral sem jaz in še en kolega ,ki je mehanik :oops: :roll:


Pozdravljeni
Glede na to, da je napisano, da je motor postavljal v fazo mehanik predvidevam da je demontiral vžigalne svečke, da je lažje vrtel motor. No pa smo tam, v primeru da motor nima vžigalnih svečk potem ne more ustvarjati kompresije in ni kaj slišati.
Lep pozdrav
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
 
Uporabniški avatar
Svizec:)
Novinec
 
Prispevkov: 170
Pridružen: To jul 29, 2008 8:14 am

Napisal/-a Svizec:) To okt 14, 2008 8:15 pm

FanPozdravljeni
Glede na to, da je napisano, da je motor postavljal v fazo mehanik predvidevam da je demontiral vžigalne svečke, da je lažje vrtel motor. No pa smo tam, v primeru da motor nima vžigalnih svečk potem ne more ustvarjati kompresije in ni kaj slišati.
Lep pozdrav
_________________

Ja in če so bile svečke not je pač težje vrtel ne :D
Glede tega da se topla glava ne odvija pa nimaš prav :con poglej v knjigo Motorno vozilo avtor Max Bohner in drugi ;)
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith To okt 14, 2008 11:20 pm

valvoline je napisal/-a:stari dihtong si potem skoraj 100% ziher da je glava še vedno brezhibna.


kaj je to dihtong? dihajoče tangice?

res si človek želi delat neki tazga kot je podiranje motorja na skoraj 100% ziher ane majstr?

jao.
 
valvoline
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 616
Pridružen: Sr jul 23, 2008 7:36 am

Napisal/-a valvoline Sr okt 15, 2008 7:02 am

Voith je napisal/-a:
valvoline je napisal/-a:stari dihtong si potem skoraj 100% ziher da je glava še vedno brezhibna.


kaj je to dihtong? dihajoče tangice?

res si človek želi delat neki tazga kot je podiranje motorja na skoraj 100% ziher ane majstr?

jao.

:D :lol:
No... Tesnilo glave po domače....
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 10 gostov