Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
a_sist
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1528
Pridružen: To jun 26, 2007 8:36 am

Napisal/-a a_sist Sr okt 29, 2008 11:38 am

no_name je napisal/-a:
sašo5 je napisal/-a:
joztom je napisal/-a:Sklopka se najraje skuri pri pospeševanjih v četrti ali peti, še posebej v dolgih klancih, pri speljevanju je to težje....


v breg in "rikverc" pa po možnosti poln avto....pa po "babje" celo pot vožnje(pa tud 1000km, če je treba) pedal za 1cm not met pritisnjen.........

Nogo čim dlje od sklopke, pospešuješ pa komot lahko v treji/četrti/peti.....samo kot pravim: nogo čim dlje - nobenga "božanja" pedala po nepotrebnem.........

Prikolice so tudi "smrt" za te zadeve.....


To je veljalo včasih pri jugotih in fičekih, pri novejših avtih je pedal sklopke nastavljen tako da ima na začetku malo mrtvega hoda zato na vseh treningih varne vožnje po Evropi učijo da moraš imeti nogo skoz narahlo na sklopki, da si pripravljen na zaviranje v sili.


Zakaj bi pa pri zaviranju v sili pohodil sklopko? Bolje je da ne.. da še motor pomaga pri zaviranju (edino če hitro zmenjaš za 2 brzini dol, da motor še bolj zavira, ampak če imaš čas za to, potem to že ni več 'sila').

Se bolj strinjam s sašem, da naj noga ne 'boža' sklopke med vožnjo. Lepo da je naštel vse možnosti kako 'skurit' sklopko, čeprou mislem da prikolice s turbo meganom lih ni vozu. al pa polnega avta 1 km rikverc v hrib tud ne.
 
Uporabniški avatar
no_name
Novinec
 
Prispevkov: 413
Pridružen: To okt 04, 2005 2:37 pm

Napisal/-a no_name Sr okt 29, 2008 11:47 am

a_sist je napisal/-a:
no_name je napisal/-a:
sašo5 je napisal/-a:
joztom je napisal/-a:Sklopka se najraje skuri pri pospeševanjih v četrti ali peti, še posebej v dolgih klancih, pri speljevanju je to težje....


v breg in "rikverc" pa po možnosti poln avto....pa po "babje" celo pot vožnje(pa tud 1000km, če je treba) pedal za 1cm not met pritisnjen.........

Nogo čim dlje od sklopke, pospešuješ pa komot lahko v treji/četrti/peti.....samo kot pravim: nogo čim dlje - nobenga "božanja" pedala po nepotrebnem.........

Prikolice so tudi "smrt" za te zadeve.....


To je veljalo včasih pri jugotih in fičekih, pri novejših avtih je pedal sklopke nastavljen tako da ima na začetku malo mrtvega hoda zato na vseh treningih varne vožnje po Evropi učijo da moraš imeti nogo skoz narahlo na sklopki, da si pripravljen na zaviranje v sili.


Zakaj bi pa pri zaviranju v sili pohodil sklopko? Bolje je da ne.. da še motor pomaga pri zaviranju (edino če hitro zmenjaš za 2 brzini dol, da motor še bolj zavira, ampak če imaš čas za to, potem to že ni več 'sila').

Se bolj strinjam s sašem, da naj noga ne 'boža' sklopke med vožnjo. Lepo da je naštel vse možnosti kako 'skurit' sklopko, čeprou mislem da prikolice s turbo meganom lih ni vozu. al pa polnega avta 1 km rikverc v hrib tud ne.


Pelji se po cesti in pri določeni hitrosti zaviraj s tem da pritisneš sklopko, potem isto ponovi brez stiska sklopke in zmeri obe razdalji pa boš videl kdaj se prej ustaviš.....verjemi da se po prvi varianti........stvar je dokazana.
 
vugy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 687
Pridružen: Pe jul 06, 2007 6:59 pm
Kraj: AT-SLO

Napisal/-a vugy Sr okt 29, 2008 12:12 pm

Ja valda...kaj ni samoumevno....da pri naglem zaviranju v sili stisnes sklopko????

Lol....tega pa se nisem cul da bi kdo brez sklopke zaviro....razen mogoce ce je res vlka sila...pa se te stopis prvo na bremzo zatem pa se na sklopko


off: se opravicujem ni sumnikov ker sem na nemski tipkovnici :lol: :lol:
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5060
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 Sr okt 29, 2008 12:52 pm

no_name je napisal/-a:Pelji se po cesti in pri določeni hitrosti zaviraj s tem da pritisneš sklopko, potem isto ponovi brez stiska sklopke in zmeri obe razdalji pa boš videl kdaj se prej ustaviš.....verjemi da se po prvi varianti........stvar je dokazana.

...recimo, da navadni smrtniki in novodobni vozniki res zavirajo ter jih učijo da stisnejo oboje naenkrat(že zaradi same opore je tako bolje)ampak sam nikoli ne zaviram tako(sem tudi še stara šola (27 let izpit)takrat so res učili tako, da pa so danes sklopke drugače narejene je pa tudi druga stran resnice, samo še vedno trdim: nogo stran od pedala....

P.S. na treningu varne vožnje sem bil v M.S. na samem začetku, ko je bila odprta in seveda je tudi tam stekla debata o načinu zaviranja, trdil sem seveda svoje zaviranja po "mojem" sistemu s Hondo civic so bila identična zaviranju drugih slušateljev, ki so zavirali na "novi način"

P.S. Sta pa Mitja Hollinsky kakor tudi Brane Legan povedala, da ko so obiskovali šolo v Nemčiji, je veliko voznikov prav z naših koncev bilo naučeno zavirati brez sklopke(pač jo pritisneš na samem koncu, tik preden se avto ustavi, da ne crkne....)
Ampak je res; vsi centri v tujini učijo tako in potem tisti "efekt v glavi" češ moram sklopko vedno mal not tišat..........če se pa na tak način obrablja ali ne oz ji skrajšujemo življensko dobo: bi rekel, da ja..

Uf, zašli smo s teme... :!:

Kot ti je nekdo svetoval, se oglasi h Sinterju: preverjeno dela dobre zadeve, za primeren denar.
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Sr okt 29, 2008 3:21 pm

Res sklopka najbolj trpi v dolgih klancih navzgor pri brutalnem pospeševanju. To se dogaja pri 3-4.000 obratih v območju z nahujšim navorom. Tu nastopajo sile npr. par minut v Vrhniški klanec, pri speljevanju pa je prestavno razmerje kratko in traja približno eno sekundo in že sklopka polno grabi pri nižjih obratih, kdo pa s 4000rpm speljuje. Mogoče poglej za te "Performance sklopke" na netu. http://www.sachs-kupplung.de/ Moj avto je še kar močan, pa po menjavi sklopke za novo v kompletu (LUK) ni težav, res pa ne pospešujem do konca prav pogosto, tega res nobeden ne porajta, samo tistemu, ki se preganja, se zdi, da je cel svet njegov. Škoda gum in ostalih elementov podvozja. Ob teh močnostnih vprašanjih me zanima, ali ima kdo vgrajene Poly puše na podvozju, ki so posebej dobre za ta namen. Po celem svetu sem povpraševal za racing izvedbo, nobeden ne odgovori. Kje ste dirkalci? Zaradi elektronsko krmiljene trdote podvozja mi nenormalno žre končnike in silentbloke.
http://www.sachs-kupplung.de/
 
Uporabniški avatar
croma_man
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4288
Pridružen: So nov 02, 2002 10:42 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a croma_man Sr okt 29, 2008 3:27 pm

rešitev imaš na dlani oz na enkranu

http://www.powerflex.co.uk/
the brand with the three stripes :)
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Sr okt 29, 2008 4:01 pm

Že dolgo poznam Powerflex in ne odgovarja na korespondenco. V glavnem rinejo material za njihove terence. Ko jih vprašaš v mojem primeru za poly-pušo 24x24mm in 12 luknja rostfrei hilzna je pa tema. Take imam večinoma puše na aktivnih teleskopih podvozja za ravnanje v vodoravno lego in na cilindru servo volana. Naši mojstri izdelujejo samo navadne gumi kose za jugote in golfe.
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6591
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Fan Sr okt 29, 2008 5:11 pm

joztom je napisal/-a:Že dolgo poznam Powerflex in ne odgovarja na korespondenco. V glavnem rinejo material za njihove terence. Ko jih vprašaš v mojem primeru za poly-pušo 24x24mm in 12 luknja rostfrei hilzna je pa tema. Take imam večinoma puše na aktivnih teleskopih podvozja za ravnanje v vodoravno lego in na cilindru servo volana. Naši mojstri izdelujejo samo navadne gumi kose za jugote in golfe.


Pozdravljeni
Obrnite se na firmo PREKOM iz Horjula gospod Borut - http://www.prekom.si/ in naredili vam bodo kar boste želeli. Preverjeno že 20 let.

Lep pozdrav
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
 
Uporabniški avatar
killah bee
Smrtonosni čebelj
 
Prispevkov: 4321
Pridružen: Pe jan 16, 2004 2:47 pm
Kraj: RS

Napisal/-a killah bee Sr okt 29, 2008 6:22 pm

Kaj so zdaj to oglasi :?

Dragon... Vprašaj na reno forumu, pa boš dobil odgovor oz. rešitev.


BTW: kako pa misliš povečat moč motorja. Z navadnim čipanjem naj nebi šlo vredu. ;)
Slika
 
FLINK
Uporabnik
 
Prispevkov: 1065
Pridružen: To jul 29, 2003 3:34 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a FLINK Sr okt 29, 2008 7:28 pm

Ti kar poslus tuki te komentarje :roll: :roll: :roll: najbl d na mestu neki sprobas kuplengo spuscat :?: :?: pa najboljs d gres na te neke firme po boljso in nwm kako sklpoko.... :?: :?: :roll: in sploh ne ves kaj bi lahko bilo....itaq je tema ze prisla do te meje, da je polno nabijanja in smo prisli ze do "varne voznje" in kako se vozi....svasta.
Pejt na renault forum, prasej in naj ti nekdo pregleda-nekaj jih je na forumu res profi poznavalcev. 5% folka niti ne ve nic o tem avtu in tako naprej....ni to kar en avto in upam, da ti ga je skoda....
Lp
:)
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe Sr okt 29, 2008 7:41 pm

joztom je napisal/-a:Res sklopka najbolj trpi v dolgih klancih navzgor pri brutalnem pospeševanju. To se dogaja pri 3-4.000 obratih v območju z nahujšim navorom. Tu nastopajo sile npr. par minut v Vrhniški klanec, pri speljevanju pa je prestavno razmerje kratko in traja približno eno sekundo in že sklopka polno grabi pri nižjih obratih,


a bi mal to razlotu ti.ker men koliko je jasno da ce mas sklopko spusceno in je sklopka v dobrem stanju,potem nima kj drset neglede na to kako pospesujes pa a je v klanc ali ne.
al je tko da tut ko je spuscena da po malem drsi samo da se tega ne zavedamo....
Ni vse res kar napišem
 
vugy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 687
Pridružen: Pe jul 06, 2007 6:59 pm
Kraj: AT-SLO

Napisal/-a vugy Sr okt 29, 2008 7:55 pm

FLINK je napisal/-a:Ti kar poslus tuki te komentarje :roll: :roll: :roll: najbl d na mestu neki sprobas kuplengo spuscat :?: :?: pa najboljs d gres na te neke firme po boljso in nwm kako sklpoko.... :?: :?: :roll: in sploh ne ves kaj bi lahko bilo....itaq je tema ze prisla do te meje, da je polno nabijanja in smo prisli ze do "varne voznje" in kako se vozi....svasta.
Pejt na renault forum, prasej in naj ti nekdo pregleda-nekaj jih je na forumu res profi poznavalcev. 5% folka niti ne ve nic o tem avtu in tako naprej....ni to kar en avto in upam, da ti ga je skoda....
Lp


No da neboš reko da bluzim...z testom kuplunge

primer: po tretji minuti

http://www.youtube.com/watch?v=9Af8Q5Rd1fw

pa enkrat je celo razložo zakaj ti to pove v kakšnem stanji je sklopka
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Sr okt 29, 2008 8:53 pm

[/quote]

a bi mal to razlotu ti.ker men koliko je jasno da ce mas sklopko spusceno in je sklopka v dobrem stanju,potem nima kj drset neglede na to kako pospesujes pa a je v klanc ali ne.
al je tko da tut ko je spuscena da po malem drsi samo da se tega ne zavedamo....[/quote]

Vsi ki so kaj več po Nemčiji vozili ti lahko povedo, da v avtih z več kot 150 kojni po daljši vožnji, predvsem pri klancih zaduhaš karakterističen duh sklopke ko ustaviš. Malo po lameli, malo po oljnih parah v bližini. Še posebej če so v kabini ljudje in prtljaga. Švohnejše mašine tega ne poznajo. Od speljevanja pa redkokdaj sklopko zaduhaš, izjema so kakšne ženske v klancu.
 
wiliamskis
Novinec
 
Prispevkov: 179
Pridružen: Po jun 05, 2006 12:15 pm

Napisal/-a wiliamskis Sr okt 29, 2008 8:58 pm

Mimgrede, sklopka se najraje zakuri, če se ene trikrat z mesta spelje v 3ali višji brzini, pa ni važn ali je avto nov ali star bilokatere firme!
A ves ka je moč??? Ko biku tako v rit pihneš, da se mu rogovi zravnajo!!!
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe Sr okt 29, 2008 9:03 pm

joztom je napisal/-a:


a bi mal to razlotu ti.ker men koliko je jasno da ce mas sklopko spusceno in je sklopka v dobrem stanju,potem nima kj drset neglede na to kako pospesujes pa a je v klanc ali ne.
al je tko da tut ko je spuscena da po malem drsi samo da se tega ne zavedamo....[/quote]

Vsi ki so kaj več po Nemčiji vozili ti lahko povedo, da v avtih z več kot 150 kojni po daljši vožnji, predvsem pri klancih zaduhaš karakterističen duh sklopke ko ustaviš. Malo po lameli, malo po oljnih parah v bližini. Še posebej če so v kabini ljudje in prtljaga. Švohnejše mašine tega ne poznajo. Od speljevanja pa redkokdaj sklopko zaduhaš, izjema so kakšne ženske v klancu.[/quote]
to mi je malo nelogicno,sej mocnejsi avti naj bi meli pa pac mocnej sklopko pa mocnej potisno plosco.
sj ne da ti nebi verjel ali kar koli,sam sm zemeraj mislu da se sklopka obrablja samo pri speljevanju,da pac ko je enkrat spuscena in ce je ok da lepo drzi na vztrajniku...
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Sr okt 29, 2008 10:24 pm

Kok bi mogu jst pol že sklopk skurit, ko se vozim po terenu in grem prvo v vodo in to tok globoko, da je sklopka v vodi, potem pa direktno v kak klanec, kjer ima mašina ene 8000 obratov in z reduktorjem v prvi prestavi lezem v klanec.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Sr okt 29, 2008 11:38 pm

Nebivedu reduktor je druga zgodba.... kajti reduktor poveča navor na kolesih na sklopki pa ostane enak. Pri reduktorju je sila na sklopko manjša kot pa v cestni prestavi.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
mišek
Uporabnik
 
Prispevkov: 1331
Pridružen: Pe dec 02, 2005 4:24 pm

Napisal/-a mišek Če okt 30, 2008 9:26 am

lisko je napisal/-a:Nebivedu reduktor je druga zgodba.... kajti reduktor poveča navor na kolesih na sklopki pa ostane enak. Pri reduktorju je sila na sklopko manjša kot pa v cestni prestavi.

Točno tak, če se po avtocesti pelješ v klanc v peti povn gas in ti začne obrate jemat pomeni, da da motor maksimum od sebe in je pač prešvoh za trenutne zahteve in začne hitrost padat. In takrat je tudi na sklopki max. navor, če bi hotel, da je sklopka pri reduktorju enako obremenjena bi ga moral tiščat v tak klanc, da bi mu tudi pod povnim gasom začelo sapo jemat.
Drgače bi pa rekel, da neko minimalno drsenje je verjetno tudi pri spuščeni sklopki, ampak res minimalno. Se mi zdi, da to so naš še v šoli učili, da je pri tornih gonilih vedno prisotno zdrsovanje, seveda ne neko grozno, samo recimo v 100.000 km se pa verjetno tud nekaj sklopka obrabi s tega naslova in ne samo zaradi zdrsov pri speljevanju in počasni vožnji s pomočjo sklopke, pač to ko sučeš po park placu pa rikverc, ko gre prehitro, če čist spustiš ipd.
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Če okt 30, 2008 1:50 pm

Več konjev gor ali dol (itak so vse komponente posledično ojačane), sklopka enostavno ne more it v pm pr teh kilometrih.

Nč slabga ne mislm, sam zgleda da je serijski material v p..
 
mišek
Uporabnik
 
Prispevkov: 1331
Pridružen: Pe dec 02, 2005 4:24 pm

Napisal/-a mišek Če okt 30, 2008 2:44 pm

Si ziher, da so vse komponente ojačane?
No pri tem RS-u mogoče, da.
Pri nižjem rangu pa dvomim. Recimo kaka je razlika v komponentah pri meganu z 1.4 motorjem pa kikim močnejšim? Razlika verjetno je samo mislim, da bolj v smislu, da ne paše recimo sklopka od 1.4 na 1.6. Da bi pa konstrukcijsko bila močneje narejena pa vprašanje, če res.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 9 gostov