no_name je napisal/-a:sašo5 je napisal/-a:joztom je napisal/-a:Sklopka se najraje skuri pri pospeševanjih v četrti ali peti, še posebej v dolgih klancih, pri speljevanju je to težje....
v breg in "rikverc" pa po možnosti poln avto....pa po "babje" celo pot vožnje(pa tud 1000km, če je treba) pedal za 1cm not met pritisnjen.........
Nogo čim dlje od sklopke, pospešuješ pa komot lahko v treji/četrti/peti.....samo kot pravim: nogo čim dlje - nobenga "božanja" pedala po nepotrebnem.........
Prikolice so tudi "smrt" za te zadeve.....
To je veljalo včasih pri jugotih in fičekih, pri novejših avtih je pedal sklopke nastavljen tako da ima na začetku malo mrtvega hoda zato na vseh treningih varne vožnje po Evropi učijo da moraš imeti nogo skoz narahlo na sklopki, da si pripravljen na zaviranje v sili.
Zakaj bi pa pri zaviranju v sili pohodil sklopko? Bolje je da ne.. da še motor pomaga pri zaviranju (edino če hitro zmenjaš za 2 brzini dol, da motor še bolj zavira, ampak če imaš čas za to, potem to že ni več 'sila').
Se bolj strinjam s sašem, da naj noga ne 'boža' sklopke med vožnjo. Lepo da je naštel vse možnosti kako 'skurit' sklopko, čeprou mislem da prikolice s turbo meganom lih ni vozu. al pa polnega avta 1 km rikverc v hrib tud ne.