Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Dragan Klep
Novinec
 
Prispevkov: 106
Pridružen: Ne okt 24, 2004 8:09 pm
Kraj: Gaj pri Pragerskem

Napisal/-a Dragan Klep Ne nov 09, 2008 11:22 am

pravis da ima motor 300k prevozenih in cez, pa da imas razdrtega??

pa rabis mnenja izkusenih.

edino pametno mnenje, pa se bolj iz prakse bo, bo mnenje VOJKOta iz Zetal, tudi ce te karkoli zanima, je on eden redkih ali pa celo edinih mojstrov, ki res dobesedno vejo kaj delajo.

tako da ce te zanima, pisi na pm, pa dobis tel.

LP

Dragan
 
Uporabniški avatar
Hribo
Novinec
 
Prispevkov: 441
Pridružen: To jan 09, 2007 11:30 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a Hribo Ne nov 09, 2008 11:56 am

Mogoce pa se najde kje kateri mojster, ki bo vedel razlozit kako se vstavijo ti obročiki ce je kaksna posebna metoda ,saj avtomobilov je razlicnih vec in imajo tud obročke.
Lp
http://www.facebook.com/pages/Avtodiagnostika-in-Servis-Osebnih-Vozil/361074387295480
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Ne nov 09, 2008 12:07 pm

Pogledaš kako so vstavljeni stari in enako namestiš nove....nobena znanost.Pa vse stavri lepo namažeš pred sestavljanjem.... obročke,bate,cilindre,ležaje.....da ne bi delal kje na suho!
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6589
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Fan Ne nov 09, 2008 1:38 pm

Pozdravljeni
V koliko je motor še sestavljen, pomerite kompresijo in se nato odločajte kako in kaj. Torej če je kompresija dobra ( ne zadovoljiva ) se uredi glavo motorja, v nasprotnem primeru - slaba kompresija se najprej dobro pozanimajte po avtotrgovinah koliko res koštajo rezervni deli ( ventili, tefloni, vodila ventilov, dročniki, tesnila, batni obročki, ležaji motorja, brušenje glave, brušenje bloka ......) Tudi sam menim, da je najbolje in najceneje dobiti drug motor ter ga enostavno zamenjati. Pri raznih generalnih popravilih motorja se zna finančni strošek zavrteti visoko v nebo. Saj posamezni deli niti niso tako dragi - posamezno, vendar ko se vse sešteje ( količinsko ), je marsikdo presenečen nad velikim stroškom. Vsi kateri sami urejamo motorje vemo, da se pokaže dejansko stanje obrabe šele ko je motor demontiran in se ga začne meriti z raznoraznimi merilnimi sredstvi, nekaj napol obrabljenih delov se pa zamenja preventivno, ker je motor že odprt.
Vem, da se marsikdo ne bo strinjal z mojim pisanjem, vendar je potrebno vedeti da stroške popravila ne bomo nosili mi, temveč lastnik vozila.

Lep pozdrav
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Ne nov 09, 2008 5:49 pm

Menjava obročkov je zelo kompleksno popravilo. Pridobiti je treba montažne podatke (npr.Goetze ali kakšen renomiran proizvajalec) Pomembno je, da se očisti bat v žlebovih pod obročki, najbolje s starim odlomljenim obročkom. V žlebovih za obročke se nabere oglje in novi obročki so debelejši in bi zaribali brez tega. Obroček se najprej prosto pazljivo vloži v cilinder in 1 cm pod vrhom v cilindru izmeri režo, ki ostane, le-ta mora biti v predpisani toleranci. Obročki se nato montirajo na očiščen bat (tudi po vrhnji površini mora oglje stran, zapeka na strani se ne čisti), kromring zgoraj (paziti na pozicijo žlebu, če ga ima, običajno proti vrhu), kompresijski obroček v sredini in mazalni obroček v obliki fedra spodaj. Obročki so med seboj obrnjeni za 180°. Pozicijo prvega obročka določa montažni predpis. S specialnim orodjem se bat objame (Unior ga tudi dela) in z občutkom vstavi s tolčenje z ročajem kladiva nazaj v cilinder. Vse je seveda podmazano z oljem. Numeriranje in pravilno obračanje označenih ojnic je samoumevno. Ostala sestava pa z moment ključem po predpisih. Najbolje je preventivno menjati tudi ojnične ležaje. A res niste nikoli mopedov šraufali, da bi se postopoma naučili zahtevnih del.
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5060
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 Ne nov 09, 2008 6:07 pm

joztom je napisal/-a:
S specialnim orodjem se bat objame (Unior ga tudi dela) in z občutkom vstavi s tolčenje z ročajem kladiva nazaj v cilinder.

....ko tega ni bilo, je "šelna" (objemka) opravila delo "specialnega orodja" ...

P.S pa dajte mu lepo povedat, da vsak "ki ma 5 minut časa" res ne more generalke na avtu delat....
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Ne nov 09, 2008 8:05 pm

sašo5 je napisal/-a:
joztom je napisal/-a:
S specialnim orodjem se bat objame (Unior ga tudi dela) in z občutkom vstavi s tolčenje z ročajem kladiva nazaj v cilinder.

....ko tega ni bilo, je "šelna" (objemka) opravila delo "specialnega orodja" ...

P.S pa dajte mu lepo povedat, da vsak "ki ma 5 minut časa" res ne more generalke na avtu delat....


So še druge stvari , ki se jih da uporabit da se dobi obročke v cilinder.....kako ne bom razlagal po forumu ker me boste vsi napadli...ampak zadeva preverjeno deluje.

Glede na to da piše da ima že glavo razmontirano pol po moje neki zna šravfat ali pa mu šravfa kdo drug.....tako da ne napadat vsakega da rajši pusti in bla bla....Sam sem elektronik (zelo fina dela) pa se zaženem v 2.5 dizl motor pa čeprav niti manuala nimam....pa verjamem da bo motor zalaufal takoj ko bo sestavljen....
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Ne nov 09, 2008 11:24 pm

Pri montaži glave je zelo važno, da so luknje od vijakov spihane in suhe. Vijaki glave se tanko namažejo z oljem. Potem veljajo pravi podatki o zategovanju, ne pa na škripajoče vijake ali morebitno izrivanje tekočin, ki vodi v poškodbe navojev ali lukenj ali napačno zategovane. Pogosta napaka začetnikov. Zategovanje je s kiloključem in/ali kotomerom, kakor je pač predpis za avto.
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5060
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 Po nov 10, 2008 10:24 am

lisko je napisal/-a:Glede na to da piše da ima že glavo razmontirano pol po moje neki zna šravfat ali pa mu šravfa kdo drug.....tako da ne napadat ...


....ma saj noben nobenga ne napada, samo mi hecno, da če nekaj razstaviš, pol pa zagusti in na forum tečeš spraševat in tako se ljudje z zavorami "igrajo" in ne vem s čim vse....

P.S sem že pisal o tem, kako je znanec brenz cilinder v vrečki prinesel, skoraj ob polnoči, češ "pomagaj" (oz. ker je "južnjak" PA NIMAM NIČ PROTI, DA NE BI KDO MISLIL)ampak je dobesedno prijokal z besedami: "pomozi ako boga znaš" :lol:

P.S. pa sem "daleč" od mehanika po stroki...
 
aleshondas
Novinec
 
Prispevkov: 142
Pridružen: Po nov 03, 2008 5:55 pm

Napisal/-a aleshondas Po nov 10, 2008 9:46 pm

če bi napisal za kateri hondin motor gre bi bilo super!!
7 gen honda civic sport
 
Uporabniški avatar
Hribo
Novinec
 
Prispevkov: 441
Pridružen: To jan 09, 2007 11:30 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a Hribo Po nov 10, 2008 9:58 pm

Pozdravljeni
Vsem ki ste prijazno odgovorili se zahvaljujem, sam delam pripravnistvo v tej smeri doma se pa ucim na svojem avtu. In nikoli ni odveč če izves na več straneh dobre ali ter razlicne odgovore , v katerih opravis enako delo tako ali drugace enako dobro. Prosim samo če ni lahko gdo na privat pošlje podatke na koliko kg se zategnejo spodaj bati na delavno gred.. Za podatek se zahvaljujem in si ga bom hranil v spominu za nadaljno šolo,..
Tema se lahko na mojo zeljo tudi zaklene.
Hvala ter Lep pozdrav
http://www.facebook.com/pages/Avtodiagnostika-in-Servis-Osebnih-Vozil/361074387295480
 
chevy
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1539
Pridružen: Pe maj 02, 2008 1:53 pm

Napisal/-a chevy Po nov 10, 2008 10:12 pm

No lepo, da se sam učiš. Srečno pa čim bolje ''pošaraufaj'', da bo delalo vse kot je prav :)

LP
 
aleshondas
Novinec
 
Prispevkov: 142
Pridružen: Po nov 03, 2008 5:55 pm

Napisal/-a aleshondas Po nov 10, 2008 10:37 pm

ko boš privijal ojnice oz. ko bodo privite do konca probaj če gredo na glavni gredi kaj levo in desno če nimajo lufta potem nisi vredu sestavo!!!

morajo imeti vsaj malo lufta!!
7 gen honda civic sport
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google Adsense [Bot] in 8 gostov