Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
fr34kec
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 5
Pridružen: Sr dec 10, 2008 10:58 am

Napisal/-a fr34kec Sr dec 10, 2008 12:21 pm

a tudi ugasne, če takoj dodaš gas?
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4164
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Re: hladen ne vžge

Napisal/-a TrijoAdijo Sr dec 10, 2008 4:24 pm

fr34kec je napisal/-a:Imam Ford Focus 1.8 TdCi letnik '03. Če avto stoji celo noč in je zjutraj okoli 2 do -5 (manj letos še ni bilo), potem zjutraj ne vžge. "vergla pa vergla" in nič...šele v tretjem ali četrtem poizkusu potem s pomočjo gasa vžge. Če gasa ne dodam sicer vžge, ampak tudi takoj ugasne. Na servisu so preverili ogrevalne svečke (pravijo, da so OK), ter kompresijo motroja (je 26, se pravi tudi OK). Pravijo tudi, da so imeli več primerov s tem motorjem (1.8 TdCi), ki imajo isti problem in da je ena od strank probala z aditiv, ki je pomagal rešiti problem. Znano pa je tudi, da aditiv pri manj kot -6 ne pomaga (oz. se vsede na dno rezervovarja).
Zanima me, če kdo ve kako rešiti problem? Nočem namreč vsake 3 dni ko tankam dodajati aditiva.
lp


Menjaj servis...

LP!
 
Uporabniški avatar
imilet1
Uporabnik
 
Prispevkov: 1368
Pridružen: Pe dec 05, 2003 11:55 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a imilet1 Sr dec 10, 2008 4:27 pm

EGR samo blindiraj...ne rabis ga
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4164
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Re: hladen ne vžge

Napisal/-a TrijoAdijo Sr dec 10, 2008 4:34 pm

janezek_85 je napisal/-a:
No evo še edn. Pr mojmu so ble tri svečke zanič in mi sedaj mnogo bolje užiga, vendar se še vedno zgodi, da v primeru ko avto stoji čez noč naprimer, mi zjutraj v prvo vžge, vendar po dveh, treh sekundah ugasne. A je možno, da nekje iz dotoka goriva med filtrom in vbrizgom čez noč uhaja nafta - pušča in posledično zjutraj po vžigu ugasne ker za trenutek zmanjka nafte? Al pri common rail dizlih to ni možno?


Možno je ja...preveri delovanje nepovratnega ventila na odvodu goriva v tank.

Skoraj bi reku da gre za napako na doziranju goriva ko je motor hladen. Ko moj mrzel zalaufa,se obrati dvignejo za cca. 50-100rpm, ki pa kmalu (v 10-ih sekundah) padejo na normalno.
Možnost tvojega fellerja je v programu ecu-ja (ne bi bilo prvič), senzor temp. goriva (se je tut že dogajalo) ali pa regulator pritiska na nizkotlačnem delu visokotlačne črpalke (manj verjetno,ker drugač bi tut topel zajebaval).

LP!
 
janezek_85
Novinec
 
Prispevkov: 103
Pridružen: Ne nov 27, 2005 6:08 pm

Napisal/-a janezek_85 Če dec 11, 2008 8:01 pm

Ja danes ko sem dal čist mal gasa k sm vžigal je takoj vžgal. Ko vžge je tek motorja zelo nemiren in ni opaziti povečanja obratov, torej laufa na 900-950obratih. Je pa tut ene 3 kilometre cukal na 1500 obratih, pol ko ga pohodiš cukanje neha in ko se ogreje cukanja ni.
Trijo, mislite da bi tester (priklop na računalnik) odkril napako? se da delovanje povratnega ventila kako preprosto preveriti?
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4164
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Napisal/-a TrijoAdijo Če dec 11, 2008 9:25 pm

Hm...fordov tester je treba znat uporabljat in se z njim da marsikaj naredit. Problem je le v tem, da je zelo majhen % mehanikov ki dejansko to znajo.

Nepovratni ventil je treba dol uzet pa probat ali sploh deluje.

Kakšen filter za gorivo pa imaš? original ali kak ponaredek? Kdaj si nazadnje menjal filter oz. spustil vodo iz njega?

LP!
 
janezek_85
Novinec
 
Prispevkov: 103
Pridružen: Ne nov 27, 2005 6:08 pm

Napisal/-a janezek_85 Če dec 11, 2008 9:47 pm

TrijoAdijo je napisal/-a:Hm...fordov tester je treba znat uporabljat in se z njim da marsikaj naredit. Problem je le v tem, da je zelo majhen % mehanikov ki dejansko to znajo.

Nepovratni ventil je treba dol uzet pa probat ali sploh deluje.

Kakšen filter za gorivo pa imaš? original ali kak ponaredek? Kdaj si nazadnje menjal filter oz. spustil vodo iz njega?

LP!


Glede testerja sm mislu, da bi ga peljal mehaniku, ki ima diagnostiko. Torej na en normalen servis, al pa mehaniku ki to zna.

Filter mam pa original na Ford servisu kupljen (55EUR - nikol več), in sicer menjan septembra letos, od takart pa nisem spuščal vode.
 
janezek_85
Novinec
 
Prispevkov: 103
Pridružen: Ne nov 27, 2005 6:08 pm

Napisal/-a janezek_85 Po jan 05, 2009 6:50 pm

No danes je blo -14 pa mi je vžgal v drugo, s tem da sem dodal malo gasa. Prvič je kresnu, pa crknu, u drugo je pa vžgal in mal trokial nekaj sekund. Sem pa na googlu našel veliko točno enakih problemov, vendar nobene rešitve razen ena, ki je mal magajverske narave:
majster je vgradil nepovratni ventil, ni pa nič opisal kje točno in kakšnega. Je kdo pri nas počel kaj takega? Lahko opiše?



http://www.rac.co.uk/web/forum/showthread.php?t=3801
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Po jan 05, 2009 8:29 pm

janezek_85 je napisal/-a:No danes je blo -14 pa mi je vžgal v drugo, s tem da sem dodal malo gasa. Prvič je kresnu, pa crknu, u drugo je pa vžgal in mal trokial nekaj sekund. Sem pa na googlu našel veliko točno enakih problemov, vendar nobene rešitve razen ena, ki je mal magajverske narave:
majster je vgradil nepovratni ventil, ni pa nič opisal kje točno in kakšnega. Je kdo pri nas počel kaj takega? Lahko opiše?



http://www.rac.co.uk/web/forum/showthread.php?t=3801

Imam dva dizla.....oba imela enake simptome.....obema vgradil nepovratni ventil.....oba vžigata brez problema....
Še kaj:D
Ventil te pride 6 evrov vgradiš pa ga med naftni filter in pumpo pri motorju. Pazi na smer ventila....ostalo je za vrtec.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
janezek_85
Novinec
 
Prispevkov: 103
Pridružen: Ne nov 27, 2005 6:08 pm

Napisal/-a janezek_85 Po jan 12, 2009 10:01 pm

lisko je napisal/-a:
janezek_85 je napisal/-a:No danes je blo -14 pa mi je vžgal v drugo, s tem da sem dodal malo gasa. Prvič je kresnu, pa crknu, u drugo je pa vžgal in mal trokial nekaj sekund. Sem pa na googlu našel veliko točno enakih problemov, vendar nobene rešitve razen ena, ki je mal magajverske narave:
majster je vgradil nepovratni ventil, ni pa nič opisal kje točno in kakšnega. Je kdo pri nas počel kaj takega? Lahko opiše?



http://www.rac.co.uk/web/forum/showthread.php?t=3801

Imam dva dizla.....oba imela enake simptome.....obema vgradil nepovratni ventil.....oba vžigata brez problema....
Še kaj:D
Ventil te pride 6 evrov vgradiš pa ga med naftni filter in pumpo pri motorju. Pazi na smer ventila....ostalo je za vrtec.


Mi lahko prosim še poveš kje si kupil nepovratni ventil.
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4164
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Napisal/-a TrijoAdijo Po jan 12, 2009 10:49 pm

Avto ima 250.000 km za sabo? To je po števcu? Kulk je pa realnih kilometrov? :)

Grelne svečke imaš nove....to je ok...ampak daj ga probaj dvakrat ali trikrat segret predn ga začneš kurblat.Interval gretja svečk je okoli 6 sekund, nato rele izklopi grelne svečke. Ta interval se da malce popravit (povišat) s testerjem.

p.s.: Moj še vedno pali brez grelnih svečk.. :D


Nepovratni ventil kupiš v vsaki štacuni z rezervnimi deli, vendar bo montaža brezpredmetna. Zakaj? Zato,ker ti nafta ne pade...ker tudi ne more past nazaj proti tanku. Naftni filter je montiran zelo visoko napram pumpi in skupnem vodu. Tudi če bi nafta padla, je ceveh do pumpe še dovolj "zaloge" da motor nemoteno deluje cca. 15 sekund (samo tega ne probavat,ker boš: 1. zelo klel, 2. naredu velik škode).

Edino kar ti lahko svetujem je to (in to svetujem na podlagi podatka, da ima avto za sabo 250.000km), da zadevo priklopiš na tester in preveriš pritisk goriva v skupnem vodu. Če je pritisk 1050 BAR-ov ali več, je pumpa ok. Če je manj, bo treba pumpo rihtat.
In pa hkrati preveriš tudi injektorje...vendar brez merilnih lončkov ne bo šlo.

LP!
 
janezek_85
Novinec
 
Prispevkov: 103
Pridružen: Ne nov 27, 2005 6:08 pm

Napisal/-a janezek_85 To jan 13, 2009 11:27 am

TrijoAdijo je napisal/-a:Avto ima 250.000 km za sabo? To je po števcu? Kulk je pa realnih kilometrov? :)

Grelne svečke imaš nove....to je ok...ampak daj ga probaj dvakrat ali trikrat segret predn ga začneš kurblat.Interval gretja svečk je okoli 6 sekund, nato rele izklopi grelne svečke. Ta interval se da malce popravit (povišat) s testerjem.

p.s.: Moj še vedno pali brez grelnih svečk.. :D


Nepovratni ventil kupiš v vsaki štacuni z rezervnimi deli, vendar bo montaža brezpredmetna. Zakaj? Zato,ker ti nafta ne pade...ker tudi ne more past nazaj proti tanku. Naftni filter je montiran zelo visoko napram pumpi in skupnem vodu. Tudi če bi nafta padla, je ceveh do pumpe še dovolj "zaloge" da motor nemoteno deluje cca. 15 sekund (samo tega ne probavat,ker boš: 1. zelo klel, 2. naredu velik škode).

Edino kar ti lahko svetujem je to (in to svetujem na podlagi podatka, da ima avto za sabo 250.000km), da zadevo priklopiš na tester in preveriš pritisk goriva v skupnem vodu. Če je pritisk 1050 BAR-ov ali več, je pumpa ok. Če je manj, bo treba pumpo rihtat.
In pa hkrati preveriš tudi injektorje...vendar brez merilnih lončkov ne bo šlo.

LP!


Ja avto ima zihr realne kilometre, ker ga je meu pred mano sovaščan in točno vem kolk posegov je mel tale avto. Vožen je bil uglavnm le po avtocesti in zadnjih 120000km je naredu v zadnjem letu in pol. Mašina ni bila nikoli odpirana, le dvakrat je mel menjane jermene, dvakrat svečke, 6x naftni filter ter 1x ploščice. Tud EGR ni bil nikoli pucan.

Problem je ker avto vedno vžge v prvo vendar takoj zatem ugasne (po eni sekundi) - torej svečke so tuki nardile svoje. In to se dogaja le ko stoji čez noč. Tudi ko enkat vžge nekaj sekund laufa po treh, kadi, trokira - par sekund, ko pa spelem pa dela brez problema. Če bi bla pumpa bi se poznal tut ko je ogret....
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4164
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Napisal/-a TrijoAdijo To jan 13, 2009 1:15 pm

Če v drugo zalaufa "po treh", pol je al neki narobe z grelnimi, al pa bo nekaj na dizah oz. pritisku goriva.In verjemi, da ni nujno da se to pozna tudi ko je ogret.
V kakšnem stanju je pa akumulator? Morda nima dovolj moči hitro obračat motorja. Si že kaj preverjal zaganjač? Na tem motorju ga je pametno dol vzet, pa ga razdret in spucat, po potrebi tudi obnovit. Lahk je tudi, da imaš prenizke obrate zaganjača ob hladnem zagonu.

LP!
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko To jan 13, 2009 4:30 pm

Trijo motiš se tole o gorivo......namreč vod nafte deluje kot zvita natega ( verjetno si že kdaj vlačil vino iz soda....ko z usti potegneš samo prvič potem pa samo teče na podlai težnosti....) Tvoja teorija bi delovala samo če bi bil tank višji od pumpe....

In verjem Jeep je po sestavi ( nove grelne, obnovljena pumpa in šobe) vžigal en teden brez problemov....potem pa je imel točno take simptome kot so opisani v celi temi....s tem da je enkrat vžgal normalno.....drugič je kašljal....tretjič sploh ni vžgal....četrtič vžgal in ugasno....No ventil za 6 evrov je rešil vse te težave.
Ne vem sicer kako imajo novejši avti....ampak po moje kr enako glede na to da je mehanika enaka.
Lučka grelnih ugasne hitreje kot neha gret svečke......in tudi po tem ko jih neha gret in začneš štartat jih začne dogrevat.
Probaj s probir lampo na svečkah in boš videl trik.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4164
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Napisal/-a TrijoAdijo To jan 13, 2009 5:18 pm

Lisko, brezskrbi bodi...vem jest to vse..Ampak če nafta pade, pade iz filtra...ne more nafta it iz pumpe "v breg" v filter in nato "pod breg" nazaj v tank. Ni me treba podučevat o fordovem TDCI-ju, ker ga imam v malem prstu.Ravno te dni sem enega reševal s podobnimi simptomi. In ni bilo potrebe po nepovratnem ventilu, ampak samo po dobri logiki. Opravil sem test pumpe in injektorjev,kar je bilo b.p. (na zahtevo lastnika..avto ima 220.000km po števcu in je bil pripeljan it IT s 120.000km po števcu), motor je dobil nove grelne svečke, aku sem nafilal in obdelal zaganjač.Avto pali lepš kot poleti :D Pri tdci-ju lučka od grelnih ugasne cca. 2 sekundi potem ko daš kontakt. ECU pa dejansko izklopi rele od grelnih svečk približno 6 sekund potem ko mu daš kontakt.Ta interval se da tudi povišat,ampak je spet potreben tester (kar sem že pisal).

LP!
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko To jan 13, 2009 6:18 pm

Zakaj je potem men padla ko imam ravno tako filter (ne samo nad pumpo) ampak celo nad motorjem?:)
Mal pogooglaj o "zviti" nategi :)
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4164
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Napisal/-a TrijoAdijo To jan 13, 2009 7:40 pm

Đabe ti hasne obnova pumpe, če ti pa lajtnge ne dihtajo :)
Lej, vzami ti to zvito natego, pa jo napelji tak, kot imaš dovod goriva v avtu. Se pravi: Kesl na tleh, cev iz kesla v luft,potem pa spet proti tlem in na koncu pumpaj. Ko bo cev polna tekočine, jo na koncu,kjer je pumpa zaštopaj. Potem pa na najvišjem delu,ki predstavlja filter goriva v tvojem avtu v cevko zvrtaj luknjico. Kam bo stekla tekočina? Prva polovica (od kesla do najvišje točke) bo stekla nazaj v kesl....druga polovica pa bo ostala v cevi.Al se morda motim?Ja...morda se pa motim, sploh pa, če na koncu cevi, ki naj bi bila zadihtana, ni diht ;)
Pa še nekaj...enkrat razreži filter goriva in si ga dobro oglej,kako je sestavljen ;)

LP!
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko To jan 13, 2009 7:57 pm

Se motiš.....ker druga polovica bo pa teklo preka povratnega voda......in tle je varka....ponavad pa steče nazaj preko sesalnega ker je le ta daljši (več tekočine večje teža večja moč....fizika) .
Če imaš luknjico.....če pa je nimaš pa bo tko al tko teklo nazaj ker povratni vod je u tanku v zraku(sesalni vod pa je na dnu tanka....20cm razlike) ......in preko tega potegne zrak ker teče preko njega nazaj... verjem ker sem nardil pravi mali doktorat okol tega... same pumpe se ne splača razdirat da bi zatesnil samo nepovratni ventil če vse ostalo dela... ventil v filtru pa je tudi bolj tak tak ....in sploh če je avto star se taka popravila ne splačajo.....no v mojem primeru pa se je ugotovilo pa vse lepo dihta le pumpa ne drži.....rešitev je stala 6 evrov....
Po parih urah se ne pozna.....pozna pa se čez noč ali če avto stoji dalj časa.

Ne bom razlagal kaj je blo na drugem avtu.....3 leta noben ni ugotovil....svečke so redno crkovale vsako leto.....tud z novimi ni vžigal bolje.....enostavno je palo s prve potem pa začel kašljat in kadit...če mu nisi dodal gasa je crknu.
Rešitev je bila banalna in sedaj ko je pri nas -12 se upam it stavit za par tisoč evrov da bo vžgal s prve pa čeprav stoji že več kot en mesec.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4164
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Napisal/-a TrijoAdijo To jan 13, 2009 8:21 pm

Ne bi glih reku da se motim...Povratni vod je poln ko motor laufa, pa še takrat ne teče nafta skozenj curkoma...Pa ne mi jamrat da nafta steče nazaj skozi povratni vod,ker le ta pri samem zagonu motorja nima nič.Pumpa je vedno polna nafte...brez zraka..če je zrak v njej, potem ne dihta, kar lahko privede do okvare pumpe. Če pa ti skozi povratni vod teče nafta, ko motor stoji, pol pa pumpo prim, pa jo tak vrži, da se bo samo skadilo zanjo.


LP!
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko To jan 13, 2009 8:32 pm

Jah lej sam izkušnje govorim......in verjem da sem probaval marsikaj.....a rešil je samo nepovartni ventil.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov