Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
aklan86
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 616
Pridružen: Po apr 02, 2007 12:35 pm

Napisal/-a aklan86 Sr jan 07, 2009 7:55 pm

Naj uganem. Sklopka je cela, šel je pa cilinder na sklopki. :)

@GoGo: glede 1.6 mašine in 73kw. Če gre za isto mašino kot je v moji carismi se nikakor ne morem strinjat da je "zaspan" avto. Nasprotno. V primerjavi s VW-jevim 1.4 16V 74kw je prava raketa, vsaj po mojih izkušnjah.
Slika
 
Uporabniški avatar
GoGo
Uporabnik
 
Prispevkov: 807
Pridružen: Sr okt 13, 2004 9:34 am
Kraj: Severna Primorska

Napisal/-a GoGo Sr jan 07, 2009 8:07 pm

aklan86 je napisal/-a:@GoGo: glede 1.6 mašine in 73kw. Če gre za isto mašino kot je v moji carismi se nikakor ne morem strinjat da je "zaspan" avto. Nasprotno. V primerjavi s VW-jevim 1.4 16V 74kw je prava raketa, vsaj po mojih izkušnjah.


Nisem prepričan ali gre za isto mašino ali ne, vendar se meni te lancerji zdijo čisto preveč zaspani. Sploh v nižjih obratih - pod 3000 rpm se komaj premakne. So pa letniki 2005-2007. Vsi 1.6 mašine. Najbolj smešna pa mi je sport varianta...100 kil
plastike (pragovi, podaljški odbijačev), momo športni volan, alu stopalke itd. pod pokrovom pa ista mašina kot pri navadnem...
Mogoče pa je to le psihološki efekt, vsi ostali avtomobili so turbodizli, ki že v nižjih obratih dajo nekaj od sebe...
Lep dan!
 
Uporabniški avatar
aklan86
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 616
Pridružen: Po apr 02, 2007 12:35 pm

Napisal/-a aklan86 Sr jan 07, 2009 8:39 pm

Govoriva o čisto drugih mašinah (95-99) :)
Slika
 
Uporabniški avatar
the_red
Novinec
 
Prispevkov: 258
Pridružen: Ne mar 23, 2008 1:03 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a the_red Sr jan 07, 2009 8:44 pm

aklan86 je napisal/-a:Naj uganem. Sklopka je cela, šel je pa cilinder na sklopki. :)

@GoGo: glede 1.6 mašine in 73kw. Če gre za isto mašino kot je v moji carismi se nikakor ne morem strinjat da je "zaspan" avto. Nasprotno. V primerjavi s VW-jevim 1.4 16V 74kw je prava raketa, vsaj po mojih izkušnjah.


Nič od tega. Avto je rukalo zaradi teh težav, sklopka ni imela veze ;) Cilinder pa zelo rad odpoveduje na Carismah.

BTW: V carismi (predvidevam da imaš starejšo, pred prenovo) je 4G92 (73kw), v Lancerju (CS0) pa 4G18 (72kW). Lancer ima nekaj več navora, a je težji. Novejši Lancer (CS0 generacija) obstaja tudi z 2.0 motorjem (99 kw), a so v SLO redkejši kot diamanti :lol:, pa še samo pred faceliftom so se prodajali.
Briši, ide Micubiši !!!
 
Uporabniški avatar
aklan86
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 616
Pridružen: Po apr 02, 2007 12:35 pm

Napisal/-a aklan86 Sr jan 07, 2009 8:52 pm

Lahko malo več opišeš o tem rukanju? Na kak način je rukalo? Koliko si dal za čiščenje z ultrazvokom? Nad porabo in zmogljivostjo se nimam kaj pritoževat, vseeno pa se mi zdi da so nosilci motorja že malo bogi. Kako to najlažje stestirat, ker novi niso ravno poceni. Baje to v LJ tudi eden popravlja (zamenja gumo) ali jih "šraufa-menja" tudi?
Slika
 
Uporabniški avatar
the_red
Novinec
 
Prispevkov: 258
Pridružen: Ne mar 23, 2008 1:03 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a the_red Sr jan 07, 2009 9:11 pm

Pri speljevanju je treslo, ker je bil motor ''prešvoh''. Če ti carismo cuka, je problem drugje. Na očetovi se opazi, ko pelješ recimo v breg v tretji prestavi s ~1500 obrati in pritisneš poln gas. Avto parkrat cukne kot neukročen konj in imaš občutek, kot da bo motor odpadel :lol: . Problem je baje v starih ''cinšpulah'', ki obremenjene prebijajo na pokrov ventilov motorja. Samo se ne sekira preveč, pač pelje v 2. brzini ;)

Za čiščenje sem dal 38€ na uradnem servisu + delo (ne vem točno koliko je to, ker so bile še druge zadeve)
Briši, ide Micubiši !!!
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Sr jan 07, 2009 9:23 pm

In kaj naj bi bila obremenjena cinšpula, le-ta dela vedno pod enakimi pogoji, saj je električna in ne na kompresijo?
 
Uporabniški avatar
aklan86
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 616
Pridružen: Po apr 02, 2007 12:35 pm

Napisal/-a aklan86 Sr jan 07, 2009 9:25 pm

Pri meni ni tako hudo. Je pa podobno kot si opisal. Le da jaz to opazim če recimo v 4 brzini pri 60km/h spustim gas za 2 sek in nato na polno pohodim. Takrat pa ne ravno cuka, bolj nekak kot bi zagrabl pa za stotinko malo spustil pa spet zagrabl. Ne vem no. Mogoče sem preveč "picajzlerski" pa iščem napake pri 10let starem avtu tam k jih ni. Se pa ročica menjalnika "odziva-zatrese" na vsaki neravnini in malenkost trese skozi celo vožnjo. Zato sem tudi osumil nosilce.
Slika
 
Uporabniški avatar
the_red
Novinec
 
Prispevkov: 258
Pridružen: Ne mar 23, 2008 1:03 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a the_red Sr jan 07, 2009 9:39 pm

To je Renaultov menjalnik ;) Carisma je made in Europe :) Pri očetovi se prestavna ročica ko daš gas pomakne malo nazaj, ko spustiš pa naprej :D. Leta delajo svoje ;)

Glede cinšpul: Carisma ima 2. Po eno za dva cilindra in nima fertajlerja. Predvidevam da so to problem, sicer pa je uporabnik na Mitsubishi forumu svetoval tole, sicer v hrvaščini. Res je, da ne razumem perfektno hrvaško;
Kvar kod njega mogu biti bobine koje se nalaze na deklu (poklopcu ventila). Dve crne kocke, veličine kutije šibica. Probije i baca iskru van, pa auto trzne pri velikom opterećenju na malim okretajima. Test... sjedni u auto, vozi u 2. brzini na 1000 okr/min i nabij mu gas do kraja. Ako ne trzne da 3000 okr/min, dobro je.


To je za Carismo, moj mlinček ima ''fertajler'' :twisted:
Briši, ide Micubiši !!!
 
ovniek
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 61
Pridružen: Če okt 21, 2004 10:33 am
Kraj: Savinjska

Napisal/-a ovniek So jan 10, 2009 3:36 pm

No fino da si zrihtal, pa naj ti zdej še dolgo gre.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 8 gostov