Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
Sarge
Novinec
 
Prispevkov: 193
Pridružen: Po dec 15, 2008 1:05 pm

Napisal/-a Sarge Ne dec 28, 2008 11:41 am

Yoni je napisal/-a:
sebaveh je napisal/-a:
vill je napisal/-a:Še zadnji post na to temo. Ali je kdor koli s tega foruma doživel, da mu utrgan jermen ni naredil nobene škode na mašini. Če ni naj navede znamko vozila!
lp iz Celja


Opel Vectra 1,6 i, letnik '91
Ventili in bati ne morejo udariti skupaj. Pri tem nam je že pri 8000 km vtrgalo jermen, brez škode. In potem je nadaljnih na vsake 90.000 km preskočil za en zob. Tudi brez škode.


Potem si se pa zbudil kajne?


Resno Yoni, pri nekaterih motorjih res ne naredi nič škode.
Slika
Vive Le Sport!
 
Uporabniški avatar
sebaveh
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2334
Pridružen: Po mar 28, 2005 8:50 am
Kraj: Slov. Bistrica

Napisal/-a sebaveh Ne dec 28, 2008 12:02 pm

Yoni je napisal/-a:
sebaveh je napisal/-a:
vill je napisal/-a:Še zadnji post na to temo. Ali je kdor koli s tega foruma doživel, da mu utrgan jermen ni naredil nobene škode na mašini. Če ni naj navede znamko vozila!
lp iz Celja


Opel Vectra 1,6 i, letnik '91
Ventili in bati ne morejo udariti skupaj. Pri tem nam je že pri 8000 km vtrgalo jermen, brez škode. In potem je nadaljnih na vsake 90.000 km preskočil za en zob. Tudi brez škode.


Potem si se pa zbudil kajne?


S prstom v ### in koruzo v ### :lol:

Resno, ampak moraš razumet zgradbo motorja. Išči pod "interference engine" in "non-interference engine", nekje imajo tudi cel spisek enih in drugih tipov motorjev.
Vectro pa smo prejšnji teden prodali, s 376.000 km, in motor še gre kot šus. 8)
EDD: Now what?
EDDY: I'm thinking, I'm thinking...
ED: Can I think?
EDD/EDDY: NO!
 
Uporabniški avatar
im nobody
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3321
Pridružen: Pe feb 03, 2006 11:18 pm
Kraj: laško

Napisal/-a im nobody Ne dec 28, 2008 12:21 pm

Sarge je napisal/-a:
Yoni je napisal/-a:
sebaveh je napisal/-a:
vill je napisal/-a:Še zadnji post na to temo. Ali je kdor koli s tega foruma doživel, da mu utrgan jermen ni naredil nobene škode na mašini. Če ni naj navede znamko vozila!
lp iz Celja


Opel Vectra 1,6 i, letnik '91
Ventili in bati ne morejo udariti skupaj. Pri tem nam je že pri 8000 km vtrgalo jermen, brez škode. In potem je nadaljnih na vsake 90.000 km preskočil za en zob. Tudi brez škode.


Potem si se pa zbudil kajne?


Resno Yoni, pri nekaterih motorjih res ne naredi nič škode.


res je to...nekateri motorji imajo narejeno zaščito...naša omega isto...bati in ventili so odmaknjeni dovolj narazen in ne naredi nobene škode ;) ;)
passat 1.9 tdi 110,235 nm
Na levi pas...do konca gas
viewtopic.php?t=72616&postdays=0&postorder=asc&start=60
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare Ne dec 28, 2008 1:06 pm

FIAT FIRE motorji
OPLI 8V 1.4,1.6,1.8 in 2.0
PSA 1.1,1.4
se sigurno ne zgodi nič če odtrga jermen!!
Če pa ti je na roverju odtrgalo pa na jermenici probaj obrnit odmično ampak najprej vse bate postavi tako da ne bo noben na ZMT in če se lepo obrača brez zatikanja potem je po vsej verjetnosti OK če nne pa glavo dol in ventile ter vodila pomenjat,zamenjat vsa tesnila kar jih je okoli glave in zamenjat vse okoli zobatega jermena,ker če boš menjal samo jermen ti bo ali zaribal/se zluftal šponar ali pa vodna pumpa če je gnana preko zobatega jermena
 
Uporabniški avatar
kaWsk
Uporabnik
 
Prispevkov: 1040
Pridružen: Pe feb 13, 2004 5:51 pm
Kraj: Dol pri Ljubljani

Napisal/-a kaWsk Ne dec 28, 2008 1:08 pm

sosedu je letos na hondi (1.6 16v sohc) raztrgal pogonski jermen in ni imel nobene škode razen stroška novega jermena in ležaja. To se mu je zgodilo pri cca. 2500 obratov (če se prov spomnem), bi pa bila (baje) čist druga pesem če bi se to zgodilo pri 4000+obr. Tko je to pri vseh starejših hondah, kolikor vem
EJ6
 
Uporabniški avatar
sebaveh
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2334
Pridružen: Po mar 28, 2005 8:50 am
Kraj: Slov. Bistrica

Napisal/-a sebaveh Ne dec 28, 2008 2:38 pm

Te preskakovalne "anomalije" nismo nikoli odkrili. Niti se je nismo trudili odkrit več. Pač nevem, mogoče zaradi temperature, kako smetje med zobmi, nenadni kotni pospeški, napenjanje... Če bi se dogajalo bolj pogosto, bi bilo zaskrbljujoče, tako pa ni bilo panike.
EDD: Now what?
EDDY: I'm thinking, I'm thinking...
ED: Can I think?
EDD/EDDY: NO!
 
Uporabniški avatar
zlabon
Novinec
 
Prispevkov: 443
Pridružen: To dec 21, 2004 5:07 pm

Re: Utrgan jermen - ROVER 216 SLI

Napisal/-a zlabon Ne dec 28, 2008 3:29 pm

vill je napisal/-a:Pozdrav! Zanima me če so se ventili in bati pri tej mašini srečali ali ne? Letnik 95; 1.6 16 V, baje hondina mašina! A se lahko pride do ugotovitve brez poseganja v glavo oziroma mašino? Če so ventili zlomljeni ali zviti, bo dovolj zamenjava komplet glave drugega identičnega vozila? Zgodilo se je na avtocesti pri 120 km na uro! Ni bilo skoraj da nobenega stašanskega zvoka!
Hvala za odgovore in lp


v autodati piše da je za ta motor velika možnost da se srečajo ventili in bati, tako da preveri kompresijo.


aja, drugače pa med motorje kjer utrgan jermen ne povzroči škode, spada tudi večino starejših subarujevih motorjev (EJ18,EJ20,EJ22), vem pa da pri 2.0T se pa sreča vse skupaj
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare Ne dec 28, 2008 8:07 pm

sebaveh je napisal/-a:Te preskakovalne "anomalije" nismo nikoli odkrili. Niti se je nismo trudili odkrit več. Pač nevem, mogoče zaradi temperature, kako smetje med zobmi, nenadni kotni pospeški, napenjanje... Če bi se dogajalo bolj pogosto, bi bilo zaskrbljujoče, tako pa ni bilo panike.
nisem siguren ampak nekateri opli so imeli interval menjave jermena na 60000 km in če je to to potem veš zakaj je preskakoval (preveč je bil že stegnjen)
 
vill
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 5
Pridružen: To jun 06, 2006 10:10 am

Napisal/-a vill Ne dec 28, 2008 10:08 pm

Pozdrav vsem! Čare, če sem te prav zastopil, bi lahko pobral svečke ven, šaltal v četrto, in pri porivanju avta bil pozoren na zvoke in morebitna zatikanja!? Ali mi to odsvetujete, pa pri mehaniku glavo dol in videt na čem sem. Mimo grede, mi kdo "zrihta" kako rabljeno glavo v premeru škode? Teh avtov je zelo malo na naših cestah!
Hvala in lep pozdrav
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare Ne dec 28, 2008 10:18 pm

ne rabiš dajat v brzino ,ker jermena itak nimaš in tako nimaš povezave z glavno in odmično gredjo!Ti samo pazi da bojo vsi štirje bati nekje na sredi (da ne bo noben na zgornji mrtvi točki)potem pa z ključem ki pač je na vijaku odmične le to obračaj in če se ne bo lepo obračala je nekaj zvito (težje se obrača zaradi vzmeti ventilov-če šteka je nekaj zvito)
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov