Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare Sr jan 07, 2009 9:12 pm

malo off:JanJ kok ma ta ford kilometrov zdaj 300000+??
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4165
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Napisal/-a TrijoAdijo Sr jan 07, 2009 10:44 pm

Aha.no to je pa že bolj normalno za slišat...no...za menjavo notranjega šporheta je treba razkopat celo armaturo..Notranji šporhet pa mislim da (ponaredek) niti ni tako drag.

LP!
 
antra
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 3
Pridružen: Sr jan 07, 2009 10:42 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a antra Sr jan 07, 2009 10:53 pm

A to pomeni, da je za golfa II isto? Treba razkopat vse ???
Anja
 
Uporabniški avatar
Pavka
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 702
Pridružen: Po okt 16, 2006 4:08 am
Kraj: IZLAKE

Napisal/-a Pavka Sr jan 07, 2009 11:21 pm

Na žalost so te pečke za armaturo in zato jo je treba podret.
Bolje se je slabo peljati kakor dobro hoditi
 
antra
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 3
Pridružen: Sr jan 07, 2009 10:42 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a antra Sr jan 07, 2009 11:48 pm

Aha. Problem je ker katergakoli mehanika sem vprašala je reku da to ne bo delal, ker je preveč dela. Pol je pa en "znanec", ki je mel nekaj teh golfov reku, da niti ni tak problem. Zdej pa ne vem..... Al so sam uni mehaniki nesposobni al je pa un preveč brihtn....?? :roll: Mal je neprijetno v tem času.........brrrr
Anja
 
Uporabniški avatar
ronnie
Novinec
 
Prispevkov: 260
Pridružen: Ne feb 11, 2007 1:18 pm

Napisal/-a ronnie Če jan 08, 2009 6:27 am

Na golfu 2 ni tolk veliko dela da se pečka zamenja kot pa pri nekaterih drugih modelih ali znamkah.
Če še rabiš mehanika se javi na PS > bom dal priporočilo
 
Uporabniški avatar
JanJ
Novinec
 
Prispevkov: 193
Pridružen: To jan 29, 2008 1:14 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a JanJ Če jan 08, 2009 10:31 am

čare je napisal/-a:malo off:JanJ kok ma ta ford kilometrov zdaj 300000+??


Ko ga je fotr pred 4 leti kupil je imel 300.000+. Potem je zaribala mašina in je dal notri drugo, ki je imela verjetno tudi tam okoli 300.000. Pomojem ima karoserija za sabo 600.000+ km :D
LP Jan
 
alen89
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 60
Pridružen: Ne nov 16, 2008 12:38 pm

Napisal/-a alen89 Če jan 08, 2009 12:42 pm

Mate je napisal/-a:Če se ti avto po nekih 5 do 15 km še vedno ne segreje na delovno temperaturo, je verjetno kriv termostat.
Če se avto normalno segreje na delovno temperaturo in je problem sledeč:
- ob nastavitvi klime na ATUO ali ECON z avtomatskih razporejanjem zraka in temperaturo nastavljeno na nekih 20°C
- avto ves čas piha zrak v noge
- nekaj časa piha topleje, nekaj časa hladneje, lahko tudi naključno
potem je problem najverjetneje v senzorju lopute, ki meša topel in hladen zrak.

Podobne simptome sem imel jaz pred letom ali dvema in sem ga rešil sam. Na servisu bi menjali celoten motorček, ki stane nekih 150€.

Moja rešitev problema:
Senzor se nahaja v ohišju motorja lopute in je dosegljiv iz sovoznikovega prostora za noge v sredinski konzoli. Pravilno ohišje prepoznaš, če nastaviš pihanje na fiksno mesto (npr v noge), temperaturo na HI in nato na LO, zraven pa gledaš kater vzvod se premika. Ohišje je pritrjeno s tremi torx vijaki in ga z malo spretnosti lahko dobiš ven, ne da razstaviš celotno sredinsko konzolo. Ohišje odpreš, razstaviš senzor (potenciometer), očistiš kontakte, sestaviš in vgradiš nazaj in upaš, da to reši težave. Pri meni od takrat naprej ni več težav.


Tole bom dans probu kej rešt...če bo pomagal :) tista vodila ki pridejo od motorja do lopute treba verjetno sneti? malo me je strah da nebi kaj polomil...

Vam sporočim kako je šlo.
 
alen89
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 60
Pridružen: Ne nov 16, 2008 12:38 pm

Napisal/-a alen89 Če jan 08, 2009 2:35 pm

Motorček sem razdru in spucu kontakte na potenciometru...vse skupaj našprical z wd-40 in nazaj sestavil... Trenutno sem se peljal slabih 5km in še ne vem če zadeva deluje ali ne...ampak mislim da po petih kilometrih bi že moral pihati toplo glede na to da je bila temp. motorja skoraj na 90, zunaj pa je le 0 stopinj celzija.

Grem zdaj na malo daljšo furo pa bom vidu če bo vredu ali ne...

Če ne bo, bo treba pa vrjetno res termostat menjat...samo če po ceveh pride topla voda v notranjost avtomobila in še vedno piha mrzlo...ni potem nekje drugje problem?

Lp
 
alen89
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 60
Pridružen: Ne nov 16, 2008 12:38 pm

Napisal/-a alen89 Če jan 08, 2009 7:21 pm

Napaka ni odpravljena...

Še kar noče toplo pihat... sem pa opazil da se avto ne ogreje zmeraj na 90 stopinj ampak je največkrat ena črtica nižje...zgleda da res termostat kriv?
 
Uporabniški avatar
ronnie
Novinec
 
Prispevkov: 260
Pridružen: Ne feb 11, 2007 1:18 pm

Napisal/-a ronnie Če jan 08, 2009 8:03 pm

alen89

Če si mel motor segret na delovno oziroma 90 stopinj bi ti moralo greti.
Tista črtica pod 90 tudi bi moralo greti.
Če skozi pečko kroži hladilna tekočina potem pečka ni zabita.
Potem sumin na težave z climatronicom. Ali loputa ki odpira toplo/ mrzlo ne dela ali pa kak senzor.
Ali si ga na tester že priklopil. Če ne ti toplo priporočam.
Ali poznaš clima code na climatronicu.
Iz določenih vrednosti se lahko določi, kje je težava. Pri segretem odčitaj vrednosti kanalov.
> Če ne poznaš dobiš razlago.<
 
alen89
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 60
Pridružen: Ne nov 16, 2008 12:38 pm

Napisal/-a alen89 Če jan 08, 2009 9:30 pm

ronnie je napisal/-a:alen89

Če si mel motor segret na delovno oziroma 90 stopinj bi ti moralo greti.
Tista črtica pod 90 tudi bi moralo greti.
Če skozi pečko kroži hladilna tekočina potem pečka ni zabita.
Potem sumin na težave z climatronicom. Ali loputa ki odpira toplo/ mrzlo ne dela ali pa kak senzor.
Ali si ga na tester že priklopil. Če ne ti toplo priporočam.
Ali poznaš clima code na climatronicu.
Iz določenih vrednosti se lahko določi, kje je težava. Pri segretem odčitaj vrednosti kanalov.
> Če ne poznaš dobiš razlago.<


Avto je bil segret na skoraj 90 stopinj in tudi ko je bilo 90 stopinj še vedno ni grelo. Očitno kroži voda skozi pečko ker pride na obeh ceveh topla voda...
Tiste motorčke ki premikajo lopute sem že preverjal in zgleda da vse dela... možno pa da kaj v prazno odpira in zapira pa ni videt..

Na testerju ga še nisem imel.

Nekje sem že slišal za te clima code ampak jih ne poznam... Preko tega lahko preverim kje je težava?
To bi blo super ;)
 
alen89
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 60
Pridružen: Ne nov 16, 2008 12:38 pm

Napisal/-a alen89 Ne jan 11, 2009 10:27 am

Zdej sem ugotovil da ko se peljem je temperatura motorja nižja od 90°c. Če nekaj časa stojim na mestu se lepo normalno dvigne na 90 in čez nekaj časa tudi začne toplo pihat iz ventilacije...Ko se zapeljem še nekaj časa piha toplo, nato se temp. malo spusti in začne pihat hladno.

Lp
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Ne jan 11, 2009 10:39 am

Termostat.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
alen89
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 60
Pridružen: Ne nov 16, 2008 12:38 pm

Napisal/-a alen89 Ne jan 11, 2009 10:43 am

lisko je napisal/-a:Termostat.

Nekje sem slišal da lahko to preverim tako da dam karton pred kiler...? In če bo gretje delalo tudi ko se bom peljal je sigurno termostat... Res pa je da moram gledat na temperaturo da nebi kaj pregrel...

Lp
 
Uporabniški avatar
lancia hf
Uporabnik
 
Prispevkov: 4669
Pridružen: Ne jun 29, 2008 11:17 am

Napisal/-a lancia hf Ne jan 11, 2009 10:46 am

alen89 je napisal/-a:
lisko je napisal/-a:Termostat.

Nekje sem slišal da lahko to preverim tako da dam karton pred kiler...? In če bo gretje delalo tudi ko se bom peljal je sigurno termostat... Res pa je da moram gledat na temperaturo da nebi kaj pregrel...

Lp


Je možna varianta, samo ne dajaj ga tam kjer je veternica, ali ne zapri celega.
SlikaSlikaSlikaSlikaSlika
 
stbe
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 15
Pridružen: Ne dec 11, 2005 2:12 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a stbe Po jan 12, 2009 8:41 pm

Pozdravljeni,
imam fiat punto l.97, ki mi tudi bolj slabo greje, sploh če stoji avto na mestu začne pihati popolnoma mrzlo, medtem ko kazalec na termometru naraste na maximum in se tudi vklujuči ventilator hladilnika. Ko pričneš z vožnjo se gretje popravi in greje skoraj normalno. Razmišljal sem, da ko motor teče na minimu črpalka črpa manjšo količino tekočine in ne poriva v pečko. Prej, kot se lotim kakšnega podiranja bi prosil za vaše mnenje.

Hvala in lep pozdrav
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Po jan 12, 2009 8:49 pm

alen89 je napisal/-a:
lisko je napisal/-a:Termostat.

Nekje sem slišal da lahko to preverim tako da dam karton pred kiler...? In če bo gretje delalo tudi ko se bom peljal je sigurno termostat... Res pa je da moram gledat na temperaturo da nebi kaj pregrel...

Lp

To je popolna zmišljotina.....že res da če daš karton pred kiler se popravi gretje, ker se motor bolj ogreva.....ampak kaj če ga daš par cm2 preveč? Kiler je popolnoma preračunan in tak velik kot je tak ustreza motorju.
Najbolj enostavno se termostat preveri na mestu pri mrzlem motorju. Avto naj bo hladen, odpri haubo in pretipaj cevi da so res hladne. Potem motor zalaufaj. pusti ga teči v prostem teku in če se motor normalno segreva, cevi v kiler pa so hladne potem je termostat ok. Če pa se cevi in kiler segreva enako kot motor potem pa je termostat odpovedal. Ne vem ali je tako težko dat tistih par evrov pa menjat termostat?
Lih danes sem videl enga s terencam spredaj ( in to celo pred masko) pa karton....kmečko da bolj ne more bit....najraj bi ga ustavil in mu na licu mesta menjal termostat.

Za tist da pa ga na mestu ogreje in začne pihat mrzlo je pa res možno da se gre kaj okrog pumpe.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
stbe
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 15
Pridružen: Ne dec 11, 2005 2:12 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a stbe Po jan 12, 2009 9:03 pm

lisko je napisal/-a:
alen89 je napisal/-a:
lisko je napisal/-a:Termostat.



Za tist da pa ga na mestu ogreje in začne pihat mrzlo je pa res možno da se gre kaj okrog pumpe.


Kaj bi sploh lahko bilo na pumpi. Ali je možno, da se nabira kakšen kamen. Vode nisem nikoli nalival v sistem, tako, da se mi zdi malo verjetno, da bi se delal kamen.
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Po jan 12, 2009 9:20 pm

stbe je napisal/-a:
lisko je napisal/-a:
alen89 je napisal/-a:
lisko je napisal/-a:Termostat.



Za tist da pa ga na mestu ogreje in začne pihat mrzlo je pa res možno da se gre kaj okrog pumpe.


Kaj bi sploh lahko bilo na pumpi. Ali je možno, da se nabira kakšen kamen. Vode nisem nikoli nalival v sistem, tako, da se mi zdi malo verjetno, da bi se delal kamen.


Kok maš prevoženih? mel sem že problem ko je na pumpi pobralo lopatice.....enostavno jih je zlizalo.....
Pri jeepu sem mel obratn primer....motor na delovni....cevi v in iz pečke vroče....grel pa ni....rezultat je bil zabasana pečka.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 8 gostov