Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
mastr1
Novinec
 
Prispevkov: 113
Pridružen: Po jul 03, 2006 3:59 pm
Kraj: Dolenjska

Re: Zakaj se turbine pri turbodieslih tako rade kvarijo?????

Napisal/-a mastr1 Pe mar 13, 2009 7:35 pm

Boris B. je napisal/-a:Ali je razlog v zelo slabem gorivu,baje da ga redčijo z vodo??

Z vodo goriva ne morejo mešati in ga nikoli ne bodo, ker je plinsko olje oz. bencin netopn v vodi in lažji. Lahko samo plava na vodi (zaradi manjše gostote) in če je v rezervoarju "suša", potegne samo vodo. Pa mislim da kvaliteta goriva tako ali drugače ne vplivata na življensko dobo turbine.
Danes je težko biti glup-je prevelika konkurenca!!
 
bizgec
Novinec
 
Prispevkov: 331
Pridružen: Ne jan 21, 2007 2:01 pm

Napisal/-a bizgec Pe mar 13, 2009 8:45 pm

juhica je napisal/-a:dobr da znate eni tko vozit avtomobile da s svojim stilom voznje sparate bosch pumpe in vodne pumpe... carsko.
lp

Obžalujem,ker si razumel po svoje.
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe Pe mar 13, 2009 9:03 pm

jst mislm da se dizelske turbine "več" kvarijo ker so bolj obremenjene.
bencinsa turbina fila nekje pr 3500 rpm.mrzlega bencinarja ne vozimo v takih obratih,dizelska turbina pa polno fila ze pri 1800 rpm.dizla pa tut mrzlega vozimo v teh obratih.
druga stvar je da bencinske turbne filajo okol 0.5-0.8 bara.dizelke filajo pa okol 1.3-1.5 bara.
tretja stvar je da so dizelske turbine po vecini variabilne in so zato drazje od bencinskih,zato tudi je tudi strosek zamenjave\popravila drazji...
Ni vse res kar napišem
 
bizgec
Novinec
 
Prispevkov: 331
Pridružen: Ne jan 21, 2007 2:01 pm

Napisal/-a bizgec Pe mar 13, 2009 9:26 pm

abbe je napisal/-a:jst mislm da se dizelske turbine "več" kvarijo ker so bolj obremenjene.
bencinsa turbina fila nekje pr 3500 rpm.mrzlega bencinarja ne vozimo v takih obratih,dizelska turbina pa polno fila ze pri 1800 rpm.dizla pa tut mrzlega vozimo v teh obratih.
druga stvar je da bencinske turbne filajo okol 0.5-0.8 bara.dizelke filajo pa okol 1.3-1.5 bara.
tretja stvar je da so dizelske turbine po vecini variabilne in so zato drazje od bencinskih,zato tudi je tudi strosek zamenjave\popravila drazji...

Verjetno govoriš o osebnih avtih.Recimo pri kamionih filajo do 1 bara.Ne vem,lahko maš prav,samo,kot sem že napisal, do zdaj še pri nobenem agregatu nisem mel težav z turbinami.Edina težavica,ki se mi je pojavila pred cca 13 leti-tedaj sem imel Lancio Dedra, 1.9 td-je bila utrgana objemka na gumi cevi tlačnega voda turbine.Posledično je snelo cev in avto ni šel nikamor več-komaj sem prišel do doma-cca 200km.Drgač sem mel še P406 hdi in Kia Sportgage 2.0 td in nobenih težav z turbinami.Tudi pri službenih vozilih l(avtobusi,kamioni) še nobene okvare na to temo.
 
Uporabniški avatar
Patrik_A3
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4873
Pridružen: Če nov 02, 2006 11:08 pm

Napisal/-a Patrik_A3 Pe mar 13, 2009 9:44 pm

jaz se vsedem v avtu pa najprej ga naturiram,da preverim če še je motor zdrav.

Drugače pa turbine crkujejo ker NIČ NI VEČNO ludi božji... Ti tudi nisi večno živ,...
Slika One day......BACK TO BLACK! Slika
 
Fiatfan
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 626
Pridružen: Če mar 12, 2009 4:54 pm

Napisal/-a Fiatfan Pe mar 13, 2009 9:50 pm

Patrik_A3 je napisal/-a:jaz se vsedem v avtu pa najprej ga naturiram,da preverim če še je motor zdrav.
Drugače pa turbine crkujejo ker NIČ NI VEČNO ludi božji... Ti tudi nisi večno živ,...



ja zelo zelo pametno ja, še posebno pr t. dizlu da ga najprej naturiraš dokler je olje še mrzlo ja. sj zato pa pol take avte folk kupuje ko tko delajo z njimi halooo
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe Pe mar 13, 2009 9:53 pm

Fiatfan je napisal/-a:
Patrik_A3 je napisal/-a:jaz se vsedem v avtu pa najprej ga naturiram,da preverim če še je motor zdrav.
Drugače pa turbine crkujejo ker NIČ NI VEČNO ludi božji... Ti tudi nisi večno živ,...



ja zelo zelo pametno ja, še posebno pr t. dizlu da ga najprej naturiraš dokler je olje še mrzlo ja. sj zato pa pol take avte folk kupuje ko tko delajo z njimi halooo

ti pa si blont.a ne vids da se heca.da ni resno to mislil..itak ma pa vw-ja k se bo pokvaru pa tut ce na mestu stoji.
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
Patrik_A3
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4873
Pridružen: Če nov 02, 2006 11:08 pm

Napisal/-a Patrik_A3 Pe mar 13, 2009 9:56 pm

Fiatfan je napisal/-a:
Patrik_A3 je napisal/-a:jaz se vsedem v avtu pa najprej ga naturiram,da preverim če še je motor zdrav.
Drugače pa turbine crkujejo ker NIČ NI VEČNO ludi božji... Ti tudi nisi večno živ,...



ja zelo zelo pametno ja, še posebno pr t. dizlu da ga najprej naturiraš dokler je olje še mrzlo ja. sj zato pa pol take avte folk kupuje ko tko delajo z njimi halooo


ne skrbi,mu vsake tolko cajta dolijem olje ko ga požre :P


@ abbe VW ne crkne....on si samo malo spočine :P
Zadnjič spremenil Patrik_A3, dne Pe mar 13, 2009 9:57 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Slika One day......BACK TO BLACK! Slika
 
Uporabniški avatar
Mgajvr
Uporabnik
 
Prispevkov: 1359
Pridružen: Ne feb 18, 2007 7:12 pm
Kraj: okolica litije

Napisal/-a Mgajvr Pe mar 13, 2009 9:57 pm

med enim pogovorom s policajem sva slučajno načela debato o policijskih avtih-škodah. in mi je reku da je presenečen nad vzdržljivostjo avta, sploh pa turbine, da je crknila pri 130 000km. nekateri pač delajo z temi avti slabše kot svinja z mehom,hladnega takoj terat, vročega pa takoj ugasnt. z dokaj pametno vožnjo lahko avto s turbino zelo dolgo in lepo dela.
 
Uporabniški avatar
Drocky
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2138
Pridružen: So feb 19, 2005 5:49 pm

Napisal/-a Drocky Pe mar 13, 2009 10:04 pm

pozabljate tudi na daljše servisne intervale. Tu pa turbino ubiješ, če maš slabo olje.
Na starih turbinah se prav sliši ko gre olje proti koncu(če poslušaš zvoke izpod haube)
LP Rok
 
Uporabniški avatar
ALIEn3001
Novinec
 
Prispevkov: 272
Pridružen: To feb 03, 2009 3:40 am

Napisal/-a ALIEn3001 So mar 14, 2009 12:18 am

Mgajvr je napisal/-a:med enim pogovorom s policajem sva slučajno načela debato o policijskih avtih-škodah. in mi je reku da je presenečen nad vzdržljivostjo avta, sploh pa turbine, da je crknila pri 130 000km. nekateri pač delajo z temi avti slabše kot svinja z mehom,hladnega takoj terat, vročega pa takoj ugasnt. z dokaj pametno vožnjo lahko avto s turbino zelo dolgo in lepo dela.

130k km je veliko? Imam JTD s 160k km in če bi mi crknila turbina bi rekel, da je izredno hitro šla...
James May: I preffer this (AR 159) to the BMW 3-series :)
 
Uporabniški avatar
dnovak24
Uporabnik
 
Prispevkov: 858
Pridružen: Ne nov 12, 2006 7:32 pm

Napisal/-a dnovak24 So mar 14, 2009 5:43 am

Mgajvr je napisal/-a:med enim pogovorom s policajem sva slučajno načela debato o policijskih avtih-škodah. in mi je reku da je presenečen nad vzdržljivostjo avta, sploh pa turbine, da je crknila pri 130 000km. nekateri pač delajo z temi avti slabše kot svinja z mehom,hladnega takoj terat, vročega pa takoj ugasnt. z dokaj pametno vožnjo lahko avto s turbino zelo dolgo in lepo dela.


kva pa pričakuješ od policaja, k dobi nek nujni poziv in mora bit čimprej na mestu? Misliš, da se bo lepo peljal do 1500 obratov max, ter da se bo motor ogrel in ga nato pritisnil :?: :D Mislim, da je v takih pogojih turbina veliko zdržala.
 
gofra
Uporabnik
 
Prispevkov: 1153
Pridružen: Pe jun 22, 2007 8:56 pm

Napisal/-a gofra So mar 14, 2009 6:21 am

abbe je napisal/-a:jst mislm da se dizelske turbine "več" kvarijo ker so bolj obremenjene.
bencinsa turbina fila nekje pr 3500 rpm.mrzlega bencinarja ne vozimo v takih obratih,dizelska turbina pa polno fila ze pri 1800 rpm.dizla pa tut mrzlega vozimo v teh obratih.
druga stvar je da bencinske turbne filajo okol 0.5-0.8 bara.dizelke filajo pa okol 1.3-1.5 bara.
tretja stvar je da so dizelske turbine po vecini variabilne in so zato drazje od bencinskih,zato tudi je tudi strosek zamenjave\popravila drazji...



Tudi polnilniki bencinsko gnanih mlinckov "primejo" krepko prej. Jaz se s svojim lahko zelo prozno peljem, ne da bi motor gnal dlje kot do kakih 2500-2700 vrtljajev;)...pa je 1.4 ;)
 
Uporabniški avatar
M.Izy
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 22
Pridružen: Ne mar 08, 2009 4:10 pm

Napisal/-a M.Izy So mar 14, 2009 6:54 am

glede policijskih avtov je res, kot ste napisali,130000 km veliko, pa ne sam za turbino , ampak za cel avto.
na avtu se zamenja tudi do dvajset voznikov, od teh pa mogoče trije ali štirje razmišljajo, seveda, če imajo čas in niso na nujni vožnji, da je to njihov avto, ne služben, vsi ostali, pa.. kot je v šali rekel voznik VW. GASA!!
Pa saj je logično, da v takšni službi, ko imajo vsega čez glavo, ko je toliko norcev na cesti... Mislim, da morajo bolj misliti pri tem na druge, normalne udeležence v prometu, kot na avto, ki ga itak menjajo na toliko let.

Ps. Starejši vozniki se še verjetno spomnijo, kako so razgrebli odslužene policijske avte, Golfe, jette, lade, ker so mislili oz. bili kar prepričani, kako super avte imajo mililčniki in da imajo sfrizirane avte, hehe,. V resnici pa so bili najbolj zjahani avti na takrat še lepih cestah.
Lp
 
M
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 653
Pridružen: Sr jan 12, 2005 5:14 pm

Napisal/-a M So mar 14, 2009 8:24 am

roomeo je napisal/-a:Če avta ne boš gnal hladnega v obrate (lepa vožnja do 2.2000 obratov)in ga ne vročega ugašal, se turbine ne bodo kvarile. Razen izjem seveda. ;)


Mene pa zanima, kako lahko po daljši vožnji ugašneš motor, ki ni vroč? :D
 
Uporabniški avatar
gecco
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1726
Pridružen: To nov 13, 2007 2:20 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a gecco So mar 14, 2009 8:38 am

M je napisal/-a:
roomeo je napisal/-a:Če avta ne boš gnal hladnega v obrate (lepa vožnja do 2.2000 obratov)in ga ne vročega ugašal, se turbine ne bodo kvarile. Razen izjem seveda. ;)


Mene pa zanima, kako lahko po daljši vožnji ugašneš motor, ki ni vroč? :D


Ne da ni vroč...sam da po tem ko si pritiskal avto da je turbina delala na polno, pusti avto nekaj časa da laufa pod štandgasom preden ga ugasneš
''you cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa''
''Four wheels move the body. Two wheels move the soul.''
Slika
 
Uporabniški avatar
tads
Novinec
 
Prispevkov: 266
Pridružen: To maj 13, 2008 3:12 pm
Kraj: Šoštanj

Napisal/-a tads So mar 14, 2009 8:41 am

sj bo vroč v vsakem primeru, sam par kilometrov pred ciljem ga voziš normalno, ter ne divjaš in ga pritiskaš, in ko se ustaviš počakaš minuto ali 2 in to je vsa umetnost :)
 
noj
Novinec
 
Prispevkov: 216
Pridružen: To feb 03, 2009 11:09 pm
Kraj: Arja Vas

Napisal/-a noj So mar 14, 2009 9:56 am

M je napisal/-a:
roomeo je napisal/-a:Če avta ne boš gnal hladnega v obrate (lepa vožnja do 2.2000 obratov)in ga ne vročega ugašal, se turbine ne bodo kvarile. Razen izjem seveda. ;)


Mene pa zanima, kako lahko po daljši vožnji ugašneš motor, ki ni vroč? :D


Ne moreš ugasniti motorja, pa da ni vroč. Ampak gre se za turbino, ki jo lahko ohladiš, in bo imela zaradi tega daljšo življenjsko dobo. Drugače pa turbina lahko kar žari, in potem ko se ohlaja celo malo poka, če se je avto res gonilo.
 
Uporabniški avatar
pugi405
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1970
Pridružen: Pe okt 11, 2002 4:01 pm

Napisal/-a pugi405 So mar 14, 2009 11:21 am

jst mislm da se dizelske turbine "več" kvarijo ker so bolj obremenjene.

Sam tukaj se jaz ne strinjam. Turbino poganjajo izpušni plini, če se ne motim... in ti so pri benc. motorju bolj vroči kot pri dizlu... tudi to je en faktor, ki vpliva na življenjsko dobo. Ob priliki bom prilepil ene skene iz kje sem to prebral.
 
Uporabniški avatar
imilet1
Uporabnik
 
Prispevkov: 1368
Pridružen: Pe dec 05, 2003 11:55 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a imilet1 So mar 14, 2009 11:40 am

Recept,kako turbina zdrzi celotno zivlj.dobo prevoznega sredstva:

1. Avto peljes hladnega pod obrati odpiranja turbine(se pravi turbo ne odpre dokler motor ni segret na delovno T. Ko je segret na delovno T,ga vozis se kako minuto dlje brez odpiranja turba,ker se olje pocasneje ogreje kot antifriz.)

2. Ko je olje segreto na delovno T ga lahko teras a ne v rdece polje...

3. Ko se vozite npr. po AC cca 130 km/h ali vec oz. manj, pocakajte tisto minutko v prostem teku, da se turbo lepo kulturno vrne v svoje ler obrate. Ce se vam ne da cakati ga lahko ze na zaviralnem pasu ali celo ze na voznem vrzete v ler in profitirate nekaj sekund do pol minute...To velja po vsakem teranju-pocakaj minutko v lerlaufu, da se turbo pocasi zaustavi,namrec pri priganjanju in takojsnjem ugasnjenju vozila ima turbina se veliko obratov, kar pomeni, da je oljna crpalka izkljucena in kot vemo se turbo ne maze,olje se pregreje in zapece na lezaje le-te.

4. Olje menjajte najkasneje do 15.000 km in verjemite mi, da turbo zdrzi dobo vozila.

PS: ce je tovarniska napaka seveda recept ne pride v postev! Ce si ne morete zapomniti osnov, predlagam,da tole nalimate na armaturno ploščo-joke :D
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 9 gostov