Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
xsara
Uporabnik
 
Prispevkov: 1348
Pridružen: Če jun 30, 2005 1:09 pm
Kraj: Mal naokol

Napisal/-a xsara Sr mar 25, 2009 2:38 pm

mah jest mam en kup slabih izkušenj, od opraskanega avta, do menjave stvari za katere se sploh nismo zmenl, do dolivanja vitrexa in seveda računanja brez da bi sploh vparašali, da ne omenim, da je liter viterxa stal ko 5 litrov na petrolu pa do tega, da so manjkale žarnice v rezervni škatlici, kar sem opazil seveda šele doma in se mi ni dal več jet za tistih par € nazaj težit........pa ja do tega, da so mi na xsari menjal zaščitne plastike v motornem delu, in not dal ene stare vse polomlene, jest nobenmu ne zaupam več in na moje vprašanje če sem pri posegu lahko zraven in počakam, če rečejo ne bo šlo, sam rečem hvala lepa vi kar kerga druzga nateg..te,
moram povedat pa tudi, da zdaj kar neki let že večino stvari sam pošraufam doma, tko se na daleč izogibam servisom..........ki pa kot že vemo eni bolj eni manj nategu..jo folk, pošteni mehankarji ne obstajajo več.......
citroen for life, aja and fiat too, aja pa še mitsubishi.......
 
Uporabniški avatar
Svizec:)
Novinec
 
Prispevkov: 170
Pridružen: To jul 29, 2008 8:14 am

Napisal/-a Svizec:) Sr mar 25, 2009 7:12 pm

Pozdravljeni

No če praviš ,da tudi sam kaj pošraufaš pol veš kak je občutek ko ti en za hrbtom stoji ,pa ko se obrneš mu stopiš na čevlje se zaletavata pa sitnari ne tak tolčt pa...
Sem že doživel :D

Lep pozdrav!
 
Uporabniški avatar
xsara
Uporabnik
 
Prispevkov: 1348
Pridružen: Če jun 30, 2005 1:09 pm
Kraj: Mal naokol

Napisal/-a xsara Sr mar 25, 2009 8:08 pm

Svizec:) je napisal/-a:Pozdravljeni

No če praviš ,da tudi sam kaj pošraufaš pol veš kak je občutek ko ti en za hrbtom stoji ,pa ko se obrneš mu stopiš na čevlje se zaletavata pa sitnari ne tak tolčt pa...
Sem že doživel :D

Lep pozdrav!



hahaha :lol: jap poznam ta filing, "pa kaj tu stojiš za hrbtom, da ti po nogah hodm" špijun jedan :D
citroen for life, aja and fiat too, aja pa še mitsubishi.......
 
mišek
Uporabnik
 
Prispevkov: 1331
Pridružen: Pe dec 02, 2005 4:24 pm

Napisal/-a mišek Sr mar 25, 2009 9:20 pm

Ja no čist pod noge se mu pa res ne smeš motat, kot tak mali pes. :lol:
Midva se z mehanikom čist lepo zastopima, sploh če je še kdo drug zraven se ponavadi razvije orng debata; od avtov, denarja, politike do deklin :lol:

No jaz sem danes šel pogledat na tisti naslov pri Ločah, ne bo nič iz tega, mi je rekel, da popravljajo samo tovornjake - zračne sisteme zavor. Za avte imajo samo ploščice pa pa na pakne lepijo obloge.
Tako da potem nisem mel kaj druga, kot da sem šel do svojega mehanika pa sva se zdaj zmenila za drugi teden v sredo, da pridem. Je rekel, da zadaj bo treba regulator naštelat, oz. pogledat v kakšnem stanju je, zakaj šteka. Spredaj pa, da je treba iskat napaku na kolesu, kjer ne prime. Plus tega bo pa še vrgel uč na servo ojačevalec, kao je kaj s tistim. Bom pa zraven, tako da bom tako dolgo težil dokler ne bo vredu :? :)
 
mišek
Uporabnik
 
Prispevkov: 1331
Pridružen: Pe dec 02, 2005 4:24 pm

Napisal/-a mišek To mar 31, 2009 8:49 am

No evo, da še jaz tukaj javim, včeraj sem šel na na valje testirat zavore, sem rekel da hočem vedet kaj pokaže preden grem v jutri k mehaniku.
Da možakar avto gor, sproba pa reče: "Te zavore so odlične."
En dokaz, da na tehničnem lahko prideš čez brez problemov, ker ne pokaže dejanskega stanja na cesti. Sploh kar se tiče zadnjega regulatorja ne more pokazat, ker pač ni to realno stanje na cesti, kjer se avto pri zaviranju nagne naprej.
Pokazalo pa je da sprednja leva prime 12% bolj kot desna, med zadnjima dvema pa je razlike za 4%. Za zadnje nisem bil pozoren katera bolj prime, za prednje pa je tako.
Je pa rekel, da po zakonu je dovoljeno večja razlika. Mene to ne briga, jaz mislim da morejo isto prijet.
Vedno bolj pa sumim, da mi nekaj nagaja glavni cilinder. Tako si razlagam to, da včasih ob povnem pritisku na pedal, ni zadosti moči, da bi blokirale.
Glavni cilinder že mam, sem ga že enkrat prej kupil pa ga potem nisem rabil, tist bo zdaj prišel prav, naprej bomo pa videli.
 
Nikola_Tesla
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 620
Pridružen: So maj 12, 2012 8:43 pm

Re: Zavore -problem

Napisal/-a Nikola_Tesla Po maj 14, 2012 7:39 am

Zdravo

Tudi sam imam težave z zavorami na clio 2 l 99... prejšnji lastnik verjetno ni nikoli pogledal podvozja.

Prednji del sem si že porihtal (ATE mast + bakrena mast za vodila zavornih cilindrov in ploščic)... zadnji del še pride na vrsto.

Nasveti Fan-a so vredni miljon €... če imaš malo prakse s šraufanjem, ki si jo pridobivaš z leti si lahko sam porihtaš veliko stvari.

**********************

Jaz bom moral menjati ali podreti regulator zavornega učinka (Bosch-sistem), ker je tako prijel da ga z roko ne moreš premakniti nikamor.

EDIT: Sem se pozanimal za ceno originalnega regulator zavornega učinka za Clio 2 in pravijo 134€... obnova je vsekakor precej cenejša.

Lp.
Zadnjič spremenil Nikola_Tesla, dne Sr jun 25, 2014 9:46 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Nikola_Tesla
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 620
Pridružen: So maj 12, 2012 8:43 pm

Re: Zavore -problem

Napisal/-a Nikola_Tesla Ne maj 26, 2013 9:10 am

Zdravo

Da zaključim mojo prejšnjo objavo, da bo imela glavo in rep :)

Drugi originalni regulator zavornega učinka (v precej boljšem stanju od mojega) sem dobil na avto-odpadu za 20€.

Zamenjal sem tudi zavorno tekočino (ATE, DOT4 SL), prezračil sistem in je zadeva bila dosti boljša.

Sem pa ugotovil da so bili zadnji zavorni cilindri že poškodovani - porozni in so začeli malo puščati.

Sem kasneje nabavil nove od TRW in zamenjal oba. Sedaj pa je mir že nekaj časa.

Lp
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 8 gostov