Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
rhino
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 741
Pridružen: Če nov 30, 2006 2:21 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a rhino Sr mar 25, 2009 11:13 pm

10l je zame občutno preveč.Sam imam tud stari avto letnik 96,1.6 16v,skoraj 100 kg več,10 konjev manj,pa mam kljub temu porabo okrog 8l.Pozimi ko je mrzlo,vsako jutro grejem avto 10-15 min preden se odpeljem.Takrat je poraba okoli 9l.Poleti pa se ga da komot tudi pod 8 spravit.Vožnja pa je približno 60% mestna,40% primestna (ni ravno regionalna).
 
Uporabniški avatar
kamnčan
Novinec
 
Prispevkov: 187
Pridružen: Po jan 19, 2009 8:36 am
Kraj: kamnik

Napisal/-a kamnčan Če mar 26, 2009 6:56 am

ja mam mal mestne vozne ampak samo 2 semaforja tko d dvomm d je to nevem kaj krivo pa tut kot sm omenil je blo velik avto ceste pa sem se zmeraj imel veliko. pa po avto cesti nismo divjali ampak vozili 130 ali pa 140.
 
Uporabniški avatar
skyliner
Novinec
 
Prispevkov: 350
Pridružen: Če jan 06, 2005 10:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a skyliner Če mar 26, 2009 7:26 am

Po mojih izkušnjah 9,5 do 10,5 l.
Lep pozdrav!
 
Uporabniški avatar
kamnčan
Novinec
 
Prispevkov: 187
Pridružen: Po jan 19, 2009 8:36 am
Kraj: kamnik

Napisal/-a kamnčan Če mar 26, 2009 2:11 pm

ok sam to je se vedno 2 litra več k pa men purap. pa dele sm lihk iz veit-a prsu pa so rekl d bi mogu porabt 9 max (glede na tako vozno k jo mam jest).
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare Če mar 26, 2009 2:40 pm

so rekli bla bla bla.Preglej vse vakum cevke.Pelji ga k nekomu da ga bo tal na tester izpušnih plinov da se vidi kaj je z sondo,ker pri 230000 km originalna vprašanje če še dela.Kaj je z svečkami,kok časa so že not(kilometrov)??Sumljiv mi je tist štandgas.A je zajla za gas ob spuščenem gasu ohlapna ali našponana??
 
Uporabniški avatar
Sika
Novinec
 
Prispevkov: 193
Pridružen: Ne jul 20, 2008 11:12 am
Kraj: Rogaska Slatina

Napisal/-a Sika Če mar 26, 2009 3:00 pm

ewo, moj pije 9l, tu pa tam ga malo poteram, da ne bo zaspal :)
Fiat di amore per'l auto
 
Uporabniški avatar
kamnčan
Novinec
 
Prispevkov: 187
Pridružen: Po jan 19, 2009 8:36 am
Kraj: kamnik

Napisal/-a kamnčan Če mar 26, 2009 3:44 pm

zajla za gas je tko no ni lihk našonana mal je ohlapna samo ne preveč. svečke so nove prblizn 2000 km nazaj.na testrju pa je bil ze 2x pa brez napak. pr vaitu so neki rekl d je lohk tesnilo glave zanč. samo nevem kaj bi lahko naredilo z porabo.
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare Če mar 26, 2009 3:54 pm

daj prosim te pejt tankat polnega in ne rabiš potem po 100 kilometrih it tankat ampak naredi kolikor boš naredil in potem spet tankaj polnega pa izračunaj,da ne bomo neki tople vode odkrival na koncu boš pa imel porabo 8,5 litra.V končni fazi ti je vseen qrc al tankaš vsak dan za 10€ al pa enkrat na teden za 70€ kaj misliš??
 
Fiatfan
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 626
Pridružen: Če mar 12, 2009 4:54 pm

Napisal/-a Fiatfan Če mar 26, 2009 4:07 pm

_B3yBo_ je napisal/-a:pod 10 se nepogovarja ta svinarija.... moje iskusne, sploh pa ce so gor 17 ali 16 col kolesa ... pa se nikamor negre


zdj nevem al je s tabo kj narobe al je blo pa z avtu. men kuri ukol 8,5 kombinacija(ac, mesto). Nikamor ne gre?? ja dobr če si navajen na 300hp ali več,potem res ne, kar pa dvomim, da maš take "mašine" doma, drugač se pa lahk ta avto s to mašino (1.6) primerja skoraj z vsakim novim avtom (1.6) tako da ne govorite neumonosti.
Poskusite kakšno kio al kaj podobnega( seveda mislim o novem avtu) in z bravotom 1.6, starim 12let pa boste vidl kdo bo "zmagu", tko da tvoj komentar je čist bv.
 
Uporabniški avatar
abcabc
Uporabnik
 
Prispevkov: 800
Pridružen: So jan 17, 2009 1:00 am
Kraj: Zahodna Slovenija

Napisal/-a abcabc Če mar 26, 2009 5:49 pm

čare je napisal/-a:daj prosim te pejt tankat polnega in ne rabiš potem po 100 kilometrih it tankat ampak naredi kolikor boš naredil in potem spet tankaj polnega pa izračunaj,da ne bomo neki tople vode odkrival na koncu boš pa imel porabo 8,5 litra.V končni fazi ti je vseen qrc al tankaš vsak dan za 10€ al pa enkrat na teden za 70€ kaj misliš??


Se pridrožujem tvojemu komentarju.

Samo, da ne bo potem šel natočt polno in šele en krog narest cca 50 km in spet tankat.
Sicer se da že po 100km izračunat porabo, ampak je lahko odstopanje.

OFF: Manj, ko pritiskaš na gas, manjša je poraba, višja brzina manj km/h manjša poraba relacija-ravnina, klanec gor šaltaš nižje, v mestih pa speljuješ zmerno. Zaviraš z motorjem, če vidiš 100-200 metrov pred sabo, da se prežiga rdeča luč daš v nižjo brzino in zaviraš z motorjem. Včasih pa ga ne pozabi pognat do rdečega polja, da slučajno ne bo na stara leta zamorjen.Naselje 5 brzina in, če hočeš naenkrat imet notri 90km/h ne delat tega, nižja brzina in postopoma pospeševat. Nekako tole velja pri mojmu accentu sem se nazadnej malo igral s porabo in ugotovil, da SE NE SPLAČA CIGAT PO CEST, zato da bi privarčeval do max.1l/100km.Trenutna poraba pri mojmu 6.5-7.5l/100km pri 1.5 motorju. Čudno, da ima moj motor pri optimalni porabi 2500 obratov max. porabo (7.5l), medtem, ko se držim naslednjega manj gasa nižja poraba je pa 6.5l/100km seveda relacija. Mestna zna porabit +1-2l/100km.
OFF2: Samo, kaj ti nuca dirkat po cestah, če ap te lahko že na tretjem ovinku ustavi policaj in ti nabije lahko celo 1000 evrov kazni. Samo, da prekoračiš 30km/h (cesta Domžale -LJ tam lahko iz 70 na 105 mimgrede spraviš avto.
 
Fiatfan
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 626
Pridružen: Če mar 12, 2009 4:54 pm

Napisal/-a Fiatfan Če mar 26, 2009 5:55 pm

[Samo, da ne bo potem šel natočt polno in šele en krog narest cca 50 km in spet tankat.
Sicer se da že po 100km izračunat porabo, ampak je lahko odstopanje.

OFF: Manj, ko pritiskaš na gas, manjša je poraba, višja brzina manj km/h manjša poraba relacija-ravnina, klanec gor šaltaš nižje, v mestih pa speljuješ zmerno. Zaviraš z motorjem, če vidiš 100-200 metrov pred sabo, da se prežiga rdeča luč daš v nižjo brzino in zaviraš z motorjem. Včasih pa ga ne pozabi pognat do rdečega polja, da slučajno ne bo na stara leta zamorjen.Naselje 5 brzina in, če hočeš naenkrat imet notri 90km/h ne delat tega, nižja brzina in postopoma pospeševat. Nekako tole velja pri mojmu accentu sem se nazadnej malo igral s porabo in ugotovil, da SE NE SPLAČA CIGAT PO CEST, zato da bi privarčeval do max.1l/100km.Trenutna poraba pri mojmu 6.5-7.5l/100km pri 1.5 motorju. Čudno, da ima moj motor pri optimalni porabi 2500 obratov max. porabo (7.5l), medtem, ko se držim naslednjega manj gasa nižja poraba je pa 6.5l/100km seveda relacija. Mestna zna porabit +1-2l/100km.
OFF2: Samo, kaj ti nuca dirkat po cestah, če ap te lahko že na tretjem ovinku ustavi policaj in ti nabije lahko celo 1000 evrov kazni. Samo, da prekoračiš 30km/h (cesta Domžale -LJ tam lahko iz 70 na 105 mimgrede spraviš avto.[/quote]



točno tako!
 
Uporabniški avatar
abcabc
Uporabnik
 
Prispevkov: 800
Pridružen: So jan 17, 2009 1:00 am
Kraj: Zahodna Slovenija

Napisal/-a abcabc Če mar 26, 2009 6:23 pm

Komentar od esem-a

Stokrat prežvečene teme. Dajte raje malo prebrat.

Npr - če ima pri največjem navoru najmanjšo porabo, bi npr za kakšnim počasnim kamionom porabil pri cca 20 km/h manj v prvi (kjer je npr bližje največjemu navoru!) kot v drugi. Očiten nonsense!

Pri porabi je najpomembnejši dejavnik (poleg upora, aerodinamike itd) ne obrati (navor itd), ampak "zahtevana moč" za neko pospeševanje (ali samo vzdrževanje hitrosti)! Po domače - koliko moraš pritiskat na gas, da dovolj potegne v neki prestav, nima pa prevelikega viška ali manjka moči/navora. Če malo pritiskaš v nižji in precej v višji (npr nekaj klanca), čeprav je ta po obratih bližje največjemu navoru, bo v nižji porabil manj goriva. To zadnje je odvisno tudi od nastavitev motorja (vbrizga) in nastavitev povečevanja dotoka goriva (z gasom in z obrati!), torej je specifično za vsak motor posebej! (po domače - nekateri motorji dajo pri npr 1/4 gasa polovico max goriva v motor, drugi dajo polovico šele pri 2 ali celo treh četrtinah gasa. Samo primer!) Verjetno je tu razlog za večjo porabo 1,4 HDI. Pri bencinarjih se hitreje povečuje dotok goriva,a se to na moči pozna šele pri večjih obratih - tudi od tu manjše porabe turbodizlov. Itd itd...
Never ending nor reading stories Rolling Eyes
 
Uporabniški avatar
kamnčan
Novinec
 
Prispevkov: 187
Pridružen: Po jan 19, 2009 8:36 am
Kraj: kamnik

Napisal/-a kamnčan Ne mar 29, 2009 10:14 am

naredu sm 404 kilometre pa mam zdej prazn tank.
 
Proton-Blaž
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 696
Pridružen: So dec 03, 2005 5:25 pm
Kraj: Mb

Napisal/-a Proton-Blaž Ne mar 29, 2009 10:21 am

Nalij zaj notr polnega pa boš vido kolko si not nalil in zračunaj porabo...Je pa bistveno preveč..
 
Uporabniški avatar
kamnčan
Novinec
 
Prispevkov: 187
Pridružen: Po jan 19, 2009 8:36 am
Kraj: kamnik

Napisal/-a kamnčan Ne mar 29, 2009 6:08 pm

46 litrov pa to je znesl 11.39l na 100 kilometrov. pa to sm ga zlo šparov.
 
Uporabniški avatar
_B3yBo_
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4121
Pridružen: Ne avg 28, 2005 5:21 pm
Kraj: vrhnika

Napisal/-a _B3yBo_ Ne mar 29, 2009 6:32 pm

Fiatfan je napisal/-a:
_B3yBo_ je napisal/-a:pod 10 se nepogovarja ta svinarija.... moje iskusne, sploh pa ce so gor 17 ali 16 col kolesa ... pa se nikamor negre


zdj nevem al je s tabo kj narobe al je blo pa z avtu. men kuri ukol 8,5 kombinacija(ac, mesto). Nikamor ne gre?? ja dobr če si navajen na 300hp ali več,potem res ne, kar pa dvomim, da maš take "mašine" doma, drugač se pa lahk ta avto s to mašino (1.6) primerja skoraj z vsakim novim avtom (1.6) tako da ne govorite neumonosti.
Poskusite kakšno kio al kaj podobnega( seveda mislim o novem avtu) in z bravotom 1.6, starim 12let pa boste vidl kdo bo "zmagu", tko da tvoj komentar je čist bv.


Dej negovor neumnosti k si vid, da si vozu sam to in nc druzga.

Mev sm izredno dober motor pri Bravotu in je vse delalo kot urca. Bravo ma slabe prenose (menalnik) in pika. Zarad tega avto, da veliko premalo od sebe. Pije cev cajt 10 litrov. Ce das 17col gor gume ga ubije ... bol nepremicnina kot drugo. Sploh pa da neomenjam bremz ker so cisti poraz pri temu avtu. Pa tudi hgt je porazen za tiste konje. Se pa ze po tvojem niku vid da bos zagovarju ga kda je zlat, pa ceprav ni. No sej nisi edini lastnik bravota ki noce tega priznat, jih je pa nekaj realnih in priznajo to.


Ce te zanima moj vozni park. Za vsak dan mam Audia 2.8 V6 Quattro in pa se kaj obcasno Audia 1.8T in pa v predelavi mam dirkalnega Fiata, ki se bo te dni nehal pelat zaradi nadalne predelave.
Slika
 
Uporabniški avatar
UDO1
Novinec
 
Prispevkov: 214
Pridružen: Po apr 09, 2007 3:15 pm

Napisal/-a UDO1 Ne mar 29, 2009 6:33 pm

To maš neki zjeban. Pr men je po 400 prevoženih cajger za benz točno na polovici - enak avto, enaka mašina...

Žre ti pa kake 3-4l preveč, sploh če praviš, da ga šparaš. Čimprej porihti ... ker če ti 50% več žre, pol je to kr strošek. Preveri lambda sondo, pa mogoče MAF senzor...
 
Uporabniški avatar
_B3yBo_
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4121
Pridružen: Ne avg 28, 2005 5:21 pm
Kraj: vrhnika

Napisal/-a _B3yBo_ Ne mar 29, 2009 6:36 pm

tuki mu je sla lambda ker je meni seicento pil tudi cez 20 litrov, ko sem zamenjal je pil 8litrov.

tkod a naj najde eno rableno z isto zic in jo zmontira pa bo mel manso porabo
Slika
 
Fiatfan
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 626
Pridružen: Če mar 12, 2009 4:54 pm

Napisal/-a Fiatfan Ne mar 29, 2009 7:02 pm

_B3yBo_ je napisal/-a:
Fiatfan je napisal/-a:
_B3yBo_ je napisal/-a:pod 10 se nepogovarja ta svinarija.... moje iskusne, sploh pa ce so gor 17 ali 16 col kolesa ... pa se nikamor negre


zdj nevem al je s tabo kj narobe al je blo pa z avtu. men kuri ukol 8,5 kombinacija(ac, mesto). Nikamor ne gre?? ja dobr če si navajen na 300hp ali več,potem res ne, kar pa dvomim, da maš take "mašine" doma, drugač se pa lahk ta avto s to mašino (1.6) primerja skoraj z vsakim novim avtom (1.6) tako da ne govorite neumonosti.
Poskusite kakšno kio al kaj podobnega( seveda mislim o novem avtu) in z bravotom 1.6, starim 12let pa boste vidl kdo bo "zmagu", tko da tvoj komentar je čist bv.


Dej negovor neumnosti k si vid, da si vozu sam to in nc druzga.

Mev sm izredno dober motor pri Bravotu in je vse delalo kot urca. Bravo ma slabe prenose (menalnik) in pika. Zarad tega avto, da veliko premalo od sebe. Pije cev cajt 10 litrov. Ce das 17col gor gume ga ubije ... bol nepremicnina kot drugo. Sploh pa da neomenjam bremz ker so cisti poraz pri temu avtu. Pa tudi hgt je porazen za tiste konje. Se pa ze po tvojem niku vid da bos zagovarju ga kda je zlat, pa ceprav ni. No sej nisi edini lastnik bravota ki noce tega priznat, jih je pa nekaj realnih in priznajo to.


Ce te zanima moj vozni park. Za vsak dan mam Audia 2.8 V6 Quattro in pa se kaj obcasno Audia 1.8T in pa v predelavi mam dirkalnega Fiata, ki se bo te dni nehal pelat zaradi nadalne predelave.


ja sj to ti pa vrjamem, da je pol bravo za tebe nepremičnina če voziš V6 avte in tko..
pa človek ti primerjaš kar se primerjat ne da,to je tvoj problem!!
sm vozu tud audija 90 1.6 to pa je nepremičnina! ti lahko primerjaš 1.6 z 1.6 ne pa 2.8 v6 halooo?? audi 1.6 al pa fiat 1.6 ni primerjave v prid fiatu!
veš kaj audija 2.8 v6 dobim napou zastonj kr ga nobedn noče- žre k pes, svojih zmogljivosti za to kolkr pokur pa nima! Bravo kuri mešano 8,5 nikakor ne 10,razn če imaš 103 konje v mašini pa enga konja za volanom.
 
Uporabniški avatar
SAVINJCAN
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3780
Pridružen: To avg 30, 2005 8:09 pm

Napisal/-a SAVINJCAN Ne mar 29, 2009 7:02 pm

jaz imam na cliotu 1.6 16v 7.8 litra na gumah 205 40 17 pa se ne vozim po jajcih ampak zelo dinamično, tudi včasih ga pritisnem po avtocesti čez 200 ali pa se peljem hitreje če vidim , da je cesta prazna
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 8 gostov