Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
KiNOS
Novinec
 
Prispevkov: 402
Pridružen: Po mar 23, 2009 1:13 pm

Napisal/-a KiNOS To mar 31, 2009 9:56 pm

V tem primeru se ti splača pogledat bencinsko pumpo. Je bil primer ko je zaštekal plovec na pumpi, dejansko je ven skoču iz "zatiča" in je skos kazalo da je poln al prazen tank(ne vem se ne spomnm tocn).

Glede lučke check..hm pa v zvezi abs sistema..a ima avto ESP/ASR?
 
Uporabniški avatar
mITJA122
Novinec
 
Prispevkov: 301
Pridružen: Po mar 30, 2009 4:22 pm

Napisal/-a mITJA122 Sr apr 01, 2009 7:09 am

schranz je napisal/-a:Pozdravljeni,
imam golfa IV 1.4 16v (letnik 2000), 2 tedna nazaj sem ga kupil in me zanima ali je normalno da ima podoben zvok motorja kot dizel ? Nekje tukaj na forumu sem zasledil da je to normalno pa me zanima vaše mnenje.

In še nekaj me zanima, ko dam kontakt se mi prižgejo lučke in počakam da ugasnejo, vse ugasnejo samo EPC lučka ne ugasne, a ko zalaufam avto lučka ugasne.

Lp.


To je baje normalno pri teh 1.4 16V motorjih...men isto laufa kot dizel..posebi če je olje že mal staro(čujejo se dročniki...)in drugih problemov razen te lučke nimam..zaenkrat hvala bogu :)
 
Uporabniški avatar
mITJA122
Novinec
 
Prispevkov: 301
Pridružen: Po mar 30, 2009 4:22 pm

Napisal/-a mITJA122 Sr apr 01, 2009 7:11 am

KiNOS je napisal/-a:Ja če ugasne je ok.

Glede olja je pa tak..eni golfi so mel tak, da si moral priklopit na računalo in resetirat, češ da si zamenjal olje, potem je nehal tulit in piskat.


To mi je tudi nekdo rekel..češ, če sm menju olje..pa resetiru računalnik... :shock:

Tk,da možn da je to.. :?
 
schranz
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 26
Pridružen: To mar 31, 2009 9:17 pm

Napisal/-a schranz Sr apr 01, 2009 10:23 am

KiNOS je napisal/-a:V tem primeru se ti splača pogledat bencinsko pumpo. Je bil primer ko je zaštekal plovec na pumpi, dejansko je ven skoču iz "zatiča" in je skos kazalo da je poln al prazen tank(ne vem se ne spomnm tocn).

Glede lučke check..hm pa v zvezi abs sistema..a ima avto ESP/ASR?


No danes zjutraj ko sem se pelajal mi je čez kakšnih 5min zapiskala lučka na nizki nivo tanka, to je zdj ok.

Ne avto nima esp/asr-ja...ko sem bil pri mehaniku mi je prištekal avto na tester, in je ugotovil da je pač napaka v zvezi z abs-om in da to ni nič hujšega, samo da mi lahko kakšen deciliter več pokuri.

Lp.
 
Uporabniški avatar
mITJA122
Novinec
 
Prispevkov: 301
Pridružen: Po mar 30, 2009 4:22 pm

Napisal/-a mITJA122 Sr apr 01, 2009 11:39 am

Fan je napisal/-a:Pozdravljeni

Najprej pomerite pritisk olja. Ne bi bilo pa slabo da demontirate oljni zbiralec "karter" in ščistite sito.
Ko je vozilo/motor segret na delovno temperaturo je olje posledično redkejše in je pomanjkanja oljnega pritiska bolj opazen.

Lep pozdrav


Bil sm pr enmu vaškemu mehaniku...pa kolkr sm pršu pa mu omenu..da se mi občasno prižge lučka za olje..je kr začel..ja kurbnvela je hin..oljna pumpa je hin...ni delov...bla.bla.bla...

JAAA lubi človk, lepo prosim avta še vidu ni, ne slišu kk motor laufa pa že ve, use ka je hin... :shock:


Lol
Mislim...ti se pa pol vidi...
 
Uporabniški avatar
mITJA122
Novinec
 
Prispevkov: 301
Pridružen: Po mar 30, 2009 4:22 pm

Napisal/-a mITJA122 Sr apr 01, 2009 12:09 pm

mITJA122 je napisal/-a:
Fan je napisal/-a:Pozdravljeni

Najprej pomerite pritisk olja. Ne bi bilo pa slabo da demontirate oljni zbiralec "karter" in ščistite sito.
Ko je vozilo/motor segret na delovno temperaturo je olje posledično redkejše in je pomanjkanja oljnega pritiska bolj opazen.

Lep pozdrav


Bil sm pr enmu vaškemu mehaniku...pa kolkr sm pršu pa mu omenu..da se mi občasno prižge lučka za olje..je kr začel..ja kurbnvela je hin..oljna pumpa je hin...ni delov...bla.bla.bla...

JAAA lubi človk, lepo prosim avta še vidu ni, ne slišu kk motor laufa pa že ve, use ka je hin... :shock:


Lol
Mislim...ti se pa pol vidi...


Sm pa prašu enga drugega..pa je reku da ma golf 1.4 16v dva oljna stikala...

Nei poskusim menjat..enga od teh sm že menju še enga morm..pa bomo vidli... :)
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Sr apr 01, 2009 1:38 pm

Če ne menjaš filtra je kakor da ne bi menjal olja. 5W40 in 10W40 sta pri toplem motorju enako gosta, gostejši je npr 5W50. 5W pomeni gostoto pri hladnem motorju, torej kako hitro podmazuje hladno olje.
O specifikacijah kaj več povedo tovarne. Primer je PSA, ki govori o boljših oljih takole:
Olja za varčevanje se naj ne bi uporabljala za motorje, narejene pred letom 2000 (primer je 0W30), ker niso ležaji in tolerance prirejeni. Za avte, prodane po letu 1999 se mineralna olja odsvetujejo, najnižja raven je polsintetika v predpisani gradaciji.
 
Uporabniški avatar
mITJA122
Novinec
 
Prispevkov: 301
Pridružen: Po mar 30, 2009 4:22 pm

Napisal/-a mITJA122 Pe apr 03, 2009 6:47 pm

joztom je napisal/-a:Če ne menjaš filtra je kakor da ne bi menjal olja. 5W40 in 10W40 sta pri toplem motorju enako gosta, gostejši je npr 5W50. 5W pomeni gostoto pri hladnem motorju, torej kako hitro podmazuje hladno olje.
O specifikacijah kaj več povedo tovarne. Primer je PSA, ki govori o boljših oljih takole:
Olja za varčevanje se naj ne bi uporabljala za motorje, narejene pred letom 2000 (primer je 0W30), ker niso ležaji in tolerance prirejeni. Za avte, prodane po letu 1999 se mineralna olja odsvetujejo, najnižja raven je polsintetika v predpisani gradaciji.


Tkle sm bil pr mehaniku.Enmu "mačeku"za VW-ja(18let delal na pooblaščenem servisu Vw potem pa odprl privat)..pa mi je reku, da ma fuul gužvo tk, da morm u sredo prpelat avto...razložu sm mu problem in je reku, da je lahk več stvari...morm mu pa avto zutri prpelat,pa ga čez dan pr njemu pustit.....pol bomo pa vidli..kk pa kei :?

Aiaa pa neki sm ugotovil...kar je zelo, zelo čudno ampak dobr bom razložu...

S tole lučko za olje je tkole...npr.doma sm bolj u hribu..vozim se okoli 20km daleč stran u šolo...ko se zjutraj peljem u šolo, se nebo prižgala ne enkrat...ko se pa peljem nazaj domov, se mi vedno in vedno na istem mestu do metra točno prižge in začne utripati(prehod alsfaltne ceste na makedamsko) c :shock: :shock: :shock: to je kak kilometer pred domom....

Ali je možno da npr.ko zapeljem iz alsfaltne ceste na makedam..mašino toliko strese..ali da ima kje kak kabel slab stik..in takoi javi napako in lučka za olje začne utripati???????

Je torej lahko kriv kak slab stik?????

Poleg tega sem ugotovil da se lahko peljem 130km daleč, pa se lučka nebo prižgala...ko bom pa zapeljal na ta odsek ceste bo pa začela utripati...

:shock: Vem da se sliči zelo, zelo čudno...sam men se to res dogaja... :x :x
 
Uporabniški avatar
Marsovček
Novinec
 
Prispevkov: 269
Pridružen: Sr dec 22, 2004 2:13 pm

Napisal/-a Marsovček Pe apr 03, 2009 7:10 pm

schranz je napisal/-a:...ko sem bil pri mehaniku mi je prištekal avto na tester, in je ugotovil da je pač napaka v zvezi z abs-om in da to ni nič hujšega, samo da mi lahko kakšen deciliter več pokuri.


Za tole bi pa rad slišal razlago (razen če bo pokuril dcl. zavornega olja) :roll: .

@mITJA122: slab stik je vedno možen. Preveri kable in spoje, išči korozijo na kontaktih,... To lahko narediš sam in je najceneje.
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6591
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Fan Pe apr 03, 2009 9:34 pm

Marsovček je napisal/-a:
schranz je napisal/-a:...ko sem bil pri mehaniku mi je prištekal avto na tester, in je ugotovil da je pač napaka v zvezi z abs-om in da to ni nič hujšega, samo da mi lahko kakšen deciliter več pokuri.


Za tole bi pa rad slišal razlago (razen če bo pokuril dcl. zavornega olja) :roll: .

@mITJA122: slab stik je vedno možen. Preveri kable in spoje, išči korozijo na kontaktih,... To lahko narediš sam in je najceneje.


Pozdravljeni

Za takšno bedarijo ni razlage! Edino kar se lahko naredi, je zamenjava mehanika.

"mITJA122"
Priključite vozilo na tester in preverite senzorje. V koliko vam javlja senzor pritiska olja - preverite stike/kontakte/spoje. Pobrišite vse napake, pojdite se vozit, tudi na odsek asfalt/makedam, ter še enkrat priklopite tester - v koliko vam prižge opozorilno lučko za olje jo je ECU zabeležil kot napako in jo shranil ( pri VAGih je vsa motorna elektronika vezana na ECU in pri najmanjši napaki se shrani v spomin ).

Lep pozdrav
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
 
Uporabniški avatar
mITJA122
Novinec
 
Prispevkov: 301
Pridružen: Po mar 30, 2009 4:22 pm

Napisal/-a mITJA122 Po apr 06, 2009 4:51 pm

Fan je napisal/-a:
Marsovček je napisal/-a:
schranz je napisal/-a:...ko sem bil pri mehaniku mi je prištekal avto na tester, in je ugotovil da je pač napaka v zvezi z abs-om in da to ni nič hujšega, samo da mi lahko kakšen deciliter več pokuri.


Za tole bi pa rad slišal razlago (razen če bo pokuril dcl. zavornega olja) :roll: .

@mITJA122: slab stik je vedno možen. Preveri kable in spoje, išči korozijo na kontaktih,... To lahko narediš sam in je najceneje.


Pozdravljeni

Za takšno bedarijo ni razlage! Edino kar se lahko naredi, je zamenjava mehanika.

"mITJA122"
Priključite vozilo na tester in preverite senzorje. V koliko vam javlja senzor pritiska olja - preverite stike/kontakte/spoje. Pobrišite vse napake, pojdite se vozit, tudi na odsek asfalt/makedam, ter še enkrat priklopite tester - v koliko vam prižge opozorilno lučko za olje jo je ECU zabeležil kot napako in jo shranil ( pri VAGih je vsa motorna elektronika vezana na ECU in pri najmanjši napaki se shrani v spomin ).

Lep pozdrav



Vem da je blo o tem že mnogo tem napisanih...pa da ne bom nove teme odpiru..djte mal povedat kiri letniki golfov 4 z motorjem 1.4 16v so najbol crkvali??

Baje so ble najbol kritične prve verzije teh golfov??

Lp
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 8 gostov