Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
alanq4
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1700
Pridružen: Pe apr 15, 2005 11:02 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a alanq4 So maj 09, 2009 6:59 pm

No no ne posplošujte, turbo avti se lahko ugašajo vroči, če ni bila turbina ravno na polno obremenjena. Se pravi tiščiš po avtocesti in kak kilometer dva pred bencinsko spustiš brzino in se lepo v najvišji prestavi z rahlim gasom pelješ po omejitvi (lahko tudi manj kot se itak večina) pa se bo avto veliko bolje ohladil kot pa na mestu, ker ga hladi še veter zaradi hitrosti.
Prletet na bencinsko na 7000 obratih z žarečo turbino in potem ugasnit avto bi pa bilo rahlo neumno ja :D
Alfa Romeo 156 "project real GTA" in 166 2.4 jtd mau okrepljena :)
 
uros11
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1623
Pridružen: Če nov 08, 2007 9:52 am

Napisal/-a uros11 So maj 09, 2009 7:14 pm

Turbina bi trpela, če sploh bi, če bi se vrtela na max obratih pred prihodom na pumpo precej časa, ne pa po vožnji po AC pri 130 km/h.

Pri normalni vožnji, ki jo večinoma imate, je panika odveč.
 
ggorenc
Novinec
 
Prispevkov: 429
Pridružen: So apr 23, 2005 7:41 pm

Napisal/-a ggorenc So maj 09, 2009 7:25 pm

MatejW je napisal/-a:HAHA ste smesni,... mate avte z turbino, da se potem bojite ustavit na ac oz. ugasnit motor na pumpi :lol: :lol:

Sej te nebo crknilo vseskup ce bos vgasno avto za 5min.

Te pac par km pred pumpo vozite pod nizkimi obrati, pa bo! Ce ze hocete tak pazit...


turbine se nazalost oz. nasreco ne vrtijo s par tisoc vrtljaji na minuto pac pa s par stotisoc (odtod frekvenca piskanja!). in vsaka majcena napaka stori veliko skodo lezajem...
 
Uporabniški avatar
mihaing
Uporabnik
 
Prispevkov: 2874
Pridružen: To okt 21, 2008 9:24 am
Kraj: Slovenc

Napisal/-a mihaing So maj 09, 2009 7:25 pm

Mislim nekateri imate res banalne ideje:

Mojemu avtu škoduje če ugasneš za 2 minuti. Ja super. Ker imate tako skrb do motorja predlagam da si ga raje ne čipajte in vozte normalno, ne pa da se ob zeleni luči vse kadi za vami potem pa ste kao vse rešili ker na bencinski ne ugasnete motorja.

Za crknt. :lol:

Začnite še v trgovino hodit v parih pa naj bo nekgo v avtu da se bo lahk še domov prpelu če se ohladi
 
uros11
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1623
Pridružen: Če nov 08, 2007 9:52 am

Napisal/-a uros11 So maj 09, 2009 7:27 pm

Ležaji so oljni v turbini (oljni klin), kamor nabiva olje pod tlakom. Bolj škodi, če zmanjka olja, kot če se vrti...
Tu pride v poštev (pre(hitro)) krčenje in raztezanje materialov ob prevelikih spremembah temperature...

Je pa res hecno, kaj eni delate z avti...
 
Uporabniški avatar
xsara
Uporabnik
 
Prispevkov: 1348
Pridružen: Če jun 30, 2005 1:09 pm
Kraj: Mal naokol

Napisal/-a xsara So maj 09, 2009 7:31 pm

ni glih tako, turbina tudi, če se par kilometrov pred pumpo peleš na izi še vedno dela in se ne hladi tako učinkovito kot pa na mestu v leru, zato pa so turbo timerji, da to naredijo namesto tebe, ni treba, da je turbina žareča ampak samo dovolj segreta in to delaš nekaj časa in gre po gobe, seveda pa ni take panike če sem ter tja avto ugasneš pri segreti turbini, ampak dolgoročno je to bol slabo, govorim pa bolj iz izkušenj svojega turbaka in vem kako zgleda turbina, če ni pravilno vožena.........
citroen for life, aja and fiat too, aja pa še mitsubishi.......
 
Uporabniški avatar
W|zz
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2410
Pridružen: Ne jun 06, 2004 9:19 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a W|zz So maj 09, 2009 7:43 pm

Sicer to nima več veze s tankanjem, sam ok..
uros11 je napisal/-a:Ležaji so oljni v turbini (oljni klin), kamor nabiva olje pod tlakom. Bolj škodi, če zmanjka olja, kot če se vrti...
Tu pride v poštev (pre(hitro)) krčenje in raztezanje materialov ob prevelikih spremembah temperature...

Je pa res hecno, kaj eni delate z avti...

Problem pri turbini ni neko vrtenje, sej se ne vrti še pet minut z ne vem kolk tisoč obrati, če daš v ler, problem je če je res razgreta in če se avto ugasne, ker se olje zapeče gor na os in ležaje, to jo pa potem uniči..
 
Uporabniški avatar
51M3K
Novinec
 
Prispevkov: 445
Pridružen: So avg 20, 2005 1:40 pm

Re: Tankanje in prizgan avto..

Napisal/-a 51M3K So maj 09, 2009 7:45 pm

Apple88 je napisal/-a:Pozdravljeni...

Naredil sem neumnost ki ji ni para, pa me zanima v cem je problem, in kako bi se ga dalo odpraviti.. Avto: megan 1.5dci
Na kratko.
Pripeljem se na bencinsko crpalko, se parkiram ob tocilni aparat in zacnem tankati..
Ker me je zanimalo kako bi-bo rastla kazalka za gorivo med tankanjem sem prizgal avto in opazoval.. Prizgem avto kazalka se dvigne ne 3/4, tankam dalje kazalka se ne premika, natocim gorivo(dizel) do cepka, kazalka se ne premakne iz 3/4..
V cem je problem in kako bi se ga dalo resiti..
Zanima me se strosek ki sem si ga povzrocil s svojo veleumnostjo?

Hvala za vas cas in prebiranje le te umetnine ki mi je uspela...
Lep pozdrac


Pozdravljena.

Postopek je sledeč.
Prvo kot prvo, vgasni avto! :D
Odpri pokrovček za tankanje, odvij čep, vzami neko palčko in tisti kovinski obroček, ki ga vidiš potisni notri, nato pa odmakni palčko, da obroček spet zapre luknjo, prižgi avto in stanje goriva bo spet kazalo pravilno.

Lp
 
uros11
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1623
Pridružen: Če nov 08, 2007 9:52 am

Napisal/-a uros11 So maj 09, 2009 7:46 pm

Ja, ampak kaj bi moral narediti, da jo spraviš v to stanje? Gnat do konca...
 
Uporabniški avatar
Templar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1800
Pridružen: Če apr 29, 2004 4:34 pm
Kraj: Savinjska regija

Napisal/-a Templar So maj 09, 2009 7:50 pm

mihaing je napisal/-a:Mislim nekateri imate res banalne ideje:

Mojemu avtu škoduje če ugasneš za 2 minuti. Ja super. Ker imate tako skrb do motorja predlagam da si ga raje ne čipajte in vozte normalno, ne pa da se ob zeleni luči vse kadi za vami potem pa ste kao vse rešili ker na bencinski ne ugasnete motorja.

Za crknt. :lol:

Začnite še v trgovino hodit v parih pa naj bo nekgo v avtu da se bo lahk še domov prpelu če se ohladi


X2
:lol:
Če lahko bereš tole si preblizu! Drži varnostno razdaljo!
 
Uporabniški avatar
lumpii
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 528
Pridružen: Ne mar 04, 2007 9:21 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Tankanje in prizgan avto..

Napisal/-a lumpii So maj 09, 2009 8:52 pm

hartge je napisal/-a:
lumpii je napisal/-a:
Apple88 je napisal/-a:Pozdravljeni...

Naredil sem neumnost ki ji ni para, pa me zanima v cem je problem, in kako bi se ga dalo odpraviti.. Avto: megan 1.5dci
Na kratko.
Pripeljem se na bencinsko crpalko, se parkiram ob tocilni aparat in zacnem tankati..
Ker me je zanimalo kako bi-bo rastla kazalka za gorivo med tankanjem sem prizgal avto in opazoval.. Prizgem avto kazalka se dvigne ne 3/4, tankam dalje kazalka se ne premika, natocim gorivo(dizel) do cepka, kazalka se ne premakne iz 3/4..
V cem je problem in kako bi se ga dalo resiti..
Zanima me se strosek ki sem si ga povzrocil s svojo veleumnostjo?

Hvala za vas cas in prebiranje le te umetnine ki mi je uspela...
Lep pozdrac


Še večjo neumnost pa si naredil z tem, ko si tankal prižgan avto zato ker se usedlina od naše slabe nafte veselo dvigne in ti šobe paca......


Katerega nasega pogonskega goriva? Kaj po novem v Sloveniji sami pridobivamo gorivo? Kje pa imamo te famozne rafinerije?


Govorim o izredno slabi nafti ( Petrol) ki jo Slovenci nabavljamo najceneje preko Romunij, Bolgarije itd....seveda pa uradno dodajo tudi nevem koliko % "oljne repice"...Usedlina se ne naredi od enega kestla ampak po naprimer 100.000kilometrih....verjemi mi da je notri svinjarije neverjetno veliko....na lastnem avtu sem opazi ( Laguna 2005) ko smo čistili plovec v rezervarju ker me je na isti način zajebaval kazalec količine goriva na armaturi....zadeva je bila dobro zapacana z rjavo snovjo ki se je nabrala na ohišju.....
E60 525dA M-Optic, 2005
 
Uporabniški avatar
Drocky
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2138
Pridružen: So feb 19, 2005 5:49 pm

Napisal/-a Drocky Ne maj 10, 2009 10:50 am

čudno, da še nobeden ni predlagal avtorju teme naj pelje na tester. Za vsako bedarijo ga predlagate, a tu ko pa bi vrjetno najprej s testerjem se odkrila napaka pa ne.

Drugače pa mam občutek, da na slo cestah vsi tiščite avte do konca in morte zato ohlajat turbine. Js svojega turbo dizla nisem nikoli šparal in sem do sedaj samo enkrat ohlajal turbino. Sej pa ja ni iz putra narejena.
LP Rok
 
Apple88
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 4
Pridružen: So maj 09, 2009 12:46 pm

Napisal/-a Apple88 Ne maj 10, 2009 11:33 am

No.. kakor vidim je tole zaslo iz teme... tko da bom pocakal da se tank toliko sprazne da pride do meje 3/4 in upal da bo zacel normalno padati, ce pa ne pa bom uposteval nasvet Drockya in odpeljal avto na tester...
Hvala za vas trud in razpravljanje o razgretih turbinah in kvaliteti nafte..
 
Uporabniški avatar
W|zz
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2410
Pridružen: Ne jun 06, 2004 9:19 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a W|zz Ne maj 10, 2009 11:41 am

Lahko bi tudi od lancia hf nasvet upošteval. Do plovčka pomoje res ni problem pridet.. (Vsaj pri golfu, verjetno ma pa megane isto)
Zadnjič spremenil W|zz, dne Ne maj 10, 2009 11:42 am, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
tomzzi
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2285
Pridružen: Pe mar 11, 2005 8:47 pm

Napisal/-a tomzzi Ne maj 10, 2009 11:42 am

Drocky je napisal/-a:čudno, da še nobeden ni predlagal avtorju teme naj pelje na tester. Za vsako bedarijo ga predlagate, a tu ko pa bi vrjetno najprej s testerjem se odkrila napaka pa ne.

Drugače pa mam občutek, da na slo cestah vsi tiščite avte do konca in morte zato ohlajat turbine. Js svojega turbo dizla nisem nikoli šparal in sem do sedaj samo enkrat ohlajal turbino. Sej pa ja ni iz putra narejena.


Ja res ni iz putra narejena. Ampak v navodilih (vsaj za Astro) verjetno ne piše brez razloga, da pred ugašanjem vsaj par kilometrov vozit z nižjimi obrati? Če si vozil recimo pod večjo obremenitvijo (višji obrati). Tak, da je že res nekaj na tem.
 
Uporabniški avatar
lancia hf
Uporabnik
 
Prispevkov: 4669
Pridružen: Ne jun 29, 2008 11:17 am

Napisal/-a lancia hf Ne maj 10, 2009 11:42 am

Apple88 je napisal/-a:Hvala za vas trud in razpravljanje o razgretih turbinah in kvaliteti nafte..


Upam da ti bo, kvaliteta nafte in razgreta turbina, pomagala rešiti problem s cagrom. :lol: :cry
SlikaSlikaSlikaSlikaSlika
 
gofra
Uporabnik
 
Prispevkov: 1153
Pridružen: Pe jun 22, 2007 8:56 pm

Napisal/-a gofra Ne maj 10, 2009 12:23 pm

/OFFTOPIC

Spet se oglasajo samoklicani velepoznavalci.

Vsako segrevanje in ohlajanje motorja je "relativno skodljivo" pa ce je turbo ali ne. Motorji avtomobilov vozenih na daljse relacije so generalno gledano v precej boljsem stanju kot tisti, ki so vozeni na kratke (relativno na kilometrino jasno). Ce motor postopno segrevas in ce ga postopno ohlajas je kvecjemu pametno in ne neka nepotrebna bedarija. In ne posplosevat prosim. Vsak, ki vozi turbo gnan motor ni cepec, ki z vseh semaforjev oddrvi tako, da se kad za njim ;)

Sicer pa kakor komu ljubo - vasi avtomobili, vasa skrb zanje ;)

LpF
 
Uporabniški avatar
_YUGO-GVX_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1583
Pridružen: Po mar 21, 2005 3:20 pm
Kraj: Črnomelj

Napisal/-a _YUGO-GVX_ Ne maj 10, 2009 3:30 pm

jaz bi rekel da se je plovec zataknil. se mi je to že 2x zgodilo med vožnjo in se je samo rešilo pri naslednjem tankanju
litr bencina, litr olja ;)
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Ne maj 10, 2009 7:04 pm

xsara je napisal/-a:ni glih tako, turbina tudi, če se par kilometrov pred pumpo peleš na izi še vedno dela in se ne hladi tako učinkovito kot pa na mestu v leru, zato pa so turbo timerji, da to naredijo namesto tebe, ni treba, da je turbina žareča ampak samo dovolj segreta in to delaš nekaj časa in gre po gobe, seveda pa ni take panike če sem ter tja avto ugasneš pri segreti turbini, ampak dolgoročno je to bol slabo, govorim pa bolj iz izkušenj svojega turbaka in vem kako zgleda turbina, če ni pravilno vožena.........


A dej, dej. Turbinna pri normalni konstantni hitrosti dela zelo malo in se preverjeno bolj shladi med počasno vožnjo, kot pa ko stoji v leru, ker ko avto stoji v leru ne gre nič kej dost zraka mimo, ko se pa voziš pa ga gre kar nekaj mimo.

Pa da ne boš rekel, da nimam pojma o turbo avtomobilih - s petko turbo sem naredil 420.000km z eno turbino in je zdržala brez problemov.
Old subarus never die, they just get faster!
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov