Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
Technologic
Uporabnik
 
Prispevkov: 1028
Pridružen: To apr 29, 2008 2:21 pm

Napisal/-a Technologic Ne maj 31, 2009 11:56 am

Ja takrat se tolko zrabi da se kr čuti na pedalu ki prijema čisto zgoraj pol.

Zaj če se da nastavit da mi spodaj oz. od začetka bolj prime pol pa tak ni pene. Tota opcija me še zanima če zna kdo nastavit.
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Ne maj 31, 2009 10:18 pm

Technologic je napisal/-a:Ja takrat se tolko zrabi da se kr čuti na pedalu ki prijema čisto zgoraj pol.

Zaj če se da nastavit da mi spodaj oz. od začetka bolj prime pol pa tak ni pene. Tota opcija me še zanima če zna kdo nastavit.


Po moje da ne......že pri R5 je leta 90 bila sklopka samonstavljiva in ne moreš nastavljat nič.....
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
Technologic
Uporabnik
 
Prispevkov: 1028
Pridružen: To apr 29, 2008 2:21 pm

Napisal/-a Technologic Ne maj 31, 2009 10:29 pm

Ok zaj pa mislim da vem skor vse ka rabim vedet.

Torej vem da bom mogo menjat komplet sklopko pa najbolj da kupim pri Luk-u. Pol pa bolj po pameti vozit.

Zaj še je samo vprašanje al naj teram zaj dokler nena obtičim na cesti al rajše prej menjam? mam še kaj druga za zjebat tu zraven?
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Ne maj 31, 2009 10:31 pm

Načeloma ne......ni pa to pravilo.
Če ti čas in finance dopuščata potem čimprej menjat. Ne bo pa nič narobe če se boš lepo z mirnega vozil še en čas. Sej boš čuti,l ko bo že pri koncu in bo začela med vožnjo spodrsavat.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
graal
Novinec
 
Prispevkov: 396
Pridružen: Če nov 30, 2006 2:33 pm
Kraj: Štajerska

Napisal/-a graal Po jun 01, 2009 12:34 am

lisko je napisal/-a:
Technologic je napisal/-a:Ja takrat se tolko zrabi da se kr čuti na pedalu ki prijema čisto zgoraj pol.

Zaj če se da nastavit da mi spodaj oz. od začetka bolj prime pol pa tak ni pene. Tota opcija me še zanima če zna kdo nastavit.


Po moje da ne......že pri R5 je leta 90 bila sklopka samonstavljiva in ne moreš nastavljat nič.....



Bolj proti koncu kot gre lamela, hitreje se obrablja. Torej kaj se lahko zgodi? se pelješ na morje in prideš do meje kjer začne sklopka drset. 14 dni uživaš na morju, se pelješ domov in lamelo obrabiš do te mere da več ne gre speljat in žjučke boš ponovno tako napel, da je bilo 14 dni morja zaman.


Nastavljanje sklopke?
Pri 1.7 al 1.8 dizlu (stari orion) se je dalo nastavljat. Rabiš samo pajser, da "zakajlaš" vzvod sklopke in nekoga ki ti stisne in spusti toliko da skoči na naslednji zob, ponovno stisne (odkajlaš vzvod) in spusti sklopko.

10 min dela.

Če je na zajlo - fiksno ima ponavadi na koncu zajle (pri vzvodu sklopke) navoje in se samo zategne.

Če je hidravlična, se samo sname cilinder, (ali pa samo nosilček na koncu bateka), se odšraufa vzvod sklopke, prestavi za 1 zob (bližje potisnemu cilinderčku seveda) in vse sestavi skupaj.


p.s.: če samodejno zategovanje več ne prime, to pomeni da je čas za menjavo sklopke.



lp, Aleš.
Slika
 
drot1625
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 59
Pridružen: Pe feb 01, 2008 9:24 pm
Kraj: Sevnica

Napisal/-a drot1625 Po jun 01, 2009 6:07 am

Pa na morje se vozi ponoči, ko ni take gužve.
 
Uporabniški avatar
im nobody
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3321
Pridružen: Pe feb 03, 2006 11:18 pm
Kraj: laško

Napisal/-a im nobody Po jun 01, 2009 10:00 pm

avto goniš,speljuješ agresivno pol pa jokaš da je prikolica kriva?sklopka ob normalni uporabi zdrži 400.000...pa še to...sklopka najbol trpi ko speljuješ agresivno :!: :!: pa brez zamere
passat 1.9 tdi 110,235 nm
Na levi pas...do konca gas
viewtopic.php?t=72616&postdays=0&postorder=asc&start=60
 
Uporabniški avatar
Technologic
Uporabnik
 
Prispevkov: 1028
Pridružen: To apr 29, 2008 2:21 pm

Napisal/-a Technologic Po jun 01, 2009 10:05 pm

Ja ne jokam, iščem samo novo rešitev da bi dlje držala, tud če jo bom mogo še 10x menjat nebom spremenil vožnje. Pa nikjer nism jokal da crkne, pač je to pr meni potrošni material dokler ni ka večjega je ok.

Ni lepšega ko prit v križišče pa podkurit tak da se kadi da tije avti vzadi nea vejo ki so.
 
Uporabniški avatar
im nobody
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3321
Pridružen: Pe feb 03, 2006 11:18 pm
Kraj: laško

Napisal/-a im nobody Po jun 01, 2009 10:09 pm

če boš tak vozil ti nebo nobenga dolg zdržala...kup karbonsko pa je to to...pa mal bolj z občutkom...ni ti treba na vsakem križišču 10 m špure potegnt ker tle ne trpi sam sklopka ne ;)
passat 1.9 tdi 110,235 nm
Na levi pas...do konca gas
viewtopic.php?t=72616&postdays=0&postorder=asc&start=60
 
Uporabniški avatar
Technologic
Uporabnik
 
Prispevkov: 1028
Pridružen: To apr 29, 2008 2:21 pm

Napisal/-a Technologic Po jun 01, 2009 10:11 pm

Sklopka trpi samo tiste trenutke dokler je nimaš čisto zunaj?

Pol lahko če maš v prvi naprimer pa ko stisneš če kopleš 50m skup pa sklopka ne trpi?
 
Uporabniški avatar
im nobody
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3321
Pridružen: Pe feb 03, 2006 11:18 pm
Kraj: laško

Napisal/-a im nobody Po jun 01, 2009 10:13 pm

Technologic je napisal/-a:Sklopka trpi samo tiste trenutke dokler je nimaš čisto zunaj?

Pol lahko če maš v prvi naprimer pa ko stisneš če kopleš 50m skup pa sklopka ne trpi?


aja bravo?a pol ob normalnem speljevanju ko jo dalj časa spuščaš bolj trpi kokr pa da naviješ na 5000 rpm pa sputiš?logika...malo si preber o delovanju avta
passat 1.9 tdi 110,235 nm
Na levi pas...do konca gas
viewtopic.php?t=72616&postdays=0&postorder=asc&start=60
 
Uporabniški avatar
Technologic
Uporabnik
 
Prispevkov: 1028
Pridružen: To apr 29, 2008 2:21 pm

Napisal/-a Technologic Po jun 01, 2009 10:20 pm

Naredo sem vprašaj torej te sprašujem. Torej če speljem normalno in potem kopljem (Brez da tikam sklopko tud trpi?)
 
Uporabniški avatar
mihaing
Uporabnik
 
Prispevkov: 2874
Pridružen: To okt 21, 2008 9:24 am
Kraj: Slovenc
 
Uporabniški avatar
im nobody
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3321
Pridružen: Pe feb 03, 2006 11:18 pm
Kraj: laško

Napisal/-a im nobody Po jun 01, 2009 10:25 pm

tudi takrat trpi...ker ko maš največji navor najbol grabi...če je pa sklopka hin ti pa takrat spodrsuje...zakaj?ker je obrabljena in ne more več "grabit"...torej veš da ko more najbol grabt tudi najbol trpi :)
passat 1.9 tdi 110,235 nm
Na levi pas...do konca gas
viewtopic.php?t=72616&postdays=0&postorder=asc&start=60
 
Uporabniški avatar
slatncan
Novinec
 
Prispevkov: 179
Pridružen: Po maj 01, 2006 5:06 pm

Napisal/-a slatncan To jun 02, 2009 5:45 am

kuplungo na mk1 se da štelat ker je na zajlo...kak pa niam pojma, peli k mehaniki...
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom To jun 02, 2009 6:45 am

Toliko postov, pa noben ne pove, da se kuplunge ne da nastavljat, torej mišljena je moč prijemanja. Nekdaj na veteranih (npr Fiat 600D) so se nastavljale tri vage s fedri, pa tega že dolga leta ni več, zdaj je samo ena vzmetna plošča. Nastavlja se samo položaj pedala, in to kje začne grabiti. V vseh primerih mora v voznem položaju potisni ležaj popolnoma stran od košare, če ne se zadeva skuri.Vsak avto ima določen pravilni položaj prijemanja, približno 3,5 cm od tal mora začeti grabiti. Obvezna je kontrola lufta potisnega ležaja pri popolnoma spuščenem pedalu. Ali je to potisna ali vlečna sklopka, hidravlična ali na zajlo, avtomatska ali na navoj zajla, pri tem nima na delobvanje nobenega pomena. Moč prenosa do spodrsavanja je odvisna od konstrukcije košare, moči fedrov in kvalitete lamele.
 
mišek
Uporabnik
 
Prispevkov: 1331
Pridružen: Pe dec 02, 2005 4:24 pm

Napisal/-a mišek To jun 02, 2009 7:15 am

Technologic je napisal/-a:Naredo sem vprašaj torej te sprašujem. Torej če speljem normalno in potem kopljem (Brez da tikam sklopko tud trpi?)


Povej mi zakaj je treba kopat, ko speljuješ?
Če je pa kaj bolj butastega kot to vlačenje špur :roll:
Vsako leto menjuješ kuplongo pa te še ni izučilo? Ob takih dejanjih bi ti privošil, da te enkrat policaji zahaklajo.
Koliko kilometrov ti pa kaj gume zdržijo? Če kuplongo vsako leto skuriš, potem gume tak verjetno dvakrat na leto menjuješ.

Jaz ti svetujem, malo se brzdaj pa bo kuplonga čudežno dolgo zdržala. S tem, ko koplješ vedi, da v očeh mimoidočih ne izpadeš nobeden frajer, prej nasprotno.
 
Uporabniški avatar
Technologic
Uporabnik
 
Prispevkov: 1028
Pridružen: To apr 29, 2008 2:21 pm

Napisal/-a Technologic To jun 02, 2009 8:36 am

@slatncan to sm že spraševal mehanike pa ni blo nobenemu nič jasno.
@jaztom ja to o čemer govoriš da bi nastavil da bolj not prime bi blo super samo treba je najdit človeka ki zna.
@mišek gume menjujem tako se menjujejo letni časi.
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom To jun 02, 2009 8:53 am

Npr PSA ima avtomatsko nastavljanje, višina pedala in posredno prijemanje od tal navzgor se pa vseeno lahko nastavlja z vijakom in kontramatico na koncu zajle na menjalniku. Pri hidravliki z vlečnim tipom sklopke seveda ne.
 
Uporabniški avatar
slatncan
Novinec
 
Prispevkov: 179
Pridružen: Po maj 01, 2006 5:06 pm

Napisal/-a slatncan To jun 02, 2009 10:26 am

tebi ne bo naštelal KDAJ naj prime...ker je kuplunga skurjena in prime na koncu, ampak meni je naštelal samo pedalo da mi ni tako visoko stalo...oz po menjavi motorja v katerem je bila nova kuplunga jo je naštelal da kak si za 1cm spusto je kuplunga prijela...kar mi je blo malo preveč...in zato mi jo je malo spusto da prime na 3-4cm...pač samo pedalo...
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 14 gostov