Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
sg
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 79
Pridružen: Ne feb 15, 2009 6:48 pm

Napisal/-a sg Sr jun 10, 2009 1:11 pm

Jasno, da ko zaviraš z motorjem le-ta ne porabi nič, ker takrat prekine vbrizgavanje dokler obrati ne padejo pod določeno vrednost (pri bencinarjih cca 1500). Motor takrat poganja vztrajnost avtomobila.
To je bilo "izumljeno" še v času uplinjačev - je elektromagnet zapiral šobo za prosti tek...
Če daš avto v prosti tek pa motorja ne žene vztrajnost avtomobila ampak rabi nekaj goriva za lastno vrtenje.
 
Uporabniški avatar
UDO1
Novinec
 
Prispevkov: 214
Pridružen: Po apr 09, 2007 3:15 pm

Napisal/-a UDO1 Sr jun 10, 2009 1:15 pm

Sam ne vem, koliko porabiš pri zaviranju z motorjem, ampak vseeno vsaj 2x več kot v leru

Mogoče ti ni logično, ampak dejanska poraba pri zaviranju z motorjem je res 0. Tu računalnik čist prav kaže ... Zapre se dovod goriva in motor poganjajo kolesa preko menjalnika... Zato poraba 0 pri zaviranju z motorjem...
 
Uporabniški avatar
Rjuhar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2634
Pridružen: Po jan 13, 2003 2:39 pm

Napisal/-a Rjuhar Sr jun 10, 2009 1:15 pm

Plinski rezervoar lahko daš v prostor rezervnega kolesa in tako ne izgubiš nič prtljažnika. Kar se pa tiče porabe Avensisa 2.0 VVTI pa tule:

http://www.spritmonitor.de/de/detailansicht/104533.html

ali

http://www.spritmonitor.de/de/detailansicht/135097.html
 
Tku
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 23
Pridružen: Po avg 18, 2008 11:19 am

Napisal/-a Tku Sr jun 10, 2009 2:52 pm

Avensis Verso ima zasilno rezervno kolo pod avtom za vozniškim sedežem... ne bo šlo.

Ima pa 70l "luknjo" pod podom za tretjo vrsto sedežev, tja ga pa ne bi dal zaradi varnosti, ker je tik pred zadnjim odbijačem.
Lp, Tku
 
Kama
Novinec
 
Prispevkov: 169
Pridružen: Ne jan 15, 2006 4:04 pm
Kraj: Kočevje

Napisal/-a Kama Sr jun 10, 2009 3:03 pm

Torej, če prav razumem, mi želite povedati, da je vse zaviranje in hrup, ki med tako vožnjo nastane, zgolj in le posledica notranjih uporov v motorju in komprimiranja zraka, če prav razumem??
Sorry, ker je off-topic.
 
Uporabniški avatar
juhica
Uporabnik
 
Prispevkov: 1026
Pridružen: To jan 28, 2003 4:40 pm

Napisal/-a juhica Sr jun 10, 2009 3:13 pm

prav smesna tale tema, ocitno nekateri se tega ne vedo kako se racuna povprecno porabo... :roll: in najbolj smesno je kako potem povprecno porabo zadnjega tanka bencina primerjajo s povprecno porabo od zadnjega reseta merilca povprecne porabe (za katerega pa verjetno sploh ne vejo da obstaja). jao jao...

okej, verena, takole, ce bi rada primerjala porabo po stevcu in po kolicini natankanega bencina:
- gres na crpalko, natocis polno, resetiras stevec povprecne porabe
- ko si proti koncu tanka gres spet tankat polno in potem to primerjas s povprecno porabo ki ti jo kaze racunalnik...
 
Žumi
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 95
Pridružen: Pe maj 11, 2007 12:47 pm

Napisal/-a Žumi Sr jun 10, 2009 4:52 pm

točno tako KAMA. sliši se čudno da avto nič ne pokuri ko bremza mašina, je pa l ogično če poznaš kako deluje vse skupaj. bega samo zvok motorja. drgač je pa to upor ja
 
Verena
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 8
Pridružen: To jun 09, 2009 11:31 am

Napisal/-a Verena To jun 23, 2009 1:14 pm

juhica je napisal/-a:prav smesna tale tema, ocitno nekateri se tega ne vedo kako se racuna povprecno porabo... :roll: in najbolj smesno je kako potem povprecno porabo zadnjega tanka bencina primerjajo s povprecno porabo od zadnjega reseta merilca povprecne porabe (za katerega pa verjetno sploh ne vejo da obstaja). jao jao...

okej, verena, takole, ce bi rada primerjala porabo po stevcu in po kolicini natankanega bencina:
- gres na crpalko, natocis polno, resetiras stevec povprecne porabe
- ko si proti koncu tanka gres spet tankat polno in potem to primerjas s povprecno porabo ki ti jo kaze racunalnik...


Točno tako je bilo tudi narejeno.. Nič bat, sva prav računala. Računalnik čudno kaže. Brez dileme.

kot sem napisala. Resetiral se je potovalni računalnik ob polnem tanku, ko sem ga izpraznila pa sem dotočila 53,6l, in s temi 53l sem naredila 560km.. Kar je po računanju na grobo pač skoraj 10l poraba, po računalniku pa jo je kazalo pod 8.

Izračunalo se je prav, nič bat.

V glavnem, kar se tiče plina, ga zgleda v najinem Versu ne bo, kot pravi moj. Ker v tisto luknjo za odbijač moj noče dat plina, v prtljažnik pa tudi nebi dajal, ker potem zavržemo bistvu tega avtomobila. Torej zgleda se bom morala sprijaznit s to porabo.
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Energetik81 To jun 23, 2009 1:25 pm

Torej računalnik laže. Ampak iz enega izračuna ne moreš še sklepati, da avto ornk žre. Mogoče je bila v glavnem mestna vožnja? Sta ga gnala po AC 150+? Tako mašinco lahko na relacijski vožnji pri ~90km/h komot spraviš pod 7L.
Naredi enkrat test - pelji se recimo 200km relacije v peti prestavi z 90km/h s polnim tankom, in potem spet tankaj ter izračunaj porabo. Tako boš videla, če je z avtom vse OK.
Sicer pa za manjšo porabo odstrani morebitni strešni prtljažnik, ne vozi na način gas-bremza, na AC vozi manj kot 120km/h, ko ne potrebuješ moči vozi z majhnimi obrati itd.
Corolla TS 1.8 HSD: Slika
 
protonika
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 582
Pridružen: Sr nov 03, 2004 4:19 pm

Napisal/-a protonika To jun 23, 2009 2:21 pm

Ne računat na okroglo, poraba je pri takih podatkih 9,5 litra :)

In je normalna. Pa še to - kje ponavadi točite? Jaz opazim razliko od 20 - 30 km na tank, to pa pomeni spet nižjo povprečno porabo.

Koliko se vas ponavadi vozi? Pri meni se pozna tudi, če je avto polno zaseden (no, nekaj ima pri tem zagotovo tudi njegova starost).

Na 7 litrov s tako velikim avtom mogoče prideš pri dizlu.
Protonika ima bullbar.
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Energetik81 To jun 23, 2009 2:38 pm

Specifikacije. Izvenmestno ima 2,0 bencinar 5,6L/100.
Ne govort, da edino z dizlom prideš na 7L (razen če govoriš o kombinirani). Če voziš enakomerno 90-100km/h, vsake toliko naselje, se s tem bencinarjem približaš 6L/100. Seveda pa gre v mestu poraba čez 9L. Koliko je pa v resnici, je pa predvsem odvisno od dejanskega režima vožnje.
Corolla TS 1.8 HSD: Slika
 
Uporabniški avatar
TOYOTA
Uporabnik
 
Prispevkov: 1167
Pridružen: Če feb 13, 2003 4:20 pm

Napisal/-a TOYOTA To jun 23, 2009 3:49 pm

imamo enak motor v ravu pa sem ga z lepo vožnjo spravil na 8.9 l..v tem primeru je računalnik kazal 8.4, drugače pa kuri okrog 10, sicer z235 gumami , 4 kolesnim pogonom in glede na to da je rav suv se mi to kar ok. ja pa veliko odvisno od vožnje in samih relacij, kot so nekateri že napisali...če te muči poraba kupi dizla.... :lol:
 
Uporabniški avatar
Kael
Uporabnik
 
Prispevkov: 1092
Pridružen: Pe maj 11, 2007 5:48 pm
Kraj: Slovenia / Stajerska

Napisal/-a Kael To jun 23, 2009 4:06 pm

@venera: kar se tiče potovalnega računalnika, lahko peljeta avto h komu, ki ima tester in vama bo nastavil faktor s katerim se popravi meritve potovalnega računalnika (konkretno vem da je takšen sistem pri VW) vendar pa močno dovmim, da bi šli drugi proizvajalci to delat bistveno drugače. Lahko pa tudi preprosto pokličeš na najbližji servis, pa prašaš, če se to da nastavit, v kolikor za vajin model tega nihče na forumu ne ve nato pa do enega majstra, ki ma tester pa vama bo že tisto cifro popravil, da vama bo kazal prav ;).

Kar se pa same porabe goriva tiče, glede nato, da je vajin avtomobil bencinec in velik, je pravzaprav poraba majhna - sploh če imata veliko mestne vožnje in se vozilo velikokrat ugasne. Vsak zagon motorja stane nekaj goriva, ko je motor hladen je poraba višja, potem prištej še morebitno kramo v avtu (od psa, npr boks), prižgano klimo, večno prižgane luči, verjetno se vas več pelje v avtu, kar na koncu vse vpliva na porabo. Če vama sicer avto deluje B.P. se nad porabo nebi sekiral. Recimo VW-jev motor 1.6 v Golfu V, Seat Leonu v mestu popije med 10 in 11 L goriva (pa ima samo 1200 kg npr.), VW Touran 1.9 TDI (dizel) pa v takem režimo vožnje brez pretiranega priganjanja in večinoma mesto vožnjo ter klimo popije med 8 in 9 litri (poraba pri moji mami). Se ti zdi še vedno visoka vajina poraba - meni ne.

Seveda pa lahko poizkusiš voziti varčno, kot npr. prestavljanje v višje prestave čim prej (ne prenizko da se motor ne matra), ustrezno napolnit pnevmatike (lahko so napolnjene malo manj kot je predviden pritisk za polno naloženo vozilo), preverit stanje filrov v avtomobilu (filter goriva ipd), izogibat se največjim konicam, naglim pospeševanjem, čim manj start / stop voženj, v hudi vročino avtomobil hladit preko kroženja zraka (hladiš zrak v avtomobilu, ne vročega od zunaj - manjša obremenitev kompresorja) ter mogoče tankat OMV Super 100. Slednjega ne zaradi tega ker da več oktanov večjo moč ali zmanjša porabo, temveč zato ker je gorivo kvalitetnejše od slovenskih naftnih rezerv katere sicer točita OMV in Petrol.
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5060
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 To jun 23, 2009 8:21 pm

Energetik81 je napisal/-a:Specifikacije. Izvenmestno ima 2,0 bencinar 5,6L/100.


ja, pri 85km/h in tempomatom na AC, ter bog nedaj čelnega vetra :roll:
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Energetik81 To jun 23, 2009 10:15 pm

S čisto relacijsko vožnjo 90-100km/h in vsake toliko naseljem in 50km/h bi rekel, da ni problem priti do dobrih 6L porabe. Torej kakšen nedeljski izlet, ko ni pretirane gneče na cestah.
Seveda je drugo, če je vmes še par semaforjev, kakšno prehitevanje, kolona...
Corolla TS 1.8 HSD: Slika
 
mišek
Uporabnik
 
Prispevkov: 1331
Pridružen: Pe dec 02, 2005 4:24 pm

Napisal/-a mišek Sr jun 24, 2009 10:42 am

Kael je napisal/-a:v hudi vročino avtomobil hladit preko kroženja zraka (hladiš zrak v avtomobilu, ne vročega od zunaj - manjša obremenitev kompresorja)

A ni to vseeno pri porabi? Kompresor laufa na povno, neglede na temperaturo, razlika je potem v regulaciji loput, da potem, če se zrak s tem preveč ohladi ga še lopute del spustijo čez grelec.

Tak se je to tudi razlagalo v temi, kjer je bilo govora o porabi moči za kompresor.
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5060
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 Sr jun 24, 2009 4:12 pm

mišek je napisal/-a:
Kael je napisal/-a:v hudi vročino avtomobil hladit preko kroženja zraka (hladiš zrak v avtomobilu, ne vročega od zunaj - manjša obremenitev kompresorja)

A ni to vseeno pri porabi? Kompresor laufa na povno, neglede na temperaturo, razlika je potem v regulaciji loput, da potem, če se zrak s tem preveč ohladi ga še lopute del spustijo čez grelec.



pri full avtomatiki kompresor ne lavufa na polno(neka vrsta "inverterja" se dogaja, če se tako izrazim).....če pa lopute spustijo zrak čez grelec,kot ti opisuješ, je govora o polavtomatski klimi, oz. krmiljenju....

P.S a nisi neki "kvazi" strojni ing.?
 
Verena
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 8
Pridružen: To jun 09, 2009 11:31 am

Napisal/-a Verena Po jun 29, 2009 11:15 am

U mater hitro odgovarjate. :)

Hvala za odgovore, res.

Saj sem od začetka že napisala. Niti ni štos, da bi bila grozna poraba. Ampak ker sem na potovalcu videla nižje številke, kot so v realnosti, sem se vprašala ali je mogoče kaj na motorju lahko narobe, da požre več, kot avto sam zase računa, da naj bi požrl..

Sicer pa se tanka več ali manj OMV 100, s tankom se naredi nekje 50% mestne in 50% relacije, nikoli in nikakor pa se z njem ne nori. Gre za družinski avto in ne neko raketko.. :) Torej avtocesta ponavadi okoli 120, ostalo pač po omejitvah. Na relacijah sva ponavadi midva in pa dva otroka, po mestu sem več ali manj sama.. Sem pa naredila zdaj tudi cel tank po mestu. In je bilo na 52l narejenih 507 km.. :)

Moj pravi: Nehaj težit, takle mamo.. :)
 
Uporabniški avatar
ban
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3608
Pridružen: Po nov 15, 2004 10:37 am

Napisal/-a ban Po jun 29, 2009 11:19 am

Verena je napisal/-a:U mater hitro odgovarjate. :)

Hvala za odgovore, res.

Saj sem od začetka že napisala. Niti ni štos, da bi bila grozna poraba. Ampak ker sem na potovalcu videla nižje številke, kot so v realnosti, sem se vprašala ali je mogoče kaj na motorju lahko narobe, da požre več, kot avto sam zase računa, da naj bi požrl..

Sicer pa se tanka več ali manj OMV 100, s tankom se naredi nekje 50% mestne in 50% relacije, nikoli in nikakor pa se z njem ne nori. Gre za družinski avto in ne neko raketko.. :) Torej avtocesta ponavadi okoli 120, ostalo pač po omejitvah. Na relacijah sva ponavadi midva in pa dva otroka, po mestu sem več ali manj sama.. Sem pa naredila zdaj tudi cel tank po mestu. In je bilo na 52l narejenih 507 km.. :)

Moj pravi: Nehaj težit, takle mamo.. :)

Ma tvoj kar prav, prejt ko se boš s tem sprijaznila, boljš bo. :P
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 10 gostov